1 fles maar en 2 pakjes feta, alleen geen gratis verzendkosten dus je krijgt 3 vluchtelingen erbijquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha, ik snap het denk ik. Zit er dan ook Ouzo bij?
Orkaan van geluid.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Even de bingo voor van die sfeervolle tenten in obscure landen erbij pakken.
''HEKSENKETEL''
Vandaag sliep hij gewoon in keeperskleding zag ik net.quote:
O, da's jammer. Maar ja het blijven Grieken he. Ja tenminste, niet die vluchtelingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1 fles maar en 2 pakjes feta, alleen geen gratis verzendkosten dus je krijgt 3 vluchtelingen erbij
In plaats van wie? Riedewald speelde veel te goed om hem van die positie af te halen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn enige vrees is nu dat Gudelj volgende week erin staat.
Iemand pijnstillers?
De RvC zal dat eisen, Serero hebben ze immers ook al verbannen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In plaats van wie? Riedewald speelde veel te goed om hem van die positie af te halen.
Jurriaan van Wessem gelooft er niets van dat Napoli voor Milik gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
''We gaan kijken hoeveel minuten Milik kan maken volgende week.''
Waarom?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jurriaan van Wessem staat op mijn shitlist.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
''We gaan kijken hoeveel minuten Milik kan maken volgende week.''
Wel zonder enige Mulder graag.quote:
Goed EK. Wereldtandem met Lewandowski. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
Watnu.nl zegt dat Milik wellicht voor 35miljoen weggaat
![]()
gohquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Het is wat een gek ervoor wilt gevenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:04 schreef Bronson_ het volgende:
Met die redding 1 op 1 van Cilgod laat hij toch wel weer zien dat hij bij de top 5 beste keepers van Europa hoort.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef Bolasie het volgende:
Vanavond weer gieren, lachen en brullen.
Beter wint Ajax.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef Bolasie het volgende:
Vanavond weer gieren, lachen en brullen.
Stijn heeft het daar de hele tijd over.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:14 schreef Caland het volgende:
Heeft er al iemand heksenketel geroepen?
Dat is een wetenschappelijk ontkracht fenomeen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:14 schreef Caland het volgende:
Heeft er al iemand heksenketel geroepen?
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die is puur ter kennismaking mee.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een wetenschappelijk ontkracht fenomeen.
Hij heeft zelf al 'gewoon' aangegeven dat hij inzetbaar is op het moment wanneer de staf hem nodig denkt te hebben. Tegen Sparta maakt hij vast wel minuten.quote:
Want hij is een stuk beter dan Viergever en dat soort lieden, logisch.quote:
Ja maar hij is nog helemaal niet ingeschreven voor deze ronde.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Want hij is een stuk beter dan Viergever en dat soort lieden, logisch.
Dat is een logische verklaring.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hij is nog helemaal niet ingeschreven voor deze ronde.
Je bent zelf een wetenschappelijk verkracht fenomeen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een wetenschappelijk ontkracht fenomeen.
`quote:
Viergever en El Ghazi gaan spelenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Geen viergever plz god plz. Ook geen schone of el gazi plzzz
Bosz out dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viergever en El Ghazi gaan spelen
Graag,quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
Van mij mag PSV Schone wel overnemen als jullie hem niet willen.
Sanchez is wel een beest. Ik zou daley en serano ook dumpen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wachten tot Davinson speelgerechtigd is, en tot Marc een nieuwe vleugelspeler haalt.
Ziyech kost 15 miljoen, wil alleen op '10' spelen en is een luie speler.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sanchez is wel een beest. Ik zou daley en serano ook dumpen.
Ziyech
Een ietwat gelukkige 1-2 Ajax. Jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kan niet meer wachten. Wat verwacht jij van de wedstrijd?
0-1 Ajaxquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een ietwat gelukkige 1-2 Ajax. Jij?
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 03-08-2016 om 18:51:29BREAKING: Westermann in basis #Ajax ... Later meer. Zie @telesport reageer retweet
GEEN VIERGEVERquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 03-08-2016 om 18:51:29BREAKING: Westermann in basis #Ajax ... Later meer. Zie @telesport reageer retweet
ERVARING is altijd welkom in de HEKSENKETELquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:54 schreef Kopsterk het volgende:
Met dit stukje ERVARING kan het niet meer fout gaan
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 03-08-2016 om 18:51:29BREAKING: Westermann in basis #Ajax ... Later meer. Zie @telesport reageer retweet
Wat een spannend stukje tekst van Mike.quote:Peter Bosz heeft een verrassing in petto voor het uitduel met PAOK Saloniki.
De trainer van Ajax heeft een basisplaats ingeruimd voor verdediger Heiko Westermann. Zoals verwacht krijgt Nemanja Gudelj zijn plek in de startelf terug, wat ten koste gaat van Donny van de Beek.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
ERVARING is altijd welkom in de HEKSENKETEL
Loltwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 03-08-2016 om 18:56:29Haha had gekund @FlorisRoos maar ook Viergever speelt @telesport reageer retweet
WAT KRIJGEN WE NOU ZEGquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Loltwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 03-08-2016 om 18:56:29Haha had gekund @FlorisRoos maar ook Viergever speelt @telesport reageer retweet
tyfusquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Loltwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 03-08-2016 om 18:56:29Haha had gekund @FlorisRoos maar ook Viergever speelt @telesport reageer retweet
Westermann had van januari tot maart bot-odeum.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:05 schreef Kopsterk het volgende:
Westermann was ooit captain van HSV toen ze met 9-2 van Bayern verloren.
Zoals IK al vermoede, geen buitenspelerstwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 03-08-2016 om 19:05:39Vermoedelijke opstelling #Ajax ... Cillessen; Veltman, Westermann, Viergever; Tete, Gudelj, Riedewald, Dijks; Klaassen; Dolberg, Cassierra. reageer retweet
Je bent fantastischquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:06 schreef Brammess het volgende:
Zoals IK al vermoede, geen buitenspelerstwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 03-08-2016 om 19:05:39Vermoedelijke opstelling #Ajax ... Cillessen; Veltman, Westermann, Viergever; Tete, Gudelj, Riedewald, Dijks; Klaassen; Dolberg, Cassierra. reageer retweet
Alles of niks dit dat allesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever - Westermann - Veltman als laatste drie is wel gezellig suicide.
3-5-2 natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:08 schreef Kopsterk het volgende:
Zie ik nou gewoon een keiharde 3-4-1-2 opstelling?
KOEKOEK
Oh dus ze spelen zonder keeper?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
3-1-3-1-2 kan je het ook noemen.
Het is maar net hoe autistisch je bent.
1-3-5-2 kan ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
3-1-3-1-2 kan je het ook noemen.
Het is maar net hoe autistisch je bent.
BREAKING!!!!11!!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarschijnlijk nog net niet fit genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Bazoer wissel is wel verrassend of niet.
amper fitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ziyech.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:17 schreef Kopsterk het volgende:
We missen wel een stukje creativiteit
Hij heeft vorig seizoen aan het eind een hele tijd op de bank gezeten omdat hij belachelijk slecht bezig was. Nu weliswaar door een andere reden op de bank.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
De wedstrijd begint over bijna een uur pasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:36 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Kan iemand mij een stream DM'en? Zit in het buitenland.
Ik las vandaag weer het gerucht dat Ajax achter Rashica aanzitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:17 schreef Kopsterk het volgende:
We missen wel een stukje creativiteit
Ajax heeft een linksbuiten nodig, geen rechtsbuiten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik las vandaag weer het gerucht dat Ajax achter Rashica aanzit
Gelukkig las ik het op Voetbalzone
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 03-08-2016 om 19:37:33Erop of eronder voor Ajax. Leiding #PSV kijkt met dubbel gevoel mee. Falen Ajax levert PSV +/- 3 miljoen op. Winst broodnodige UEFA-punten. reageer retweet
Rik is weer open deuren aan het intrappentwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 03-08-2016 om 19:39:46Bovendien heeft PSV bij falen Ajax een CL-lotingvoordeel (pot 3 ipv 4). Ajax is bij winst sowieso verzekerd van groepsfase Europa League. reageer retweet
Denk je dat hij mee zou kunnen bij Ajax? Ik twijfel daaraan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik las vandaag weer het gerucht dat Ajax achter Rashica aanzit
Gelukkig las ik het op Voetbalzone
Dat deed hij ook bij Ajax - Vitesse in de beker van 2014/15. Bij Heracles deed hij het iig zelden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Lijkt me vrij positief dat een trainer niet bang is om iets anders te proberen indien gevraagd, om wat voor reden dan ook.
Ja. Middenveld met Bazoer, Klaassen en Ziyech please.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben al acht middenvelders en toch volhardend blijven schreeuwen om Ziyech..
0-4genotquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat deed hij ook bij Ajax - Vitesse in de beker van 2014/15. Bij Heracles deed hij het iig zelden.
De CL zelf halen we toch niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:40 schreef Brammess het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 03-08-2016 om 19:37:33Erop of eronder voor Ajax. Leiding #PSV kijkt met dubbel gevoel mee. Falen Ajax levert PSV +/- 3 miljoen op. Winst broodnodige UEFA-punten. reageer retweet
Rik is weer open deuren aan het intrappentwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 03-08-2016 om 19:39:46Bovendien heeft PSV bij falen Ajax een CL-lotingvoordeel (pot 3 ipv 4). Ajax is bij winst sowieso verzekerd van groepsfase Europa League. reageer retweet
dit dus, in ieder geval beter dan een half jaar lang Janssen op 6 of Sigthorsson in de spitsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Lijkt me vrij positief dat een trainer niet bang is om iets anders te proberen indien gevraagd, om wat voor reden dan ook.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Middenveld met Bazoer, Klaassen en Ziyech please.
Volgens mij heeft Bosz nu geen of nauwelijks beschikking over buitenspelers. Dan lijkt het me niet anders dan logisch om wat anders te proberen, in plaats van spelers uit positie te laten spelen. Maar zie dat maar eens bewust te maken bij mensen die een enorme waas voor de ogen hebben en liever roepen dat ze Ajax zijn en zich voor niemand aanpassen, of zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat deed hij ook bij Ajax - Vitesse in de beker van 2014/15. Bij Heracles deed hij het iig zelden.
Als hij echt met buitenspelers had willen spelen had hij Muric en Cerny wel mee kunnen nemen. Die zijn gewoon fit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bosz nu geen of nauwelijks beschikking over buitenspelers. Dan lijkt het me niet anders dan logisch om wat anders te proberen, in plaats van spelers uit positie te laten spelen. Maar zie dat maar eens bewust te maken bij mensen die een enorme waas voor de ogen hebben en liever roepen dat ze Ajax zijn en zich voor niemand aanpassen, of zo.
Op dit moment is hij eigenlijk nog niet goed genoeg voor die stap, vooral de diepte moet hij echt meer gaan zoeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Denk je dat hij mee zou kunnen bij Ajax? Ik twijfel daaraan.
Topavondje was datquote:
Fit zijn is één, goed genoeg zijn is heel wat anders.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij echt met buitenspelers had willen spelen had hij Muric en Cerny wel mee kunnen nemen. Die zijn gewoon fit.
El Ghazi is ook mee, en die andere twee zijn niet veel minder. Zeker niet qua talent.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fit zijn is één, goed genoeg zijn is heel wat anders.
Die backs zijn aanvallend beide niet bijzonder.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak me alleen zorgen over de aanvallende stootkracht vanaf de flank van Tete.
Ik ken ze niet, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Bosz ze buiten de selectie laat omdat ze zo geweldig presteren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi is ook mee, en die andere twee zijn niet veel minder. Zeker niet qua talent.
Ik had zelf Veltman en Tete omgedraaid, maar Bosz traint elke dag met ze dus wie ben ikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak me alleen zorgen over de aanvallende stootkracht vanaf de flank van Tete.
Volgens mij speelde Cerny een tijdje op de positie van El Ghazi in 4-3-3 maar tegen Marseille, de afsluiter, stond El Ghazi er opeens weer. Volgens mij was Cerny niet heel denderend bezig. Muric heb ik minder aan het werk gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Bosz ze buiten de selectie laat omdat ze zo geweldig presteren.
Oh ze hebben beide ook geen geweldige voorbereiding gespeeld, maar dat heeft El Ghazi ook niet. En het geeft je dan toch aanvallend wat meer opties.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Bosz ze buiten de selectie laat omdat ze zo geweldig presteren.
En Bosz zal Tete ook wel het een en ander aan taken hebben meegegeven waar Frank te behoudend voor was.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik had zelf Veltman en Tete omgedraaid, maar Bosz traint elke dag met ze dus wie ben ik
Mwah Tete is gewoon offensief niet goed, heeft vorig seizoen ook gewoon 80 meter van de achterlijn gespeeld en dat was nogal schrijnend om te zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
En Bosz zal Tete ook wel het een en ander aan taken hebben meegegeven waar Frank te behoudend voor was.
El Ghazi speelde ook als een drol tegen PAOK. Let's be honest.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ze hebben beide ook geen geweldige voorbereiding gespeeld, maar dat heeft El Ghazi ook niet. En het geeft je dan toch aanvallend wat meer opties.
Veltman kan aanvallend niks als back. Was schrijnend in Oranje.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik had zelf Veltman en Tete omgedraaid, maar Bosz traint elke dag met ze dus wie ben ik
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi speelde ook als een drol tegen PAOK. Let's be honest.
Voorbereiding ==/== vCLquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Aan hem heb ik mij het meeste gestoord vorige week.
Het is mij een raadsel wat er gebeurd is met de El Ghazi van de eerste seizoenshelft van 2015/2016.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi speelde ook als een drol tegen PAOK. Let's be honest.
Je bedoelt de eerste 4 wedstrijden van dat seizoen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel wat er gebeurd is met de El Ghazi van de eerste seizoenshelft van 2015/2016.
Die speelde alleen in augustus leuk tegen een ADO/NEC/AZ/Willem II. Voor de rest was hij niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel wat er gebeurd is met de El Ghazi van de eerste seizoenshelft van 2015/2016.
Bedankt voor het spoileren van mijn kwaliteitspost.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bedoelt de eerste 4 wedstrijden van dat seizoen.
Toen hij opeens een paar ballen er goed in schoot.
De campingzender geeft de voorkeur aan lachen om homevideos en CSI.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat dit alleen op Ziggo sport wordt uitgezonden en niet op een open kanaal zegt al genoeg.
Hij speelde niet eens leuk, hij scoorde af en toe en dat was het. Rest van de wedstrijden ook gewoon onzichtbaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die speelde alleen in augustus leuk tegen een ADO/NEC/AZ/Willem II. Voor de rest was hij niet zo bijzonder.
Nee, Ajax stalt de wedstrijden gewoon bij hoofdsponsor Ziggo Sport. Dat is de enige waarheid.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
De campingzender geeft de voorkeur aan lachen om homevideos en CSI.
Schei uit. Stond voor de winterstop al op een goaltje op tien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bedoelt de eerste 4 wedstrijden van dat seizoen.
Toen hij opeens een paar ballen er goed in schoot.
Ja door die eerste paar potjes waarin hij er 8 maakte.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schei uit. Stond voor de winterstop al op een goaltje op tien.
AZ = 2, zondagsschot, fout Rochetquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schei uit. Stond voor de winterstop al op een goaltje op tien.
Ja, zo kun je alles wel bagatelliseren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ = 2, zondagsschot, fout Rochet
Willem II = 2 met oa fout Lamprou
ADO = 2, volledig vrijgelaten, keeper met meerdere teamgenoten uitgespeeld
Bliep.
Bijna losquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kek promofilmpje voor de Premier League
Hij viel me best mee in de oefenwedstrijden toen hij in de spits stond.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoop een wat beter beeld te krijgen van Cassierra nu hij op zijn natuurlijke positie speelt. Dat gedoe op links was niet echt geslaagd.
Dacht dat je totaal niet benieuwd was naar de 'derde spits van Deportivo Cali'quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoop een wat beter beeld te krijgen van Cassierra nu hij op zijn natuurlijke positie speelt. Dat gedoe op links was niet echt geslaagd.
LOL.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wel bagatelliseren.
... Het wordt niet op SBS6 uitgezonden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
Is er een stream op SBS? Geen tv abo namelijk.
neequote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
Is er een stream op SBS? Geen tv abo namelijk.
Lijkt me niet, want Ziggo zendt het uitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
Is er een stream van SBS? Geen tv abo namelijk.
Goedemorgen Hansquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
Gelachenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
Heb je geen Ziggo Sportquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet via een stream kijken. #fchuilen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet via een stream kijken. #fchuilen
SBS had t och die rechten gekocht? Of wasd at voor 1 jaar? Ik volg dat soort dingen niet echt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want Ziggo zendt het uit
Satire. Natuurlijk ben ik benieuwd. Dat hij de derde spits van Deportivo was kan ik niets aandoen, maar het was wel een feit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dacht dat je totaal niet benieuwd was naar de 'derde spits van Deportivo Cali'
Mochten geen gifs zei iemandquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:02 schreef Brammess het volgende:
Van Halst
Ik wacht op een gif van PowerLoungen
Die gelden pas vanaf de play-offsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SBS had t och die rechten gekocht? Of wasd at voor 1 jaar? Ik volg dat soort dingen niet echt.
Dit is de voorronde, SBS heeft daar de rechten niet voorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SBS had t och die rechten gekocht? Of wasd at voor 1 jaar? Ik volg dat soort dingen niet echt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gelden pas vanaf de play-offs
Derde voorronde wordt apart verkocht
Ahquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is de voorronde, SBS heeft daar de rechten niet voor
woensdag 3 augustus 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 3 augustus 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziggogod met PD/PL
Het zit vanaf komend seizoen bij Veronica ipv SBS6.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is de voorronde, SBS heeft daar de rechten niet voor
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:02 schreef Brammess het volgende:
Van Halst
Ik wacht op een gif van PowerLoungen
Ik zit niet op thuislocatie, duifjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
woensdag 3 augustus 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:[/b]
[..]
Heb je geen Ziggo Sport
Dat ze nevenbedrijven zijn wist ik wel, overigens kijk ik geen CL via SBS/Veronica/campingaidsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit vanaf komend seizoen bij Veronica ipv SBS6.
NEE ER IS NIETS VERKOCHT WANT NEVENBEDRIJVEN GR GR
Wat is er treuriger ? Die terugspeelbal of Grim , die als een zak stront in elkaar zakt ?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het wordt treuriger de vaker ik het zie
Omdat die 9 vingers heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom krijgt niet een keer een andere keeper de kans?
Omdat die nog veel slechter zijn, moet je nagaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
Omdat Bosz Diederik Boergod niet mag.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
Vijf.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
Hoeveel verdedigers heeft hij opgesteld man
Panda panda panda panda pandaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zo'n ontiegelijke afkeer jegens Bertje dat ik nog liever een nummer over een Panda op Xite luister
Dat laatste moet je ff uitleggenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zo'n ontiegelijke afkeer jegens Bertje dat ik nog liever een nummer over een Panda op Xite luister
Zie @Jancees fascinerend slecht is het wel maar wel grappig verder PANDA PANDA PANDAquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat laatste moet je ff uitleggen
Schijnt dat hij in zijn tuin alleen maar kreupelhout, treurwilgen en pijnbomen heeft staan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
Vinden jullie jan van Halst ook een behoorlijke treurwilg?
Nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:13 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk nu ook, Ajax gaat ons een topshow voorschotelen in deze Griekse heksenketel.
Wtf?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie @Jancees fascinerend slecht is het wel
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:13 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk nu ook, Ajax gaat ons een topshow voorschotelen in deze Griekse heksenketel.
Goed dat jullie er zijn.quote:
Riedewald zie ik niet als middenvelder.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat Sunrise nu opnieuw aan het tellen is, het kan even duren mensen
Bosz en verstandige fans welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Riedewald zie ik niet als middenvelder.
Het ging waarschijnlijk mis bij Veltman aangezien hij hem wel vaker dan wel dubbel of gewoon ziet terwijl hij niet aanwezig is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat Sunrise nu opnieuw aan het tellen is, het kan even duren mensen
Oei, wat een misvatting van je.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is dan pijnlijk van je.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen johquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar daar speelt hij wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je moet wel een paar goede dabs doen op het nummerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is best grappig maar deze eerste ervaring met het nummer gaf mij wel een klein wtf gevoel
Ik luister nu naar B-Brave feat Sven Alias. Wow B-brave zijn een stelletje flikkers. Die worden dit weekend zelfs in Amsterdam nog geweerdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je moet wel een paar goede dabs doen op het nummer
Nederlandstalig en Hip Hopquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat is mooi. Wat voor nummers mogen wij verwachten? Een goede meezinger?
Sevn plsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister nu naar B-Brave feat Sven Alias. Wow B-brave zijn een stelletje flikkers. Die worden dit weekend zelfs in Amsterdam nog geweerd
Leuker kunnen we het niet makenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Groetjes van de belastingdienst
Kwam door armoowasright oidquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar ging iets mis.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar ging iets mis. Je hoeren moeders man
[ afbeelding ]
Jeetje zegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel diep.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow met deze g moet je niet fokkenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is een jood die roeitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |