Koop zo'n stekker van Roxasect! Serieus, werkt als een tiet, sinds ik dat ding heb nooit meer geprikt in huisquote:
Ga gelijk ff kijken straks thanks!quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Koop zo'n stekker van Roxasect! Serieus, werkt als een tiet, sinds ik dat ding heb nooit meer geprikt in huis
Fucking vetquote:
Nice!quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Fucking vet
Hier ruikt het naar vers gemaaid gras en koeien
Ik vind zo'n beetje alles kut aan mijn woning, woonplaats en omgeving, behalve het landelijke en de geuren die daar bij komen kijken![]()
's Zomers is het hier mooi groen, er zijn áltijd trekkers in de weer, er staan koeien en schaapjes in het weiland.____!!
Ik heb net bij m'n favoriete kringloopwinkel een nieuw jurkje en 2 shirts (én een zak vol monstertruck auto's voor Billy) gescoord voor 6,95
Np! Ik ben ook altijd het slachtoffer in huis hier, mijn katten vangen geen muggen dus dat werkte ook nietquote:
Haha mijn kat ook niet idd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Np! Ik ben ook altijd het slachtoffer in huis hier, mijn katten vangen geen muggen dus dat werkte ook nietEn m'n vriend werd ook nooit gestoken, dus toen die stekker gekocht en sindsdien nergens meer last van
quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, Ik woon in Hoogkerk waar de suikerbieten fabriek staat
Ik vond het, destijds, soms best vervelend. Maar nu ik er niet meer woon en het dus niet meer ruik, is het om nostalgische redenen dat ik het ineens mis. Hahahaha!quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:36 schreef LPFAN het volgende:
Ik vind de suikerbieten lucht lekker ruiken(Misschien omdat ik er mee ben opgegroeid, ouders wonen hier al mijn hele leven.) Die toen ook in de stad was stonk wel heel erg ;p
*Mental note maakt*quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Koop zo'n stekker van Roxasect! Serieus, werkt als een tiet, sinds ik dat ding heb nooit meer geprikt in huis
Wat heerlijk! Zo lekker landelijkquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Fucking vet
Hier ruikt het naar vers gemaaid gras en koeien
Ik vind zo'n beetje alles kut aan mijn woning, woonplaats en omgeving, behalve het landelijke en de geuren die daar bij komen kijken![]()
's Zomers is het hier mooi groen, er zijn áltijd trekkers in de weer, er staan koeien en schaapjes in het weiland.____!!
Ik heb net bij m'n favoriete kringloopwinkel een nieuw jurkje en 2 shirts (én een zak vol monstertruck auto's voor Billy) gescoord voor 6,95
Ja dat is fijn hoor, vooral Billy kijkt z'n ogen uit hier!quote:
Hahaha valt wel mee hoorquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja dat is fijn hoor, vooral Billy kijkt z'n ogen uit hier!
Treinen, trekkers, ''poepmachines'' (giertanken), maaiers e.d e.d
Ik ben ook absoluut geen stadsmens, ik kan er niet eens fatsoenlijk rijden (Hè LP![]()
)
quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou ik had het zweet in de panty staan
Hahaha lolquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:56 schreef Natalie het volgende:
Moet ineens denken aan vroeger, toen ik in Assen woonde. Pap werd 50 en de familie uit het westen had besloten dat dit een goed moment was om in grote getale naar het noorden te rijden. Geen probleem, zou je zeggen: je volgt de a28 richting Groningen en slaat af bij Assen. Maar mijn familie was gewend aan die chaos aan wegen in de randstad en vertrouwde die enkele snelweg naar het noorden niet. Er was vast iets misDus mijn ene oom belde vanuit Harderwijk en de andere stond ergens bij Sneek. Uhmmm. Hahaha
Whahahahaquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:56 schreef Natalie het volgende:
Moet ineens denken aan vroeger, toen ik in Assen woonde. Pap werd 50 en de familie uit het westen had besloten dat dit een goed moment was om in grote getale naar het noorden te rijden. Geen probleem, zou je zeggen: je volgt de a28 richting Groningen en slaat af bij Assen. Maar mijn familie was gewend aan die chaos aan wegen in de randstad en vertrouwde die enkele snelweg naar het noorden niet. Er was vast iets misDus mijn ene oom belde vanuit Harderwijk en de andere stond ergens bij Sneek. Uhmmm. Hahaha
quote:
Ja, toch? Het stelletje prutsers. Maar we hebben er enorm om gelachenquote:
Geloof ik jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
[..]
Ja, toch? Het stelletje prutsers. Maar we hebben er enorm om gelachen![]()
Geweldigquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:56 schreef Natalie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |