Owhquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
vrouw doet een man met een voorbinddildo
Ja maar het is wel een drol op de taart ipv de kersquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat maakte de 30 uur speeltijd of wat het ook was niet minder leuk
ik ben zo'n battie die de reis belangrijker vind dan de bestemming
close enoughquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef Willoow het volgende:
Door middel van eene peg eene opening aanvullen en iets vastzetten. Bij schoenmakers: van peggen voorzien, met houten pinnen vastmaken.
Die van mij was een man met een snor die zeventiger jaren jeugdliteratuur uitkoos als klassikale literatuur en vervolgens de sekspassages dan reserveerde voor zijn voorleesmoment.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen leuke mensen als engels docent gehad.
Geen ego streel tho. Hoop dat mn studenten dat ook gaan vinden hehehe
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die van mij was een man met een snor die zeventiger jaren jeugdliteratuur uitkoos als klassikale literatuur en vervolgens de sekspassages dan reserveerde voor zijn voorleesmoment.
Mooie traditie om in ere te houden.
Probeer urban dictionairyquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef Willoow het volgende:
PEGGEN
Woordsoort: ww.(trans.,zw.)
Modern lemma: peggen
bedr. zw. ww. Van Peg.
↪Door middel van eene peg eene opening aanvullen en iets vastzetten. Bij schoenmakers: van peggen voorzien, met houten pinnen vastmaken.
Afl. Pegger, schoenlapper; gewestelijk (”Draagt mijn schoenen naar de' pegger en zegt dat em er halflappen onder zet”, corn.-vervl.).
Samenst. Toepeggen, met eene peg dichtmaken (”Onlancx men saegen twee van donsen wat vp seggen, maer wij wisten sijn mont wel toete peggen. Hoe hijt waenden te anleggen hij speelde cans verlooren, en sijn getuijgen en wildense niet eens hooren”, Spul v. d. Siecke Stadt 41; zie ook boven bij Peg de aanhaling uit Ulensp.)
vastpeggen, enz.
— Verder: Pegbros, (bij schoenmakers) rechte els wat grooter dan de bros (corn.-vervl. 1964)
Pegels, Pegelsen, gebogen els, gebruikt bij het peggen van fijn werk (corn.-vervl. 1964)
Peghamer, een hamer wat lichter dan de lederhamer (corn.-vervl. 1964)
Pegrasp, platte rasp van schoenmakers (corn.-vervl. 1964); enz.
↪Aanm. Niet duidelijk is de herkomst van pegger in den zin van: schacheraar, en peggen, naast peggeren, het bedrijf van pegger uitoefenen, in koeien en kalveren schacheren, dat gewestelijk, in de Brab. Kempen en het Land van Waas, in gebruik is. Zie schuerm. [1865-1870], joos[1900-1904] en corn.vervl. Waarschijnlijk hangt het samen met peggeren, in 't slijk wroeten en morsen, baggeren, prossen, dat in de Antwerpsche Kempen bekend is.
© 2007 INL. Artikel gepubliceerd in 1918.
ze zullen vast geleerd hebben met de nieuw trilogiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een drol op de taart ipv de kers
verbaas me soms nog steeds dat dit dezelfde niels is als een jaar geledenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef Kurovski het volgende:
Boh. Ze is zo ziek van me dat ze zelfs die sig heeft weggehaald. Ongetrouwde pegster! Ik ga je met een bierflesje neuqen zoals in het leger. Je eerst lamvoeren en dan op de bar het flesje erin.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef Kurovski het volgende:
Boh. Ze is zo ziek van me dat ze zelfs die sig heeft weggehaald. Ongetrouwde pegster! Ik ga je met een bierflesje neuqen zoals in het leger. Je eerst lamvoeren en dan op de bar het flesje erin.
Doe even niet zo viesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef Kurovski het volgende:
ik moest een beetje overgeven in mijn mondquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef Kurovski het volgende:
Volgens mij heeft Niels zijn account aan de buuv gegeven.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verbaas me soms nog steeds dat dit dezelfde niels is als een jaar geleden
Deed ie toch hetzelfde maar dan bij sgquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verbaas me soms nog steeds dat dit dezelfde niels is als een jaar geleden
nee niet ruig, gewoon nastyquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:06 schreef Kurovski het volgende:
Misschien zijn dit wat ruige uitspraken.
misschien iets daarvoor dan, was gewoon een normale user die ook langskwam op radio KLB en iedereen vond hem tofquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Deed ie toch hetzelfde maar dan bij sg
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:06 schreef Kurovski het volgende:
Misschien zijn dit wat ruige uitspraken.
Muilquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien iets daarvoor dan, was gewoon een normale user die ook langskwam op radio KLB en iedereen vond hem tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |