Volgens mij begrijp je mn punt nietquote:Op maandag 25 juli 2016 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En een mening over die mening is wel nuttig dan.
Ongetwijfeld, en terecht ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me af of dit niet iets is wat altijd gezegd wordt
Mensen die een verkeerde mening hebben zouden niet mogen stemmen.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die niet voldoen aan wat ze volgens jou moeten weten hebben niet het recht om vertegenwoordigd te worden?
Nee nog niet, maar vind hem niet zo leukquote:
Wat is een verkeerde mening dan?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen die een verkeerde mening hebben zouden niet mogen stemmen.
Net of jij nu niet over mij oordeelt.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Er zit een verschil tussen een andere mening hebben en andere mensen oordelen omdat ze een andere mening hebben enzo dan jij
oh geeft nietquote:Op maandag 25 juli 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar vind hem niet zo leuk
Nee, oordelen niet maar ik snap ook oprecht niet ja, wat ik net al zei.. wat daarvan de toevoeging is. Ik snap het gewoon nietquote:Op maandag 25 juli 2016 16:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net of jij nu niet over mij oordeelt.
Preciesquote:Op maandag 25 juli 2016 16:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net of jij nu niet over mij oordeelt.
En ik snap oprecht niet dat mensen zo simpel zijn dat ze pokemon go spelen of de hele dag gaan fietsen terwijl ze ook wat over de lokale geschiedenis kunnen leren.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, oordelen niet maar ik snap ook oprecht niet ja, wat ik net al zei.. wat daarvan de toevoeging is. Ik snap het gewoon niet
Ik denk dat je het niet snapt.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt als subjectief en objectief door elkaar
Jij zit elke dag op fok.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En ik snap oprecht niet dat mensen zo simpel zijn dat ze pokemon go spelen of de hele dag gaan fietsen terwijl ze ook wat over de lokale geschiedenis kunnen leren.
ja, maar dat was toch ook mijn enige vraag?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En ik snap oprecht niet dat mensen zo simpel zijn dat ze pokemon go spelen of de hele dag gaan fietsen terwijl ze ook wat over de lokale geschiedenis kunnen leren.
Fietsen is best goed voor je andersquote:Op maandag 25 juli 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tijdens het spelen van Pokemon Go kom je wel weer op plekken en zie je dingen die je nooit eerder bent tegengekomen, bijvoorbeeld mozaïek in de muur of een beeld in een park.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |