En verder!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:37 schreef sasquatsch het volgende:
Ecclestones schoonmoeder is ontvoerd. Er wordt 33 miljoen euro losgeld geëist.
quote:Kvyat set for Red Bull Racing split
Red Bull does not intend to renew its contract with Toro Rosso driver Daniil Kvyat for 2017.
That is the claim of the Russian news agency Izvestia, citing the information of a source close to the energy drink company.
Earlier, officials including Dr Helmut Marko and Franz Tost sounded upbeat about the young Russian’s future, but the source now gives a different account.
“Red Bull had hoped the return to Toro Rosso would embolden Kvyat, relieving the pressure on him,” the source is quoted as saying.
“It was expected that he would score points regularly and become an example for (Carlos) Sainz.
“But in the last seven races, Daniil appeared very uneasy against his teammate, and the most recent setbacks seem to have finally convinced Helmut Marko to not renew the contract.”
Izvestia said Frenchman Pierre Gasly seems first in line for the seat, with 22-year-old Kvyat reportedly on Williams’ 2017 shortlist.
Red Bull declined to comment.
Maar ja, weet nooit wat je zo moet geloven, want er zou echt aangifte zijn gedaan enzo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 07:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
Opa Frans nu op 538, woedend op de telegraaf
twitter:538 twitterde op woensdag 27-07-2016 om 08:54:34Opa Verstappen reageert op artikel @telegraaf: 'Het is één groot lulverhaal’ > https://t.co/zbrLTIjYtu #538nieuws
reageer retweet
Crosspost van Meike26quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:54 schreef Meike26 het volgende:
Audio fragment van Opa Verstappen bij 538 staat online...
quote:Politie onderzoekt aangifte tegen Jos Verstappen
De politie onderzoekt de mishandeling van Frans Verstappen door zijn zoon, voormalig Formule 1-coureur Jos Verstappen. Die heeft hem zondagavond in Montfort geslagen, schrijft De Telegraaf, die met Frans Verstappen over de zaak heeft gesproken.
Frans Verstappen zou meerdere kleine hoofdwonden hebben overgehouden aan het incident. In De Telegraaf noemt Verstappen zijn zoon "een vervelende jongen" met "losse handen". Over de aanleiding van hun ruzie is niets bekend.
Zeker van verhaal
Inmiddels heeft Frans Verstappen op Radio 538 gezegd dat het verhaal zwaar overtrokken is en dat er geen klappen zijn gevallen, maar de betrokken Telegraaf-journalisten zeggen tegen de NOS dat ze zeker zijn van hun verhaal. Een verslaggever heeft gisteren "uitgebreid met hem gesproken" op het terras van Verstappens ijssalon in Montfort en toen ook de wonden gezien.
De politie zegt dat de aangifte zondagavond is gedaan door een persoon "die melding heeft gedaan van een incident aan de Stationsweg in Montfort", de straat van Verstappens winkel. De aangifte is volgens een woordvoerder niet ingetrokken.
Vaker in opspraak
Jos Verstappen is de vader van Max Verstappen (18), die wordt gezien als megatalent in de Formule 1 en die door zijn vader wordt begeleid. De 44-jarige Verstappen is vaker in opspraak geweest. In 2009 werd hij veroordeeld tot drie maanden voorwaardelijk voor het belagen van zijn ex-vrouw. Vier jaar geleden werd hij aangeklaagd omdat hij zou zijn ingereden op zijn toenmalige vriendin. Die zaak werd geseponeerd.
quote:Maurizio Arrivabene, Team Principal of Scuderia Ferrari, commented as follows: "The Team would like to thank James for his commitment and sacrifice during the time spent together, and wishes him success and serenity for his future endeavors."
James Allison stated: "During the years I spent at Ferrari, at two different stages and covering different roles, I could get to know and appreciate the value of the team and of the people, women and men, which are part of it. I want to thank them all for the great professional and human experience we shared. I wish everybody a happy future with lots of success."
Mattia Binotto will take on the role of Chief Technical Officer at Scuderia Ferrari.
Denk dat hij ook niet echt zin meer had, begin dit jaar (maart) z,n vrouw overleden aan een hersenvliesontsteking , en hij heeft nog 3 kinderen , denk dat we hem voorlopig niet meer terug zien , (of hij gaat werken voor een team dat in Engeland een thuisbasis heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:42 schreef Rossdale het volgende:
James Allison is zojuist bij Ferrari de laan uitgestuurd. Uiteraard schuiven ze een zwitserse italiaan op zijn plekje
http://www.fox8live.com/s(...)-at-scuderia-ferrari
[..]
Ik denk Williams of Manorquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:04 schreef sasquatsch het volgende:
Jammer. Hij had volgens mij wel Ferrari weer aan de top kunnen krijgen, zoals Todt in het verleden. Alleen heeft hij daar in tegenstelling tot Todt geen tijd voor gekregen.
Zie hem wel weer bij een ander team terechtkomen. Misschien terug naar Renault.
onbegrijpelijk besluit, want echt beter zal het bij Ferrari niet gaan zo ...quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:42 schreef Rossdale het volgende:
James Allison is zojuist bij Ferrari de laan uitgestuurd. Uiteraard schuiven ze een zwitserse italiaan op zijn plekje
http://www.fox8live.com/s(...)-at-scuderia-ferrari
[..]
Naar McLaren wellicht? Dan kan hij weer samenwerken met Eric Boullier, zoals bij Lotus wat toch ondanks het gebrek aan knaken behoorlijk succesvol was.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:04 schreef sasquatsch het volgende:
Jammer. Hij had volgens mij wel Ferrari weer aan de top kunnen krijgen, zoals Todt in het verleden. Alleen heeft hij daar in tegenstelling tot Todt geen tijd voor gekregen.
Zie hem wel weer bij een ander team terechtkomen. Misschien terug naar Renault.
Eens qua kutkrant, maar je kunt ze hier toch onmogelijk de schuld van geven als (!) het waar is.. Als het waar is ligt de schuld volledig bij Jos en evt opa, niet bij de Telegraaf.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:16 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Behoorlijk ge emotioneerde Frans Verstappen. Je hoort echt de woede in zijn stem dat de naam Verstappen te grabbel word gegooid en daarmee ook de carriere van Max kan beinvloeden. Dat alles hoor je in zijn boosheid. Dan worden er grapjes gemaakt over kampers etc etc.. maar dat doet niets af aan de laffe sensatie die de Telegraaf opzoekt. Ze hebben echt geen benul wat ze hiermee zouden kunnen aanrichten. Kutkrant.
Nee precies, er is immers wel gewoon aangifte gedaan. Dat de Televaag er dan opduikt kan je ook gewoon verwachten. Je kunt niet alles meer binnenskamers houden als er continue naar je gekeken wordt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens qua kutkrant, maar je kunt ze hier toch onmogelijk de schuld van geven als (!) het waar is.. Als het waar is ligt de schuld volledig bij Jos en evt opa, niet bij de Telegraaf.
En een krant die bepaald nieuws expres niet brengt omdat het misschien slecht is voor iemands imago is óók een kutkrant...quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee precies, er is immers wel gewoon aangifte gedaan. Dat de Televaag er dan opduikt kan je ook gewoon verwachten. Je kunt niet alles meer binnenskamers houden als er continue naar je gekeken wordt.
Hmwah, niet per se. Niet alles hoeft maar bericht te worden, als men daar consequent in zou zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En een krant die bepaald nieuws expres niet brengt omdat het misschien slecht is voor iemands imago is óók een kutkrant...
Dit is toch geen nieuws...quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En een krant die bepaald nieuws expres niet brengt omdat het misschien slecht is voor iemands imago is óók een kutkrant...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'mishandeling' in een bekende familie? Wat mij betreft zou idd ook al het SHO-achtige gedoe uit kranten blijven, maar zo lang Telegraaf dingen plaatst als 'Kim Kardashian heeft een nieuwe onderbroek' is het niet vreemd dat ze dit ook plaatsen. En ze zijn niet de enige krant die het brengen.quote:
Zoals hierboven al gezegd: wat mij betreft gaat al die showbizz-meuk rechtstreeks de vuilnisbak in. De nieuwswaarde ontgaat me echt totaal.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
'mishandeling' in een bekende familie? Wat mij betreft zou idd ook al het SHO-achtige gedoe uit kranten blijven, maar zo lang Telegraaf dingen plaatst als 'Kim Kardashian heeft een nieuwe onderbroek' is het niet vreemd dat ze dit ook plaatsen. En ze zijn niet de enige krant die het brengen.
Nogmaals, eens met dat het een kut krant is, maar ik snap wel dat ze dit plaatsen. Hoe kut ook voor Max. Schuld van die familie, niet van de krant.
Eens. Maar waar ligt de grens? Dat een nieuwe slip niet in de krant hoeft snap ik, dat Gordon weer eens boos is hoeft ik ook niet te weten, maar als er een bekend iemand of in een bekende familie iemand vermoord wordt dan weer wel. Dan lijkt me dat nieuws. Of de grens dan bij mishandeling ligt of bij een ordinaire ruzie vind ik een lastige, persoonlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd: wat mij betreft gaat al die showbizz-meuk rechtstreeks de vuilnisbak in. De nieuwswaarde ontgaat me echt totaal.
Dat denk ik dan weer niet eerlijk gezegd. Of dat hij dan gewoon zegt dat hij daar niet op ingaat omdat dat niet om hem persoonlijk gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hier gaan geheid vragen over komen op persco
En Max is mans en wijs genoeg om heel koeltjes te zeggen "No comments about that". Punt. Volgende vraag.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hier gaan geheid vragen over komen op persco
Lekkere dictatuur dan!quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag aannemen dat de organisatie sowieso dat soort privévragen niet accepteert.
*zoekt op*quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag aannemen dat de organisatie sowieso dat soort privévragen niet accepteert.
Die gaan graag op de knieën voor het wat minder goed gelukte publiek.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Als zelfs NOS er bericht over schrijft
Gezien de knullige vragen van de NOS in voorgaande persco's, zou ik bij deze Max alvast willen waarschuwen...quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat om het racen, punt.
Wat luchtige vraagjes hier en daar over wat gesport en vrijetijdsbesteding daargelaten is het totaal niet van invloed op de rijders om in het fucking privéleven van henzelf of derden te gaan lopen kloten en dat extra te etaleren. Zouden meer mensen moeten doen, gewoon concentreren op waar het om draait bij bepaalde zaken, in dit geval de raceprestaties.
De NOS zit erbij?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gezien de knullige vragen van de NOS in voorgaande persco's, zou ik bij deze Max alvast willen waarschuwen...
yup, zie presco van gp Hongarijequote:
lijkt me logisch om tot de zomerstop hem te laten rijden en na de zomerstop zien we dan wel wie de tweede manor bestuurdquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:56 schreef Jigzoz het volgende:
Ik weet niet of het al langskwam, maar Haryanto rijdt mee in Duitsland. Voor de races daarna blijft het nog onzeker.
GPupdatequote:Op woensdag 27 juli 2016 16:58 schreef potjecreme het volgende:
Wat een minachting hier voor mensen die de Nos of de Telegraaf als bron gebruiken. Laat een ieder in zijn waarde. En tja helaas hebben wij in Nederland geen sportjournalisten die zich in f1/motorsport hebben verdiept.
De Telegraaf is dan ook een verschrikkelijk naar blaadje dat voornamelijk schade aanricht.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:58 schreef potjecreme het volgende:
Wat een minachting hier voor mensen die de Nos of de Telegraaf als bron gebruiken.
Je ouwe vader zo hard omver duwen dat hij valt en 'bloed op de muur'. Echt Jos, schaam je dood.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:03 schreef Szura het volgende:
http://www.1limburg.nl/fr(...)-tegen-jos-privezaak
Ow? vertel maar in dm welke schade het blad aanricht.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De Telegraaf is dan ook een verschrikkelijk naar blaadje dat voornamelijk schade aanricht.
Ik denk dan dat pa Frans oogst wat hij zelf heeft gezaaid.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ouwe vader zo hard omver duwen dat hij valt en 'bloed op de muur'. Echt Jos, schaam je dood.
Ik heb om de een of andere reden het idee dat je daar absoluut niet geïnteresseerd in bent, maar goed.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ow? vertel maar in dm welke schade het blad aanricht.
Ik had op Sainz gestemd, was wmb de beste coureur afgelopen weekend. Erg sterke quali en prima race van hem.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Had ik gewoon helemaal gemist, maar Kimi dus DotD
http://www.motorsport.com(...)-for-hungary-802217/
Al was dat vast al gepost.
Want coureurs timen zelf wanneer ze over de finish komen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had op Sainz gestemd, was wmb de beste coureur afgelopen weekend. Erg sterke quali en prima race van hem.
Kimi heeft voornamelijk auto's ingehaald die in de basis toch al veel langzamer waren en heeft op zaterdag zijn quali verprutst...
Ja. Kijk maar naar Max die n Q3 te langzaam reed en daardoor te laat was.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want coureurs timen zelf wanneer ze over de finish komen.
Wie rijdt er anders de in-lap? De engineer vanuit de pits?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te laat weg gestuurd door het team?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie rijdt er anders de in-lap? De engineer vanuit de pits?
Jawel alleen is het hier niet de plek om de Telegraaf te bespreken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb om de een of andere reden het idee dat je daar absoluut niet geïnteresseerd in bent, maar goed.
De Telegraaf zet aan tot discriminatie en vreemdelingenhaat en bemoeit zich bovendien constant met de privélevens van mensen. Bovendien versimpelt die krant de werkelijkheid doorgaans zo extreem dat het bijna onwaarheden worden.
Ah, ik dacht dat je erom vroeg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jawel alleen is het hier niet de plek om de Telegraaf te bespreken.
Soms zijn er wel niet-racegerelateerde vragen, maar die zijn dan wel wat luchtiger.quote:
Hij kwam als eerst over de finish op een opdrogende baan. Eerder pech dan een fout.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie rijdt er anders de in-lap? De engineer vanuit de pits?
Wanneer ze over de finish komen wel natuurlijk. Wanneer ze naar buiten worden gestuurd bepaald het team en daar lag het niet aan dit keer.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hoe komt de krant aan de quotes van opa Verstappen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Alsof er in andere families nooit eens fitties zijn. Blijkbaar hebben alle mannelijke verstappens nogal wat temperament. Dat komt goed uit in de auto, wat minder er buiten.
Ik heb ook wel eens woorden met mijn broer. Na ons 30ste niet meer fysiek, maar daarvoor ook wel. Blij dat ik niet wereldberoemd ben en dat soort familiegeneuzel vol in de spotlights staat.
Opa had beter moeten weten en een nachtje moeten slapen over z'n aangifte, maar het zou me niets verbazen als een 3e omstander gebeld heeft met de politie.
Ik heb opa verstappen in diverse interviews gezien nav spanje. En hij lijkt me niet het helderste sterretje aan het firmament. En zeker niet iemand die weet hoe je met media moet omgaan. Kan me zomaar voorstellen dat hij met een kwaaie kop wat geroepen heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar hoe komt de krant aan de quotes van opa Verstappen?
Jos is veel te ver gegaan en het lijkt er op dat pas twee dagen later als de boel openbaar is, de aangifte ingetrokken wordt.
junke, noë bis dich vanàl oant vertillèh wat toch neet hielemoal goot isquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarschijnlijk was opa #teamkimi
Hij verscheuf woal twaai kere Jos! Dat moette gij 'm vertallen dat da nie meugt!
Ik moet de eerste Limburger met dat accent nog tegenkomenquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarschijnlijk was opa #teamkimi
Hij verscheuf woal twaai kere Jos! Dat moette gij 'm vertallen dat da nie meugt!
Ik denk inderdaad ook zoietsquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:18 schreef Geralt het volgende:
Ik denk overigens eerder dat opa vond dat Max het goed gedaan had en dat Jos vond van niet.
Dan nog hou je je klauwen thuis en ga hulp zoeken. Achterlijke gek!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dan nog hou je je klauwen thuis en ga hulp zoeken. Achterlijke gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |