quote:In Seine-Maritime, in het noorden van Frankrijk, is een gijzeling aan de gang in een kerk. Twee mannen gewapend met messen zouden er vier tot zes personen vasthouden. Dat meldt het persbureau Reuters.
De twee zouden in het stadje Saint-Étienne-du-Rouvra nabij Rouen sinds vanmorgen een priester, twee nonnen en mogelijk ook meerdere kerkgangers in gijzeling houden, zo melden Franse media.
twitter:ArrowontheHill twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 10:53:39Multiple hostages reported taken by 2 attackers at a church in Saint-Etienne-du-Rouvray Normandy #france https://t.co/OkIX3k5Dt9 reageer retweet
Straks is het breaking news wanneer er eens een keer geen breaking news is.quote:
Lone wolvesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze hebben zeker weer geestelijke problemen
waar is de komkommertijd geblevenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Straks is het breaking news wanneer er eens een keer geen breaking news is.
*zet computer aan* "Eens kijken wat er nu weer voor ellende gebeurd is."quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:03 schreef LXIV het volgende:
Ik dacht al: wat zal er vandaag weer gebeuren.
Echt he, haha. Die Pauw zal wel balen dat hij nu geen uitzendingen heeft. Hij is al veel belangrijke gebeurtenissen 'misgelopen'.quote:
Ik zal wel vertalen, de twee mannen zijn doodgeschoten door de popo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
twitter:infos140 twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 11:03:24🔴ALERTE SEINE-MARITIME Selon Le Parisien, les 2 hommes auraient été abattus par la BRI de Rouen reageer retweet
Owh, wat goed van diegene die alarm heeft geslagen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:06 schreef Physsic het volgende:
Ik las dat er vijf mensen worden vastgehouden. Een zesde kon ontsnappen en heeft alarm geslagen.
Nederland is niet interessant genoegquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me toch af.. Rondom Nederland hebben er verschillende terroristische plaatsgevonden, maar hier nog niks (geen illusie dat dat nooit zal gebeuren). Waarom? Vind het vrij opvallend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |