Ik ben een harde. Ik heb geen pijn als het mes in mijn rug is gestoken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is mes steek pijn.
Mijn god kan je dan ook helemaal niets??
Ik vind maar een rare postquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben een harde. Ik heb geen pijn als het mes in mijn rug is gestoken.
Jij wel dan, watje?
Ik zit mobiel, dan is bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het woordje "het"
KAN JE DAN HELEMAAL NIETS HE??
Je moet wat als je zelf niets kan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fajah Lourens zoekt zelfs publiciteit over de rug van haar overleden neefje
Walgelijk weer
Wat een rare zin.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dan is bijna onmogelijk.
Neemt niet weg dat ze lekker isquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fajah Lourens zoekt zelfs publiciteit over de rug van haar overleden neefje
Walgelijk weer
De kwaliteit van je posts laat vaak al te wensen over als je gewoon achter je laptop/desktop zit. Dus wat mij betreft log je nu maar uit. Dat is voor alle partijen beter.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dan is bijna onmogelijk.
Sinds die borstverkleining ben ik mijn aandacht verloren.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kwaliteit van je posts laat vaak al te wensen over als je gewoon achter je laptop/desktop zit. Dus wat mij betreft log je nu maar uit. Dat is voor alle partijen beter.
Sowieso, mobiel fokken
Iemand kan niet met de tijd meequote:Op donderdag 28 juli 2016 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kwaliteit van je posts laat vaak al te wensen over als je gewoon achter je laptop/desktop zit. Dus wat mij betreft log je nu maar uit. Dat is voor alle partijen beter.
Sowieso, mobiel fokken
Hallo danquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso, mobiel fokken
Daar krijgt iemand even het deksel op de neus. KOEKOEKquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso, mobiel fokken
#fitgirl tering hype.quote:
Sow koekoek.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso, mobiel fokken
Dat is wel spijtig, maar als ze zo'n leren broek aanheeft, niks mis mee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds die borstverkleining ben ik mijn aandacht verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |