Dat doen we gewoon!!!quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:21 schreef Fazzoletti het volgende:
Hillz, jaaaaa![]()
![]()
![]()
Gaan we voor een datum tweeling?
Drieling!quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:21 schreef Fazzoletti het volgende:
Hillz, jaaaaa![]()
![]()
![]()
Gaan we voor een datum tweeling?
Nou, dat hoop ik dan maar... We waren vandaag bij neefje Kees, die hij vast moest houden voor een foto voor oma. En kees was een beetje aan het huilen. In de auto terugquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:43 schreef Shandaly het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hilz!!!
![]()
![]()
Ja!! Wat gaaf!!
Oh, de S. gaat zo'n toffe grote broer worden...![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:50 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik dan maar... We waren vandaag bij neefje Kees, die hij vast moest houden voor een foto voor oma. En kees was een beetje aan het huilen. In de auto terug
"Mama, ik vind huilende babies zo stom.... Ik wil ze in de sloot gooien'![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:50 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik dan maar... We waren vandaag bij neefje Kees, die hij vast moest houden voor een foto voor oma. En kees was een beetje aan het huilen. In de auto terug
quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:03 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi Kennen jullie mij nog? Ik ga een grapje maken.... Een grapje op een grapje van bijna twee jaar geleden. Wat later nog vaker aangehaald is. Er zullen niet veel mensen zijn die zich het grapje nog kunnen herinneren...
Het staat HIER
Ik ben blij dat ik het grapje eindelijk uit kan voeren...woooohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Squote:Op woensdag 27 juli 2016 22:50 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |