Het is ook een moslim, genie. Goed lezen. Het betreft hier een Iranees die Turken en Arabieren haat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:52 schreef Jigzoz het volgende:
Maar... Dat mag niet! Het MOET een moslim zijn!
Nou ja, anders noemen we hem toch maar gewoon 'verwarde man'.
Ook moslims kunnen een rechts-extremistische gedachtegoed volgen he? En dat laatste doen we al jaren, verwarde man omdat we nog steeds in goed en kwaad denken en het niet willen accepteren dat normale mensen deze daden kunnen plegen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:52 schreef Jigzoz het volgende:
Maar... Dat mag niet! Het MOET een moslim zijn!
Nou ja, anders noemen we hem toch maar gewoon 'verwarde man'.
Ik zag het er niet bij staan, maar ik vertrouw dan maar op jouw leesvaardigheid.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het is ook een moslim, genie. Goed lezen. Het betreft hier een Iranees die Turken en Arabieren haat.
Nou, iedereen blij toch? Iedereen heeft nu gelijkquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het is ook een moslim, genie. Goed lezen. Het betreft hier een Iranees die Turken en Arabieren haat.
Hoe weet je dat het een moslim is?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:01 schreef grimselman het volgende:
Een rechts-extremistische moslim.
Past dat wel in het knuffelplaatje van links?
Het past iig niet in het rechtse plaatje van linksquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:01 schreef grimselman het volgende:
Rechtse mensen denken niet dat moslims links zijn hoor. De Islam is een behoorlijk rechtse ideologie.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het past iig niet in het rechtse plaatje van links
Misschien kun je het dan even uitleggen. Waar staat precies benoemd dat het een moslim is? Of ga je er gemakshalve van uit dat iedereen met Iraanse roots moslim is?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hij riep Allah Akbar. Op zich is dat natuurlijk geen strijdkreet exclusief tegen niet-moslims.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een moslim is?
ik vrees dat het niet in het plaatje van rechts past. voor links is het geen verrassing, dat niet iedere geweldpleger automatisch een extremistische moslim is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:01 schreef grimselman het volgende:
Weet ik toch, maar op de een of andere manier denken rechtse mensen altijd dat linkse mensen zo graag moslims knuffelenquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:31 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Rechtse mensen denken niet dat moslims links zijn hoor. De Islam is een behoorlijk rechtse ideologie.
Ja, dat is gewoon een feit, links knuffelt met moslims.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Weet ik toch, maar op de een of andere manier denken rechtse mensen altijd dat linkse mensen zo graag moslims knuffelen
Ik heb nog nooit met een moslim geknuffeldquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:41 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon een feit, links knuffelt met moslims.
Hoe weet jij nou dat het een moslim was?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Er loopt iets bij een vluchtelingen opvangcentra ofzo...quote:In unmittelbarer Nähe eines Erstaufnahme-Lagers für Flüchtlinge kam es in Zirndorf am Nachmittag zu einer heftigen Explosion.
Nach Informationen des Bayerischen Rundfunks detonierte dort ein mit zahlreichen Spraydosen gefüllter Koffer, den offensichtlich Unbekannte zur Explosion gebracht hatten. Über Verletzte ist noch nichts bekannt. Zeugen haben berichtet, mehrere arabisch aussehende Personen seien nach der Explosion vom Tatort geflüchtet.
Mehr gleich bei BILD.de
Zwemmen kunnen de meeste niet....quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er loopt iets bij een vluchtelingen opvangcentra ofzo...
Volgens mij zijn aanslagen puur om religieuze redenen zeldzamer dan je denkt. Vaak is het motief juist wraak, of onstabiliteit veroorzaken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hij riep Allah Akbar. Op zich is dat natuurlijk geen strijdkreet exclusief tegen niet-moslims.
Zijn motief was in dit geval niet moorden uit naam van Allah, maar meer dat hij een probleem had met Turken en Arabieren die hem gepest hadden. Het was dus een moslim die een aanslag pleegde zonder religieus motief. Unicumpje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |