wat ordinairquote:Op maandag 25 juli 2016 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon beetje tieten en kont laten zien in de thumbnail en dan heb je sowieso wel views
ja, hij doet wel echt dingen voor zn vlogquote:Op maandag 25 juli 2016 16:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja wel leuk bedrag
daarom gaat hij ook zo vaak op vakantie denk ik, levert nog leukere vlogs op ook en daarmee weer meer views
best goed togquote:
veel meerquote:Op maandag 25 juli 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
Las ergens dat Enzo Knol wel echt iets van 10k per maand verdiend oid
Ik schrijf wel gewoon een boekquote:Op maandag 25 juli 2016 16:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met zo'n instelling wordt je nooit beroemd.
ja ik denk dat zij er niet heel veel aan verdient eigenlijkquote:Op maandag 25 juli 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, hij doet wel echt dingen voor zn vlog
boncolor doet dat ook niet echt volgens mij ja kan ook echt een stuk minder natuurlijkkk
Ik volg Mascha al vanaf 2008 en ik vind haar nu echt saaaaai worden. En ze is zo kinderachtigquote:Op maandag 25 juli 2016 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik hebt nu ook best wel wat vlogs gezien van andere
Ik vind Jill en Enzo gewoon niet zo leuk, Mascha vind ik ook wel leuk
oh ja kan bestquote:
denk het ook niet, youtube verdiend sowieso niet echt echtquote:Op maandag 25 juli 2016 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ik denk dat zij er niet heel veel aan verdient eigenlijk
oke vandaag was wel een beetje een saaie vlogquote:Op maandag 25 juli 2016 16:06 schreef JimmyDean het volgende:
Oke, why de fuck zou je zo'n filmpje van boncolor kijken? Totaal niet boeiend.
eh wat...??
zou al blij zijn als je er gewoon redelijk goed van kan levenquote:Op maandag 25 juli 2016 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ik denk dat zij er niet heel veel aan verdient eigenlijk
ik vind het wel boeiendquote:Op maandag 25 juli 2016 16:06 schreef JimmyDean het volgende:
Oke, why de fuck zou je zo'n filmpje van boncolor kijken? Totaal niet boeiend.
eh wat...??
12K views, lijkt me niet.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:07 schreef Sked het volgende:
[..]
zou al blij zijn als je er gewoon redelijk goed van kan leven
Dankje, ik kan in ieder geval wel d's en t'squote:
oh absoluutquote:Op maandag 25 juli 2016 16:07 schreef Sked het volgende:
[..]
zou al blij zijn als je er gewoon redelijk goed van kan leven
echt? lolquote:
dan heb je je halve boek al af.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Dankje, ik kan in ieder geval wel d's en t's
ik neem het je niet kwalijk ofzo hoorquote:Op maandag 25 juli 2016 16:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
echt? lol
Ze kiezen een team voor pokemon, ze maken een koelkast schoon, ze lopen naar de ortho en doen pokemon.
oke.
ja kan me wel voorstellen dat je haar niet meer zo leuk vind als je haar al zooo lang volgt johquote:Op maandag 25 juli 2016 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik volg Mascha al vanaf 2008 en ik vind haar nu echt saaaaai worden. En ze is zo kinderachtig![]()
Jill en Enzo zijn soms wel leuk, op vakantie ofzo, of met verhuizingen.
is toch niet zo lastig voor te stellen dat andere mensen wat anders leuk vinden dan jij?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
echt? lol
Ze kiezen een team voor pokemon, ze maken een koelkast schoon, ze lopen naar de ortho en doen pokemon.
oke.
Zij is al bijna 30 en praat echt met domme engelse woorden die nergens op slaan. En ze denkt dat ze heel stoer is met allerlei dingen, vliegen in prive jet enzoquote:Op maandag 25 juli 2016 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan me wel voorstellen dat je haar niet meer zo leuk vind als je haar al zooo lang volgt joh
op welke manier vind je haar kinderachtig dan? Want Boncolor is natuurlijk ook kinderachtig
Hmm, ik vind Deetje van Enzo wel leuk
Dat niet, maar wel dat mensen dit ontzettend doorsnee leven boeiend vinden. Beetje voyeuristisch vind ik het.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is toch niet zo lastig voor te stellen dat andere mensen wat anders leuk vinden dan jij?
oh, ja die engelse woorden vind ik soms ook wel irritantquote:Op maandag 25 juli 2016 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Zij is al bijna 30 en praat echt met domme engelse woorden die nergens op slaan. En ze denkt dat ze heel stoer is met allerlei dingen, vliegen in prive jet enzo
dus je vind het wel lastigquote:Op maandag 25 juli 2016 16:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel dat mensen dit ontzettend doorsnee leven boeiend vinden. Beetje voyeuristisch vind ik het.
Volgens mijn theorie is die hele Mocro Mafia gewoon in dienst van de Ndrangheta zonder dat de meeste jongens dat doorhebben.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben nu Mocro Maffia aan het lezen. Genotsboekje hoor.
Ja, maar bij Mascha is het dus echt totaal NIET boeiend wat ze laat zien. Die saaie timelapses dat ze achter haar computer zit bijvoorbeeld. of gordijnen ophangen lolquote:Op maandag 25 juli 2016 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja die engelse woorden vind ik soms ook wel irritant
Maarja, dat luxe enzo is ook gewoon haar vlogstijl enzo natuurlijk. Die zijn ook wel echt meer luxe en feestjes en hippe mensen ontmoeten en merken en weet ik het![]()
Boncolor kun je heel veel achter elkaar kijken en Mascha ben ik wel sneller zat, serieuzer ofoz
haha, ja dat klopt welquote:Op maandag 25 juli 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar bij Mascha is het dus echt totaal NIET boeiend wat ze laat zien. Die saaie timelapses dat ze achter haar computer zit bijvoorbeeld. of gordijnen ophangen lol
Ben je in Valencia, ga je alleen fietsen en zwemmenquote:Op maandag 25 juli 2016 16:14 schreef supersof het volgende:
jullie zouden dit even moeten kijken om een wat beter beeld te krijgen van Bonnie
JIJ HEBT ECHT MOEITE MET ANDERMANS LEVEN OFNIEquote:Op maandag 25 juli 2016 16:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben je in Valencia, ga je alleen fietsen en zwemmen
Klopt inderdaad, zij is ook heel 'echt' en zichzelfquote:Op maandag 25 juli 2016 16:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het overigens ook niet doorsnee, maar dat is persoonlijk
Komt meer omdat ik echt niet zo veel blije lieve schattige mensjes zoals Bonnie ken?of jullie wel
ze zijn er toch een week domme koequote:Op maandag 25 juli 2016 16:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben je in Valencia, ga je alleen fietsen en zwemmen
Ik ken redelijk wat mensen zoals zij ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het overigens ook niet doorsnee, maar dat is persoonlijk
Komt meer omdat ik echt niet zo veel blije lieve schattige mensjes zoals Bonnie ken?of jullie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |