Dit gebeurd al iets van 50 jaar nu. Is een bekend fenomeen met raketten in bepaalde weersomstandigheden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:22 schreef Oversight het volgende:
[..]Ze moeten iets zeggen om paniek te voorkomen.
quote:In fact it was an Atlas 5 rocket launch from Cape Canaveral.
Atlas V is a launch system that sends rockets into space that aren't designed to come back to earth. Once they have completed their mission their components are never recovered.
In this particular mission, the rocket was taking supplies to the International Space Station, following the retirement of the American Space Shuttle.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:25 schreef Kijkertje het volgende:
TS heeft zijn eigen artikel niet gelezen
[..]
Tuuk en de aarde is platquote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:27 schreef Oversight het volgende:
[..]Tuuk wel, maar dat zegt niks natuurlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:35 schreef Oversight het volgende:
[..]Dus toch, ik heb me altijd al afgevraagd hoe dat water anders aan de zeebodem blijft plakken.
[ afbeelding ]
Ben je grappig of geestelijk enigzins afwijkend?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:35 schreef Oversight het volgende:
[..]Dus toch, ik heb me altijd al afgevraagd hoe dat water anders aan de zeebodem blijft plakken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:57 schreef Oversight het volgende:
[..]NDT.
Hij zegt dat de aarde niet rond is:
quote:
quote:
In Shanghai heb je ook zo'n gebouw waar vaak de bliksem inslaat, maar de vorm van het gebouw maakt het alsof een evil scientists daar aan het experimenteren isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:07 schreef Re het volgende:
Talk about Electricity
The Empire State Building is a lightning rod for the surrounding area. It is struck by lightning an average of 23 times per year.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In Shanghai heb je ook zo'n gebouw waar vaak de bliksem inslaat, maar de vorm van het gebouw maakt het alsof een evil scientists daar aan het experimenteren is
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/evilbuildings/quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In Shanghai heb je ook zo'n gebouw waar vaak de bliksem inslaat, maar de vorm van het gebouw maakt het alsof een evil scientists daar aan het experimenteren is
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:17 schreef Oversight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Bron
Eerst zien duizenden mensen iets in de lucht dat ze niet herkennen, en daarna wordt het Empire State Building geraakt door een voltreffer.
Zou er een verband zijn ?
Mysterie is dus opgelost!quote:In fact it was an Atlas 5 rocket launch from Cape Canaveral.
Atlas V is a launch system that sends rockets into space that aren't designed to come back to earth. Once they have completed their mission their components are never recovered.
In this particular mission, the rocket was taking supplies to the International Space Station, following the retirement of the American Space Shuttle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |