Is het een idee om zelf wat lekkere groenten mee te nemen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:10 schreef AnneX het volgende:
@ MK...assumptionje kookt met een budget neem ik aan...
Kunnen we je tzt inschalen als kok !!!
Ik ben benieuwd wat wij vandaag kriigenn voorgeschoteld: sufgekookte broccolli of bloemkool, want het is dinsdag.
Met een saucijs of gehaktbal.
Veel plezier Lot! Nog nooit in Bosnië geweest.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:27 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi vanuit Bosnië! Het is hier prachtig en veeeel minder toeristisch.
Is dit een soort linkse tegenhanger van Geenstijl? Ik zie hier vaak referenties naar die site.quote:
Ik ga binnenkort naar Servië. Ik zal naar je zwaaien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:27 schreef Lot_1 het volgende:
Bosnië is mooi idd, en net als het binnenland van Kroatie nauwelijks toeristisch idd. Niet op pokemons gaan jagen trouwensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:27 schreef Lot_1 het volgende:
Knuffel voor uniek
Nee, de linkse tegenhanger van Geenstijl is www.joop.nlquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dit een soort linkse tegenhanger van Geenstijl? Ik zie hier vaak referenties naar die site.
Joopquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, de linkse tegenhanger van Geenstijl is www.joop.nl
Het is eerder de linkse versie van Das Kapital
Tja, geenstijl heeft tenminste nog humor. Jolo is gewoon een schreeuwende eikel.quote:
Tja...straks neem ik de rabarbercrumble mee...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is het een idee om zelf wat lekkere groenten mee te nemen?
Gek hé...ik zal noooooit zeggen dat ik eten wat andere mensen lekker en smakelijk vinden, smerig vind.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind weinig dingen smerig, maar rabarber staat hoog op dat lijstje
Ik bedoelde eigenlijk voor jullie zelf. Laatst zei je al dat je schoonouders het lekker vonden maar jullie niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja...straks neem ik de rabarbercrumble mee...
Sch.ma is godenzijdank tevreden over de maaltijden en eet muizehapjes.
Sch.pa eet zijn volle bord leeg en 3 gangen.
Een periode hiervoor van drie jaar heb ik wekelijks uitgebreid thuisgekookt, pannen en schalen ingepakt in een krat en bij hun gegeten. Zij woonden zelfstandig 12 minuten verderop.
Dat deden de andere twee zonen ook!
Ik doe nu de was, ( nou ja, ik zeg steeds dat de machines het werk doen) strijk en kleine hh dingen + administratie en tel. geregel met die en gene.
Draai als het ware een 2e huishouden.
Het is goed zo.
Af en toe eens mopperen van mijn kant, omdat ik weet dat het anders kan.![]()
Fijn Lot dat je het naar je zin hebt
oh ja. Nagerecht van rabarber met frambozen erdoor en een lobbige slagroom eroverquote:
Artsen zijn ook op vak.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:00 schreef fietsie het volgende:
Ik blijf het altijd een beetje bijzonder vinden dat mensen hun ziekte uitstellen wegens vakantie...
Artsen zijn -altijd- op vakantie als ik in het planningssysteem kijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Artsen zijn ook op vak.
Het zijn vaak controles die dan een week of 2 later worden gepland.
Of leuke congresjes in Zuid-Afrikaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Artsen zijn -altijd- op vakantie als ik in het planningssysteem kijk
Meeste ziektes zijn gevaarlijker dan terrorisme.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:00 schreef fietsie het volgende:
Ik blijf het altijd een beetje bijzonder vinden dat mensen hun ziekte uitstellen wegens vakantie...
Nou, nee. GeenStijl is opruierij en haatzaaierij. De Correspondent heeft degelijk gedocumenteerde journalistiek. Ik ben fan. En ik prefereer 'progressief'. 'Links' is wmb een achterhaalde term.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dit een soort linkse tegenhanger van Geenstijl? Ik zie hier vaak referenties naar die site.
Dat duurt nog ff dan!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hou kantoor in de achtertuin. Wifi werkt. Ik lees de papieren die we in de meterkast aantroffen. Intergas verzekert ons van een veilige eeuwwisseling
Ik zal eens zoeken naar pro-Wilders stukjes op die site. Dat is tenslotte een progressief politicus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, nee. GeenStijl is opruierij en haatzaaierij. De Correspondent heeft degelijk gedocumenteerde journalistiek. Ik ben fan. En ik prefereer 'progressief'. 'Links' is wmb een achterhaalde term.
Progressief in welk opzicht? Ik heb Wilders nog nooit op enige progressieve taal kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken naar pro-Wilders stukjes op die site. Dat is tenslotte een progressief politicus.
Ik wel. Maar ik heb ff geen mogelijkheid om hier veel te internetten zonder dat het opvalt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Progressief in welk opzicht? Ik heb Wilders nog nooit op enige progressieve taal kunnen betrappen.
Ik ben overigens helemaal niet links, zeker niet in vergelijking met de meesten hier.
Oops, terugdenkend...deed ik het tóch nog.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gek hé...ik zal noooooit zeggen dat ik eten wat andere mensen lekker en smakelijk vinden, smerig vind.
Ook niet over bbq en erwtensoep.
En kan jij zelfs rabarber niet lekker maken 8
Ik ben wel benieuwd naar die progressiviteit. Wellicht heb ik iets gemist. Hij werk ook ontzettend op mijn zapreflex dus ik mis natuurlijk van alles dan. Kom er later maar eens op terug als je wilt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik heb ff geen mogelijkheid om hier veel te internetten zonder dat het opvalt..
Ik ben extreem rechts vergeleken met sommige mensen hier. Maar ook zo wispelturig als de pest, dus met sommige dingen ben ik behoorlijk links (milieu bv)
Dat is waarom die termen achterhaald zijn, omdat je op het ene onderwerp 'links' en op het andere 'rechts' kunt zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik heb ff geen mogelijkheid om hier veel te internetten zonder dat het opvalt..
Ik ben extreem rechts vergeleken met sommige mensen hier. Maar ook zo wispelturig als de pest, dus met sommige dingen ben ik behoorlijk links (milieu bv)
Quote voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kom er later maar eens op terug als je wilt.
Wat is er links aan milieu? De strenge milieustandaarden in de VS werden ingevoerd door Nixon om maar wat te noemen.quote:
Ik ben op het ene onderwerp progressief en op het andere conservatief. Potato, potáto.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is waarom die termen achterhaald zijn, omdat je op het ene onderwerp 'links' en op het andere 'rechts' kunt zijn.
Speaking of...labwaardes waren niet goed hoe is het nu?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Meeste ziektes zijn gevaarlijker dan terrorisme.
Vandaag weer gestart met chemo, nummer vijf. Hadden moeite een ader te vinden om hem aan te sluiten toen ik wegging.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Speaking of...labwaardes waren niet goed hoe is het nu?
Ik heb een gezond wantrouwen tegen cq afkeer van overheden, religies, machthebbers en monopolisten, ben een sterk aanhanger van persoonlijke vrijheid en verder van realpolitik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben op het ene onderwerp progressief en op het andere conservatief. Potato, potáto.
Inzake geestverruimende middelen staat mij iets anders bij?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb een gezond wantrouwen tegen cq afkeer van overheden, religies, machthebbers en monopolisten, ben een sterk aanhanger van persoonlijke vrijheid en verder van realpolitik.
Hij gaat gelijk op met een jonge collega van me...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vandaag weer gestart met chemo, nummer vijf. Hadden moeite een ader te vinden om hem aan te sluiten toen ik wegging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |