Dit is toch nep manquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:05 schreef Vallon het volgende:
Nog eentje.. omdat het (echt waar) zo mooi is.....![]()
Ik weet niet hoe het met anderen is maar de passie zal zelfs de meest geharde republikein converteren tot huilend beertje....
Dat weet. ikquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:08 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Dit is toch nep man
Zelden zo'n slecht toneelstukje gezien
Hou toch op. Naïeve linkse idealistische prietpraat waar onder een zwarte president het racisme tussen blank en zwart juist is toegenomen en waar de inkomensongelijkheid alleen maar groter is geworden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:05 schreef Vallon het volgende:
Nog eentje.. omdat het (echt waar) zo mooi is.....![]()
Ik weet niet hoe het met anderen is maar de passie zal zelfs de meest geharde republikein converteren tot huilend beertje....
Ik denk dat het een oversimplificatie is door te stellen dat door Trump aan te stellen als president, de problemen wel verdwijnen. Ten eerste heeft hij te maken met een Senaat en Huis van Afgevaardigden die niet zomaar alles voor hem gaan regelen, en heeft hij totaal geen politieke ervaring.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Hou toch op. Naïeve linkse idealistische prietpraat waar onder een zwarte president het racisme tussen blank en zwart juist is toegenomen en waar de inkomensongelijkheid alleen maar groter is geworden.
Waar de democraten hun linkse struisvogelkoppen in het zand proberen te steken (klinkt ook bekend in ons land) wil Trump orde en herstel teruggeven aan de Amerikanen. De juiste weg, de enige weg.
Inderdaad, zaken als een groeiende inkomensongelijkheid zijn direct aan Obama toe te schrijven, maar dat het onder Republikeinse vrienden als Bush, Bush en Reagan ook groeide laten we buiten beschouwing.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Hou toch op. Naïeve linkse idealistische prietpraat waar onder een zwarte president het racisme tussen blank en zwart juist is toegenomen en waar de inkomensongelijkheid alleen maar groter is geworden.
Waar de democraten hun linkse struisvogelkoppen in het zand proberen te steken (klinkt ook bekend in ons land) wil Trump orde en herstel teruggeven aan de Amerikanen. De juiste weg, de enige weg.
Trump bekostigd zijn eigen campagne wat een unicum is binnen de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Normaal gesproken koopt het bedrijfsleven de volgende Amerikaanse president.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Inderdaad, zaken als een groeiende inkomensongelijkheid zijn direct aan Obama toe te schrijven, maar dat het onder Republikeinse vrienden als Bush, Bush en Reagan ook groeide laten we buiten beschouwing.
Denk jij oprecht dat Trump, een multimiljardair, de belangen van multimiljardairs niet centraal gaat stellen?
Als je mijn post nogmaals leest zul je merken dat ik niet vroeg waar het geld van zijn campagne vandaan kwam. Ik vraag mij af of Trump beleid gaat voeren dat hij gaat voelen in zijn eigen portemonnee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Trump bekostigd zijn eigen campagne wat een unicum is binnen de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Normaal gesproken koopt het bedrijfsleven de volgende Amerikaanse president.
Dat toont enkel het mankement van de Amerikaanse politiek aan. Volgens jouw redenatie kan de enige goede president er eentje zijn die zijn eigen campagne kan betalen, en dat kan dus alleen maar een multimiljardair zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Trump bekostigd zijn eigen campagne wat een unicum is binnen de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Normaal gesproken koopt het bedrijfsleven de volgende Amerikaanse president.
Als je mijn post nogmaals leest kun je concluderen dat wanneer Trump president is geworden niet gebonden is aan eerdere beloften aan Amerikaanse multinationals. Daar kun je ook een conclusie uit trekken. Voor de rest zal de tijd het leren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je mijn post nogmaals leest zul je merken dat ik niet vroeg waar het geld van zijn campagne vandaan kwam. Ik vraag mij af of Trump beleid gaat voeren dat hij gaat voelen in zijn eigen portemonnee.
Nee, hij gaat z'n eigen belangen veiligstellen en wil voorgoed de geschiedenisboeken in, liefst gelauwerd wat ons zal beschermen voor al te zotte zaken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Inderdaad, zaken als een groeiende inkomensongelijkheid zijn direct aan Obama toe te schrijven, maar dat het onder Republikeinse vrienden als Bush, Bush en Reagan ook groeide laten we buiten beschouwing.
Denk jij oprecht dat Trump, een multimiljardair, de belangen van multimiljardairs niet centraal gaat stellen?
Hij is niet gebonden aan multinationals terwijl hij zelf miljarden euro's aan vermogen in allerlei multinationals heeft zitten. Ik lijk hier wel wat naïef, kop-in-het-zand wensdenken te bespeuren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:12 schreef Elzies het volgende:
[..]
Als je mijn post nogmaals leest kun je concluderen dat wanneer Trump president is geworden niet gebonden is aan eerdere beloften aan Amerikaanse multinationals. Daar kun je ook een conclusie uit trekken. Voor de rest zal de tijd het leren.
The American Dream. Je begrijpt weinig van de Amerikaanse cultuur. Een Calvinist in hart en nieren, zoals ik kan lezen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij is niet gebonden aan multinationals terwijl hij zelf miljarden euro's aan vermogen in allerlei multinationals heeft zitten. Ik lijk hier wel wat naïef, kop-in-het-zand wensdenken te bespeuren.
Oke Elziesquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
The American Dream. Je begrijpt weinig van de Amerikaanse cultuur. Een Calvinist in hart en nieren, zoals ik kan lezen.
Heb je ook echte cijfers om dat te onderbouwen? Want de onvrede komt niet zomaar ergens vandaan. Obama heeft, ondanks de tegenwerking van de GOP, genoeg kansen gehad om de situatie voor de gemiddelde persoon te verbeteren, maar nee, daar is niets van terecht gekomen. Als je naar de harde data kijkt, is het verhaal heel anders. Het valt ook niet op dat de GDP cijfers steeds omlaag worden bijgesteld; what recovery?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat het een oversimplificatie is door te stellen dat door Trump aan te stellen als president, de problemen wel verdwijnen. Ten eerste heeft hij te maken met een Senaat en Huis van Afgevaardigden die niet zomaar alles voor hem gaan regelen, en heeft hij totaal geen politieke ervaring.
Je kunt veel over Obama zeggen, maar niet dat het slechter met de VS gaat sinds zijn aantreden. Integendeel, het is zelfs te verdedigen hij een wezenlijke bijdrage heeft geleverd aan het herstel. En dat terwijl de Republikeinen hun uiterste best hebben gedaan om alles wat hij heeft bedacht te blokkeren en tegen te werken, daarbij hun eigen partij ten gronde richtend (let wel: veel van de onvrede onder de Amerikanen komt niet van het beleid van Obama, maar van de houding van de GOP die de personificatie van halsstarrige elite zijn geworden in de afgelopen 8 jaren). Wat Obama heeft geflikt vereist ook heel veel politieke handigheid en een zeer doorgewinterde staf.
Meebetalen voor onze veiligheid, kunnen we ook de rekening die het hele vluchtelingen gedoe in Europa bij Amerika declareren. Door het neoconservatieve beleid van de afgelopen 20 jaar zitten wij hier met de problemen opgescheept.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump Europa niet laat vallen maar wel afstevent op een meer gelijkwaardige koers. Dat betekent dat landen gaan mee betalen voor hun eigen veiligheid. Dat vind ik een reel standpunt. We kunnen niet eeuwig onder de vleugels van de VS blijven staan.
Als je het idee hebt dat de president iets te zeggem heeft en dus een andere koers kan varen, leef je in een sprookje.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Hoe konden die Amerikanen nou weten dat mensen gingen vluchten als er om de dag bommen uit de lucht vallen. Dit kun je ze moeilijk kwalijk nemen. Europa mag blij zijn dat ze zo'n enorm strijdkracht hebben om over hen te waken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Meebetalen voor onze veiligheid, kunnen we ook de rekening die het hele vluchtelingen gedoe in Europa bij Amerika declareren. Door het neoconservatieve beleid van de afgelopen 20 jaar zitten wij hier met de problemen opgescheept.
Wel als je deel uitmaakt van degene die de vorige presidenten heeft gekocht.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je het idee hebt dat de president iets te zeggem heeft en dus een andere koers kan varen, leef je in een sprookje.
Ow ja natuurlijk wel onderzoeken doen naar vermeende chemische wapens in irak, op vals bewijs een oorlog starten maar een beetje visie wat er daarna kan gebeuren is natuurlijk te moeilijk. Het lijkt bijna wel een Angelsaksisch probleem maar wat doen en later maar eens kijken hoe men de gecreëerde problemen weer kan herstellen, een beetje vergelijkbaar met de brexit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe konden die Amerikanen nou weten dat mensen gingen vluchten als er om de dag bommen uit de lucht vallen. Dit kun je ze moeilijk kwalijk nemen. Europa mag blij zijn dat ze zo'n enorm strijdkracht hebben om over hen te waken.
Die chemische wapens waren super gevaarlijk, en dat bewijs zou er anders ook wel komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow ja natuurlijk wel onderzoeken doen naar vermeende chemische wapens in irak, op vals bewijs een oorlog starten maar een beetje visie wat er daarna kan gebeuren is natuurlijk te moeilijk. Het lijkt bijna wel een Angelsaksisch probleem maar wat doen en later maar eens kijken hoe men de gecreëerde problemen weer kan herstellen, een beetje vergelijkbaar met de brexit.
Michelle lijkt mij een fijne voorbeeldige vrouw maar ik vermoed dat ze niet sterk genoeg is en doortastendheid mis. Jammeer dat juist Hillary dan de eerste vrouwelijke IoU presidente zal worden. In dat opzicht heeft Obama gelijk... er is geen andere vrouw die meer geschikt is (want er zijn immers geen andere).quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:11 schreef Loekie1 het volgende:
Michelle bezorgt mij kippevel en Hillary niet. Alleen als Michelle Hillary aanprijst twijfel ik enigszins aan haar oprechtheid. Hillary blijft altijd iets hebben van: mijn man heeft mij bedrogen en de hele wereld weet het.
Ik zou liever Michelle zien als eerste vrouwelijke president van de VS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |