quote:In een kliniek Berlijn is een arts neergeschoten. De schutter heeft zichzelf van het leven beroofd, melden Duitse media.
Het zou gaan om een kliniek in het district Steglitz-Zehlendorf in het zuidwesten van de stad. Meer informatie ontbreekt nog.
http://nos.nl/artikel/2119710-arts-neergeschoten-in-berlijn.html
het is vakantie... het is warm.. volle maan... de planeten zijn alligned.. ik heb geen ideequote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zit er wat in het drinkwater ofzo dat alle gekkies opeens opstaan
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerder last van uitslag inderdaad.
HIHAHO.
Aanslagen door extremisten en handelingen van gekken leiden altijd tot kopieergedrag. Daarom zijn inlichtingendiensten nadat aanslagen geweest zijn extra waakzaam. Niet omdat men de put wil dempen nadat het kalf verdronken is, maar slecht voorbeeld doet slecht volgen in dit geval.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Of het is toevallig even druk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
"kliniek", valt waarschijnlijk erg tegen hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:01 schreef Woestijnvos het volgende:
Die was meteen op de juiste plek om geopereerd te worden.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)eld-3338264-a1513226quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
De vergelijkingen die deze man trektquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:17 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)eld-3338264-a1513226
Dat kun je pas zeggen als je de achtergrond van de dader kent.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:16 schreef ToT het volgende:
http://www.spiegel.de/pan(...)elbst-a-1104799.html
Schijnt geen extremisme achter te zitten of specifiek om een aanslag te gaan, maar ja dat sluit verder natuurlijk nog lang niet alles uit.
Het nieuws niet kijken en zelf doseren werkt bij mij wel. Ik herken de rust. En natuurlijk overdrijft de man dat zie ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De vergelijkingen die deze man trekt
En altijd weer mannen he. Vind dat toch verdacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is vakantie... het is warm.. volle maan... de planeten zijn alligned.. ik heb geen idee
Ik heb ook een jaar of 10 het nieuws amper meer gevolgd nadat ik op tv de verbrande lijken van Amerikaanse zakenlui door de straten van Irak heen gesleept zag worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:17 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
[..]
Net als dat die massa-aanrandingen in Keulen ineens ook geen moslimprobleem was, maar een mannenprobleem, omdat mannen nu eenmaal niet met hun handen van vrouwen af konden blijven? Althans dat was wat bepaalde groeperingen er van wilden maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En altijd weer mannen he. Vind dat toch verdacht.
Tsja, het is ook ansich geen moslimprobleem want hier in Zuid-Korea zijn het meestal blanke amerikanen die vrouwen aanranden in nacht clubs. Het was zelfs zo erg dat amerikanen in sommige clubs niet welkom zijn. Het is alleen zo dat daar in duitsland veel mannelijke moslims vrouwen aanranden, maar aanrandingen en verkrachtingen zijn geen islamitische uitvinding neequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als dat die massa-aanrandingen in Keulen ineens ook geen moslimprobleem was, maar een mannenprobleem, omdat mannen nu eenmaal niet met hun handen van vrouwen af konden blijven? Althans dat was wat bepaalde groeperingen er van wilden maken.
Maar het is idd wel opvallend dat vrouwelijke extremistische moslims tot nu toe alleen in eigen land zelfmoordaanslagen lijken te plegen en niet in het verdorven westen.
Het ging om wat er op de nieuwjaarswisseling in Keulen is gebeurd. Dat werd nu gedaan alsof dat helemaal niets met de islam te maken had.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, het is ook ansich geen moslimprobleem want hier in Zuid-Korea zijn het meestal blanke amerikanen die vrouwen aanranden in nacht clubs. Het was zelfs zo erg dat amerikanen in sommige clubs niet welkom zijn. Het is alleen zo dat daar in duitsland veel mannelijke moslims vrouwen aanranden, maar aanrandingen en verkrachtingen zijn geen islamitische uitvinding nee
Wat een first world problems. Boehoe, mijn bubbel van onbezorgdheid wordt bedreigd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:17 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
[..]
Heeft volgens mij nog steeds niks met de Islam te maken, maar meer met het haantjes gedrag wat in die cultuur zit ingebakken. Zonder de Islam zouden die gasten nog steeds vrouwen aanranden of denk je dat het dan opeens engelen waren geweest?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging om wat er op de nieuwjaarswisseling in Keulen is gebeurd. Dat werd nu gedaan alsof dat helemaal niets met de islam te maken had.
Verkrachting is geen islamitische uitvinding nee, maar zo'n menselijke fuik vormen om massaal vrouwen in te vangen en hen aan te randen, daar kunnen de Amerikanen nog wat van leren, lijkt me zo.
Islamitische zandhazen in ons land dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heeft volgens mij nog steeds niks met de Islam te maken, maar meer met het haantjes gedrag wat in die cultuur zit ingebakken. Zonder de Islam zouden die gasten nog steeds vrouwen aanranden of denk je dat het dan opeens engelen waren geweest?
En christenen uit Ruanda en Burundi?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Islamitische zandhazen in ons land dan?
Ik kan me niet voorstellen dat christenen uit het Midden-Oosten dat zelfde gedrag vertonen.
Niet? Ik wel. Kijk maar naar bepaalde christelijke Afrikaanse landen waar verkrachting aan de orde van de dag is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat christenen uit het Midden-Oosten dat zelfde gedrag vertonen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:10 schreef crystal_meth het volgende:
Is het neerschieten van een dokter in Duitsland tegenwoordig al NWS waardig?
[..]
En christenen uit Ruanda en Burundi?
Da's niet het Midden-Oosten en dat zijn gewoon echt fucking trieste primitievelingen, maar ik begrijp jullie punt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet? Ik wel. Kijk maar naar bepaalde christelijke Afrikaanse landen waar verkrachting aan de orde van de dag is.
Maargoed, nu wordt ik weer zo'n goedprater, wat ik zeker niet ben. Die gasten zouden alsnog het land uitgeschopt moeten worden.
Misschien kan je ook even door de tekst heen lezenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat een first world problems. Boehoe, mijn bubbel van onbezorgdheid wordt bedreigd.
Jankerd. Wen er maar aan, door je kop in het zand te steken wordt de wereld niet beter. Als de dijk op doorbreken staat, ga je ook niet in de kelder wachten, hopend dat het water weer gaat zakken. Dan volg je de ontwikkelingen, en neem je passende maatregelen.
Dat heb ik gedaan, en dan lees ik het jankverhaal van die gast die zijn TV op zolder heeft gezet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:44 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
[..]
Misschien kan je ook even door de tekst heen lezen
Verkijk je er niet op. De christenen in Egypte b.v. doen ook aan het besnijden van vrouwen. Het is niet alléén de religie het is ook de cultuur/aanleg die mesnen uit het midden-oosten maakt tot wat ze zijn. Daarom heeft de islam zich ook zo goed kunnen invreten bij bepaalde volkeren. Dat is hier in Europa immers niet gelukt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
F talpaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het is de schuld van
A: De Islam
B: Computergames
C: De Rabobank
D: Donald Trump
E: Het klimaat
Het heeft niets met de islam te maken, als er ook volgens moslimregels geklede vrouwen aangerand waren. Maar ze zijn afgegaan op westers geklede vrouwen die dus als vrij wild beschouwd worden volgens hun versie van de islam-regels. En doelbewust met groepen tegelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heeft volgens mij nog steeds niks met de Islam te maken, maar meer met het haantjes gedrag wat in die cultuur zit ingebakken. Zonder de Islam zouden die gasten nog steeds vrouwen aanranden of denk je dat het dan opeens engelen waren geweest?
Geboren in 1946?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:02 schreef crystal_meth het volgende:
72-jarige dader, ik gok op een oude nazi.
Waarom?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kun je pas zeggen als je de achtergrond van de dader kent.
Nee, natuurlijk niet. Maar als dit eerwraak is oid, is er wel een verband met de islam. Of je nu bij een -politiek/religieuze- terreuraanval om het leven komt, bij een gevalletje eerwraak of door Marokkaanse overvallertjes, het effect is hetzelfde. Of je door de hond of de kat gebeten wordt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom?
Of is alles wat iemand met MO-roots nu doet islamitisch terrorisme?
Denk eerder dat mensen die andere mensen doodschieten in Europa ineens hot is, dus is alles nieuws. Nieuwsflash: In Europa worden er honderden mensen elk jaar neergeschoten....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Owh, dan is ut goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Denk eerder dat mensen die andere mensen doodschieten in Europa ineens hot is, dus is alles nieuws. Nieuwsflash: In Europa worden er honderden mensen elk jaar neergeschoten....
Oh, daar is tijdens de IRA, de ETA en de RAF zat onderzoek naar gedaan en is inderdaad gebleken dat gek doen doet volgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aanslagen door extremisten en handelingen van gekken leiden altijd tot kopieergedrag. Daarom zijn inlichtingendiensten nadat aanslagen geweest zijn extra waakzaam. Niet omdat men de put wil dempen nadat het kalf verdronken is, maar slecht voorbeeld doet slecht volgen in dit geval.
Er is geen onderzoek naar gedaan, dus een feit is het niet, maar je zou je kunnen voorstellen dat meer aanslagen tot meer kopieergedrag leiden. D.w.z.: hoe meer gekkies en extremisten mensen omleggen, hoe meer de figuren die spelen met die gedachten aangespoord worden het toch ook te doen.
OT: zal wel een gefrustreerde patiënt of nabestaande zijn.
Toch, ik dacht eindelijk een bericht zonder islamquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:54 schreef LXIV het volgende:
Het kan ook een soort eerwraak zijn,omdat die arts met zijn handen aan de dochter van die man gezeten heeft. Dan is dat wellicht geen terreur, maar er is wel een relatie met islam.
In Israel zijn het ook de Palestijnse vrouwen. En vorig jaar of dit jaar was er een echtpaar in... damn waar was het nou?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En altijd weer mannen he. Vind dat toch verdacht.
je vergeet Wildersquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het is de schuld van
A: De Islam
B: Computergames
C: De Rabobank
D: Donald Trump
E: Het klimaat
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee, gewoon dit, en dit .quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is vakantie... het is warm.. volle maan... de planeten zijn alligned.. ik heb geen idee
Misschien kunnen we Jodie Foster een hoofdrol geven.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging om wat er op de nieuwjaarswisseling in Keulen is gebeurd. Dat werd nu gedaan alsof dat helemaal niets met de islam te maken had.
Verkrachting is geen islamitische uitvinding nee, maar zo'n menselijke fuik vormen om massaal vrouwen in te vangen en hen aan te randen, daar kunnen de Amerikanen nog wat van leren, lijkt me zo.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, en dan lees ik het jankverhaal van die gast die zijn TV op zolder heeft gezet.
Daarna lees ik de volkomen plausibele verklaring dat het komt omdat ons angstcentrum door overcoverage van terreur overmatig wordt geprikkeld. Dat is gewoon science, is ook een prima verklaring. Er is ook teveel aandacht voor.
Echter, de realiteit van een veilige omgeving waarin je tot voor 15 jaar terug niet lastig werd gevallen met geweldsincidenten en terreur is voor 95% van de wereld helemaal geen realiteit. Dus dat mensen een bubbel van ignorance om zich heen op willen trekken omdat ze blijkbaar niet in staat zijn te dealen met wat voor heel veel mensen op aarde gewoon dagelijkse realiteit is, is simpelweg een first world problem. Daar is maar één antwoord op mogelijk: "niet zo janken". Door een wereld om je heen te creëren waarin mensen alleen maar leuke dingen doen en meemaken wordt de wereld niet daadwerkelijk beter en word je alleen maar harder geraakt als het je dan toch eens treft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |