Logisch, Gulen heeft geroepen dat de huizen van de Koerden platgebrand moeten worden. Waar ie overigens op één lijn zit met Erdolf (hé, da's toevallig)quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:07 schreef Slayage het volgende:
zelfs de politieke tak van de PKK doet mee
[..]
daar weet ik niks van.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:21 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Logisch, Gulen heeft geroepen dat de huizen van de Koerden platgebrand moeten worden.
Die speeches van Gulen zullen wel goed gedocumenteerd zijn neem ik aan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
help me daarbij dan. link/bron? als het uit je duim gezogen is het lastig inlezen lijkt me
bron?quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:21 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Logisch, Gulen heeft geroepen dat de huizen van de Koerden platgebrand moeten worden. Waar ie overigens op één lijn zit met Erdolf (hé, da's toevallig)
gulen is (ver het algemeen) best voorzichtig met wt hij zegt voor de cameras, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij zoiets zou zeggen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:28 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Die speeches van Gulen zullen wel goed gedocumenteerd zijn neem ik aan.
nog steeds geen bewijs voor je beweringen? ik hoop dat Erdogan je in het hiernamaals zal bijstaan zoals jij hem hier onvoorwaardelijk bijstaat. succes met je Bakara makara vriendenquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat is gebleken![]()
![]()
die masker is allang gevallen vriend
Kan ik zo snel niet vinden, ik las het een dezer dagen. Zat in een van z'n speeches. Maar verbaast het jullie? Zo'n lieverdje is het toch niet?quote:
de vernieuwde uitgave is van zijn hand!quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:31 schreef DustPuppy het volgende:
Als ik het allemaal zo bekijk dan moet Erdogan dit boek wel in zijn kast hebben staan:
[ afbeelding ]
zal best, maar ik vorm mijn mening liever op basis van feiten. als je iets hebt, dan hoor ik het graagquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:31 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Kan ik zo snel niet vinden, ik las het een dezer dagen. Zat in een van z'n speeches. Maar verbaast het jullie? Zo'n lieverdje is het toch niet?
hij heeft letterlijk gezegd, de hel voor degenen die de ellende in turkije veroorzaken. typerend dat de akp zich daardoor aangesproken voeltquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
gulen is (ver het algemeen) best voorzichtig met wt hij zegt voor de cameras, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij zoiets zou zeggen.
hij heeft wel een gebed gedaan dat hij AKP lui "veel vuur" toewenste meen ik. ik weet niet of daar naar refereert
De website van Gulen is onbereikbaar dus ik kan het daar niet opzoeken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
zal best, maar ik vorm mijn mening liever op basis van feiten. als je iets hebt, dan hoor ik het graag
Deze is er ook al:quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
de vernieuwde uitgave is van zijn hand!
Ik heb trouwens die vergelijking met Hitler en Trump nooit zo begrepen.quote:
Hij riep op om hun huizen plat te branden. Daar heeft Erdolf voor gezorgd dus Gulen kan tevreden zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
hij heeft letterlijk gezegd, de hel voor degenen die de ellende in turkije veroorzaken. typerend dat de akp zich daardoor aangesproken voelt![]()
[..]
gulen is (ver het algemeen) best voorzichtig met wt hij zegt voor de cameras, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij zoiets zou zeggen.
hij heeft wel een gebed gedaan dat hij AKP lui "veel vuur" toewenste meen ik. ik weet niet of daar naar refereert
ik weet niet of dat zijn website is, maar www.herkul.org in ieder geval wel. ook in het engelsquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
De website van Gulen is onbereikbaar dus ik kan het daar niet opzoeken.
www.fethullahgulen.nl
link/bron. dan kan ik het voor jou letterlijk vertalen wat hij heeft gezegdquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
hij heeft letterlijk gezegd, de hel voor degenen die de ellende in turkije veroorzaken. typerend dat de akp zich daardoor aangesproken voelt![]()
zelfde gebed als die net is aangehaald, alleen hij dacht dat bet om erdo en zijn akp ging. hij richtte zijn gebed op kwaadwillenden van turkije en het doet me dus goed om te horen dat vooral erdo, zijn akp en de pkk zich aangesproken voelenquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:37 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hij riep op om hun huizen plat te branden. Daar heeft Erdolf voor gezorgd dus Gulen kan tevreden zijn.
'Feiten'.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:08 schreef Bert2 het volgende:
Voor wie in de feiten van de staatsgreep geïnteresseerd is:
http://macedoniaonline.eu/content/view/29834/46/
is de reinste bullshit. Als je dit gelooft snap je duidelijk niet hoe een militaire hiërarchie werkt.quote:For months Moscow tracked the data and voice conversations of the Turkish pilots responsible for the downing of the Russian Su24 jet. It discovered the two pilots are American implants and were used to shoot down a Russian jet in order to put a major wedge in the otherwsie cozy relationship between Ankara and Moscow. The US used the proven British tactic of "divide and conquer". There were at least several dozen Turkish officers who were American implants at the Incirlik AirBase, the AirForce and the Army as well. All were arrested.
Is een andersdenkende burger een rat die verdelging verdient, dan? Is dat de Türkse opvatting van democratie?quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:05 schreef Slayage het volgende:
dus hij is een rat die doet alsof hij geen rat is, maar speelt geen goede niet-rat? is dat het?
quote:'Turkije wil nog 47 journalisten arresteren'
7 min geleden
ISTANBUL - De Turkse autoriteiten willen nog eens 47 journalisten arresteren. Dat meldt nieuwszender CNN Türk. De maatregel houdt verband met harder optreden na de mislukte militaire staatsgreep.
Ja dat zullen die ex-zaman werknemers zijn, de toen nog Gulen-krant...quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:22 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)journalisten___.html
blijft geen ene journalist over
alleen nog maar Erdogan aanbidders
als umar nu naar turkije gaat komt ze gelijk voor het doodschietteam
[..]
De Grötë Züïvërïng van erdopan he.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Is een andersdenkende burger een rat die verdelging verdient, dan? Is dat de Türkse opvatting van democratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |