Dat hijzelf zoiets nou nooit doet, zo zwaar werk is dat nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:39 schreef Ranah het volgende:
toch geen kramen in de loods? cees gaat weer voor de rondleiding en of rianne een bord wil maken
Tijd dat er flessenpost komt van Barry dan is ze niet meer zo druk hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:52 schreef kkka3 het volgende:
Wat is sportvrouwRow weer irritant nadrukkelijk aanwezig
is ze afgevallenquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:54 schreef kkka3 het volgende:
Ramoon vindt het wegen opeens leuk, ze kijkt ernaar uit
wat dan? ik hoor alleen maar saai tijdens het gamenquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:57 schreef Raskolnikow het volgende:
Wat een moeilijk gedoe steeds vandaag.
Terwijl ze net nog heel lief Riannen bedankte en zei dat ze de training fijn vond.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:59 schreef eskil het volgende:
Wordt Rianne nu weer uitgesloten om Ramona te trainen?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:59 schreef eskil het volgende:
Wordt Rianne nu weer uitgesloten om Ramona te trainen?
Ramona weer moeilijk aan het doen, lang verhaal, ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat dan? ik hoor alleen maar saai tijdens het gamen
Met LIDL treden ook weer ' diverse Utopianen' op.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:01 schreef Urb het volgende:
GJ wil met Ramona Billy Jean gaan doen, voor Motopia I guess, want heeft het ook over Bas` brommer pimpen.
Ik snap het niet meer hoor! Rianne wordt er misschien toch wel uitgewerkt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Terwijl ze net nog heel lief Riannen bedankte en zei dat ze de training fijn vond.
Cees denkt na over een tweede voorstelling, zou me niet verbazen dat we de komende maanden de repetities mogen volgen van de klucht: Vieze mannetjes.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:58 schreef Urb het volgende:
Viel midden in een klucht in een klucht, Cees en Bas die met "Vieze mannetjes stemmen" een onzin gesprekje hebben. Karin komt aan en snap er in eerste instantie geen bal van.![]()
[ afbeelding ]
Ow mss was het daar dan voor, of ook.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met LIDL treden ook weer ' diverse Utopianen' op.
Ojee.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Cees denkt na over een tweede voorstelling, zou me niet verbazen dat we de komende maanden de repetities mogen volgen van de klucht: Vieze mannetjes.
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:05 schreef flatflower het volgende:
Ramona wil denk ik haar vrienden Bas en Rowena close houden, met Rianne heeft ze niets.
vandaag wel, morgen weer aangekomen .Ach, die wijven daar zijn stuk voor stuk losersquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ramona weer moeilijk aan het doen, lang verhaal, ik heb er de kracht niet meer voor.
Nou, dat valt reuze meequote:Op woensdag 27 juli 2016 12:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Wodka is laag calorie alcohol nou fijn Row
Loop nooit met lege handen, zou Cees zeggenquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:09 schreef flatflower het volgende:
Bas helpt weer lekker mee, terwijl Benji met lege handen naar de poort loopt (had ook een doosje kunnen dragen) om de krant te halen, maar die heeft Bas al meegenomen :-)
Ja echt je weet dat je voor maanden daarheen gaatquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
Billy heeft maar 3 onderbroeken , wil nieuwe kopen . Hoe kan het dat je zo binnenkomt.
en daar gaan we weer ... dat was vorige keer precies hetzelfde ... zit ze soms nog haar scenario van 2014 te lezenquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
Billy heeft maar 3 onderbroeken , wil nieuwe kopen . Hoe kan het dat je zo binnenkomt.
Nou idd 243 is veel welquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, dat valt reuze mee![]()
[ afbeelding ]
Ja, is toch maf!quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gewoon iedere morgen een liter jenever. Dan val je overal van afquote:
hij gooit ze in de kliko ?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:14 schreef Urb het volgende:
Bas brengt die schoentjes dan maar op de brommer naar Lesbos
[ afbeelding ]
Dat is Billy; heeft altijd iets nodig. Scheermesjes, haarverf, onderbroeken, straks krijgen we weer het laarsjessyndroom ...quote:
Yep, zelfs van 'n drempelquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewoon iedere morgen een liter jenever. Dan val je overal van af
Heel goed voor je gezondheid, vooral doenquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Billy doet thuis wel is wasverzachter op het vuurRoyke Donders technieken
de ene deja vu na de anderquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:22 schreef Urb het volgende:
Ze maken LauB ish sjaaltjes? Suuuuuupergesjelliggggg
quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Dus als ze zingt: lik mijn klit, heeft ze geen idee waar die vent terechtkomt met zijn tong. Leuk, zo'n verrassing
Ja echtquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:26 schreef kkka3 het volgende:
Wellicht een blijvende hersenbeschadiging. Bas: en misschien opereren?
dus datquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:27 schreef Prisha het volgende:
Bas jongen...doe nu eens wat juist is...een eend met hersenbeschadiging..gun dat beestje zijn rust dan eindelijk
Jah.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:27 schreef Prisha het volgende:
Bas jongen...doe nu eens wat juist is...een eend met hersenbeschadiging..gun dat beestje zijn rust dan eindelijk
Letting go doet pijn..ik snap hem wel...maar hij zou nu moeten doen wat juist is voor Face, niet voor hemzelf, hoeveel pijn het ook doetquote:
Daarom denk ik dat Row de domste is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet dommer kan...
Dat zegt hij toch net, jemig!quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:27 schreef Prisha het volgende:
Ja ik ook wel hoor hij is gewoon gehecht aan Face, maar een hersenoperatie gaat wel erg verquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Letting go doet pijn..ik snap hem wel...maar hij zou nu moeten doen wat juist is voor Face, niet voor hemzelf, hoeveel pijn het ook doet
In laten slapen klinkt niet leukquote:
Gaat hij ook wel doen ..quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:27 schreef Prisha het volgende:
chill joh...ik loop achterquote:
Die dierenverzorger is ook niet de snelste van stof ..quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:30 schreef Raskolnikow het volgende:
Eind volgende week weten ze hoe verder.
Nee, en ook niet in het nemen van beslissingen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die dierenverzorger is ook niet de snelste van stof ..
beetje steun kan Bas wel goed gebruiken...zou fijn zijn als ze dat eens deed. Hoeft niet eens met woorden...een gebaar zegt vaak meer dan genoeg, Maar ja, Do.quote:
Belachelijk eind volgende week beslissen. Laat dat beestje nu inslapen. Komt toch niet meer goed.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:32 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nee, en ook niet in het nemen van beslissingen.
Ja, Do is weer in geen velden of wegen te bekennen en Bas moet nu verplicht haar afspraak af handelen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
beetje steun kan Bas wel goed gebruiken...zou fijn zijn als ze dat eens deed. Hoeft niet eens met woorden...een gebaar zegt vaak meer dan genoeg, Maar ja, Do.
Het ging toch om het verschil tussen een kippenei en een eendenei?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:34 schreef Hagenesie het volgende:
Mijn god Cees weegt zelfs de eieren haha. I love Cees.
En weer is Do er niet bij ...die zit weer achter?..quote:
Wordt tijd dat Bas zijn ogen open gaanquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:36 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ja, Do is weer in geen velden of wegen te bekennen en Bas moet nu verplicht haar afspraak af handelen.
Ik las net ...quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet dommer kan...
Oh dat heb ik niet meegekregen. Hij zei wel tegen cemal eigenlijk heb je vier ipv 2 eieren in de pan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging toch om het verschil tussen een kippenei en een eendenei?
Ik zag haar gistermiddag d'r spullen zowaar opruimenquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:38 schreef Urb het volgende:
Zo te zien heeft Billy haar schildermeuk vannacht buiten laten liggen?
Of ligt het er net weer, zie haar met schijnbaar frisse moed door de loods stappen iig.
Eendeneieren.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:41 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen. Hij zei wel tegen cemal eigenlijk heb je vier ipv 2 eieren in de pan.
Omdat Billy er was waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:41 schreef kkka3 het volgende:
Billy in het atelier. Aaaah daar is Doos dan toch
Ze heeft cup C las ik gisterenquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Do heeft vandaag net zulke dikke tieten als Rianne.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:43 schreef Urb het volgende:
Billy ook met een open rug shirt, zo te zien zelf een gat ingeknipt.
Zelfkastijding. Wissel dan van stream.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:43 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze heeft cup C las ik gisteren
Doos checkt even de camera.
Ben haar zo zat momenteel, gelukkig moet ik straks weg
Hersentransplantatie geen optie? Die van Romy overzetten in het koppie van Facequote:Op woensdag 27 juli 2016 12:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ook wel hoor hij is gewoon gehecht aan Face, maar een hersenoperatie gaat wel erg ver
quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hersentransplantatie geen optie? Die van Romy overzetten in het koppie van Face
waaromquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:44 schreef flatflower het volgende:
Ach Bassie, die is flink aangeslagen.
Maar dan wel met Duck aan zijn zijde.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:27 schreef Prisha het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:43 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat van Kareltje was hem niet bepaald in de koude kleren gaan zitten, hij had er pasgeleden nog over dat hij het op sommige momenten er nog moeilijk mee had. Dan dit met Face er nog bij....heel sneu.quote:
Oh dat wordt nog wat dan ..Billy...Do...quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat van Kareltje was hem niet bepaald in de koude kleren gaan zitten, hij had er pasgeleden nog over dat hij het op sommige momenten er nog moeilijk mee had. Dan dit met Face er nog bij....heel sneu.
Hoop dat ie wat steun krijgt van iemand daar. Maakt even niet eens uit wie.
Vic heeft geen keukendienstquote:
Kareltje mis ik zelfs nog. Bas weet wel hoe het gaat aflopen met Face, zo sneu voor hem. Ik hoop zo dat Do hem nu eens een beetje steun geeft, of iemand anders.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat van Kareltje was hem niet bepaald in de koude kleren gaan zitten, hij had er pasgeleden nog over dat hij het op sommige momenten er nog moeilijk mee had. Dan dit met Face er nog bij....heel sneu.
Hoop dat ie wat steun krijgt van iemand daar. Maakt even niet eens uit wie.
2e Keer al in een kwartier tijd...die kunnen niet van elkaar afblijven...quote:
Heb ook medelijden met Bas! Ik denk niet echt dat hij van Do iets kan verwachten!quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:52 schreef flatflower het volgende:
[..]
Kareltje mis ik zelfs nog. Bas weet wel hoe het gaat aflopen met Face, zo sneu voor hem. Ik hoop zo dat Do hem nu eens een beetje steun geeft, of iemand anders.
Ze vertelde gisteravond dat ze zich voor Utopia inschreef toen ze net klaar was met de toneelschool. Lijkt me dus sterk dat ze ooit voor de klas gestaan heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:00 schreef Urb het volgende:
Cees "Ik heb nog nooit zulke rommelige mensen meegemaakt!"
Ramona "Tis net een studentenhuis, heb jij ooit in een studentenhuis gewoond Cees?"
Cees "Ha, nee"
Ramona "Dacht ik al, ik ook niet hoor, heb wel met studenten geleefd, op school" (joh?)
Nee, die moet er nog bij gefrommeld worden. Zeker omdat ze af en toe een paars lapje langs die bar veegtquote:
jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Drie topics met fitty, maar als je terug leest weinig fitty
Mss toen ze zelf op school zat dan, maar dan nogquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteravond dat ze zich voor Utopia inschreef toen ze net klaar was met de toneelschool. Lijkt me dus sterk dat ze ooit voor de klas gestaan heeft.
Hahah, ja. Ik ook hoopvol terug lezen als rasechte Utopia ramptoerist, kop koffie erbij. Niks geen fittyquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Drie topics met fitty, maar als je terug leest weinig fitty
Do zou cup C hebben? Geloof ik niets van.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:43 schreef kkka3 het volgende:
[..]
keurigquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Het wachten is op Do's eigen ellende, afgebladderde nagellak bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:05 schreef Urb het volgende:
Ramona "Weet je wat was gebeurd Cees, de ek was val doun on du guround"
Cees "Wat?"
Ramona "De ei"
kkk3 was cynisch.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Do zou cup C hebben? Geloof ik niets van.
haar bh is cup c zeker... met vullingquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
kkk3 was cynisch.
Do beweerde dat zelf.
Bas zei eerder: Dat komt straks wel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:55 schreef snetje het volgende:
Nog geen Do..die al wel weet dat Bas gebeld heeft...
[ afbeelding ]
Dat begreep ik iddquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
kkk3 was cynisch.
Do beweerde dat zelf.
do en bas doen het nóg vakerquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:06 schreef Urb het volgende:
Ramona kijkt weer in de camera's of ze gevolgd wordt. Niet normaal hoe vaak als je er op let.
[ afbeelding ]
'n geïmplodeerde C dan.... of vacuumquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Do zou cup C hebben? Geloof ik niets van.
Zal minstens een half jaar stage hebben gelopen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteravond dat ze zich voor Utopia inschreef toen ze net klaar was met de toneelschool. Lijkt me dus sterk dat ze ooit voor de klas gestaan heeft.
De lidwoorden zijn erg moeilijk voor de Utopiaantjes evenals de verledentijd goed uitsprekenquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:05 schreef Urb het volgende:
Ramona "Weet je wat was gebeurd Cees, de ek was val doun on du guround"
Cees "Wat?"
Ramona "De ei"
je kan veel over haar zeggen, maar drama/toneel en regie is wel haar dingquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Zal minstens een half jaar stage hebben gelopen.
En nu doet ze no kinderachtig ook....quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:06 schreef Urb het volgende:
Ramona kijkt weer in de camera's of ze gevolgd wordt. Niet normaal hoe vaak als je er op let.
[ afbeelding ]
C-k (C-krater)quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n geïmplodeerde C dan.... of vacuum
Drama wel. regie absoluut niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je kan veel over haar zeggen, maar drama/toneel en regie is wel haar ding
Echt?Nouja ze doen niet voor elkaar onder iigquote:
Dan wil ze weer gaan snaaien...quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:06 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Nou eerder beslissen of ze hem in laten slapen denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
moet hij beslissen of ze een operatie gaan doen ?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:13 schreef LLgetikt het volgende:
ik had weer iets raars.. als je kaas eet.. ga je dromen nachts..
nou heb geweten hoor, een vunzige droom met jessie![]()
![]()
![]()
Je bent van Lgetikt!quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:13 schreef LLgetikt het volgende:
ik had weer iets raars.. als je kaas eet.. ga je dromen nachts..
nou heb geweten hoor, een vunzige droom met jessie![]()
![]()
![]()
nee ben al verliefd op iemand anders maarjaquote:
duh dat bedoel ik mutsquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee ben al verliefd op iemand anders maarja
was wel ff leuk
ik mocht aan zijn billen zitten
dat zou toch wel het beste zijn,en dan hoop ik dat Bas erbij mag zijn,mits hij dit wilquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:14 schreef eskil het volgende:
[..]
Nou eerder beslissen of ze hem in laten slapen denk ik.
Neem een kadetje, wel delen met PD en Puzzie denk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
was wel ff leuk
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Neem een kadetje, wel delen met PD en Puzzie denk.
[ afbeelding ]
Hoezo huilen om Face en Bas?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:01 schreef flatflower het volgende:
Ik moet gewoon huilen, om arme Face om Bas.
Ze gaan die operatie niet doen volgens mij. Bas had al gezegd dat als het medicijn wat Face nu krijgt niet werkt dat hij dan het advies van de arts volgt en het beter is dat ze Face laten inslapen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
moet hij beslissen of ze een operatie gaan doen ?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
was wel ff leuk
Zit niet veel spier meer aan ..vandaar dat hij steeds met die brede jas rondloopt..quote:
Ja er kan nu echt niets meer aan gedaan worden. Ik hoop ook dat Bas er dan bij mag zijn, idd. als hij dat wilquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat zou toch wel het beste zijn,en dan hoop ik dat Bas erbij mag zijn,mits hij dit wil
O echt? Heb ik dus gemistquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:20 schreef flatflower het volgende:
[..]
omdat Face het waarschijnlijk niet gaat halen en Baas daar zichtbaar door is aangeslagen.
Ik wil niet dromen over jessie zn billenquote:
ja debielquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Zit niet veel spier meer aan ..vandaar dat hij steeds met die brede jas rondloopt..
quote:
ahhh, nou over bas danquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:21 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zou voor mij eerder een nachtmerrie zijn
ik ging ook knuffelen, maar in jouw geval..quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik wil niet dromen over jessie zn billen
Ja is ook beter, gelukkig heeft het beestje heeft nooit geleden bij Bas, was altijd een blij eendje.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt? Heb ik dus gemist
Misschien beter voor het beestje, hij kan zichzelf niet eens redden,
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:22 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ahhh, nou over bas dan
[..]
ik ging ook knuffelen, maar in jouw geval..
de vuist van larissa?
Zij liever dan ikquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:22 schreef Prisha het volgende:
[..]LLGetikt heeft aan de billuh van Jessie gezeten
Wat moet ik met die vuist danquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:22 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ahhh, nou over bas dan
[..]
de vuist van larissa?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wat moet ik met die vuist dan
alstie hem vanaf het begin gewoon had uitgelaten had niemand het opgevallen, hij maakt er zelf een drama van om maar altijd met dat stinkjasje of vest rond te lopen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:21 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja debiel
hij zal wel een zwaar minderwaardigheidscomplex hebben dat ie altijd dat jassie aanwilt
vuisten...quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
nahhh...liever Barryquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:22 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ahhh, nou over bas dan
[..]
de vuist van larissa?
ja preciesquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
alstie hem vanaf het begin gewoon had uitgelaten had niemand het opgevallen, hij maakt er zelf een drama van om maar altijd met dat stinkjasje of vest rond te lopen.
Wat is er nu met hem aan de hand dan? Waarom misschien een operatie?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:22 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ja is ook beter, gelukkig heeft het beestje heeft nooit geleden bij Bas, was altijd een blij eendje.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Drama wel. regie absoluut niet.
ze denken dat Face wellicht hersenbeschadiging heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er nu met hem aan de hand dan? Waarom misschien een operatie?
Ja echt hoor, Bas heeft echt zijn best gedaan!quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:22 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ja is ook beter, gelukkig heeft het beestje heeft nooit geleden bij Bas, was altijd een blij eendje.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:23 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
vuisten...
jullie hebben het daar altijd over?![]()
[ afbeelding ]
Vreemd dat iemand geilt op z'n eigen lichaam..quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:23 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
vuisten...
jullie hebben het daar altijd over?![]()
[ afbeelding ]
Die kadetjes zijn van mij. Afblijven.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
was wel ff leuk
nou hij keek juist afkeurend van '' iewl '' op het eindquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Vreemd dat iemand geilt op z'n eigen lichaam..
Dat was al maanden duidelijk... Vergiftiging... Maar gewoon door experimenteren...quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze denken dat Face wellicht hersenbeschadiging heeft.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die kadetjes zijn van mij. Afblijven.
misschien kunnen ze voor Duck een nieuw maatje erin doen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:25 schreef eskil het volgende:
[..]
Ja echt hoor, Bas heeft echt zijn best gedaan!
Dat zijn de oud papier ophalers. Mensen met een beperking uit de buurt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:26 schreef Urb het volgende:
Fans en/of bekenden van Billy? Meneer is iig ontzettend blij dat Billy terug is.
[ afbeelding ]
Hij heeft een blijvende hersenbeschadiging. Die operatie is niet echt een optie, maar de arts wilde nog het medicijn deze week geven en zien hoe dat ging en dan moet Bas de keuze maken. Bas gaf al aan dat wanneer het medicijn niet aanslaat het inderdaad beter is om hem in te laten slapen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er nu met hem aan de hand dan? Waarom misschien een operatie?
oh wat leuk, wat een vrolijkheidquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Aan dat shirt te zien hiervan http://www.sherpa.org/zor(...)-bedrijven/boshoeve/
Ja zie de site dus netquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zijn de oud papier ophalers. Mensen met een beperking uit de buurt.
die zijn toch voor Lesbos?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja zie de site dus net
Zullen die schoentjes ook wel meenemen mss die ze net bij de poort gedumpt hebben.
Voor Duck wel leuk!quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:27 schreef lonneberga het volgende:
[..]
misschien kunnen ze voor Duck een nieuw maatje erin doen?
Dan is hij niet zo zielig alleen.
Ik wist dat je dat ging zeggen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:31 schreef Urb het volgende:
[..]
En ook nog die gulle lach![]()
Maar ze doet het wel leuk met het bezoek.
[ afbeelding ]
ja die gif maaktte ik misluktequote:Op woensdag 27 juli 2016 13:31 schreef Urb het volgende:
[..]
En ook nog die gulle lach![]()
Maar ze doet het wel leuk met het bezoek.
[ afbeelding ]
nou iddquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:31 schreef LLgetikt het volgende:
do '' anders is het leven ook helemaal niks aan he.. als je alleen maar loopt te zeuren..''
wel apart als dat ze dat zelf zegt
Billy straft je door nu lekker bij/aan Jessie te zittenquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen.
Dat is enkel voor tv. Zie mij eens leuk doen met dit type mensen.
Ja ik geloof er ook niet zoin hoor, maarja het bezoek er blij mee.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen.
Dat is enkel voor tv. Zie mij eens leuk doen met dit type mensen.
Jessie valt op echt mooie vrouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:34 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Billy straft je door nu lekker bij/aan Jessie te zitten
zo leuk is jessie nu ook weer nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:34 schreef LLgetikt het volgende:
DIE ZAADCONTAINER ZAT AAN JESSIE TE RUIKEN![]()
[ afbeelding ]
Jawel, je herkent zijn kwaliteit gewoon nietquote:
Echt wel.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Jawel, je herkent zijn kwaliteit gewoon niet
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt wel.
Totaal off topic, maar welk type man vind jij dan leuk?
Jessie heeft totaal geen seksuele interesse voor Billy.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:39 schreef LLgetikt het volgende:
kruis door billy (ik meen het niet, een beetje maar)
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Stalkermode of gaat beetje ver
Do?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:40 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik 1 persoon, maar soms ook even niet.
maar ze flirt met hem, iedereen trouwens maar ik hoop dat ze achter bas aangaatquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie heeft totaal geen seksuele interesse voor Billy.
Nee, verschrikkelijk!quote:
voor Billy telt alleen Ruud,en niemand andersquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maar ze flirt met hem, iedereen trouwens maar ik hoop dat ze achter bas aangaat
ze lopen ver voor met de modetrendsquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:42 schreef LLgetikt het volgende:
billy ook al zon open rug shirt
ik zie echt nooit iemand daarmee lopen
quote:
Zelfs dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:42 schreef lonneberga het volgende:
[..]
voor Billy telt alleen Ruud,en niemand anders
nahhhh ik weet het nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:42 schreef lonneberga het volgende:
[..]
voor Billy telt alleen Ruud,en niemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |