In Duitsland roepen de mensen dan: Hey, du bist nen Wichser!!quote:Op zondag 24 juli 2016 11:40 schreef Falco het volgende:
[..]
De Duitsers kunnen iets van ons leren. Wij gaan daar heel anders mee om:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rs-in-rotterdam.html
Maar goed, dit is niet heel opzienbarend nieuws, al zit de schrik bij onze oosterburen er nu behoorlijk in natuurlijk.
Nee hoor, dit komt regelmatig (in de ordegrootte 1x per 2 maanden gok ik) voor en haalt daardoor normaal gesproken niet het Nederlandse nieuws.quote:
[BNW]Zal wel een linksche goedmens zijn die zo wil laten zien dat blanken óók heel gevaarlijk zijn..[/BNW]quote:Op zondag 24 juli 2016 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
En we hebben een messentrekker die paniek zaait in een Duitse trein.
Dat weet je niet. Er kwam wel degelijk een etniciteitskwestie ter sprake op dat dak van die parkeergarage, zoals we allemaal in dat filmpje konden zien.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was wél een gevaarlijke jongen, dat is wel gebleken...
Je moet behoorlijk koelbloedig zijn om een FB te hacken, kinderen te lokken met gratis eten
en dan met je van te voren geregelde wapen op zak naar de Mac te gaan om ze neer te knallen![]()
Maar met de Islam heeft het vooralsnog, niets te maken, dat blijkt écht nergens uit.
ik zei ook ''vooralsnog'''....quote:Op zondag 24 juli 2016 11:56 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Er kwam wel degelijk een etniciteitskwestie ter sprake op dat dak van die parkeergarage, zoals we allemaal in dat filmpje konden zien.
Wie zijn de mensen die deze jongen dit wapen en zoveel munitie hebben geleverd? Uit welke kringen komen zij? Daar is nog geen antwoord op gekomen.
Je kunt wel gefascineerd zijn door dodelijke schietpartijen, maar wat brengt jou ertoe dit zelf te gaan doen? De jongen was depressief, maar wat was de aard van zijn depressieve klachten? Een identiteitscrisis die mogelijkerwijs met zijn Iraanse achtergrond te maken had? Daarop zijn nog geen antwoorden gegeven.
Kijk, van een Tristan van der Vlis wisten we later dat hij schizofreen was met godsdienstwanen. Dat hij via een schietvereniging aan wapens en munitie had kunnen komen. Zolang dit voor deze dader niet bekend is staan alle opties gewoon open.
Maar dit is gewoon een goed voorbereide en koelbloedige aanslag te noemen. Ik vind het ook zeer on-respectvol en ongepast dat links Duitsland dit probeert af te schilderen als een incidentje van een krankzinnige. Terwijl het onderzoek nog zoveel vragen openlaat.
Hij riep ook scheisse auslanderquote:Op zondag 24 juli 2016 11:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Allah akbar roepen, moslim zijn, uit Iran komen, onschuldige kinderen doodschieten en Ali heten. Nee, niks met Islam te maken.
Als ik al een Turk van b.v. een Marokkaan/Noord Afrikaan kan onderscheiden waarom zou hij dan geen Turk kunnen herkennen ?quote:Op zondag 24 juli 2016 10:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Logisch denken? Hoe kan die kerel tijdens het schieten bepalen of iemand soennitisch is of niet?
Wie bedoelde hij daarmee?quote:
Zo vind ik het zeer on-respectvol dat rechts Fok! allerlei aannames blijft doen en herhalen om dit alsnog af te schilderen als een islamitische terreurdaad.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:56 schreef Elzies het volgende:
Ik vind het ook zeer on-respectvol en ongepast dat links Duitsland dit probeert af te schilderen als een incidentje van een krankzinnige.
De gedode tieners zijn wrs toch wél moslim ? Als de Iraanse jongen dit niet is heb je nog steeds kans dat hij door moslims is gepest lijkt me.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij David heet is de kans al een stuk kleiner.
Nou dat zou niet best zijn...quote:Op zondag 24 juli 2016 12:02 schreef Klummie het volgende:
Weet niet wat ik hier van moet denken, nog te lam.
http://shoebat.com/2016/0(...)islamist-pro-turkey/
Doe er maar niet zoveel mee. De man achter die website heeft op zijn zachtst gezegd een eigen agenda.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:02 schreef Klummie het volgende:
Ik kan natuurlijk niet schrijven voor anderen, maar ik heb nergens onomstotelijk beweerd dat het een islamitische aanslag is geweest. Maar ik schrijf tegelijkertijd wel op dat het nog te vroeg is hierover definitieve uitspraken te doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:03 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Zo vind ik het zeer on-respectvol dat rechts Fok! allerlei aannames blijft doen en herhalen om dit alsnog af te schilderen als een islamitische terreurdaad.
Goede bron wel.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:02 schreef Klummie het volgende:
Ik zei toch, te lam.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Goede bron wel.. Als je niet onmiddellijk doorhebt wat voor bagger dit is dan heb ik medelijden met je.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160724_02396676quote:Voormalige klasgenoten van Ali Sonboly, de tiener die vrijdag in München negen mensen doodschoot, geven toe dat ze hem pestten. Ze onthullen hoe de computernerd zichzelf ‘psycho’ noemde en meermaals ermee dreigde om de pestkoppen te doden.
Dat was toch de balkon-man, of zijn ze daar nu nóg niet achterquote:
Gaat lastig worden. Daarvoor moet de Grondwet aangepast worden. Sinds WOII ligt het zeer gevoelig om het Duitse leger in te zetten. Zelfs in eigen land.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:29 schreef juliusceasar het volgende:
Beieren wil het leger kunnen inzetten!!!
http://mobiel.nujij.nl/al(...)lcomment&pageStart=1
Heeft Amerika het land al los gelaten, dat ze zelf mogen beslissen, weet niet meer wat mijn schoonzus me vertelde vanaf welke jaargang dat het land weer zelf zou mogen gaan beslissen.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:31 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Gaat lastig worden. Daarvoor moet de Grondwet aangepast worden. Sinds WOII ligt het zeer gevoelig om het Duitse leger in te zetten. Zelfs in eigen land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |