abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2016 @ 16:41:59 #76
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_164001743
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]

ik word juist gek van mensen die hele tijd lopen te oordelen :') _O-

Gewoon, mijn leven is niet beter dan die van 'n ander dus ja. Ik hou het gewoon in mn hoofdje :D enkel positief O+
oh ik vind het soms wel lekker om even te roddelen of mensen te kijken op een terras en daarover te praten
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_164001747

Dit is nou een typisch voorbeeld van oordelen op basis van gevoel in plaats van logisch redeneren. Ik zou uiteraard op buy klikken, maar de meeste mensen worden door peer preasure en door onderbuikgevoel gedwongen om te doneren.

Feitelijk zou het natuurlijk een ramp zijn voor Bangladesh als niemand meer goedkope kleding koopt, en gaat dat kind dood. Maar zo denken de meeste mensen helaas niet, en de media voeden die gedachtekronkel.
pi_164001775
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:42 schreef JimmyDean het volgende:

Dit is nou een typisch voorbeeld van oordelen op basis van gevoel in plaats van logisch redeneren. Ik zou uiteraard op buy klikken, maar de meeste mensen worden door peer preasure en door onderbuikgevoel gedwongen om te doneren.

Feitelijk zou het natuurlijk een ramp zijn voor Bangladesh als niemand meer goedkope kleding koopt, en gaat dat kind dood. Maar zo denken de meeste mensen helaas niet, en de media voeden die gedachtekronkel.
:D
Groot fan van User Wotte
pi_164001788
Ik lach hard op.
Groot fan van User Wotte
pi_164001789
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:41 schreef supersof het volgende:

[..]

oh ik vind het soms wel lekker om even te roddelen of mensen te kijken op een terras en daarover te praten
:D :D ja ik ooook natuurlijk hoor

Maar roddelen is ook niet meteen oordelen, en zo mensen kijken doe ik eigenlijk als ik er zo langer over nadenk ook vaak meer van uit mezelf. 'oh dat vind ik echt zo lelijk' oid.

Maarja, kan nu wel lief en onschuldig gaan doen hier maar iederen oordeelt toch wel. Ik ook natuurlijk, maar zou willen dat ik het niet deed _O- :D
Baby darling doll face honey
  maandag 25 juli 2016 @ 16:45:45 #81
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_164001799
quote:

Ik zou dan denken, ik doneer het zodat iemand anders dat tshirt kan kopen wat ik wilde, dus dat ze dan meer geld verdienen. Ook al werkt het misschien helemaal niet zo hoor, maar ik hoef niet per se een tshirt als zij gewoon het geld krijgen.
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_164001822
quote:

en jij wil beweren dat je altijd op je reflective system werkt?

Ik weet hier echt fucking veel van, en ik kan je vertellen dat dit niet iets is wat mensen volledig vrij kunnen kiezen. Het grootste gedeelte ligt gewoon vast in je genen, of je vaker terug valt op je impulsive of op je reflective system. En dan heb je daarna nog allerlei dingen waarom je reflective system niet zo goed werkt, en je sowieso nogal snel op je impulsen werkt. Als je hier meer over wil weten dan wil ik je best wat meer vertellen :D
pi_164001832
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:45 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik zou dan denken, ik doneer het zodat iemand anders dat tshirt kan kopen wat ik wilde, dus dat ze dan meer geld verdienen. Ook al werkt het misschien helemaal niet zo hoor, maar ik hoef niet per se een tshirt als zij gewoon het geld krijgen.
Zo werkt het niet nee. Economie is geen liefdadigheid. Om arme kinderen in Bangladesh te helpen moet het land economisch groeien, en om economisch te groeien moet je door een transitieperiode.
pi_164001845
Wat een fantastische discussie dit hoor jongens.

#genot

Lekker strooien met oneliners niks mis mee.
Groot fan van User Wotte
pi_164001851
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:47 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Zo werkt het niet nee. Economie is geen liefdadigheid. Om arme kinderen in Bangladesh te helpen moet het land economisch groeien, en om economisch te groeien moet je door een transitieperiode.
Ik weet fucking veel van economie. Maar je zit fout
Groot fan van User Wotte
pi_164001861
ik weet niks van economie, dus zou het niet weten
  maandag 25 juli 2016 @ 16:49:26 #87
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_164001862
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:47 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Oh, nou ik weet echt totaal niks van economie, ik begrijp dat gewoon niet :')
pi_164001867
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:47 schreef Crack_ het volgende:

[..]

en jij wil beweren dat je altijd op je reflective system werkt?

Ik weet hier echt fucking veel van, en ik kan je vertellen dat dit niet iets is wat mensen volledig vrij kunnen kiezen. Het grootste gedeelte ligt gewoon vast in je genen, of je vaker terug valt op je impulsive of op je reflective system. En dan heb je daarna nog allerlei dingen waarom je reflective system niet zo goed werkt, en je sowieso nogal snel op je impulsen werkt. Als je hier meer over wil weten dan wil ik je best wat meer vertellen :D
Dat strookt toch grotendeels met wat ik zeg?
  maandag 25 juli 2016 @ 16:49:58 #89
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_164001872
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:48 schreef Tjacka het volgende:
Wat een fantastische discussie dit hoor jongens.

#genot

Lekker strooien met oneliners niks mis mee.
wat zit je te oordelen dan knurft ;s
pi_164001878
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:49 schreef supersof het volgende:

[..]

_O-
pi_164001882
Wat is knurft nou weer voor woord dan?
pi_164001898
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:49 schreef supersof het volgende:

[..]

jij negeert mij op whapp
Groot fan van User Wotte
pi_164001899
knurft zelfst.naamw.Verbuigingen: knurften (meerv.) onvolgroeid persoon, vergroeid persoon, minder slim persoon Voorbeeld: `Wat heb je dit onhandig aangepakt, je bent een echte knurft!`Synoniemen: sufferd, boerenkinkel, lomperd, knorf

ok.
pi_164001901
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:49 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dat strookt toch grotendeels met wat ik zeg?
ja, ik vind veel wat je zegt echt wel goed en klopt ook. Maar krijg bij jou meer het idee dat je vindt dat het heel verschillend is van persoon tot persoon, en dat is eigenlijk niet echt zo.
Grote lijnen van mensen en de manier waarop wij keuze's maken en informatie verwerken enzo is eigenlijk ja, hetzelfde :')

Maar misschien is dit meer mijn idee en zit ik er naast en vind je dat helemaal niet hoor! :D
  maandag 25 juli 2016 @ 16:52:38 #95
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_164001917
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:51 schreef JimmyDean het volgende:
knurft zelfst.naamw.Verbuigingen: knurften (meerv.) onvolgroeid persoon, vergroeid persoon, minder slim persoon Voorbeeld: `Wat heb je dit onhandig aangepakt, je bent een echte knurft!`Synoniemen: sufferd, boerenkinkel, lomperd, knorf

ok.
grappig woord toch
pi_164001923
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:51 schreef Crack_ het volgende:

[..]

ja, ik vind veel wat je zegt echt wel goed en klopt ook. Maar krijg bij jou meer het idee dat je vindt dat het heel verschillend is van persoon tot persoon, en dat is eigenlijk niet echt zo.
Grote lijnen van mensen en de manier waarop wij keuze's maken en informatie verwerken enzo is eigenlijk ja, hetzelfde :')

Maar misschien is dit meer mijn idee en zit ik er naast en vind je dat helemaal niet hoor! :D
Ik heb geen idee welk punt je precies wilt maken omdat je zo vaag en theoretisch blijft. Als je wilt zeggen dat mensen niet altijd rationeel kiezen heb je natuurlijk gelijk.
pi_164001925
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

jij negeert mij op whapp
jij ging mij ineens blocken op whapp
  maandag 25 juli 2016 @ 16:53:02 #98
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_164001926
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

jij negeert mij op whapp
ja
pi_164001929
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:52 schreef supersof het volgende:

[..]

grappig woord toch
Toegevoegd aan mijn vocabulaire.
pi_164001932
appkliekje :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: