Ik heb er niet eens naar hoeven zoeken. Hij zat bij de fysio in de praktijkquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]Die wil ik ook. Kan 'm nooit vinden.
Aww. Had ie ergens last van?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens naar hoeven zoeken. Hij zat bij de fysio in de praktijk
Haha ze hebben em vast goed opgelapt. Hij was best lastig te vangenquote:
Net voor/in de zomer uitbrengen is natuurlijk wel heel slim geweest jaquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:42 schreef wonderer het volgende:
Vraag me af hoe populair pokemon go straks is als het weer slechter wordt.
Pokemon Go heeft $35 million in omzet opgeleverd, in de eerste twee weken. Dus ik denk dat het niet zo veel uitmaakt, als het straks een dipje heeft. Vooral ook omdat het de luie snikkels zijn die voor de omzet zorgen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:42 schreef wonderer het volgende:
Vraag me af hoe populair pokemon go straks is als het weer slechter wordt.
Een van de redenen dat ik dat soort spellen niet speel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:54 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Pokemon Go heeft $35 million in omzet opgeleverd, in de eerste twee weken. Dus ik denk dat het niet zo veel uitmaakt, als het straks een dipje heeft. Vooral ook omdat het de luie snikkels zijn die voor de omzet zorgen.
http://www.vox.com/2016/7/21/12247428/how-free-games-make-money
Kloptquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:03 schreef Renesite het volgende:
Hiermee bedoelen ze toch dat er niet afgeschreven wordt?
"Je creditcard wordt niet belast"
Ben ok zo'n nerd met deze dingen
Ik heb stiekem ook al Pokécoins gekocht :$quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:54 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Pokemon Go heeft $35 million in omzet opgeleverd, in de eerste twee weken. Dus ik denk dat het niet zo veel uitmaakt, als het straks een dipje heeft. Vooral ook omdat het de luie snikkels zijn die voor de omzet zorgen.
http://www.vox.com/2016/7/21/12247428/how-free-games-make-money
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 07:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb stiekem ook al Pokécoins gekocht :$
Baby bezoek, pokemon hunten, sporten, rondleiding Strijp S, etentje, verjaardag, festival indien goed weer.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:35 schreef G-Pier het volgende:
Bijna weekend, jullie nog plannen? Ik ga dit weekend even terug naar 010.
Ga ik niet aan beginnenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 07:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb stiekem ook al Pokécoins gekocht :$
Lezing/interview geven tijdens de Shakespeare Club en 's avonds voorlezen/signeren op de Trans Pride Poetry Night.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:35 schreef G-Pier het volgende:
Werken, terrasje met vriendje, naar dat nieuw dierenpark van Emmen en wat samen etenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:35 schreef G-Pier het volgende:
Ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Erg wisselende verhalen gehoord.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:34 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Werken, terrasje met vriendje, naar dat nieuw dierenpark van Emmen en wat samen eten
Even beslissen over kopenhagen in december. Bruiloft vanavond en verder weet ik het niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:35 schreef G-Pier het volgende:
Worst, schnitzel, koffie?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:03 schreef Peter het volgende:
Net geboekt voor een weekendje weg, vertrek vanavond. Nog tips voor Wenen?
heerlijk rond hobbelen. Slosd shonbrun of zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:03 schreef Peter het volgende:
Net geboekt voor een weekendje weg, vertrek vanavond. Nog tips voor Wenen?
schnitzel moet sowiesoquote:
Schonbrunn en lopen klinkt goed, al is het er nu wel 30 graden.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
heerlijk rond hobbelen. Slosd shonbrun of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |