jaquote:Op maandag 25 juli 2016 14:57 schreef Catkiller het volgende:
Jammer, kan ik helpen om het beter te maken?
nee ja weeniequote:Op maandag 25 juli 2016 14:57 schreef Catkiller het volgende:
Oh, hoe dan?quote:
wat is er met je laptop danquote:
Denk nog maar even na.quote:
trakteer hem op een hoer ofzoquote:Op maandag 25 juli 2016 14:57 schreef Catkiller het volgende:
Wat heeft hij aan seksueel contact zonder liefde?quote:
ging Windows 10 downloaden is fout gegaan en nu zit er niks meer op en is alles stuk gelukkig vroeg ik zosk en se of ik win10 erop moest zetten en die zeiden beide ja, luister nooit meer naar fokkersquote:
deze boi weetquote:Op maandag 25 juli 2016 14:58 schreef BozeHaas het volgende:
wat moet ik nou doen? wat ben jij een motherfucking oen
deze boi weet nietquote:
Hij laat niemand toe in zijn hartquote:
ahwquote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ging Windows 10 downloaden is fout gegaan en nu zit er niks meer op en is alles stuk gelukkig vroeg ik zosk en se of ik win10 erop moest zetten en die zeiden beide ja, luister nooit meer naar fokkers
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ging Windows 10 downloaden is fout gegaan en nu zit er niks meer op en is alles stuk gelukkig vroeg ik zosk en se of ik win10 erop moest zetten en die zeiden beide ja, luister nooit meer naar fokkers
liefdequote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat heeft hij aan seksueel contact zonder liefde?
windows 7 is beterquote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bepaal jij toch niet ;squote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef deadprez het volgende:
[..]gast dat kun je echt fucking makkelijk zelf fixen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |