Dat heb ik ook voorbij zien komen ja. Gasly heeft eindelijk zijn eerste (en tweede) GP2-zege en alles begint te rollen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
Kvyat geen contractverlenging? Ik heb het een beetje te doen met hem
vooralsnog alleen een Russische bronquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
Kvyat geen contractverlenging? Ik heb het een beetje te doen met hem
Heb ik nog niet zo'n hoge pet van op. Eerst maar eens zien of hij kampioen wordt, anders denk ik niet dat hij volgend jaar in de STR plaats neemt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voorbij zien komen ja. Gasly heeft eindelijk zijn eerste (en tweede) GP2-zege en alles begint te rollen.
Waarom mag je het jaar 2015 van RBR niet vergelijken met het jaar 2016. Ik neem aan dat RBR in 2015 net zo ambitieus was als het jaar 2016. En het feit dat je zegt dat de auto dit jaar veel beter is dan vorig jaar vind ik ook wel een grappige conclusie gezien het feit dat tot de GP van Spanje hier niks van te merken is. GP van Rusland eindigde beide auto's van Williams boven RBR.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een hele zinvolle vergelijking inderdaad, ondanks het feit dat Max vooralsnog natuurlijk gewoon een prima prestatie neerzet to dusver.
Vorig seizoen eindigde RB meestal rond plek 9/10 met een paar uitzonderingen naar boven op RB gunstig gezinde circuits. Dit jaar is het al vanaf het begin meer rond plek 4/5 met uitschieters naar boven. Dus ja, dit jaar presteert RB duidelijk beter dan vorig jaar., ook voordat Verstappen in stapte.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Waarom mag je het jaar 2015 van RBR niet vergelijken met het jaar 2016. Ik neem aan dat RBR in 2015 net zo ambitieus was als het jaar 2016. En het feit dat je zegt dat de auto dit jaar veel beter is dan vorig jaar vind ik ook wel een grappige conclusie gezien het feit dat tot de GP van Spanje hier niks van te merken is. GP van Rusland eindigde beide auto's van Williams boven RBR.
Misschien was RBR wel net zo ambitieus, maar de Renault-motor was vorig jaar een stuk minder krachtig. In 2015 scoorde RBR vaak P5-P10, terwijl dit jaar <P5 elke race wel haalbaar is. Elk team boekt vooruitgang, maar RBR/Renault heeft dit jaar toch wel een grote stap gezet. Waar ze vorig jaar een flinke kluif hadden aan Williams, kunnen ze dit jaar wedijveren met Ferrari om de laatste podiumplaats. Van een 4e plaats in het constructeurskampioenschap naar een gedeelde 2e plaats.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Waarom mag je het jaar 2015 van RBR niet vergelijken met het jaar 2016. Ik neem aan dat RBR in 2015 net zo ambitieus was als het jaar 2016. En het feit dat je zegt dat de auto dit jaar veel beter is dan vorig jaar vind ik ook wel een grappige conclusie gezien het feit dat tot de GP van Spanje hier niks van te merken is. GP van Rusland eindigde beide auto's van Williams boven RBR.
Vergelijk de seizoenen 2014,2015 en 2016 eens. In 2014 was RB 2e met een derde plek voor RIC, in 2015 4e met RIC op de 8e plek. Is RIC van 2014 op 2015 ineens een stuk slechter geworden en nu weer beter of zou er wellicht een andere verklaring zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Waarom per se kampioen? Max was dat ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb ik nog niet zo'n hoge pet van op. Eerst maar eens zien of hij kampioen wordt, anders denk ik niet dat hij volgend jaar in de STR plaats neemt.
Ik zie meer in Giovinazzi of een Leclerc.
Omdat hij de afgelopen jaren weinig gepresteerd heeft. De afgelopen 3 jaren niets gewonnen en pas sinds Silverstone weer een beetje op stoom, terwijl hij daarvoor races die hij had moeten winnen makkelijk uit handen gaf.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom per se kampioen? Max was dat ook niet.
En Gasly zit bij Red Bull, verder zijn er geen kandidaten. Zou de doodsteek voor hun programma zijn als ze buitenstaanders aannemen.
Toch is hij er niet uitgegooid.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat hij de afgelopen jaren weinig gepresteerd heeft. De afgelopen 3 jaren niets gewonnen en pas sinds Silverstone weer een beetje op stoom, terwijl hij daarvoor races die hij had moeten winnen makkelijk uit handen gaf.
Het is pas de doodsteek voor het programma als ze iemand laten doorstromen die niet goed genoeg is. Kunnen ze beter een talent nemen dat wel laat zien dat-ie goed genoeg is.
Ik denk zelf ook dat de slechte prestaties van RBR vorig jaar ten opzichte van dit jaar te maken heeft met het op scherp zetten van Ricciardo. En daar mag je Verstappen wel de credits voor geven. Kvyat was nooit echt een gevaarlijke concurrent geweest voor Ricciardo, Nu zie je vooral hoe dicht Verstappen bij Ricciardo zit, wat het beste bij Ricciardo naar boven brengt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vergelijk de seizoenen 2014,2015 en 2016 eens. In 2014 was RB 2e met een derde plek voor RIC, in 2015 4e met RIC op de 8e plek. Is RIC van 2014 op 2015 ineens een stuk slechter geworden en nu weer beter of zou er wellicht een andere verklaring zijn?
Nee het is goed jongen, je mag volgens jou 70 rondes lang alleen de lijn rijden die je in de kwalificatie hebt gereden. Spannend. Alsof dat niet lachwekkend is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:14 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Deze post bracht een glimlach op mijn gezicht en maakte duidelijk dat ik dit idiote topic nooit meer moet checken
Dit is wel de blauwdruk van hoe elk topic in SPT moet zijn he, dus een beetje positiever graagquote:
Wat een raar verhaal. In de telegraaf staat met quotes van opa Verstappen alles en diezelfde man gaat een dag later bij 538 alles ontkennen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:04 schreef Max23 het volgende:
Ik lees dat Jos zijn vader in elkaar heeft geslagen?
Telegraaf heeft wel vaker 'quotes' die ze zelf uit hun duim zuigen, alsof het hen zelf verteld is door de persoon in kwestie.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal. In de telegraaf staat net quotes van opa Verstappen alles en diezelfde man gaat een dag later bij 538 alles ontkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |