Dat hijzelf zoiets nou nooit doet, zo zwaar werk is dat nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:39 schreef Ranah het volgende:
toch geen kramen in de loods? cees gaat weer voor de rondleiding en of rianne een bord wil maken
Tijd dat er flessenpost komt van Barry dan is ze niet meer zo druk hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:52 schreef kkka3 het volgende:
Wat is sportvrouwRow weer irritant nadrukkelijk aanwezig
is ze afgevallenquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:54 schreef kkka3 het volgende:
Ramoon vindt het wegen opeens leuk, ze kijkt ernaar uit
wat dan? ik hoor alleen maar saai tijdens het gamenquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:57 schreef Raskolnikow het volgende:
Wat een moeilijk gedoe steeds vandaag.
Terwijl ze net nog heel lief Riannen bedankte en zei dat ze de training fijn vond.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:59 schreef eskil het volgende:
Wordt Rianne nu weer uitgesloten om Ramona te trainen?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:59 schreef eskil het volgende:
Wordt Rianne nu weer uitgesloten om Ramona te trainen?
Ramona weer moeilijk aan het doen, lang verhaal, ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat dan? ik hoor alleen maar saai tijdens het gamen
Met LIDL treden ook weer ' diverse Utopianen' op.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:01 schreef Urb het volgende:
GJ wil met Ramona Billy Jean gaan doen, voor Motopia I guess, want heeft het ook over Bas` brommer pimpen.
Ik snap het niet meer hoor! Rianne wordt er misschien toch wel uitgewerkt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Terwijl ze net nog heel lief Riannen bedankte en zei dat ze de training fijn vond.
Cees denkt na over een tweede voorstelling, zou me niet verbazen dat we de komende maanden de repetities mogen volgen van de klucht: Vieze mannetjes.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:58 schreef Urb het volgende:
Viel midden in een klucht in een klucht, Cees en Bas die met "Vieze mannetjes stemmen" een onzin gesprekje hebben. Karin komt aan en snap er in eerste instantie geen bal van.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |