Dat is nauwelijks een accent te noemen imoquote:
quote:
Vraag het eens aan een westerling (nee, ik ben er geen).quote:Op zondag 24 juli 2016 00:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een accent te noemen imo
meniermenierdákèrrerekedáheurtdanèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèètquote:Op zondag 24 juli 2016 00:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een accent te noemen imo
Jij bent een Noorlingquote:Op zondag 24 juli 2016 00:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag het eens aan een westerling (nee, ik ben er geen).
Het is een accent.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
stramproy?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
meniermenierdákèrrerekedáheurtdanèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt
Geen idee. Ik niet. Pa en ma zijn Sjengen, ik ben geboren tussen Weert en Roermond (en spreek vloeiend meniermenierdákèrrerekedáheurtdanèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt-dialectquote:
Ik zag vanavond het college van Paulien Cornellisse bij DWDD. Die legde uit dat "accent" of "dialect" een subjectief begrip is, omdat het uitgaat van de plek waar de standaardtaal wordt bepaald; daar waar het meeste geld en de meeste macht is (in ons geval in het landsdeel Holland).quote:
Ik heb nog een half jaar in Weert gewoondquote:Op zondag 24 juli 2016 01:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik niet. Pa en ma zijn Sjengen, ik ben geboren tussen Weert en Roermond (en spreek vloeiend meniermenierdákèrrerekedáheurtdanèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt-dialect)
och ja, ik was dat ook van plan. Wat denk je dat er gebeurt? Zit ik op het strafbankje. Mag ik nog niet naar bed toequote:Op zondag 24 juli 2016 01:01 schreef Fogel het volgende:
Ohja, ik ging om 00:00 slapen zo ongeveer.
Knokkels! Tuig!
Ik werk in Weertquote:Op zondag 24 juli 2016 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb nog een half jaar in Weert gewoond(verder kutdorp
er is hellegaar niets daar
)
quote:Op zondag 24 juli 2016 01:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik niet. Pa en ma zijn Sjengen, ik ben geboren tussen Weert en Roermond (en spreek vloeiend meniermenierdákèrrerekedáheurtdanèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt-dialect)
Vast beter dan er wonenquote:
Ik heb in Maastricht op de Hogeschool Maastricht gezeten. En daarna een of andere MBO opleiding ICT, in Sittard stage gehad.quote:
Eigen schuldquote:Op zondag 24 juli 2016 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
och ja, ik was dat ook van plan. Wat denk je dat er gebeurt? Zit ik op het strafbankje. Mag ik nog niet naar bed toe
*proest*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |