Crump, ja toen Tas echt nog mini was de eerste maanden heb ik de TV ook vaker ingezet hoor. Even je handen vrij voor een voeding of een luier. En Annie was toen pas net 1,5 dus ook nog wat bewerkelijker. Ik vind haar echt wel makkelijker nu

.
En Loj, ik heb ook niks tegen beeldschermtijd hoor! Maar mijn man kan dus op zijn dag met de kindjes beneden komen, de TV aanzetten en die de rest van de dag zenders als Nick Jr of Disney als een soort achtergrondbehang aan laten staan

en daar ben ik niet zo voor. Maar ik geloof dat ik daar wel redelijk in ben, als ik jullie zo lees. BBC kijken doe ik ook wel met haar, en op de Duitse zenders zijn ook leuke kinderprogramma's. En Zandkasteel, dat blijft haar favoriet. "MAMA KIJK! SASSA TOTTO TONNIE TOOS! KIJK!"

.
Die apps ken ik niet trouwens! Ik ga eens nadenken of ik haar al bekend wil maken met apps. We zijn net een beetje van het gebedel om mijn telefoon af namelijk

.
Zo, ik had net een beetje een momentje hoor. Zeur ik al weken bij het KDV dat ik het zo stom vind dat Annie nog bij de baby's zit. Mocht ze vandaag ineens meedraaien op de peutergroep, kwam het toch nog als een verrassing

. Dus ik liet haar achter bij een (hele lieve

) juf en acht best heel grote kindjes. Ze was ook best onder de indruk. Oh dear, en daar kwamen de mamatranen in de auto

. Mijn meisje bij de peuters!
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2016 09:54:24 ]