Als we dan toch mogen zeggen wat we vinden: je wist dat je te veel gedronken had om te mogen rijden, en toch besluit je als beginnend bestuurder dat risico te nemen. Ik vind dat je daarbij eigenlijk hebt aangetoond ongeschikt te zijn als bestuurder en wat mij betreft zou je hem nooit meer terug krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef CoupeBlond het volgende:
Dit vind ik echt buitenproportioneel, zeker omdat mijn inkomsten afhankelijk zijn van mijn rijbewijs.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:49 schreef Droopie het volgende:
Nou zal ik het antwoord geven dan maar..
Je krijgt hem waarschijnlijk over 10 dagen terug, volgende week vrijdag ofzo.
Eens, ik ben er ook echt op tegen. Geen idee wat mij en mijn vriendin gister bezielde.. Ik verdien een straf, helemaal mee eens. Ik heb een grote fout gemaakt en ben er gelijk voor gepakt. Misschien gelukkig maar.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:48 schreef Vidura het volgende:
Blijkbaar gaat je vriendin op tijd ergens afzetten voor dan een onbekende volledig de dood inrijden. De zulke mensen gun ik zulke bedragen en straffen toe.
Maw: je kan er niet veel aan doen, want daar is de wet voor bedoeld.
Dat weet ik niet zeker er staat waarschijnlijk.quote:
390 Ugl niet gelogen. Waarom zou ik daarover liegen?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:58 schreef liedetector het volgende:
[..]
zeg nou eens echt wat voor getal je blies? 0.39 is nog niet eens een LEMA laat staan een EMA
dan is die EMA kolder!quote:Op zondag 24 juli 2016 16:00 schreef CoupeBlond het volgende:
[..]
390 Ugl niet gelogen. Waarom zou ik daarover liegen?
Ik heb 390 Uhl geblazen.
Mooi zo. Je snapt verder toch ook wel dat je vriendinnetje 10 minuten eerder kon weggaan om de trein te halen? Net zoals jij morgen extra vroeg op moet om op tijd op je werk te zijn. Voorlopig.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:58 schreef CoupeBlond het volgende:
[..]
Eens, ik ben er ook echt op tegen. Geen idee wat mij en mijn vriendin gister bezielde.. Ik verdien een straf, helemaal mee eens. Ik heb een grote fout gemaakt en ben er gelijk voor gepakt. Misschien gelukkig maar.
Op internet staat toch echt dat het een EMA word.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:01 schreef liedetector het volgende:
[..]
dan is die EMA kolder!
hoogstens een LEMA
`Wanneer krijg je een LEMA?
De Lichte Educatieve Maatregel Alcohol en verkeer (LEMA) is een educatieve maatregel. De LEMA is bedoeld voor beginnende bestuurders bij wie een bloed- of ademalcoholgehalte is geconstateerd tussen 0,5 en 0,8 promille (tussen 220 ug/l en 350 ug/l). Ook ervaren bestuurders kan een LEMA worden opgelegd. Bij hen wordt de LEMA opgelegd bij een bloed-of ademgehalte tussen de 0,8 en 1 promille (350 ug/l en 435 ug/l).
`
390 ugl is anders dan die promillewaarde van 0.5. 400 is 0.92, dus 390 is iets minder, maar dus wel boven de 0.8quote:Op zondag 24 juli 2016 15:58 schreef liedetector het volgende:
[..]
zeg nou eens echt wat voor getal je blies? 0.39 is nog niet eens een LEMA laat staan een EMA
TS is beginnende bestuurder en heeft 390 ug/l geblazen. Dus gewoon een EMA, niks kolder.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:01 schreef liedetector het volgende:
[..]
dan is die EMA kolder!
hoogstens een LEMA
De Lichte Educatieve Maatregel Alcohol en verkeer (LEMA) is een educatieve maatregel. De LEMA is bedoeld voor beginnende bestuurders bij wie een bloed- of ademalcoholgehalte is geconstateerd tussen 0,5 en 0,8 promille (tussen 220 ug/l en 350 ug/l). Ook ervaren bestuurders kan een LEMA worden opgelegd. Bij hen wordt de LEMA opgelegd bij een bloed-of ademgehalte tussen de 0,8 en 1 promille (350 ug/l en 435 ug/l).
`
Dat vind ik prima. Ik hoop alleen dat ik hem niet voor langere tijd kwijt ben. Ik heb nog nooit iets strafbaars gedaan in mijn leven tot gister.. Hopelijk wordt daar ook rekening mee gehouden. Ik ben geen crimineel, heb gewoon een goede baan, betaal een hoop belasting en heb gister een grote fout gemaakt.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:02 schreef Vidura het volgende:
[..]
Mooi zo. Je snapt verder toch ook wel dat je vriendinnetje 10 minuten eerder kon weggaan om de trein te halen? Net zoals jij morgen extra vroeg op moet om op tijd op je werk te zijn. Voorlopig.
.39? je weet dat ugl en promille 2 totaal verschillende dingen zijn?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:58 schreef liedetector het volgende:
[..]
Nee hij is beginnnend bestuurder en heeft MEER dan 350 ug/l geblazen. Dus vandaar EMA. Bij gewone bestuurders krijg je tussen de 350 en 435 dus nog LEMA maar als beginnend bestuurder niet. Staat gewoon in je eigen tekst hoor.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:01 schreef liedetector het volgende:
[..]
dan is die EMA kolder!
hoogstens een LEMA
`
http://www.vnn.nl/meer-weten-over/verkeer/lema/
dit is vast oude info dan
vandaar de aanpassing een oude site had iets andere infoquote:Op zondag 24 juli 2016 16:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee hij is beginnnend bestuurder en heeft MEER dan 350 ug/l geblazen. Dus vandaar EMA. Bij gewone bestuurders krijg je tussen de 350 en 435 dus nog LEMA maar als beginnend bestuurder niet. Staat gewoon in je eigen tekst hoor.
Waarom dan ook vreemde bizarre sites opzoeken en niet gewoon bij de bron kijken?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
vandaar de aanpassing een oude site had iets andere info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |