confronterend ofzoquote:
Dat vind niemandquote:Op maandag 25 juli 2016 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
confronterend ofzo
ik vind mijn stem ook niet zo leuk
ohja zoiets doet de vriend van een vriendin van mij ook. dat is ook wel leuk jaquote:Op maandag 25 juli 2016 15:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens overwogen, maar dan meer een kanaal waarin ik over interessante dingen vertel. Een beetje zoals dit: https://www.youtube.com/user/lindybeige
nou, ik luister mijn voice memo's nooit terug, sommige mensen wel gewoonquote:
ohquote:Op maandag 25 juli 2016 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
confronterend ofzo
ik vind mijn stem ook niet zo leuk
jammerquote:
ja maar dat heeft meer te maken met accepteren dan dat die mensen het wel prima vindenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, ik luister mijn voice memo's nooit terug, sommige mensen wel gewoon
Denk alleen niet dat veel mensen mijn filmpjes interessant zouden vinden.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja zoiets doet de vriend van een vriendin van mij ook. dat is ook wel leuk ja
Gewoon, vind ik raar om mezelf zo te zienquote:Op maandag 25 juli 2016 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
Maar wat dan confronterend? Ik weet wel hoe ik ben en hoe ik eruit zie en ja, vind wel prima eigenlijk. En soms zag ik dan wel iets wat ik niet leuk vond, maar daar was ik dan enkel blij om want dan kon ik er iets aan doen
En je stem, ja dat is gewoon vertrouwen dat dat wel meevalt want IEDEREEN vindt zijn eigen stem kut.
ohquote:Op maandag 25 juli 2016 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, vind ik raar om mezelf zo te zien
ook wel vette beelden levert het opquote:Op maandag 25 juli 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die drones trouwens ook wel echt vet. Heb nu paar keer eentje gezien en ja, is gewoon vet
Als je het gewoon in het Engels doet heb je wel een breder publiek tochquote:Op maandag 25 juli 2016 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat veel mensen mijn filmpjes interessant zouden vinden.
1000 euro is niet zoveel als je kijkt wat het kan opleverenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
maar die van boncolor was wel 1000 euro geloof ik, beetje duur
ja wat dat betreft is het wel een goede investeringquote:Op maandag 25 juli 2016 15:58 schreef Sked het volgende:
[..]
1000 euro is niet zoveel als je kijkt wat het kan opleveren
Wel een goede investeringquote:Op maandag 25 juli 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
maar die van boncolor was wel 1000 euro geloof ik, beetje duur
Ja dat wel, misschien doe ik het ooit nog wel.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je het gewoon in het Engels doet heb je wel een breder publiek toch
gewoon beetje tieten en kont laten zien in de thumbnail en dan heb je sowieso wel viewsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |