[Dit bericht is gewijzigd door thetruth op 01-12-2002 04:15]
heeft ie gewoon zakdoekjes met zijn signatuur en die gooit ie dan het publiek in, toen was ie dus al omhooggevallen...
en ook belachelijk dat ie twee bruiloften heeft gehouden
(maar ik wil met je dansen is wel echt een apresski hit )
quote:Het is de neef van Frans bauer, maar let op, er is NOG een Damen die ook zingt.
Op zondag 1 december 2002 04:13 schreef haaahaha het volgende:haahah dat is grad?
Doet me denken aan bauer bij all you need is love
Je hebt Frans Bauer en die wordt een beetje nagedaan door Gradje en die op zijn beurt wordt weer nagedaan door zijn neefje waarvan ik de voornaam kwijt ben maar OOK een Damen is. (en alledrie kampers trouwens).
quote:haahaha je maakt een grap!!!
Op zondag 1 december 2002 18:48 schreef Furby het volgende:[..]
Het is de neef van Frans bauer, maar let op, er is NOG een Damen die ook zingt.
Je hebt Frans Bauer en die wordt een beetje nagedaan door Gradje en die op zijn beurt wordt weer nagedaan door zijn neefje waarvan ik de voornaam kwijt ben maar OOK een Damen is. (en alledrie kampers trouwens).
quote:Dat is Henk. Henk Damen
quote:
quote:
Op zondag 1 december 2002 04:11 schreef Riva het volgende:
gradjeeeee
www.cu2.nl/xxxxscheetjexxxx voor meer info over gradjeeeeeeeeee
Gradjee mee ons paaa
en de groep van Stef's moeder Joke, De Muiters!
Nou maar hopen dat hij gauw weer ergens hier in de buurt gaat optreden!
Grad
"ik word niet gedraaid op 3fm, bla bla bla"
JA, omdat je KUTMUZIEK maakt, eikel. Dem zeg. Men heeft weer een hypeje ontdekt hoor.
quote:Doe ff normaal
Op woensdag 18 december 2002 14:59 schreef Luigi het volgende:
Wat is dat trouwens voor schaamteloos geplug op SBS enzo? Waarom wordt deze kamper ons door de strot geduwd?"ik word niet gedraaid op 3fm, bla bla bla"
JA, omdat je KUTMUZIEK maakt, eikel. Dem zeg. Men heeft weer een hypeje ontdekt hoor.
Gradje is een harde werker en een prima muzikant! Respect voor Grad!
Grad
quote:Hahahahah LOL wat een ongelooflijke pauper!! Volgens mij heb ik die weleens gezien in de buurt van de FIOD
Op zondag 1 december 2002 04:11 schreef Riva het volgende:
gradjeeeee
www.cu2.nl/xxxxscheetjexxxx voor meer info over gradjeeeeeeeeee
quote:Je bent echt een ongelooflijke loser, denigrerend doen over kampers (doe dat maar eens voor hun gezicht, dat durf je niet)!!!! Dat je zijn muziek niet waardeerd, oké dat kan. Maar waarom begin je dan meteen met 'kamper'. Fok! modjes worden oh zo pissig als ik ook maar durf te posten 'die turk' maar kijk wat ze zelf doen!!!! Hoe hypocriet kun je zijn, ongelooflijke loser zonder social life.
Wat is dat trouwens voor schaamteloos geplug op SBS enzo? Waarom wordt deze kamper ons door de strot geduwd?"ik word niet gedraaid op 3fm, bla bla bla"
quote:Tief op man, met je gehuil. Ik word gewoon schijtziek van die wannabe's die ons keer op keer door de strot geduwd moeten worden door die snollen van SBS6 Hart van Nederland. Dan is het weer 1 of andere puisterige kutpuber, die een auditie heeft verprutst door een briljant meesterwerk gruwelijk te verkrachten, waar we voor naar de winkel zouden moeten, nu is het weer zo'n tranentrekkende Bauer kloon die we de Kerst door moeten helpen. Of het dan een kamper of een rondreizende chinees is, zal me verder een rotzorg wezen.
Op woensdag 18 december 2002 15:52 schreef thetruth het volgende:[..]
Je bent echt een ongelooflijke loser, denigrerend doen over kampers (doe dat maar eens voor hun gezicht, dat durf je niet)!!!! Dat je zijn muziek niet waardeerd, oké dat kan. Maar waarom begin je dan meteen met 'kamper'. Fok! modjes worden oh zo pissig als ik ook maar durf te posten 'die turk' maar kijk wat ze zelf doen!!!! Hoe hypocriet kun je zijn, ongelooflijke loser zonder social life.
quote:Nee, Grad zou wel een nieuwe gouwe-ketting willen hebben gok ik.
Op woensdag 18 december 2002 15:58 schreef robh het volgende:
Dit soort geruzie.... dat zou Grad niet gewild hebben....
quote:Zegt me genoeg over jouw niveau. Ook weer zo'n denigrerende opmerking die je in real life nooit zou durven te maken tegen 'kampers', maar wedden als ik zo over turken of homo's zou praten op fok! dat mijn berichten geëdit worden of een ban. Zo hypocriet is fok! dus. Dat blijkt maar weer uit de modjes die ze in dienst hebben
Op woensdag 18 december 2002 15:59 schreef Luigi het volgende:[..]
Nee, Grad zou wel een nieuwe gouwe-ketting willen hebben gok ik.
.
quote:Hmm ik ken het gedachtengoed van Grad niet, durf het niet te zeggen
Op woensdag 18 december 2002 15:59 schreef Luigi het volgende:Nee, Grad zou wel een nieuwe gouwe-ketting willen hebben gok ik.
.
Geen gouden schakelketting te bekennen, helaas.
quote:Ik had het niet beter kunnen zeggen, Gradje rules
Op woensdag 18 december 2002 16:21 schreef Paperclipjes het volgende:
Luige heb je gezopen ofzo dat je zo aan het klagen bent... blijf maar in je rol k snap toch al niet waarom jij mod bent... waarschijnlijk omdat je alleen genoeg tijd had....
quote:...
Op woensdag 18 december 2002 17:05 schreef Seborik het volgende:
Hey hou even op met dat gedoe op elkaar en praat lekker over de muziek.
quote:Ok, maar nu weer over de muziek.
Op woensdag 18 december 2002 17:12 schreef Paperclipjes het volgende:[..]
...
Ja sorry hoor maar als ik hier een topic open en daarin verkondig dat ik Tarkan een KUTTURK vind en dat hij KUTmuziek maakt dan heb ik een slotje en waarschijnlijk een ban te pakken en die KUTLUIGI mag het wel... klote loodgieter...
Grad Damen heeft begin november opgetreden op ons bedrijfsfeest. Muziek was wel gezellig en er waren veel gezelligzatte mensen....
Enige wat me op viel was dat hij twee enorme apen bij had die iedereen uit zijn buurt moesten houden, tikkeltje overdreven als je het mij vraagt.
De muziek die hij maakt zal voor heel veel mensen gezellig zijn, ik ben er geen fan maar als ik het ergens hoor dan lig ik daar niet wakker van.
quote:Doel je op die Belgische kinderidolen of doel je op de wietsoort K3 (in het laatste geval geef ik je gelijk
Op woensdag 18 december 2002 17:42 schreef Acathla het volgende:Grad
![]()
(Maar hij haalt het nét niet bij K3)
quote:Zeg dan niks....
Op woensdag 18 december 2002 19:13 schreef Luigi het volgende:
Sorry Grad. En thetruth.
.
quote:Ik hou ook niet van Grad Damen of Bauer of wat dan ook maar om zo te reageren
quote:Ahum pagina overgeslagen
Op woensdag 18 december 2002 19:13 schreef Luigi het volgende:
Sorry Grad. En thetruth.
.
quote:schopje naar SCD
Op donderdag 19 december 2002 01:00 schreef beertje_ het volgende:[..]
Ahum pagina overgeslagen
Sorry Luigi maar toch je eerste reaktie
quote:Zou je misschien wat meer op de topics zelf willen reageren dan overal opmerkingen plaatsen die niet relevant zijn, of met links rond te strooien die niet van toepassing zijn.
Op donderdag 19 december 2002 01:03 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
schopje naar SCD
Helaas, je hebt 't fout..quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:43 schreef thetruth het volgende:
zo is mijn leven en ongelijke strijd zijn 't mooist
Oh ja jij woont natuurlijk zelf in een goede wijk en waarom is ie een kneus dan volgens jou?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag die engerd laatst nog op Tv Brabant, want in Brabant is die kneus natuurlijk de man
Ik herinner me ook nog dat ik in een aantal achterbuurten altijd post moest bezorgen van de
Grad Damen-fanclub
Ik woon idd in een betere wijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:30 schreef thetruth het volgende:
[..]
Oh ja jij woont natuurlijk zelf in een goede wijk en waarom is ie een kneus dan volgens jou?
Ik woon zelf in een dure vrijstaande woning maar draai dit soort muziek vrij veel, dus daar is je domme argument over slechte wijken ook verdwenen, overigens vind ik 't erg sneu om op mensen neer te kijken die in een mindere wijk wonen dan jij.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik woon idd in een betere wijk
Dat over die wijken is niet zomaar iets wat ik constateer, maar wat ik te horen kreeg toen ik die wijken moest bezorgen. Ze staan gewoon zo bekend.
Waarom-ie een kneus is? Ik vind alle volkszangers kneuzen
Ik zeg nergens dat ik neerkijk op alle mensen die in mindere wijken wonen, maar omdat jij nog niet zo ver bent in begrijpend lezen concludeer je dat zelf uit mijn tekstje.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:11 schreef thetruth het volgende:
[..]
Ik woon zelf in een dure vrijstaande woning maar draai dit soort muziek vrij veel, dus daar is je domme argument over slechte wijken ook verdwenen, overigens vind ik 't erg sneu om op mensen neer te kijken die in een mindere wijk wonen dan jij.
Ik ook, dus dan zijn we het eensquote:En je mag alle volkszangers kneuzen vinden uiteraard, ik vind alle goth figuren en andere geitenwollensokken kneuzen
heeft hij ook al zo'n kansloos busje?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:16 schreef Duder het volgende:
ik zie dat busje weleens rijden met die levensgrote foto van hem :'(
ik lach er maar een beetje om
ik wil een ook een busje met me naam eropquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
heeft hij ook al zo'n kansloos busje?![]()
Volkszanger 'Wesley' ook en dat busje kom ik altijd tegen hier in Helmond.
Maar zeg dat maar nie te hard, want dan stoot je de grootste Grad D-fan Mr. Cool voor z'n teentjes![]()
Waarom zou je anders vermelden dat het in achterbuurten is?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik neerkijk op alle mensen die in mindere wijken wonen, maar omdat jij nog niet zo ver bent in begrijpend lezen concludeer je dat zelf uit mijn tekstje.
[..]
Ik ook, dus dan zijn we het eens
Met die bewering ben je trouwens net zo kort door de bocht als waar je mij van denkt te beschuldigen
Dat heb ik je al verteld: zo noemen ze bij de TPG bepaalde wijken.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:34 schreef thetruth het volgende:
[..]
Waarom zou je anders vermelden dat het in achterbuurten is?
Ik lul niet dom, jij hebt moeite om de nuancering in mijn postjes te lezenquote:En die bewering is idd net zo kort door de bocht, daarom maakte ik die opmerking ook om aan te tonen hoe dom je lult
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:51 schreef thetruth het volgende:
Ontopic: Luister de zigeunerjongen maar eensEcht mooi nummer is dat
vanwaar dit soort reacties? reageer dan gewoon nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]![]()
![]()
Jannesquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:42 schreef DrMarten het volgende:
Dan ga ik toch voor Jannes
En Frank van Ettenquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
JannesMaar Grad is ook ok
Insgelijks.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]:'(
Zeker, "Leef Als Een Zigeuner" is een grote hit geweestquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:06 schreef thetruth het volgende:
[..]
En Frank van Etten
Wat is nou niet een marketing product??quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Insgelijks.
Grad Damen is gewoon een jong marketing product om jonge meisjes in zn bevolkingsgroep al die oudbakken schlagermuziek in de maag te splitsen.
Strontvervelende muziek
Die is erg mooi jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zeker, "Leef Als Een Zigeuner" is een grote hit geweest![]()
Uiteraard, en vergeet het aanstormend talent Thomas Berge nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:57 schreef thetruth het volgende:
[..]
Die is erg mooi jaOf het nummer "deze nacht" of "vader zoon" en van Stef Ekkel natuurlijk het nummer "Griekse melodie" en Charlene en Wesley enz. enz.
Ja kloptquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:06 schreef thetruth het volgende:
Het nieuwste album van Henk Damen is ook weer heel erg mooi![]()
Die is inderdaad erg mooi, ongelijke strijd blijft het mooiste nummerquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:25 schreef Djeez het volgende:
Ik vind zijn nieuwe hit, de Demis Roussosmedley echt helemaal top! Ik vond DR vroeger altijd al heel erg leuk, maar nu Gradje het zingt is het echt helemaal het einde!
Ik heb hem nu ook even opgezetquote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:50 schreef thetruth het volgende:
Luister nu naar de Demis Roussos medley, wat een topnummer is dat zeg
Deze komt in m'n autoquote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook even opgezetGoed nummer
Waarom Borsato wel en Grad niet? Ik vind Grad Damen veel beterquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:55 schreef kezmania het volgende:
Waarom moet iedere middelmatige zanger het theater in?
Zelfs Grad gaat het najaar de theaters op "zijn kop" zetten
Als ik de nieuwe DVD en het nieuwe album van Frans Bauer ga halen, neem ik die misschien ook wel even meequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:30 schreef cultheld het volgende:
De nieuwe DVD "Jij bent mijn droom" is nu ook verkrijgbaar. Er staan vijftien clips op die zijn opgenomen op prachtige locaties, plus een bonustrack genaamd "ik geloof nog steeds in jou".
Voor meer informatie: http://www.re-played.com/product_info.php?products_id=8626
Dat is zo'n aanstormend talent, dat niemand hem kent.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:03 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Uiteraard, en vergeet het aanstormend talent Thomas Berge niet
Hij staat momenteel op nummer 59 van de Mega Top 100 en zijn bekendheid begint te groeien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:21 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat is zo'n aanstormend talent, dat niemand hem kent.![]()
Die ken ik al een jaar hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:34 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand het duet van Rob van Daal met Grad Damen al gehoord?
"Daar ben je vrienden voor" is hier te beluisteren, een prachtig duet
http://s4.yousendit.com/d.aspx?id=2H5ZOKT34EQRT3LYSKNWQJHXC6
Hmm hoorde 'm vandaag voor 't eerstquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die ken ik al een jaar hoor. Of zit ik nou verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |