In ieder geval mannen met een mening. Die heeft Danny ook, maar die had er vanavond niet echt zin in.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janssen en Sunfield. Topshow galore.
Mannen met een mening zijn er niet zo veel, pedante presentatoren des te meer.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
In ieder geval mannen met een mening. Die heeft Danny ook, maar die had er vanavond niet echt zin in.
Bij de TT werkte de wissel van Zarco ook niet en won Rossi gewoon.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:15 schreef marcodej het volgende:
Redelijke domme argumentatie van LottoNL om sowieso met TT-banden te rijden. "Het is het snellere materiaal, dus starten we ermee want we willen winnen."
Volgens mij zijn regenbanden juist uitgevonden om sneller te zijn tijdens regenomstandigheden. Alsof Max Verstappen redeneert "We moeten snel zijn, dus kiezen we altijd voor slicks."
En voor een sprinter die enkel de dag heelhuids moet doorgeraken.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:15 schreef marcodej het volgende:
Redelijke domme argumentatie van LottoNL om sowieso met TT-banden te rijden. "Het is het snellere materiaal, dus starten we ermee want we willen winnen."
Volgens mij zijn regenbanden juist uitgevonden om sneller te zijn tijdens regenomstandigheden. Alsof Max Verstappen redeneert "We moeten snel zijn, dus kiezen we altijd voor slicks."
Jos zei zelf dat die TT-banden op het rechte stuk alsnog veel sneller zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:15 schreef marcodej het volgende:
Nvmquote:Op donderdag 22 juni 2017 09:43 schreef Tommeke het volgende:
Het enige voordeel van Dione niet op locatie is dat ze Dumoulin na een tijdrit niet meer kan vragen of hij in het rood is gegaan
Die kop van Dumoulin na die vraag was priceless
Herman moet de presentatie gewoon in z'n eentje doen. Ik wijk uit naar de Belg. Karl
Gold dat ook voor Groenewegen?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:15 schreef marcodej het volgende:
En dan waren er mensen die een hekel hadden aan de samenvattingen van Smeets....quote:
Wie?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Niveau Jack Plooij met Nico Hülkenberg.
Tenenkrommende F1 pit reporter en Nederlands sprekende Duitse coureur.quote:
Hij vertelt ook precies hetzelfdequote:Op zondag 2 juli 2017 21:42 schreef franklop het volgende:
Hij klinkt net zo stoned als bij Tour du Jour net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |