SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen![]()
Ik wilde hem van het weekend spelen, was de disc beschadigdquote:Op maandag 25 juli 2016 17:12 schreef dud0r het volgende:
Op aanraden van hier toch mgs 5 gehaald en wat is het een heerlijke game tot nu toe. Zit pas in missie 3 of 4 maar wel eigenlijk niet stoppen met spelen als ik ermee begin.
Inderdaad, jammer.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Helaas is dit het enige waar Rockstar zich nog mee bezig houdt.
Firewatch of dat spel met dat poppetje van wol.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:44 schreef E-Dubble het volgende:
Gaan we nog de plus games raden of hebben we het opgegeven?
Ik zelf denk tomb raider of dishonored
Beide zou ik erg tof vinden.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Firewatch of dat spel met dat poppetje van wol.
Dishonored zou ik heel erg blij van worden, dat was echt een pareltje destijdsquote:Op maandag 25 juli 2016 18:44 schreef E-Dubble het volgende:
Gaan we nog de plus games raden of hebben we het opgegeven?
Ik zelf denk tomb raider of dishonored
Tsja, single player is simpelweg niet meer rendabel genoeg aangezien online ze zo enorm veel geld oplevert. Ik vind het wel prima zo, heb 800 uur in online zitten ofzo dus laat die updates maar komen.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Helaas is dit het enige waar Rockstar zich nog mee bezig houdt.
Hopelijk niet, heb ik fysiek gekocht en een uurtje gespeeld pas ;P (too many games). Vorige 2 maanden ook al 2x games die ik al heb hahahaquote:
Heb zelf het idee dat we een keer Killzone of Knack krijgen als ze die niet meer weten te verkopen.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dishonored zou ik heel erg blij van worden, dat was echt een pareltje destijds![]()
Tombe Raider zou ook geen straf zijn.
Beide games heb ik alleen op de PS3 gespeeld.
Unravel zou erg leuk zijnquote:Op maandag 25 juli 2016 18:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Firewatch of dat spel met dat poppetje van wol.
Dat kunnen ze natuurlijk ook doen, lijkt me wel logischer als ze iets pakken waar binnenkort een vervolg van komtquote:Op maandag 25 juli 2016 21:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb zelf het idee dat we een keer Killzone of Knack krijgen als ze die niet meer weten te verkopen.
Ga spelen, fantastisch spel manquote:Op maandag 25 juli 2016 21:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hopelijk niet, heb ik fysiek gekocht en een uurtje gespeeld pas ;P (too many games). Vorige 2 maanden ook al 2x games die ik al heb hahaha
Jij bent er vroeg bijquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als er iemand mee wil kijken met hyper light drifter:
https://www.twitch.tv/weert_gilders
Ik zat er al een tijdje op te wachten.quote:
Zonnesteekquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
waarom verwacht iedereen opeens goede spellen in de plus?
Altijd hoop houden hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
waarom verwacht iedereen opeens goede spellen in de plus?
Ditquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Altijd hoop houden heje weet het nooit
Gewoon lekker chill rondvliegenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker een spel zonder een echt einddoel
SPOILER: NMS screenscreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben bang dat ie saai gaat worden en meer een budgettitel is
Wie dit leest is hek.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hoezo bang? Dat was allang bekend dat die saai was.SPOILER: NMS screenscreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben bang dat ie saai gaat worden en meer een budgettitel isIrene is bae <3
Daar zijn er nogal wat vanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker een spel zonder een echt einddoel
Die gaan ze nooit gratis weggeven, dat is een goed spel namelijk.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jup al is Divinity ook welkom maar alle 3 zijn nog niet zo heel lang uit.
Verschilt elke keer, vaak de laatste dinsdag/woensdag van de maand geloof ik?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer worden de nieuwe Plus games nu bekend gemaakt? Zou vandaag toch zijn?
En te ontoegankelijk voor het gros van de gamers wsl.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die gaan ze nooit gratis weggeven, dat is een goed spel namelijk.
Knackquote:Op woensdag 27 juli 2016 05:49 schreef StateOfMind het volgende:
Het barst elke maand van de meest fantastische geruchten, maar tot nu toe is er nog geen een uitgekomen.
ben er eergisteren mee begonnen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 05:50 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren Uncharted 4 besteld, vanavond spelen
Lol, die van vorige maand nog.quote:Op woensdag 27 juli 2016 05:49 schreef StateOfMind het volgende:
Het barst elke maand van de meest fantastische geruchten, maar tot nu toe is er nog geen een uitgekomen.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:42 schreef Rossdale het volgende:
PS plus games worden waarschijnlijk Furi en Saints Row: Gat out of Hell.
[ afbeelding ]
Meh
NBA was die maand daarvoor ook al lang van te voren bekendquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, die van vorige maand nog.
[..]
Meh heb ik alquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:54 schreef Ixnay het volgende:
Geruchten dat Resident Evil 1 HD een free PS+ game wordt.
Zo geen tijd voor divinityquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:51 schreef Drankster het volgende:
Damn goede summersale.
Divinity: ¤18,99
Dragon Age GOTY: ¤19,99
Must resist....
Zonde dat Seasons niet op de PS is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zo geen tijd voor divinity
D3 season 7 start volgende week al en daarna ook weer no mans sky
Ook weer zo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met al die hackers zou het niet eens leuk zijn
Same, heb hem ook op Steam en 2x bijna uitgespeeld maar heb gisteren m'n desktop verkocht en ben pas weer van plan om volgend jaar een nieuwe te halen.quote:
Saints Row Gat From Hell vond ik best leuk voor een avondjequote:Op woensdag 27 juli 2016 10:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, die van vorige maand nog.
[..]
Oh nice ik wilde Tomb Raider def binnenkort halenquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:11 schreef 2dope het volgende:
Tomb Raider Def. Edition gratis bij pre-order Rise of the Tomb Raider
Goed nieuws voor mensen die nog geen next-gen Tomb Raider-games hebben gespeeld.
en van plan waren om RotTR digitaal te kopen.
Hmm die moet ik ook nog spelenquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:45 schreef Droopie het volgende:
Even tussendoor, Rainbow Six blijft een bazenspel.
Zoveel plezier en in augustus weer een nieuwe map met brazilianen.
quote:Augustus 2016 PS Plus
Tricky Towers, PS4
Rebel Galaxy, PS4
Yakuza 5, PS3
Retro/Grade, PS3
Patapon 3, PS Vita
Ultratron, PS Vita, PS3, PS4
Donderdag ingeleverd bij Cex, awesome spel inderdaad maar helaas speelt m'n vaste crew niet meer en solo is het niet te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:45 schreef Droopie het volgende:
Even tussendoor, Rainbow Six blijft een bazenspel.
Zoveel plezier en in augustus weer een nieuwe map met brazilianen.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:20 schreef Jimbo het volgende:
ik wou even melden dat ik mijn ps+ opgezegd heb.
ben het zat om te betalen voor die indies die ik nooit speel.. Tel daarbij op dat ik nooit online ga, heb ik écht officieel geen kut meer aan PS+
Klopt, Sniper Elite is tofquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:40 schreef Haushofer het volgende:
Gister Sniper Elite 3 gehaald voor twee tientjes, best wel vermakelijk. Testicle shots!
Ik heb hem ook gehaald voor ¤20,- i.v.m. een gebrek aan games deze zomer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:40 schreef Haushofer het volgende:
Gister Sniper Elite 3 gehaald voor twee tientjes, best wel vermakelijk. Testicle shots!
Waarom vind je die beter? Door de setting?quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, Sniper Elite is tofNiet zo tof als deel 2, maar 3 is ook best goed
Inderdaad, ook meer snipen vanuit gebouwen etc ipv in open velden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Waarom vind je die beter? Door de setting?
Dit ziet er slechter uit dan theme parkquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
Kan best leuk zijn doordat ik van t genre hou, maar gristus te paard, wat een lelijke graphics
486-revivalquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit ziet er slechter uit dan theme park
Mss dat ze nog es een remake maken van die tweede dan, net zoals de Uncharted reeks. Mij lijkt me die setting van de tweede ook leuker.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad, ook meer snipen vanuit gebouwen etc ipv in open velden.
Daarnaast irriteerde ik me ook wel behoorlijk aan de tankbattles in deel 3. In deel 2 speelde het net allemaal wat lekkerder vond ik. Desalnietteplus is deel 3 een erg toffe game hoor
Gekocht bij Mediamarkt? Dan lekker retourneren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:21 schreef Droopie het volgende:
Nieuwe controller gekocht en volgens mij doet de bluetooth verbinding af en toe haperen.
Zodat ik bij formule 1 opeens blijf hangen qua snelheid en ik even mijn controller naar links moet wijzen
Bart Smit, even omruilen morgen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gekocht bij Mediamarkt? Dan lekker retourneren.
Voorheen stuurde ze de controllers op naar Sony maar tegenwoordig ruilen ze hem direct om.
2e controller via aux aan je speakers hangenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:04 schreef Typisch het volgende:
Is het mogelijk een (bluetooth) box oid aan te sluiten op mijn PS4 voor geluid?
Ik heb geen audio output in mijn monitor op het moment en nu moet ik met een extra controller mijn speakers het geluid af laten spelen.
Simpele googlesearch levert weinig op.
zit er een laadkabel bij een nieuwe controller eigenlijk ?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:21 schreef Droopie het volgende:
Nieuwe controller gekocht en volgens mij doet de bluetooth verbinding af en toe haperen.
Zodat ik bij formule 1 opeens blijf hangen qua snelheid en ik even mijn controller naar links moet wijzen
Nope zit dr niet standaard bij.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit er een laadkabel bij een nieuwe controller eigenlijk ?
ugh, wat kost die los? sowieso weer 10eur ofzo ?quote:
Dat doe ik dus al.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2e controller via aux aan je speakers hangen
Zo'n beetje elke USB <> Micro USB kabel zou moeten werkenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ugh, wat kost die los? sowieso weer 10eur ofzo ?
http://www.allekabels.nl/usb_accessoires/usb_mini_kabel.htmlquote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ugh, wat kost die los? sowieso weer 10eur ofzo ?
nee maar mijn samsungoplader doet het prima eropquote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit er een laadkabel bij een nieuwe controller eigenlijk ?
Nee deze http://www.allekabels.nl/usb_accessoires/usb_micro_kabel.htmlquote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/usb_accessoires/usb_mini_kabel.html
Of je gebruikt er eentje van je mobiel oid.
Je bent toch verder gegaan? Goed bezig. Ik vind DS3 persoonlijk leuker door de grotere diversiteit aan builds, gear, wapens en omgevingen. PVP en co-op zijn ook een stuk beter geregeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:54 schreef Ixnay het volgende:
Weer een stuk verder met Bloodborne. Ik speelt het soms lange periodes niet, weinig tijd.
The One Reborn verslagen. En nu naar Nightmare Of Mensis.
Ik heb ook bij iemand Dark Souls 3 gespeeld, maar qua sfeer kan het niet tippen aan Bloodborne vind ik.
'quote:My quick impressions
- Don't expect mind-blowing graphics out the box
- Don't expect to take off flying when the game starts. Must put in work
- Game was extremely smooth. No frame rate issues at all
- Expect to possibly not fire up another game for a while. I could tell in my short time that this game is gonna destroy some relationships and happy homes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |