En dan niet eens zigeuner goed typenquote:
Ben ik tegenwoordig jouw persoonlijke spellingscontrole?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus dat had je toch wel kunnen verbeteren?
Uh ja.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik tegenwoordig jouw persoonlijke spellingscontrole?
Tuurlijk wel, maar ik houd niet van zigeunerschnitzels en mayonaise maakt het alleen maar onsmakelijker.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Die poll werkt zo niet. Niemand weet wat het is.
Nou....een goede schnitzel met een goede zelfgemaakte peperroomsaus is op zich niet verkeerd, maar dan moet ie er niet in zwemmen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef YokiKater het volgende:
Mayo is vies. Sowieso moet je een goede schnitzel niet vernaggelen met saus. Saus is slecht.
Mayo is echt alleen smakelijk bij gebakken aardappel ofzo en verder moet het gewoon weg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee jongens. Met mayo is lekker.
Geef LTVDK geen gelijk
Nou dan pas ik hem wel aan ...quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Die poll werkt zo niet. Niemand weet wat het is.
Hi, ik ben nog geen week aan de studie en ik SOG alquote:
Ok, pepersausjes zijn een uitzondering. Maar dan inderdaad met mate.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou....een goede schnitzel met een goede zelfgemaakte peperroomsaus is op zich niet verkeerd, maar dan moet ie er niet in zwemmen.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan pas ik hem wel aan ...
Poll: Zigeunerschnitzel met of zonder mayo
• Met
• Zonder
• Fatima
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En dan zelf gemaakt, niet uit een pakje.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, pepersausjes zijn een uitzondering. Maar dan inderdaad met mate.
Ja wat is er nou weer niet goed danquote:
Wat is SOG voor leuke hippe term? Want ik ken het alleen van heul goede mesjes en stoere kerels.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hi, ik ben nog geen week aan de studie en ik SOG al
Zigeunerschnitzel zonder mayo èn zonder zigeuner.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan pas ik hem wel aan ...
Poll: Zigeunerschnitzel met of zonder mayo
• Met
• Zonder
• Fatima
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alle sauzen uit pakjes moeten verboden worden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan zelf gemaakt, niet uit een pakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |