Snap niet dat mensen zo simpel zijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JIJ HEBT ECHT MOEITE MET ANDERMANS LEVEN OFNIE
quote:Op maandag 25 juli 2016 16:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen zo simpel zijn.
Mensen worden zoetgehouden met pokemon go of inhoudsloze vlogs in plaats van tijd nuttig te besteden en nieuwe dingen te leren over de wereld om ons heen.
Kan ik me wel voorstellen, maar vind ik toch wel jammer.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]je kunt je niet voorstellen dat mensen anders zijn dan jij en andere interesses hebben enzo dus
dát vind ik pas simpel denken
Zou goed kunnen. De enige twee jongens die hoog inschat en weerwoord kunnen geven zijn Martha of Benouaf. Martha is al bijna 5 jaar dood en Benouaf zit al 5 jaar vast. 😞😞quote:Op maandag 25 juli 2016 16:14 schreef JimmyDean het volgende: [..] Volgens mijn theorie is die hele Mocro Mafia gewoon in dienst van de Ndrangheta zonder dat de meeste jongens dat doorhebben.
je zegt dat je het niet snapt, nou is niet zo moeilijk dan tochquote:Op maandag 25 juli 2016 16:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, maar vind ik toch wel jammer.
Je voelt je persoonlijk aangevallen of niet?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:21 schreef Crack_ het volgende:
Het enige wat er aan valt te snappen is; ze zijn anders, schijnbaar vinden zij dit leuk.
Hoe kun je dat niet snappen!?
ja ik ook hoor, maar dat middenlang had mn voorkeur.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:20 schreef Paxcon het volgende:
oh dit haar bedoel je
vind beide wel leuk staan
Ach jij vindt het weer niet oké dat Jimmy zo denkt.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]je kunt je niet voorstellen dat mensen anders zijn dan jij en andere interesses hebben enzo dus
dát vind ik pas simpel denken
ja, ik ben bonniequote:Op maandag 25 juli 2016 16:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je voelt je persoonlijk aangevallen of niet?
als je studeert mag je toch heus wel wat vermaak heben zonder er wat van te lerenquote:Op maandag 25 juli 2016 16:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen worden zoetgehouden met pokemon go of inhoudsloze vlogs in plaats van tijd nuttig te besteden en nieuwe dingen te leren over de wereld om ons heen.
ik vind het prima dat hij zo denkt, maar ik snap niet wat iemand zn mening over iemand anders zn leven in godsnaam toe zou voegenquote:Op maandag 25 juli 2016 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach jij vindt het weer niet oké dat Jimmy zo denkt.
zegt de ras pvv'erquote:Op maandag 25 juli 2016 16:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het zou een combinatie moeten zijn. Nu hebben we een generatie van mensen die totaal geen benul hebben van hoe dingen werken. En die mensen stemmen vervolgens wel gewoon.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
als je studeert mag je toch heus wel wat vermaak heben zonder er wat van te leren
ken je ook wild horses van haar?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:23 schreef supersof het volgende:
ik ga helemaal LOS op unwritten
#nostalgie
En een mening over die mening is wel nuttig dan.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het prima dat hij zo denkt, maar ik snap niet wat iemand zn mening over iemand anders zn leven in godsnaam toe zou voegen
Vraag me af of dit niet iets is wat altijd gezegd wordtquote:Op maandag 25 juli 2016 16:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het zou een combinatie moeten zijn. Nu hebben we een generatie van mensen die totaal geen benul hebben van hoe dingen werken. En die mensen stemmen vervolgens wel gewoon.
Mensen die niet voldoen aan wat ze volgens jou moeten weten hebben niet het recht om vertegenwoordigd te worden?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het zou een combinatie moeten zijn. Nu hebben we een generatie van mensen die totaal geen benul hebben van hoe dingen werken. En die mensen stemmen vervolgens wel gewoon.
Volgens mij begrijp je mn punt nietquote:Op maandag 25 juli 2016 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En een mening over die mening is wel nuttig dan.
Ongetwijfeld, en terecht ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me af of dit niet iets is wat altijd gezegd wordt
Mensen die een verkeerde mening hebben zouden niet mogen stemmen.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die niet voldoen aan wat ze volgens jou moeten weten hebben niet het recht om vertegenwoordigd te worden?
Nee nog niet, maar vind hem niet zo leukquote:
Wat is een verkeerde mening dan?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen die een verkeerde mening hebben zouden niet mogen stemmen.
Net of jij nu niet over mij oordeelt.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Er zit een verschil tussen een andere mening hebben en andere mensen oordelen omdat ze een andere mening hebben enzo dan jij
oh geeft nietquote:Op maandag 25 juli 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar vind hem niet zo leuk
Nee, oordelen niet maar ik snap ook oprecht niet ja, wat ik net al zei.. wat daarvan de toevoeging is. Ik snap het gewoon nietquote:Op maandag 25 juli 2016 16:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net of jij nu niet over mij oordeelt.
Preciesquote:Op maandag 25 juli 2016 16:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net of jij nu niet over mij oordeelt.
En ik snap oprecht niet dat mensen zo simpel zijn dat ze pokemon go spelen of de hele dag gaan fietsen terwijl ze ook wat over de lokale geschiedenis kunnen leren.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, oordelen niet maar ik snap ook oprecht niet ja, wat ik net al zei.. wat daarvan de toevoeging is. Ik snap het gewoon niet
Ik denk dat je het niet snapt.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt als subjectief en objectief door elkaar
Jij zit elke dag op fok.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En ik snap oprecht niet dat mensen zo simpel zijn dat ze pokemon go spelen of de hele dag gaan fietsen terwijl ze ook wat over de lokale geschiedenis kunnen leren.
ja, maar dat was toch ook mijn enige vraag?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En ik snap oprecht niet dat mensen zo simpel zijn dat ze pokemon go spelen of de hele dag gaan fietsen terwijl ze ook wat over de lokale geschiedenis kunnen leren.
Fietsen is best goed voor je andersquote:Op maandag 25 juli 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tijdens het spelen van Pokemon Go kom je wel weer op plekken en zie je dingen die je nooit eerder bent tegengekomen, bijvoorbeeld mozaďek in de muur of een beeld in een park.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Linkquote:Op maandag 25 juli 2016 16:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel altijd documentaires terwijl ik FOK!, ik kan goed multitasken.
maar waarom moeten mensen lokale geschiedenis prefereren boven lokale natuur ofzoquote:Op maandag 25 juli 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nounou een mozaďek.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:32 schreef Vidura het volgende:
[..]
Tijdens het spelen van Pokemon Go kom je wel weer op plekken en zie je dingen die je nooit eerder bent tegengekomen, bijvoorbeeld mozaďek in de muur of een beeld in een park.![]()
Dus wat dat betreft leer je dan weer iets over je stad.
Dankzij dat spel achtergekomen dat er een mozaďek van een badeend is geplaatst in een muur bij mij in de buurt.quote:
Dat is wel iets om van te genieten zeg. Neem je toch wel even mee.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:34 schreef Vidura het volgende:
[..]
Dankzij dat spel achtergekomen dat er een mozaďek van een badeend is geplaatst in een muur bij mij in de buurt.
Erg prachtig.
Hoeft niet, maar als mensen bewust onwetend zijn op maatschappelijk vlak moeten ze de boel ook niet voor anderen verkloten door te gaan stemmen.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar waarom moeten mensen lokale geschiedenis prefereren boven lokale natuur ofzo
Iedereen oordeelt.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Overigens, heb ik nu drie keer gehoord dat ik zou oordelen maar hoor ik niet wat mijn oordeel dan zou zijn. Dus ik ga ervan uit dat er geen oordeel was
Ik heb er zelfs foto's van gemaakt en op Facebook geplaatst.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is wel iets om van te genieten zeg. Neem je toch wel even mee.
ja klopt, probeer het wel zo veel mogelijk binnen te houdenquote:
Zolang je oordeel maar gebaseerd is op logische conclusies en feiten is er niks mis mee.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja klopt, probeer het wel zo veel mogelijk binnen te houdenmaar is wel lastig
Tja, jij bent vrienden met ze, niet wij.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:36 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vrienden gingen gisteren met een bootje Pokémon vangen en eieren uitbroeden.
Ik vind dat gedrag echt vreselijk
als ik dat zou doen dan zou ik gek wordenquote:Op maandag 25 juli 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja klopt, probeer het wel zo veel mogelijk binnen te houdenmaar is wel lastig
Het heeft wel een deuk in onze vriendschap gebracht jaquote:Op maandag 25 juli 2016 16:38 schreef Vidura het volgende:
[..]
Tja, jij bent vrienden met ze, niet wij.
zal voor de meeste dingen niet opgaanquote:Op maandag 25 juli 2016 16:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang je oordeel maar gebaseerd is op logische conclusies en feiten is er niks mis mee.
ik word juist gek van mensen die hele tijd lopen te oordelenquote:Op maandag 25 juli 2016 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik dat zou doen dan zou ik gek worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |