SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2016 21:14 schreef Quoi het volgende:
Nou Ooi, hopelijk kun je dat dan zaterdag live bewonderen
Wij hadden het bevallingsgesprek en de liggingsecho. Zoals dat altijd gaat bij mij/ons hadden we ons zelfs overmatig voorbereid. We konden haar zinnen bijna aanvullen (wanneer te bellen etc)Zijn er vanmiddag even goed voor gaan zitten en dat was goed
Fijn gesprek gehad en alles was verder in orde. Oja, en een po (als thuis) en een extra kruik zijn niet nodig, mooi! En een krukje voor onder de douche gaan we halen.
Prachtig plaatje nog van de duckface van onze kleine meneerHij ligt nu toch nog bibi, er is nog ruimte.
een negertje met dikke lippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ik heb jouw foto weleens gezien ja, daarom moest ik er ook zo om lachenquote:Op maandag 25 juli 2016 21:28 schreef Quoi het volgende:
Je moest eens weten hoe wij eruit zien. Verre van negers met dikke lippen
Zo benieuwd naar hem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fien10 op 26-07-2016 08:41:44 (Anders klopt het spreekwoord niet volgens sq) ]
Hoeslaken om langwerpig kussen kan ook toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 06:50 schreef Miezziej het volgende:
Leuke foto Quoi!
Geen nachtploeg afgelopen nacht?
Gisteren op kraambezoek geweest bij mijn buren, ohh rammelze hebben daar een Doomoo kussen en daar lag de baby op
![]()
Nu wil ik er ook een![]()
Maar ik heb al een wipper en langwerpig kussen, (maar die kan je niet bij elkaar vouwen zoals die doomoo dus...
) maar het was zo schattig
Veel te praktisch voor hormoonsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoeslaken om langwerpig kussen kan ook toch?
Hey je zit vlakbijquote:Op maandag 25 juli 2016 21:14 schreef Quoi het volgende:
Nou Ooi, hopelijk kun je dat dan zaterdag live bewonderen
Wij hadden het bevallingsgesprek en de liggingsecho. Zoals dat altijd gaat bij mij/ons hadden we ons zelfs overmatig voorbereid. We konden haar zinnen bijna aanvullen (wanneer te bellen etc)Zijn er vanmiddag even goed voor gaan zitten en dat was goed
Fijn gesprek gehad en alles was verder in orde. Oja, en een po (als thuis) en een extra kruik zijn niet nodig, mooi! En een krukje voor onder de douche gaan we halen.
Prachtig plaatje nog van de duckface van onze kleine meneerHij ligt nu toch nog bibi, er is nog ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |