jaquote:Op maandag 25 juli 2016 14:57 schreef Catkiller het volgende:
Jammer, kan ik helpen om het beter te maken?
nee ja weeniequote:Op maandag 25 juli 2016 14:57 schreef Catkiller het volgende:
Oh, hoe dan?quote:
wat is er met je laptop danquote:
Denk nog maar even na.quote:
trakteer hem op een hoer ofzoquote:Op maandag 25 juli 2016 14:57 schreef Catkiller het volgende:
Wat heeft hij aan seksueel contact zonder liefde?quote:
ging Windows 10 downloaden is fout gegaan en nu zit er niks meer op en is alles stuk gelukkig vroeg ik zosk en se of ik win10 erop moest zetten en die zeiden beide ja, luister nooit meer naar fokkersquote:
deze boi weetquote:Op maandag 25 juli 2016 14:58 schreef BozeHaas het volgende:
wat moet ik nou doen? wat ben jij een motherfucking oen
deze boi weet nietquote:
Hij laat niemand toe in zijn hartquote:
ahwquote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ging Windows 10 downloaden is fout gegaan en nu zit er niks meer op en is alles stuk gelukkig vroeg ik zosk en se of ik win10 erop moest zetten en die zeiden beide ja, luister nooit meer naar fokkers
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ging Windows 10 downloaden is fout gegaan en nu zit er niks meer op en is alles stuk gelukkig vroeg ik zosk en se of ik win10 erop moest zetten en die zeiden beide ja, luister nooit meer naar fokkers
liefdequote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat heeft hij aan seksueel contact zonder liefde?
windows 7 is beterquote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bepaal jij toch niet ;squote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef deadprez het volgende:
[..]gast dat kun je echt fucking makkelijk zelf fixen
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit iddquote:Op maandag 25 juli 2016 15:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]![]()
Ik moet dat ook nog doen maar ze dringen het zo op met 'nog x aantal dagen' dat ik het niet vertrouw. Niemand geeft zo graag dingen weg ja!
Gevoelloos zijn.quote:
oke doe maar danquote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef deadprez het volgende:
[..]gast dat kun je echt fucking makkelijk zelf fixen
beschadigd voor het levenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:02 schreef Seaver het volgende:
[..]
zo ben ik geworden door jullie, mannen
moet je wel piratenquote:
je haar laten knippen denkquote:Op maandag 25 juli 2016 15:03 schreef Drug het volgende:
Srs weet echt niet wat ik bij kapper ga doen
je haar laten knippen neem ik aan.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:03 schreef Drug het volgende:
wil me ook in jou installerenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:02 schreef Chloroform het volgende:
bij mij ging win10 plotseling gewoon installeren
Maar nu ken je mij.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:02 schreef Seaver het volgende:
[..]
nicequote:Op maandag 25 juli 2016 15:03 schreef Seaver het volgende:
[..]
precies. aan de drank en drugs door alle ellende
Je bakt er gewoon geen ene kut van.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie wrm maar moest lachen om deze postquote:Op maandag 25 juli 2016 15:03 schreef Seaver het volgende:
[..]
je haar laten knippen neem ik aan.
al kun je er ook gratis de weekend lezen
Je bent 21 je weet niets.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:02 schreef Seaver het volgende:
[..]
zou beginnen met een gesprek over het weerquote:Op maandag 25 juli 2016 15:03 schreef Drug het volgende:
meen jequote:
bedankt, we zullen elkaars tepels likken bij de awarduitreikingquote:Op maandag 25 juli 2016 15:04 schreef Drug het volgende:
Chloro en seaver winnen in de categorie beste grap
Je harde schijf is stuk door het installeren van windows 10?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
meen je
Hoe piraat ik een nieuwe harde schijf trouwens? Straks in Suriname aansluiten bij de kapmesvereniging en windowscontainer overvallen?
ik vertrouw sowieso echt niemand meerquote:Op maandag 25 juli 2016 15:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]![]()
Ik moet dat ook nog doen maar ze dringen het zo op met 'nog x aantal dagen' dat ik het niet vertrouw. Niemand geeft zo graag dingen weg ja!
Aldus slijmjurk desperate maagd boi.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:04 schreef Drug het volgende:
Chloro en seaver winnen in de categorie beste grap
en niet om die van chloro? Dan zal het iets met die privé te maken hebbenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie wrm maar moest lachen om deze post
oeh hardequote:Op maandag 25 juli 2016 15:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je harde schijf is stuk door het installeren van windows 10?
lijkt me sterk
welke post van chloro?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:05 schreef Drug het volgende:
[..]
en niet om die van chloro? Dan zal het iets met die privé te maken hebben
Je bent vrouw en jong en dus kies je gewoon verkeerd aldoor. Op den duur word je wijzer.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:05 schreef Seaver het volgende:
[..]
nee daar ben ik ook bang voor. als het nu al zo erg is...
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me sterk
dan jizz ik eroverquote:Op maandag 25 juli 2016 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
bedankt, we zullen elkaars tepels likken bij de awarduitreiking
story of my life ditquote:
Kan beter gezien haar relaas.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan best, weet jij veel hoe zij is opgegroeid.
nee die schijf is juist niet sterkquote:Op maandag 25 juli 2016 15:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me sterk
ja oke dan niet, wilde je helpen zodat je geen 100 euro of wat was het uit hoeft te gevenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]gelukkig weten mensen op fok die de hele dag pep doen het beter
350.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oke dan niet, wilde je helpen zodat je geen 100 euro of wat was het uit hoeft te geven
ik blijf voorlopig lekker single of ik werd lesbischquote:Op maandag 25 juli 2016 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent vrouw en jong en dus kies je gewoon verkeerd aldoor. Op den duur word je wijzer.
Steek die idd maar in je zak. Zit er nog eens iets aan je zak hahahaquote:
Gewoon beetje vingeren eerst idd.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:07 schreef Seaver het volgende:
[..]
ik blijf voorlopig lekker single of ik werd lesbisch
wtf daar kun je bijna nieuwe van kopen :squote:
Neequote:
ja jij misschienquote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf daar kun je bijna nieuwe van kopen :s
hou je bekquote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
word ik ook van jouw posts ja
je zal je wel vies voelen nuquote:Op maandag 25 juli 2016 15:09 schreef Seaver het volgende:
[..]
mensen die niet al vanaf hun 13e seks hebben
beetje kriebelen onder je okselquote:
quote:
hahaquote:
Doe normaal tegen mijquote:
Vind mensen die naar eigen zeggen veel hebben meegemaakt nou niet altijd bepaald veel extra wijsheid bezitten. Of misschien hebben ze het goed verstopt en passen ze het niet toe, dat kan ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan best, weet jij veel hoe zij is opgegroeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |