Jij vindt Beautiful en Mockingbird opgepompt?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Eminem is eerder opgepompte agressie muziek dan ik ben verzopen in mijn depresiviteit muziek...
Kun je net zo goed dit gaan luisteren
Nee sing for the moment..quote:
Kan het me voorstellen, maar zijn flow is daar best langzaam en het is een nummer met meer inhoud.quote:
En beautifull geluisterd ja.. dat vind ik opgepomt zoveel woorden kan ik niet bijhouden als ik depresief en dronken ben..quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:28 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, maar zijn flow is daar best langzaam en het is een nummer met meer inhoud.
Oh, ik ben een ervaren hiphopluisteraar dat ik het eigenlijk onder alle omstandigheden kan volgen. En dan vind ik dat nummer nog relatief langzaam.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En beautifull geluisterd ja.. dat vind ik opgepomt zoveel woorden kan ik niet bijhouden als ik depresief en dronken ben..
Ik ben ook wel een hip-hop luisteraar maar ik associeer het eigenlijk nooit met depressiviteit.. kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh, ik ben een ervaren hiphopluisteraar dat ik het eigenlijk onder alle omstandigheden kan volgen. En dan vind ik dat nummer nog relatief langzaam.
Nee, past niet, maar wél een mooi nummer.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:32 schreef Candaasje het volgende:
Ik wilde eigenlijk het nummer "Drink" van Fiction Plane posten, maar ik vermoed dat 'ie dan ook niet echt in het rijtje van de OP past...
Tja, dat heb ik met Waits. Maar hiphop is ontstaan met het rappen over de problemen uit de hood. Veelal agressie en woede, maar ook somberheid hoor. Zelfs 50 heeft zo'n kant.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een hip-hop luisteraar maar ik associeer het eigenlijk nooit met depressiviteit.. kan aan mij liggen.
Maarja ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat ze mumford & sons depresief vonden en dat vind ik dan weer happy de peppy banjo muziek.
En de meeste black metal vind ik ook blij-ig.. dus...
Ik kan alleen maar de tip geven kies je TT beter uit een volgende keer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |