SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQYour opinion of me is none of my business.
Dat ga ik vanaf nu doen ja denk ik. Veel leuker dan een lijstje Pokémon evolueren. Het lijstje maken vond ik wel leuk, maar het daadwerkelijk een halfuur lang Pokémon evolueren...quote:Op maandag 25 juli 2016 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn lucky eggs gebruikt in combinatie met een lure en incense. Dat was best leuk
Ekte pokemonmeesters doen dat gewoon.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat ga ik vanaf nu doen ja denk ik. Veel leuker dan een lijstje Pokémon evolueren. Het lijstje maken vond ik wel leuk, maar het daadwerkelijk een halfuur lang Pokémon evolueren...
Ach het gaat er toch om dat je sneller hoog level bent zodat je sneller hogere CP pokemon vindt? Althans, dat is mijn reden om de lucky eggs te gebruikenquote:Op maandag 25 juli 2016 18:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat ga ik vanaf nu doen ja denk ik. Veel leuker dan een lijstje Pokémon evolueren. Het lijstje maken vond ik wel leuk, maar het daadwerkelijk een halfuur lang Pokémon evolueren...
Daar doe ik dan liever wat langer over.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ach het gaat er toch om dat je sneller hoog level bent zodat je sneller hogere CP pokemon vindt? Althans, dat is mijn reden om de lucky eggs te gebruiken
ik vind dat dus niet zo leuk, doe gewoon rustig aan en t komt vanzelf welquote:Op maandag 25 juli 2016 18:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ach het gaat er toch om dat je sneller hoog level bent zodat je sneller hogere CP pokemon vindt? Althans, dat is mijn reden om de lucky eggs te gebruiken
quote:Op maandag 25 juli 2016 18:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)ie_je_ooit_gaat_zien
quote:Op maandag 25 juli 2016 18:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gejat ook nog.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezus wat slecht. Ik voel de gezwellen groeien in mijn ogen.quote:
Misschien is dit telefoonhoesje iets voor jequote:Op maandag 25 juli 2016 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Toen nog level 11 en CP was ???, uiteindelijk 415.
12 keer uit de bal gebroken.
En veel ballen waaide te ver naar rechts.
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Misschien is dit telefoonhoesje iets voor je
[ afbeelding ]
Gooi je 5 ballen raak, rent dat beest weg.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou voor mij wel echt helpenquote:Op maandag 25 juli 2016 19:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |