GUYVIE, ga eens even checken of dit een hoax is.quote:Enschede - Vanavond heeft er in het centrum van Enschede een schietpartij plaatsgevonden. Dit laat de politie weten.
De politie zocht een dader die inmiddels in de omgeving is aangehouden. Er zijn geen gewonden gevallen.
De omgeving van de Van Lochemstraat is afgezet voor onderzoek. Volgens omstanders is er meerdere keren geschoten. De politie draagt kogelwerende vesten.
Blijkt het gewoon theguyver geweest te zijnquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:54 schreef Scrummie het volgende:
Geen gewonden dus ik mag een grapje maken:
[..]
GUYVIE, ga eens even checken of dit een hoax is.
Nah, toen ik collega was van hem, was ie blank (we hadden wel gekleurde werknemers hoor!) zonder dreadlocksquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Blijkt het gewoon theguyver geweest te zijn
Hologrammenquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, toen ik collega was van hem, was ie blank (we hadden wel gekleurde werknemers hoor!) zonder dreadlocks(staat niet in de quote van mij, sorry)
Nou, toen werd Twitter boos, eerst op die Mark van de Molen, en daarna op alle 3FM DJ's.twitter:MarkvdMolen twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 15:19:42Hey @anoushanzume, ideetje voor die ¤25.000 voor je vrouwenpodcast! Hoofdtelefoons met uit 18-karaats goud geëtste vagina's als oorschelpen. reageer retweet
Want die kan niet schieten?quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Blijkt het gewoon theguyver geweest te zijn
Nee omdat ie crisis actor isquote:
Ohjaquote:
Nog niet, imo is het bazooka or bust en diep optie ben ik nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ohja
Ben jij in de VS al eens wezen schieten?
Haha, awesomequote:Op woensdag 27 juli 2016 20:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nog niet, imo is het bazooka or bust en diep optie ben ik nog niet tegengekomen
quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Om 1 of andere reden zie ik nu een klein academisch vrouwtje voor me met een gigantische bazooka, die dan zelf een meter of 5 naar achter vliegt.
Klein dusquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:43 schreef oompaloompa het volgende:
1.74 Het tweede deel van de zin klopt waarschijnlijk wel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |