SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen![]()
Ik wilde hem van het weekend spelen, was de disc beschadigdquote:Op maandag 25 juli 2016 17:12 schreef dud0r het volgende:
Op aanraden van hier toch mgs 5 gehaald en wat is het een heerlijke game tot nu toe. Zit pas in missie 3 of 4 maar wel eigenlijk niet stoppen met spelen als ik ermee begin.
Inderdaad, jammer.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Helaas is dit het enige waar Rockstar zich nog mee bezig houdt.
Firewatch of dat spel met dat poppetje van wol.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:44 schreef E-Dubble het volgende:
Gaan we nog de plus games raden of hebben we het opgegeven?
Ik zelf denk tomb raider of dishonored
Beide zou ik erg tof vinden.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Firewatch of dat spel met dat poppetje van wol.
Dishonored zou ik heel erg blij van worden, dat was echt een pareltje destijdsquote:Op maandag 25 juli 2016 18:44 schreef E-Dubble het volgende:
Gaan we nog de plus games raden of hebben we het opgegeven?
Ik zelf denk tomb raider of dishonored
Tsja, single player is simpelweg niet meer rendabel genoeg aangezien online ze zo enorm veel geld oplevert. Ik vind het wel prima zo, heb 800 uur in online zitten ofzo dus laat die updates maar komen.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Helaas is dit het enige waar Rockstar zich nog mee bezig houdt.
Hopelijk niet, heb ik fysiek gekocht en een uurtje gespeeld pas ;P (too many games). Vorige 2 maanden ook al 2x games die ik al heb hahahaquote:
Heb zelf het idee dat we een keer Killzone of Knack krijgen als ze die niet meer weten te verkopen.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dishonored zou ik heel erg blij van worden, dat was echt een pareltje destijds![]()
Tombe Raider zou ook geen straf zijn.
Beide games heb ik alleen op de PS3 gespeeld.
Unravel zou erg leuk zijnquote:Op maandag 25 juli 2016 18:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Firewatch of dat spel met dat poppetje van wol.
Dat kunnen ze natuurlijk ook doen, lijkt me wel logischer als ze iets pakken waar binnenkort een vervolg van komtquote:Op maandag 25 juli 2016 21:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb zelf het idee dat we een keer Killzone of Knack krijgen als ze die niet meer weten te verkopen.
Ga spelen, fantastisch spel manquote:Op maandag 25 juli 2016 21:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hopelijk niet, heb ik fysiek gekocht en een uurtje gespeeld pas ;P (too many games). Vorige 2 maanden ook al 2x games die ik al heb hahaha
Jij bent er vroeg bijquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als er iemand mee wil kijken met hyper light drifter:
https://www.twitch.tv/weert_gilders
Ik zat er al een tijdje op te wachten.quote:
Zonnesteekquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
waarom verwacht iedereen opeens goede spellen in de plus?
Altijd hoop houden hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
waarom verwacht iedereen opeens goede spellen in de plus?
Ditquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Altijd hoop houden heje weet het nooit
Gewoon lekker chill rondvliegenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker een spel zonder een echt einddoel
SPOILER: NMS screenscreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben bang dat ie saai gaat worden en meer een budgettitel is
Wie dit leest is hek.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hoezo bang? Dat was allang bekend dat die saai was.SPOILER: NMS screenscreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben bang dat ie saai gaat worden en meer een budgettitel isIrene is bae <3
Daar zijn er nogal wat vanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker een spel zonder een echt einddoel
Die gaan ze nooit gratis weggeven, dat is een goed spel namelijk.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jup al is Divinity ook welkom maar alle 3 zijn nog niet zo heel lang uit.
Verschilt elke keer, vaak de laatste dinsdag/woensdag van de maand geloof ik?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer worden de nieuwe Plus games nu bekend gemaakt? Zou vandaag toch zijn?
En te ontoegankelijk voor het gros van de gamers wsl.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die gaan ze nooit gratis weggeven, dat is een goed spel namelijk.
Knackquote:Op woensdag 27 juli 2016 05:49 schreef StateOfMind het volgende:
Het barst elke maand van de meest fantastische geruchten, maar tot nu toe is er nog geen een uitgekomen.
ben er eergisteren mee begonnen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 05:50 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren Uncharted 4 besteld, vanavond spelen
Lol, die van vorige maand nog.quote:Op woensdag 27 juli 2016 05:49 schreef StateOfMind het volgende:
Het barst elke maand van de meest fantastische geruchten, maar tot nu toe is er nog geen een uitgekomen.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:42 schreef Rossdale het volgende:
PS plus games worden waarschijnlijk Furi en Saints Row: Gat out of Hell.
[ afbeelding ]
Meh
NBA was die maand daarvoor ook al lang van te voren bekendquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, die van vorige maand nog.
[..]
Meh heb ik alquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:54 schreef Ixnay het volgende:
Geruchten dat Resident Evil 1 HD een free PS+ game wordt.
Zo geen tijd voor divinityquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:51 schreef Drankster het volgende:
Damn goede summersale.
Divinity: ¤18,99
Dragon Age GOTY: ¤19,99
Must resist....
Zonde dat Seasons niet op de PS is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zo geen tijd voor divinity
D3 season 7 start volgende week al en daarna ook weer no mans sky
Ook weer zo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met al die hackers zou het niet eens leuk zijn
Same, heb hem ook op Steam en 2x bijna uitgespeeld maar heb gisteren m'n desktop verkocht en ben pas weer van plan om volgend jaar een nieuwe te halen.quote:
Saints Row Gat From Hell vond ik best leuk voor een avondjequote:Op woensdag 27 juli 2016 10:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, die van vorige maand nog.
[..]
Oh nice ik wilde Tomb Raider def binnenkort halenquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:11 schreef 2dope het volgende:
Tomb Raider Def. Edition gratis bij pre-order Rise of the Tomb Raider
Goed nieuws voor mensen die nog geen next-gen Tomb Raider-games hebben gespeeld.
en van plan waren om RotTR digitaal te kopen.
Hmm die moet ik ook nog spelenquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:45 schreef Droopie het volgende:
Even tussendoor, Rainbow Six blijft een bazenspel.
Zoveel plezier en in augustus weer een nieuwe map met brazilianen.
quote:Augustus 2016 PS Plus
Tricky Towers, PS4
Rebel Galaxy, PS4
Yakuza 5, PS3
Retro/Grade, PS3
Patapon 3, PS Vita
Ultratron, PS Vita, PS3, PS4
Donderdag ingeleverd bij Cex, awesome spel inderdaad maar helaas speelt m'n vaste crew niet meer en solo is het niet te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:45 schreef Droopie het volgende:
Even tussendoor, Rainbow Six blijft een bazenspel.
Zoveel plezier en in augustus weer een nieuwe map met brazilianen.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:20 schreef Jimbo het volgende:
ik wou even melden dat ik mijn ps+ opgezegd heb.
ben het zat om te betalen voor die indies die ik nooit speel.. Tel daarbij op dat ik nooit online ga, heb ik écht officieel geen kut meer aan PS+
Klopt, Sniper Elite is tofquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:40 schreef Haushofer het volgende:
Gister Sniper Elite 3 gehaald voor twee tientjes, best wel vermakelijk. Testicle shots!
Ik heb hem ook gehaald voor ¤20,- i.v.m. een gebrek aan games deze zomer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:40 schreef Haushofer het volgende:
Gister Sniper Elite 3 gehaald voor twee tientjes, best wel vermakelijk. Testicle shots!
Waarom vind je die beter? Door de setting?quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, Sniper Elite is tofNiet zo tof als deel 2, maar 3 is ook best goed
Inderdaad, ook meer snipen vanuit gebouwen etc ipv in open velden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Waarom vind je die beter? Door de setting?
Dit ziet er slechter uit dan theme parkquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
Kan best leuk zijn doordat ik van t genre hou, maar gristus te paard, wat een lelijke graphics
486-revivalquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit ziet er slechter uit dan theme park
Mss dat ze nog es een remake maken van die tweede dan, net zoals de Uncharted reeks. Mij lijkt me die setting van de tweede ook leuker.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad, ook meer snipen vanuit gebouwen etc ipv in open velden.
Daarnaast irriteerde ik me ook wel behoorlijk aan de tankbattles in deel 3. In deel 2 speelde het net allemaal wat lekkerder vond ik. Desalnietteplus is deel 3 een erg toffe game hoor
Gekocht bij Mediamarkt? Dan lekker retourneren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:21 schreef Droopie het volgende:
Nieuwe controller gekocht en volgens mij doet de bluetooth verbinding af en toe haperen.
Zodat ik bij formule 1 opeens blijf hangen qua snelheid en ik even mijn controller naar links moet wijzen
Bart Smit, even omruilen morgen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gekocht bij Mediamarkt? Dan lekker retourneren.
Voorheen stuurde ze de controllers op naar Sony maar tegenwoordig ruilen ze hem direct om.
2e controller via aux aan je speakers hangenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:04 schreef Typisch het volgende:
Is het mogelijk een (bluetooth) box oid aan te sluiten op mijn PS4 voor geluid?
Ik heb geen audio output in mijn monitor op het moment en nu moet ik met een extra controller mijn speakers het geluid af laten spelen.
Simpele googlesearch levert weinig op.
zit er een laadkabel bij een nieuwe controller eigenlijk ?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:21 schreef Droopie het volgende:
Nieuwe controller gekocht en volgens mij doet de bluetooth verbinding af en toe haperen.
Zodat ik bij formule 1 opeens blijf hangen qua snelheid en ik even mijn controller naar links moet wijzen
Nope zit dr niet standaard bij.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit er een laadkabel bij een nieuwe controller eigenlijk ?
ugh, wat kost die los? sowieso weer 10eur ofzo ?quote:
Dat doe ik dus al.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2e controller via aux aan je speakers hangen
Zo'n beetje elke USB <> Micro USB kabel zou moeten werkenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ugh, wat kost die los? sowieso weer 10eur ofzo ?
http://www.allekabels.nl/usb_accessoires/usb_mini_kabel.htmlquote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ugh, wat kost die los? sowieso weer 10eur ofzo ?
nee maar mijn samsungoplader doet het prima eropquote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit er een laadkabel bij een nieuwe controller eigenlijk ?
Nee deze http://www.allekabels.nl/usb_accessoires/usb_micro_kabel.htmlquote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/usb_accessoires/usb_mini_kabel.html
Of je gebruikt er eentje van je mobiel oid.
Je bent toch verder gegaan? Goed bezig. Ik vind DS3 persoonlijk leuker door de grotere diversiteit aan builds, gear, wapens en omgevingen. PVP en co-op zijn ook een stuk beter geregeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:54 schreef Ixnay het volgende:
Weer een stuk verder met Bloodborne. Ik speelt het soms lange periodes niet, weinig tijd.
The One Reborn verslagen. En nu naar Nightmare Of Mensis.
Ik heb ook bij iemand Dark Souls 3 gespeeld, maar qua sfeer kan het niet tippen aan Bloodborne vind ik.
'quote:My quick impressions
- Don't expect mind-blowing graphics out the box
- Don't expect to take off flying when the game starts. Must put in work
- Game was extremely smooth. No frame rate issues at all
- Expect to possibly not fire up another game for a while. I could tell in my short time that this game is gonna destroy some relationships and happy homes.
Dat is toch al ver voor de release dat mensen hem al spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
omg it's happening...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dit is de eerste. Dude heeft hem 8 minuten zitten streamen op twitch voordat hij geband werd en vervolgens heeft hij de game voor $1250 op ebay verkocht.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is toch al ver voor de release dat mensen hem al spelen.
Waarom zou je 1190 dollar meer betalen voor anderhalve week speeltijd? Dan ben je niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dit is de eerste. Dude heeft hem 8 minuten zitten streamen op twitch voordat hij geband werd en vervolgens heeft hij de game voor $1250 op ebay verkocht.
Sommige mensen hebben geen geduld en veel geld schijnbaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou je 1190 dollar meer betalen voor anderhalve week speeltijd? Dan ben je niet helemaal lekker.
Kijk eens 15 posts terugquote:
Ik hoop dat je je teen stootquote:
Vooralsnog niet meer dan wat meuk waar je niks aan hebt. Volgens mij mappen etc. nog niet bekend.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nou, nou.
Is er al iets bekend over de season pass van Battlefield 1?
Dit ja. Ik wil premium.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:27 schreef DKUp het volgende:
Premium zal wel zo laat mogelijk worden aangekondigd om zoveel mogelijk mensen te laten pre-orderen.
Ik wacht even af.
Ik vond hem tegenvallen. Leuk voor even, maar ik werd hem snel beuquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zijn er hier mensen die Dirt Rally spelen op de PS4? Ben benieuwd hoe die bevalt. Reviews zijn louter positief, maar toch.
Ik was er ook iets te snel klaar mee. Goede game hoor, maar het gebrek aan afwisselende locaties vind ik heel storend.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond hem tegenvallen. Leuk voor even, maar ik werd hem snel beu
En waaromquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond hem tegenvallen. Leuk voor even, maar ik werd hem snel beu
Te veel van hetzelfde eigenlijk en de graphics vielen me op zich ook best tegen op de meeste locaties.quote:
Oke. Gek genoeg heb ik dat laatste nog nergens gelezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te veel van hetzelfde eigenlijk en de graphics vielen me op zich ook best tegen op de meeste locaties.
Daarnaast vond ik ook dat de aanwijzingen van je meerijder af en toe niet goed klopten.
ja of knack in een nms doosje.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:16 schreef Fylax het volgende:
https://m.reddit.com/r/No(...)e_game_play_will_be/
iemand krijgt NMS
Glorious trollinquote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:16 schreef Fylax het volgende:
https://m.reddit.com/r/No(...)e_game_play_will_be/
iemand krijgt NMS
Dan cancel ik m'n preorder en bestel ik alsnog premium?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:27 schreef DKUp het volgende:
Premium zal wel zo laat mogelijk worden aangekondigd om zoveel mogelijk mensen te laten pre-orderen.
Ik wacht af.
Premium heeft niks met pre-orderen te maken, is gewoon de "season pass" lol.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:27 schreef DKUp het volgende:
Ik wacht af.
Bij mij past het niet. Eén van de redenen waarom VR het niet gaat maken, naast de prijs. Vijfeneenhalve vierkante meter is voor veel mensen hun hele zithoek.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:50 schreef 2dope het volgende:
PlayStation VR vereist vijfenhalf vierkante meter ruimte
Voldoet menig zolderkamer wel aan toch?
"Zo'n season pass" kan voor veel mensen een reden zijn om het spel voorlopig niet te kopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Premium heeft niks met pre-orderen te maken, is gewoon de "season pass" lol.
Ik heb sowieso het probleem dat mijn bank niet recht tegenover de tv staat. De tv staat in de hoek en ook nog eens schuin gedraaid. Heel fijn als je gewoon tv wil kijken, maar drama voor de PS4 camera en ik vermoed daardoor ook voor de VR. En nee, de tv kan ook niet anders staan nog los van het feit dat ik geen zin heb om mijn hele inrichting te veranderenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 07:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij past het niet. Eén van de redenen waarom VR het niet gaat maken, naast de prijs. Vijfeneenhalve vierkante meter is voor veel mensen hun hele zithoek.
Hehe yep, toen ik ps4 kreeg ben ik door alle menu's gegaan en heb um meteen op dimmen gezet, helpt wel voor de batterijduur hehe.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wist niet dat je dat kutlicht op je controller kon dimmen
Gewoon de kabel los maken aan de binnenkant, vreselijk irritant die ledjesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wist niet dat je dat kutlicht op je controller kon dimmen
Heb je toevallig je router heel dicht in de buurt staan? Je wifi signaal kan je bluetooth storen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:58 schreef Droopie het volgende:
Heeft iemand wel eens problemen met de verbinding tussen de bluetooth en controller ervaren.
De nieuwe controller hapert bij mij af en toe (werkt bij de buren perfect) en de oude werkt redelijk als de dead zone een stukje omhoog geschroeft wordt.
Dus ik zou zeggen een storing in de verbinding met het bluetooth 'ding' in de ps4
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:19 schreef Droopie het volgende:
Kijk jongens, dit zijn nou allemaal Fokkers die met elkaar spelen
Ik vind dat best veel. Niet iedereen zit sowieso op een zolderkamer. Maar in landen als Amerika is het heel normaal om grote huizen en grote kamers te hebben, in Nederland heeft menig miljoenenhuis geen mega kamers, dus beetje lastig. Mijn kamer is denk ik 15m3 maar helemaal volgebouwd.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:50 schreef 2dope het volgende:
PlayStation VR vereist vijfenhalf vierkante meter ruimte
Voldoet menig zolderkamer wel aan toch?
rainbow is toch wel het beste spel van dit jaar/vorig jaar. Heb me er uitstekend mee vermaakt. Maar uiteindelijk zit er geen progressie in en ben ik maar gestopt. En dat ranking systeem is echt fucked up. Eerste maanden werkte dat niet eens dus kreeg iedereen opeens een kutrang en daar bleef je zo goed als altijd op. Ik kreeg zilver 3 en uiteindelijk werd ik goud 3. Terwijl ik 9 van de 10 keer 1e stond, hoor je toch gewoon platinum te zijn maja.quote:
ik was het aan het spelen in dat gratis weekend.. wilde ik controls aanpassen was er alleen een mogelijkheid tot een controller aan te passen en niet mijn keyboard... meteen erafgetyftquote:Op zondag 31 juli 2016 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
rainbow is toch wel het beste spel van dit jaar/vorig jaar. Heb me er uitstekend mee vermaakt. Maar uiteindelijk zit er geen progressie in en ben ik maar gestopt. En dat ranking systeem is echt fucked up. Eerste maanden werkte dat niet eens dus kreeg iedereen opeens een kutrang en daar bleef je zo goed als altijd op. Ik kreeg zilver 3 en uiteindelijk werd ik goud 3. Terwijl ik 9 van de 10 keer 1e stond, hoor je toch gewoon platinum te zijn maja.
Dat zegt meer iets over jouw want er staat duidelijk bij custom controls, ook voor keyboard....quote:Op zondag 31 juli 2016 22:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was het aan het spelen in dat gratis weekend.. wilde ik controls aanpassen was er alleen een mogelijkheid tot een controller aan te passen en niet mijn keyboard... meteen erafgetyft
Als ik naar controls ga en er staat geen keyboard wat bij mij was ben ik klaar... dus kon het nog niet lekker spelenquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:28 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over jouw want er staat duidelijk bij custom controls, ook voor keyboard....
Dat was briljant inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:19 schreef Droopie het volgende:
Kijk jongens, dit zijn nou allemaal Fokkers die met elkaar spelen
Die ranking is ook afhankelijk van de tegenstander en je tegenstander is afhankelijk van de ranking van je totale team. Je kan niet Platinum worden als jouw team bestaat uit bronzen knakkers, want de hoogste die je dan als tegenstander krijgt is zilver.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
rainbow is toch wel het beste spel van dit jaar/vorig jaar. Heb me er uitstekend mee vermaakt. Maar uiteindelijk zit er geen progressie in en ben ik maar gestopt. En dat ranking systeem is echt fucked up. Eerste maanden werkte dat niet eens dus kreeg iedereen opeens een kutrang en daar bleef je zo goed als altijd op. Ik kreeg zilver 3 en uiteindelijk werd ik goud 3. Terwijl ik 9 van de 10 keer 1e stond, hoor je toch gewoon platinum te zijn maja.
niet even je filmpje/ succes claimen :\quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die ranking is ook afhankelijk van de tegenstander en je tegenstander is afhankelijk van de ranking van je totale team. Je kan niet Platinum worden als jouw team bestaat uit bronzen knakkers, want de hoogste die je dan als tegenstander krijgt is zilver.
En aan het eind van die dag maakt de ranking niet uit, maar gaat het om een leuk team vinden waarmee je door communicatie wint. Oh en lol hebben.
Zo ben ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
niet even je filmpje/ succes claimen :\
Oh joh, ben JIJ koekquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zo ben ik nietmaar omdat je het zo lief vraagt: ja ik was die koning die met 10 seconden te gaan nog drie tegenstanders wist mee te pikken en de ronde binnen sleepte :p
Ja ik had wel zo'n leuke groep altijd. Maar hun waren allemaal platinum terwijl ik 1e stondquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die ranking is ook afhankelijk van de tegenstander en je tegenstander is afhankelijk van de ranking van je totale team. Je kan niet Platinum worden als jouw team bestaat uit bronzen knakkers, want de hoogste die je dan als tegenstander krijgt is zilver.
En aan het eind van die dag maakt de ranking niet uit, maar gaat het om een leuk team vinden waarmee je door communicatie wint. Oh en lol hebben.
Ik rem de boel ook al regelmatig af hoorquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh joh, ben JIJ koek
Zo te zien winnen jullie te gemakkelijk, ik zal binnenkort ook weer eens mee doen om de tegenstanders een betere kans te geven
ik wou de grap 2 uur geleden al maken, maar ieder team heeft een Rene vd Gijp nodig he.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik rem de boel ook al regelmatig af hoor
Laatste keer was ik aardig in vorm trouwens.... Maar in de regel valt het wat tegen, gaat ook weer mooi worden met Battlefield.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik wou de grap 2 uur geleden al maken, maar ieder team heeft een Rene vd Gijp nodig he.
kusje
Ik ben gisteravond tot ergens in chapter 8 gekomen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:07 schreef Rijst het volgende:
Vanochtend om 10 uur begonnen aan de laatste chapters van Uncharted 4. Dacht dat ik telkens al bij het einde was maar Nu 6 uurtjes verder ben ik klaar![]()
Was weet leuk.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:07 schreef Rijst het volgende:
Vanochtend om 10 uur begonnen aan de laatste chapters van Uncharted 4. Dacht dat ik telkens al bij het einde was maar Nu 6 uurtjes verder ben ik klaar![]()
Was weet leuk.
je heb nog even dusquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond tot ergens in chapter 8 gekomen.
Schitterende game
Klinkt goed. Vond Limbo ook leuk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:51 schreef 2dope het volgende:
Indie-topper Inside waarschijnlijk naar PlayStation 4
In de gaten houden. Meesterwerkje dit.
Je hebt niks te willen. Gewoon netjes iedere maand betalen en je mond houden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:42 schreef Roces18 het volgende:
van mij part geven ze me korting op psplus en mogen ze al die kutgames houden
Ik steel altijd als de vrachtwagen gaat lossen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen. Gewoon netjes iedere maand betalen en je mond houden.
Alles klopte aan de game. Denk dat dit mn favoriete is van de 4.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]hij was echt vet
[..]
je heb nog even dus
Is die al bevestigd dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe TLOU2 zal zijn.....
Die game ademt gewoon ábsolute topkwaliteit uit, op elk front.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alles klopte aan de game. Denk dat dit mn favoriete is van de 4.
Kan je nagaan hoe TLOU2 zal zijn.....
Rechts onder zie ik het dark horse logo. Misschien eerder een comic ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Iedereen gaat er wel van uit dat die komt.
Easter eggje op het einde
[ [url=http://cdn1-www.playstationlifestyle.(...)eader.jpg]afbeelding[/url] ]
hoop niet dat je de hele tijd met vrouwen speelt, vind dat toch minder leuk (in gamesquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Goed dat je dat laatste nog even toevoegdequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:14 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hoop niet dat je de hele tijd met vrouwen speelt, vind dat toch minder leuk (in games)
En gelukkig maar. TLOU is dan weer meer in mijn straatje dan Uncharted. Heb (op 4 na) ze allemaal gespeeld, prima vermaak, maar ik ben meer van de survival horrors waar elke kogel telt dan de "sit back and kill an army" shooters.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
wat vond je er zo kut aan dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 01:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind Uncharted 4 de minste van de 4 eerlijk gezegd.
Ik vond het niet kut. Ik vond van de andere games de afwisseling in omgevingen beter en het geheel kwam spannender over. Er zat meer vaart in het verhaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was zeker geen slechte game. Ik vond de eerste 3 games gewoon sterker.
denk dat UC4 je dan ook zal bevallen. Ze hebben heel wat elementen meegenomen uit TLOU. Je zou inprincipe de hele game met stealth uit kunnen spelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
En gelukkig maar. TLOU is dan weer meer in mijn straatje dan Uncharted. Heb (op 4 na) ze allemaal gespeeld, prima vermaak, maar ik ben meer van de survival horrors waar elke kogel telt dan de "sit back and kill an army" shooters.
No Man's Sea?quote:
Ranking in Rainbow Six siege is simpel. Win je als team, ga je vooruit. Verlies je als team, ga je achteruit. Persoonlijke score telt niet mee in ranked.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
10 minuten nadat ik hetvraag blijkbaar 👌quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
hoe laat zijn die plus games er meestal?
Volgens mij moet dat gesoldeerd worden. Dan zal het altijd wel duur zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:07 schreef Droopie het volgende:
Iemand een goedkoop adresje voor het vervangen van een bluetooth module in de ps4 omgeving Rotterdam.
Ding kost 15 euro los en bij de PSP dokter 75 eur om te vervangen.
En nee, dat ga ik niet zelf doen
Dat is minder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
https://status.playstation.com/nl-nl/
Dat waren ze vorige week ook al, vind ze nog te duur eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
10 minuten nadat ik hetvraag blijkbaar 👌
Edit: firewatch en the witness zijn ook in de aanbieding(¤12,99 en ¤26,99)
ja, nog net. denk dat ik er eentje ga halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat waren ze vorige week ook al, vind ze nog te duur eigenlijk.
Nee, het is '2d'.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:28 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hoe de fuck start je een missie in rebel galaxy?Ben naar dat diamantje gevlogen, maar dan?
En kan je niet omhoog of omlaag vliegen? of kan dat later pas?
Yakuzaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:10 schreef Jimbo het volgende:
nou nou wat een gewéldige games weer van ps+ deze maand...
motherfuckersquote:
Geen idee man, is te lang geleden alweer... weet alleen wel dat het nooit een probleem was ofzo om een missie op te starten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:36 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
motherfuckersen dat bij een spacegame
![]()
Maar hoe doe je nou zo'n missie? Ben naar die plek van de 1e missie gevlogen maar kan daar niks doen
vaag, zal m morgen opnieuw opstarten. Ik vlieg de hele tijd langs die waypoint maar kan niks drukken en er gebeurt ook niks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen idee man, is te lang geleden alweer... weet alleen wel dat het nooit een probleem was ofzo om een missie op te starten.
Muziek luisteren tijdens het gamen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:17 schreef isax het volgende:
Heb rebel galaxy gedownload.
Geen flauw idee of het iets is al maar de muziek is tof![]()
Heb nog geen drang om spotify aan te gooien.
Eigenlijk wel he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Muziek luisteren tijdens het gamen...
True, bij een Rocket League ofzo kan het wel maar bij games als Hotline Miami en Witcher 3 wil ik toch echt de game muziek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:31 schreef isax het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he?
Maar soms vind ik het niet om aan te horen.
De muziek van Rebel Galaxy is super tof. Geeft de game en uniek space-western sfeertje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:17 schreef isax het volgende:
Heb rebel galaxy gedownload.
Geen flauw idee of het iets is al maar de muziek is tof![]()
Heb nog geen drang om spotify aan te gooien.
Dat was in Starcraft II: Wings of Liberty ook goed gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De muziek van Rebel Galaxy is super tof. Geeft de game en uniek space-western sfeertje.
Ja dit klinkt eigenlijk wel precies hetzelfde idd. Vet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat was in Starcraft II: Wings of Liberty ook goed gedaan.
pro-tip: let bij mgs5 niet op het verhaal, dat gaat helemaal nergens over en is niet af.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:14 schreef Ties02 het volgende:
MGSV vette game, maar ik heb wel het idee dat ik behoorlijk bij moet lezen met die hele voorgeschiedenis![]()
Ken al die characters dus totaal niet, evenmin het verhaal..
Moet oppassen dat ik niet te veel spoilers al ga lezen.
Spec Ops: The Line & Oddworld: Stranger’s Wrath HD zijn wel nice. Altijd al een keer willen spelen.twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 03-08-2016 om 18:45:0359 new PS3 games join PlayStation Now this week today. Check out the full list: https://t.co/6xUFTHPy4V reageer retweet
SpecOps The Line isquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:01 schreef Drankster het volgende:
Spec Ops: The Line & Oddworld: Stranger’s Wrath HD zijn wel nice. Altijd al een keer willen spelen.twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 03-08-2016 om 18:45:0359 new PS3 games join PlayStation Now this week today. Check out the full list: https://t.co/6xUFTHPy4V reageer retweet
ditquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:10 schreef Jimbo het volgende:
nou nou wat een gewéldige games weer van ps+ deze maand...
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:02 schreef Fylax het volgende:
ik zou maximaal 2 euro per maand voor PSNow betalen
PS now gratis bij Plus. Dat zou wat zijn. Heb ik persoonlijk liever dan games.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik zou alleen PS now nemen als ik 5 euro per maand zou krijgen.
ja, die van mij ook. Totdat ik die dark magic ging gebruikenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Yes, zelfs mijn vriendin vond het leuk
Aardige spacesim ja, de combat is exact hetzelfde als de naval battles in black flag.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:01 schreef Typisch het volgende:
Is Rebel Galaxy een beetje te doen? Lijkt mij een leuk zoethoudertje tot No Mans Sky.
"enorm"...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]. Rebel Galaxy is echt supertof
Tricky towers is alleen leuk in multi, net zoals rocket league
lijkt me geniaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:01 schreef T_Fuff het volgende:
Abzu is awesome![]()
Doet me een beetje denken aan Flower, lekker chill zweven en ontdekken, ontzettende mooie omgevingen, echt leuk
Ik vind hem ook wel tof.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:01 schreef Typisch het volgende:
Is Rebel Galaxy een beetje te doen? Lijkt mij een leuk zoethoudertje tot No Mans Sky.
Als het nog niet gedownload is dan Sony bellen. Ik heb een keer per ongeluk Overwatch gekocht, kreeg binnen enkele seconden het geld terug (PS tegoed that is), super chille dude aan de telefoon.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:02 schreef Black-Hole het volgende:
Weet iemand of je via de Store gekochte DLC kan omruilen voor andere DLC? Heb per abuis de Underground DLC gekocht in plaats van de Season Pass voor The Division. Ubisoft al een mail gestuurd maar nog niets op gehoord...
Het is niet echt een download, eerder een unlock van extra content die al in een eerdere patch is binnen gehaald. Wel al gespeeld, maar zal anders eens Sony bellen als ik morgen nog niets van Ubisoft heb gehoord.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als het nog niet gedownload is dan Sony bellen. Ik heb een keer per ongeluk Overwatch gekocht, kreeg binnen enkele seconden het geld terug (PS tegoed that is), super chille dude aan de telefoon.
Dan móet je'm spelenquote:
Weet je dat zeker? Ik heb de Xbox 360-versie bijna alleen maar in split-screen gespeeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:21 schreef Typisch het volgende:
Ik zie dat Terraria nu nog geen 7 euro kost.
Kan ik dat ook local co-oppen? Volgens mij niet he?
Edit: Nee dus. Jammer.
Je kan zelfs met 4 spelers local co-open met terraria.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:21 schreef Typisch het volgende:
Ik zie dat Terraria nu nog geen 7 euro kost.
Kan ik dat ook local co-oppen? Volgens mij niet he?
Edit: Nee dus. Jammer.
Dat is zo awesome, komt er ineens een piano naar benedenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ja, die van mij ook. Totdat ik die dark magic ging gebruiken
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:57 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik heb de Xbox 360-versie bijna alleen maar in split-screen gespeeld.
Serieus?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je kan zelfs met 4 spelers local co-open met terraria.
PS Now is tof als je bijvoorbeeld de LEGO games wil spelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Als ze nou even de Mass Effect Trilogy en Tales of Symponia toevoegen aan Playstation Now dan ga ik het proberen.
Of breng het gewoon op de PS4 uit. En doe meteen even Skies of Arcadia Remastered.
Abzuquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dan móet je'm spelenInmiddels ook bevestigd trouwens.
Vriend van me had 'm al gekocht en nu al uitgespeeld. 2,5u. Maar goed, Journey was ook kort en 1 van de mooiste dingen die ik gespeeld heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:01 schreef T_Fuff het volgende:
Abzu is awesome![]()
Doet me een beetje denken aan Flower, lekker chill zweven en ontdekken, ontzettende mooie omgevingen, echt leuk
Klopt niet, google het maar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Serieus?
Baas. Dan ga ik hem maar aanschaffen voor dat geld. Op co-optimus staat dat er geen couch co-op is.
Ik wil al die Lego spellen nog wel eens spelen ja, maar dan vooral Avengers, Jurassic Park en de nieuwe Star Wars. Zit te wachten tot die goedkoop worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Serieus?
Baas. Dan ga ik hem maar aanschaffen voor dat geld. Op co-optimus staat dat er geen couch co-op is.
[..]
PS Now is tof als je bijvoorbeeld de LEGO games wil spelen.Werkte hier prima. Maar ik vond het de 17 euro toch niet waard dus heb het stop gezet.
Voor Mass Effect zou ik het wel weer overwegen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik kan toch gewoon nog inloggen op ps3 met mijn account, ook al gebruik ik hem ook op de ps4?
Wil weer een ps3 aanschaffen voor Guitar Hero en RDR
Haha nee, ik wil hem alleen voor Guitar Hero, Metallica enzo, geweldig, destijds alleen verkocht voor geld voor de ps4, maar nu toch wel spijt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Maar nu niet weer over een weekje of 2 je PS3 in de V&A gooien omdat je het toch niet leuk vind, he
Sadquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:16 schreef 7nightwing7 het volgende:
GTA weer eens een ddos. Alles ligt eruit.
https://support.rockstarg(...)tatus-Latest-Updates
En opgeëist door:
https://mobile.twitter.com/PoodleCorp/status/761141642430652416
Dat zijn niet 'de makers' hè.quote:
ah, gelukkigquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat zijn niet 'de makers' hè.
Een of andere nieuwe studio ontwikkelt de game (http://kite-games.com/ )
Toch in mijn eentje al een kek huisje gebouwd.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Klopt niet, google het maar.
Zo'n heerlijke game, heb er echt honderden uren in zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch in mijn eentje al een kek huisje gebouwd.
Nu nog wat maatjes overhalen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zo'n heerlijke game, heb er echt honderden uren in zittenPerfect voor co-op.
Binnenkort in de Plus.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
Kut, firewatch niet meer in de aanbieding
Ik zeg het je, die ¤20 echt wel waard. Aan de andere kant, er is zoveel te doen dat je hem best kan oppikken als hij in de sale is. Zoals gezegd niet een te lang spel, heb het gevoel dat ik er bijna ben.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
lijkt me geniaal.
Wacht tot ie goedkoper is
Lengte boeit mij niet zo heel veel, liever kort en ontzettend goed in elkaar, dan een concept uitmelken zodat je uren hetzelfde trucje doet. Journey ga ik hierna doen, wist niet dat dit dezelfde makers zijn, belooft watquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriend van me had 'm al gekocht en nu al uitgespeeld. 2,5u. Maar goed, Journey was ook kort en 1 van de mooiste dingen die ik gespeeld heb.
Volgens mij kun je alleen een sub account aanmaken van je primary. En met dat sub account kun je ook content via PS Store kopen. Daar moet je een e-mail adres voor hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemnad mij vertellen of je ook een soort van gastaccount kan aanmaken zonder een emailadres te moeten invullen?
Ik zag net wel de optie maar kon enkel handmatig aanmelden (dus met mailadres) of aanmelden met een smartphone/tablet
Ik ben het een beetje beu dat vriendjes van mijn zoon steeds op mijn account spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:34 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Volgens mij kun je alleen een sub account aanmaken van je primary. En met dat sub account kun je ook content via PS Store kopen. Daar moet je een e-mail adres voor hebben.
Ik ben daar ook wel in geïnteresseerd, maar ben het tot op heden nog niet tegen gekomen.
Ja ik snap het, daarvoor kan ik het goed begrijpen, ik zou het graag willen voor mijn vriendin, die kan dan mooi de telltale spul doen en rayman en haar eigen progressie bijhouden!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje beu dat vriendjes van mijn zoon steeds op mijn account spelen.
en ik zelf mijn trofeeën niet haal
Dat is een stuk makkelijker ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het al gevonden
Nieuwe gebruiker -> spelen als gast -> en dan 'niet aanmelden'
Ja dat snap ik maar kindjes hebben vaak niet al een eigen emailquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dat is een stuk makkelijker ja.
Ik liet iedereen altijd gewoon een account aanmaken met hun eigen email
Ja dat is waar, maar als ik dit van te voren wist had ik dat ook gedaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar kindjes hebben vaak niet al een eigen email
Moeilijk gedoe ook altijd![]()
De games die in de eerste reactie genoemd worden zijn stuk voor stuk knallersquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:01 schreef Ties02 het volgende:
Holy shit
http://www.dualshockers.c(...)ng-after-april-2018/
Duurt nog ff maar toch
Zit nu ff wat filmpjes ervan op YouTube te kijken, zijn ook wel mijn soort spelletjes. Toch maar es een tegoedje halen danquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:30 schreef T_Fuff het volgende:
Abzu uit. Vrij kort, maar heel vet! Ga hem zeker nog een keer spelen, heel lekker zwemmen en backflips maken
Gelijk Journey gekocht en zag dat Unravel in de aanbieding is voor ¤6,99, die gelijk maar meegepikt. Heerlijk die korte games zeg, passen perfect in mijn schema
Nu door naar dark souls 3.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:15 schreef Ixnay het volgende:
Afgelopen week Bloodborne uitgespeeld.
Mijn review van een jaar geleden sta ik nog steeds achter. Behalve dat de game niet "buitengewoon moeilijk" is maar "gewoon best moeilijk".
Ben ik nu ook mee bezig. Godverdomme wat een heerlijk spel ook weer. Verbaas me over hoe groot het is overigens!quote:
Mooi spel is dat. Laatst Starbound opgestart, maar daar zat ik na vier dagen intensief spelen al op de hoogste tier.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zo'n heerlijke game, heb er echt honderden uren in zittenPerfect voor co-op.
Kom er nog niet echt lekker in.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mooi spel is dat. Laatst Starbound opgestart, maar daar zat ik na vier dagen intensief spelen al op de hoogste tier.
Je moet ook echt co-op spelen.. lekker samen graven, craften en bouwen.quote:
Het is met afstand mijn favoriete game op de ps4 tot nu toe, 200 uurtjes heb ik er al weer in zitten. Speel nu alleen nog maar PvPquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben ik nu ook mee bezig. Godverdomme wat een heerlijk spel ook weer. Verbaas me over hoe groot het is overigens!Heerlijk om weer in nieuw gebied te komen met nieuwe monsters! Al begin ik aardig frusti te raken van bepaalde monsters in de wat latere gebieden
Ik heb nu een From Software game gespeeld, ik weet wat het is en waarom het goed is. Ik ga er niet nog eens aan beginnen.quote:
Daar heb ik ook nog steeds de GOTY editie van liggen maar nog steeds niet aan begonne. DS2 was wel cool.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:15 schreef Ixnay het volgende:
Afgelopen week Bloodborne uitgespeeld.
Mijn review van een jaar geleden sta ik nog steeds achter. Behalve dat de game niet "buitengewoon moeilijk" is maar "gewoon best moeilijk".
Lekker baya!quote:Op zondag 7 augustus 2016 08:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is met afstand mijn favoriete game op de ps4 tot nu toe, 200 uurtjes heb ik er al weer in zitten. Speel nu alleen nog maar PvPWaar zit je ergens?
Ja die is vervelend idd, laat maar weten als je hulp nodig hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lekker baya!
Momenteel ben ik veel aan het sterven bij een eindbaas bij Irithryll valley, pontiff nogwattes heet ie. Irritante vent met zijn magic en fire zwaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |