quote:Op maandag 25 juli 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat, maar toch iets te afleidend voor mij.
[..]
Dan ga ik liever zwemmen. Tikibad is ook wel leuk (als het rustig is dan, meestal sta je een uur in de rij voor een glijbaan)
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens blij, inderdaad. Dat je niet denkt dat ik over vijf jaar in een droevig appartement in Oost-Berlijn kom te overlijden en mijn dood pas in 2029 wordt opgemerkt.
Lol hoe kom je nou weer bij Berlijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens blij, inderdaad. Dat je niet denkt dat ik over vijf jaar in een droevig appartement in Oost-Berlijn kom te overlijden en mijn dood pas in 2029 wordt opgemerkt.
Ben je wel eens in Oost-Berlijn geweest?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lol hoe kom je nou weer bij Berlijn.
Nee.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Oost-Berlijn geweest?
Het is om te janken zo grauw zo grijs zo treurig.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Ook niet in West-Berlijn trouwens.
komen toch alleen maar tokkiesquote:Op maandag 25 juli 2016 00:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik zwem al iedere week met mijn vriendinnen, JRDan wordt Duinrell net iets te veel denk ik
Dat is de Bijlmer ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is om te janken zo grauw zo grijs zo treurig.
Welk zwembad gaan jullie dan? In Volendam?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik zwem al iedere week met mijn vriendinnen, JRDan wordt Duinrell net iets te veel denk ik
Liggen daar palingen op de bodem?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk zwembad gaan jullie dan? In Volendam?
Nee joh die is veel te ver wegquote:Op maandag 25 juli 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk zwembad gaan jullie dan? In Volendam?
ik was er tijdje terug bij zo'n vriend om te chillenquote:
quote:
Huh.quote:
Dacht dat jij daar in de buurt woondequote:
Gelukkig kunnen ze mijn gedachten niet lezen bedoel jequote:Op maandag 25 juli 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van de week was ik in een zwembad in Amsterdam.
Wat een lekkere wijven, kanonnen. Gelukkig zien ze onder water je boner niet.
Hoezo zou het mij uitmaken of ze jouw gedachten kunnen lezen?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze mijn gedachten niet lezen bedoel je
quote:Op maandag 25 juli 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze mijn gedachten niet lezen bedoel je
quote:Op maandag 25 juli 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo zou het mij uitmaken of ze jouw gedachten kunnen lezen?
Het is ook onwijs treurig. Zelfs Noord is beter.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik was er tijdje terug bij zo'n vriend om te chillen
toen bekeek ik vanaf het balkon al die flats en mijn hart huilde. Hoe kan een gemeente zoveel treurigheid laten staan.
Ik denk dat ik dan minimaal half uur moet fietsen. Wel langer denk.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh.
Best een chill zwembad hoor, goed buitenbad ook.
[..]
Dacht dat jij daar in de buurt woonde
Meer dat de gemiddelde persoon niet in de slechtere wijken willen wonen, en het daardoor altijd slecht blijft.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:19 schreef Flippiee het volgende:
Vraag me ook af of een stad soms bewust 'slechtere' wijken wil behouden
Maar zouden steden /gemeente dat ook in stand willen houden vraag ik me af. Als een soort verzamelpunt van een bepaalde laag van de samenleving of om de huizenprijzen te drukken of bepaalde kostenbesparing. Ik noem maar watquote:Op maandag 25 juli 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer dat de gemiddelde persoon niet in de slechtere wijken willen wonen, en het daardoor altijd slecht blijft.
Tuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar zouden steden /gemeente dat ook in stand willen houden vraag ik me af. Als een soort verzamelpunt van een bepaalde laag van de samenleving of om de huizenprijzen te drukken of bepaalde kostenbesparing. Ik noem maar wat
of autochtone tokkiesquote:Op maandag 25 juli 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wie wil er een groep allochtonen je stad verpesten
Die woonde vaak al in die wijken toen het nog prima wijken waren.quote:
Klinkt wel vrij logisch. Al heb ik geen flauw benul van Rotterdam Zuid behalve dat ik weet dat het geen beste wijk is.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die woonde vaak al in die wijken toen het nog prima wijken waren.
Zie Rotterdam-Zuid.
Als jij je wijken verpest ziet worden door de influx van allochtonen, en daarbij het verlies van stabiliteit in werk voor de onderklasse, dan word je vanzelf "tokkie"
Een grote rotzooiquote:Op maandag 25 juli 2016 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt wel vrij logisch. Al heb ik geen flauw benul van Rotterdam Zuid behalve dat ik weet dat het geen beste wijk is.
Alleen in bijlmer ong. 45 % is niet westers. Rest valt heel erg meequote:Op maandag 25 juli 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
>75% niet westerse allochtoon in Feijenoord.
#genot
Wel gezelliger vaak
weinigquote:Op maandag 25 juli 2016 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen in bijlmer ong. 45 % is niet westers. Rest valt heel erg mee
Bijzonder wel.quote:
mentaal zo zwakquote:Op maandag 25 juli 2016 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
slecht
weer goed uit mijn plaat gegaan gisteren
Ik stop met drank
laatst zei je toch dat je niet zonder je biertjes konquote:
kan ik ook nietquote:Op maandag 25 juli 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laatst zei je toch dat je niet zonder je biertjes kon
echt dronken worden is dan ook matigquote:Op maandag 25 juli 2016 01:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan ik ook niet
maar ik ben in laatste half jaar nu al twee keer heel erg lam geweest. dat is wel kut hoor
deden ook lachgasquote:Op maandag 25 juli 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
echt dronken worden is dan ook matig
aangeschoten is wel lekker, en prima genoeg
al zin in dinsdag gap?quote:Op maandag 25 juli 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
echt dronken worden is dan ook matig
aangeschoten is wel lekker, en prima genoeg
dat is juist chillquote:Op maandag 25 juli 2016 01:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan ik ook niet
maar ik ben in laatste half jaar nu al twee keer heel erg lam geweest. dat is wel kut hoor
durf je wel met jr te meeten?quote:
Hoezo bah? Gewoon knallen en acen. En als je faalt gewoon huilen en de examinator over zijn been aaien.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:52 schreef supersof het volgende:
he bah, datum van rijbewijs herexamen is bekend
dit wordt al de vierde keerquote:Op maandag 25 juli 2016 11:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo bah? Gewoon knallen en acen. En als je faalt gewoon huilen en de examinator over zijn been aaien.
ik had de eerste keer ook zo'n vreselijk norse ouwe kerelquote:Op maandag 25 juli 2016 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dit wordt al de vierde keer
en ik probeer daar juist niet te huilen want die mannen zijn echt gevoelloos en kut
ik heb nu twee keer achter elkaar dezelfde gehad en hij was echt een stomme ventquote:Op maandag 25 juli 2016 11:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had de eerste keer ook zo'n vreselijk norse ouwe kerel
ja wel mee eensquote:Op maandag 25 juli 2016 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nu twee keer achter elkaar dezelfde gehad en hij was echt een stomme vent
die mensen moeten eens een cursus doen hoe je slecht nieuws brengt en hoe je omgaat met emoties. of hoe je uberhaupt omgaat met mensen
Meestal weet je het zelf wel toch?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nu twee keer achter elkaar dezelfde gehad en hij was echt een stomme vent
die mensen moeten eens een cursus doen hoe je slecht nieuws brengt en hoe je omgaat met emoties. of hoe je uberhaupt omgaat met mensen
Ja, maar hij gaat allerlei dingen vertellen over kruispunten en rotondes waar we zijn geweest. En ik herinner me dat 90% van de tijd niet eens meer. En dan blijft hij voor mijn gevoel een half uur praten over wat ik allemaal fout heb gedaan. Terwijl het enige wat ik wil doen is huilenquote:
Dat is altijd, ik heb ook weleens een burn gehad.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat allerlei dingen vertellen over kruispunten en rotondes waar we zijn geweest. En ik herinner me dat 90% van de tijd niet eens meer. En dan blijft hij voor mijn gevoel een half uur praten over wat ik allemaal fout heb gedaan. Terwijl het enige wat ik wil doen is huilen![]()
nja je had er bij moeten zijn, het was gewoon echt naar.
Ja, maar doe het dan anders. Ga niet kei lang praten over dingen die ik niet eens meer weet. laat me gewoon gaanquote:Op maandag 25 juli 2016 12:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is altijd, ik heb ook weleens een burn gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |