Dat is toch leuk jonge.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NWS / UPDATE: Overal in Nederland stenen gevonden
Dat was idd logischer geweest ja...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik snap het ook niet, waarom gooien ze die stenen niet naar een bus?
Hier heb je een punt.quote:
Thnxquote:Op zondag 24 juli 2016 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou zo materiaal van Claudia de Breij kunnen zijn.
Viel een beetje tegen ('ik fantaseer wel eens over andere vrouwen', 'ik heb maar 2x per jaar seks')..quote:Op zondag 24 juli 2016 11:04 schreef YokiKater het volgende:
De superdikke vakantieboek? Wats deze.
69 vrouwen over hun sekscapades, dat klinkt wel interessant.
Bah, de cover is dus pure misleidingquote:Op zondag 24 juli 2016 11:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Viel een beetje tegen ('ik fantaseer wel eens over andere vrouwen', 'ik heb maar 2x per jaar seks')..
Zijn de puzzels en tests wel een beetje leuk?quote:Op zondag 24 juli 2016 11:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Viel een beetje tegen ('ik fantaseer wel eens over andere vrouwen', 'ik heb maar 2x per jaar seks')..
Daar ben ik nog niet, ben nu het verhaal aan het lezen. Ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 24 juli 2016 11:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn de puzzels en tests wel een beetje leuk?
De lidwoorden test schijnt erg uitdagend te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het lidwoordentest in de superdikke vakantieboek.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De lidwoorden test schijnt erg uitdagend te zijn.
Lekker kort, is tenslotte zomer.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ook met die fleurige broek aan. Wat voor kapsel heb je Njos?
De puzzels zijn ook geen verrassing, wat eenvoudige sudoku's en woordzoekers. Moet ook niet te ingewikkeld zijn met deze warmte he.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sudoku's zijn altijd eenvoudigquote:Op zondag 24 juli 2016 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De puzzels zijn ook geen verrassing, wat eenvoudige sudoku's en woordzoekers. Moet ook niet te ingewikkeld zijn met deze warmte he.
Haha, je zei lid. xdquote:Op zondag 24 juli 2016 11:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het lidwoordentest in de superdikke vakantieboek.
Gewoon je Fawkes masker opzetten.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:52 schreef YokiKater het volgende:
Nu moet ik dus data zien te krijgen uit een telefoon die niet meer te unlocken is. #challenge
Tijd niet gesproken!!!quote:
Dat verwachtte je niet hèquote:
Kan me de laatste keer niet eens heugen!quote:
Ik ook niet, maar ze zeggen dat dat Alzheimer is.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan me de laatste keer niet eens heugen!
Moet ik weer wegquote:
Stuur ff een sms'je, ik heb een nieuwe telefoon want andere is helemaal deaud en ben dus alles kwijt. Al krijg ik die data er allemaal nog wel uit, dat gaat van de week wel lukken.quote:
Ik heb ook een nieuwe telefoonquote:Op zondag 24 juli 2016 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stuur ff een sms'je, ik heb een nieuwe telefoon want andere is helemaal deaud en ben dus alles kwijt. Al krijg ik die data er allemaal nog wel uit, dat gaat van de week wel lukken.
Jij staat ook nog in mijn oude telefoon hoor, alleen mijn scherm doet het niet meer en ik kan hem niet leegtrekken omdat hij gelocked is... dus ik moet hem ff kraken.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwe telefoonmaar jij staat er gewoon in nog
Ik kon iets handigs doen met een kabeltje dus alles stond zo over.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij staat ook nog in mijn oude telefoon hoor, alleen mijn scherm doet het niet meer en ik kan hem niet leegtrekken omdat hij gelocked is... dus ik moet hem ff kraken.
Normaal gesproken zou ik alleen even contact via NFC moeten maken en dan is ook alles overgezet, maar dat ding is dus gelocked en het touchscreen doet het niet meer. Maar daar hebben we wel trucjes voor. Kan ik toch nog het interne flashgeheugen leegtrekken.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kon iets handigs doen met een kabeltje dus alles stond zo over.
Oh dat is wel matig ja. Mijn telefoon viel gewoon 7x per dag uit, soms ook tijdens een gesprek.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik alleen even contact via NFC moeten maken en dan is ook alles overgezet, maar dat ding is dus gelocked en het touchscreen doet het niet meer. Maar daar hebben we wel trucjes voor. Kan ik toch nog het interne flashgeheugen leegtrekken.
Mijne viel keihard op de grondquote:Op zondag 24 juli 2016 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is wel matig ja. Mijn telefoon viel gewoon 7x per dag uit, soms ook tijdens een gesprek.
Magikarpquote:Op zondag 24 juli 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb ook een Charmander, Drowzee, Eevee, Goldeen ,Krabby,Magikarp,Magnemite en een Nodorina
Welk level ben je?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb ook een Charmander, Drowzee, Eevee, Goldeen ,Krabby,Magikarp,Magnemite en een Nodorina
Niet alles slopen met een Gyaradosquote:Op zondag 24 juli 2016 18:53 schreef YokiKater het volgende:
Say hello to my little friend
[ afbeelding ]
Gyarados is eindbaasquote:
Wat heb je nu?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijne viel keihard op de grondKaput. Maar ik heb meteen een nieuwe met een betere camera en een betere selfie camera.. selfies van 13 megapixels, topshow!
Sony Xperia M5. Over 8 maanden mag ik een nieuwe foon uitkiezen als mijn abo verlengt wordt en dan stap ik wel over op Samsung denk ik.quote:
Ik ben over op een sim-only gegaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sony Xperia M5. Over 8 maanden mag ik een nieuwe foon uitkiezen als mijn abo verlengt wordt en dan stap ik wel over op Samsung denk ik.
Het scheelt mij ¤25,- per maand, dus ik vond het wel de moeite waard.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik moet tegen die tijd even kijken wat goedkoper/beter is.
En een nieuw los toestel gekocht?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het scheelt mij ¤25,- per maand, dus ik vond het wel de moeite waard.
Ja, want normaal doe ik makkelijk 3 à 4 jaar met een telefoon.quote:
Nice, een betere dan wat je had?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, want normaal doe ik makkelijk 3 à 4 jaar met een telefoon.
ja van een S5 naar een S7 edge.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 19:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jesus, dat ding is bijna net zo groot als dat jij bent. Grapje, wel een mooi ding.
Moet je Pokemon gaan vangen, dat trekt je accu wel even goed leeg.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]ja ik ben er heel blij mee. Vooral die accu die gewoon 2 dagen meegaat.
Ik geloof niet dat dat besteed is aan mij.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je Pokemon gaan vangen, dat trekt je accu wel even goed leeg.
Het werkt nogal verslavend. Ik vind het voorlopig nog wel even leuk, kom veel meer buiten en maak allemaal gekke dingen mee.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat besteed is aan mij.
Ik ben sowieso geen gamer.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het werkt nogal verslavend. Ik vind het voorlopig nog wel even leuk, kom veel meer buiten en maak allemaal gekke dingen mee.
Goed hoor, heel druk op werk.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat wist ik wel. Hoe gaat het met je?
Beter! Die studie ga jij wel halenquote:Op zondag 24 juli 2016 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed hoor, heel druk op werk.
Ben sinds afgelopen vrijdag ook weer aan de studie...het goede nieuws is, dat ik mijn laptop weer eens onder het stof vandaan gehaald heb en fijn kan sog-en op FOK!.
Al moet ik wel echt studeren, want als ik het niet haal, dan mag ik ¤25k aftikken.
Ja, ik denk het wel. Wordt wel heel zwaar maar de omstandigheden zijn nu veel beter.quote:
Gelukkigquote:
Precies...en nog erger, ik heb geruchten gehoord dat je andere mensen kan tegenkomen.quote:
Gadverquote:Op zondag 24 juli 2016 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies...en nog erger, ik heb geruchten gehoord dat je andere mensen kan tegenkomen.
Ik ga dat risico ook niet nemen.quote:
Goed bezig Ucciequote:Op zondag 24 juli 2016 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Wordt wel heel zwaar maar de omstandigheden zijn nu veel beter.
Oh okee. Wowquote:Op zondag 24 juli 2016 19:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb volgens mij over haar een keer gelezen dat ze lipoedeem heeft of hoe dat ook heet.
Weet niet hoe ik fotos van instagram hier kan plaatsen maar dit is haarquote:
Ja ik had hem ook net gevondenquote:Op zondag 24 juli 2016 20:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik fotos van instagram hier kan plaatsen maar dit is haar
https://www.instagram.com/love.randalin/
Goed verhaal!quote:Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben weer verder aan het lezen in 'de superdikke vakantieboek'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zouden alleen Nederlandse vrouwen zo naïef zijn?quote:
Hahaha nou dat zal wel meevallen, maar ik heb er gewoon wel zin in. Ik heb nu iets gevonden dat zoveel beter past dan het vorige.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed bezig Uccie
Je gaat ze daar versteld doen staan van je kennis en competenties.
quote:
Ongeduldquote:
Niet zozeer naïef, maar voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zouden alleen Nederlandse vrouwen zo naïef zijn?
Hoiquote:
ga je post lekker zitten editten....quote:
Gewoon over schoenen beginnen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:50 schreef d4v1d het volgende:
Hoe voer je nou een goed gesprek met een vrouw
En minimum hakhoogte van 10 cm.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En in het geval van Uccie over maat 12-14.
Die heb ik al maanden niet gekocht....quote:
Ga je nu 6 maanden grapjes inhalen in 1 avond?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En in het geval van Uccie over maat 12-14.
Dat zal het zijn ja. En dan 2000 euro moeten neertellen voor een auto die hoogstwaarschijnlijk niet eens gestolen was.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zozeer naïef, maar voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten.
Waarschijnlijk door degene die hem "verhuurde"quote:Op zondag 24 juli 2016 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. En dan 2000 euro moeten neertellen voor een auto die hoogstwaarschijnlijk niet eens gestolen was.
Ik ben gewoon een grapjas.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik al maanden niet gekocht....
[..]
Ga je nu 6 maanden grapjes inhalen in 1 avond?
Ook nietquote:
En die 'verhuurder' heeft natuurlijk niet gewoon zelf de auto 'gestolen'quote:Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben weer verder aan het lezen in 'de superdikke vakantieboek'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zeg ik net....quote:Op zondag 24 juli 2016 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die 'verhuurder' heeft natuurlijk niet gewoon zelf de auto 'gestolen'
Dat was echt gewoon ouderwets saai vandaag.quote:
Jawel, maar raakte steeds afgeleid door ongeveer alles. Vorige was mooier.quote:
Uitgerekend als ik Mclaren in mijn manager heb genomen. En hij deed het zo goed op vrijdag en zaterdag.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was wel mooi, gelukkig was er maar 1 uitvaller.
Ja, het was een beetje een gare race vandaag.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar raakte steeds afgeleid door ongeveer alles. Vorige was mooier.
Volgend jaar moeten we een subteam doen in de manager, ik heb dit jaar niet meegedaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uitgerekend als ik Mclaren in mijn manager heb genomen. En hij deed het zo goed op vrijdag en zaterdag.
Deal! Fokker en ik doen wel mee dit jaar, Yasmin ook maar die bakt er helemaal niets van.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgend jaar moeten we een subteam doen in de manager, ik heb dit jaar niet meegedaan.
Ik deed mee aan de EK poule op kantoor....kansloos verloren.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deal! Fokker en ik doen wel mee dit jaar, Yasmin ook maar die bakt er helemaal niets van.
Voetjebal is ook gewoon kut.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik deed mee aan de EK poule op kantoor....kansloos verloren.
Jawel, heb ook geen wedstrijd gezien. Kijk wel uit naar de OS, helaas net niet in mijn vakantie dit jaar.quote:
Topshowquote:Op zondag 24 juli 2016 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha nou dat zal wel meevallen, maar ik heb er gewoon wel zin in. Ik heb nu iets gevonden dat zoveel beter past dan het vorige.
En en en...ik heb ook al toezegging gekregen voor promotie per 1 januari
Gelukkig kan je 's avonds kijken, en 's ochtends als je wakker wordtquote:Op zondag 24 juli 2016 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, heb ook geen wedstrijd gezien. Kijk wel uit naar de OS, helaas net niet in mijn vakantie dit jaar.
Heyyyy, hoe is het met jou?quote:
Ik ga denk ik alleen mountainbiken kijken.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, heb ook geen wedstrijd gezien. Kijk wel uit naar de OS, helaas net niet in mijn vakantie dit jaar.
Ja en als er iets moois is in de middag zet ik het gewoon aan via horizon.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je 's avonds kijken, en 's ochtends als je wakker wordt
Traditioneel zou ik zoveel mogelijk kijken, maar nu ben ik niet eens thuis tijdens de openingsceremonie.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga denk ik alleen mountainbiken kijken.
Als het dan wel werkt, tijden de F1 flikkert dat er altijd uit.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en als er iets moois is in de middag zet ik het gewoon aan via horizon.
Mijn collega heeft van de week de tijdrit TdF zitten kijken op zijn 2e schermquote:Op zondag 24 juli 2016 21:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als het dan wel werkt, tijden de F1 flikkert dat er altijd uit.
Zwaar leven, vorige week met vriendin op vakantie geweest en morgen vertrek ik alweer op vakantie naar het pittoreske België.quote:
Klinkt inderdaad wel als een zwaar leven.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zwaar leven, vorige week met vriendin op vakantie geweest en morgen vertrek ik alweer op vakantie naar het pittoreske België.
Dat ga ik niet kijken als er geen kans is op de Spice Girls.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Traditioneel zou ik zoveel mogelijk kijken, maar nu ben ik niet eens thuis tijdens de openingsceremonie.
Ik weet niet hoor, je kent het carnaval in Rio...ik vermoed dat mannen wel leuke beelden kunnen verwachten.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ga ik niet kijken als er geen kans is op de Spice Girls.
Je vergeet hopelijk de vogelpopulatie niet?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel als een zwaar leven.
Ik ga morgen een dagje ultiem niets doen in een wellness resort.
Pas eind augustus dus vakantie, maar dan ga ik in mijn huis rommelen en studeren.
Nee hoor, en daar zorgen ze ook wel voor.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet hopelijk de vogelpopulatie niet?
Ik ook!quote:Op zondag 24 juli 2016 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik zou mogen kiezen tussen de Backstreet Boys of een schaars geklede Braziliaanse dame wist ik het wel.
Was jij blauwquote:
Jojokikaterquote:Op zondag 24 juli 2016 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, jij was blauw, geen crew en nu weer wel.
Ik volg het allemaal niet meer hoor.
Voor 2 dagen ongeveer.quote:
Yoki was nog korter blauw dan Elfletterig, die hier overigens nooit meer komt. (nu echt hoor!!11!)quote:
quote:
Ahquote:Op zondag 24 juli 2016 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Yoki was nog korter blauw dan Elfletterig, die hier overigens nooit meer komt. (nu echt hoor!!11!)
Kijk voor de grap eens hierquote:
Nee, dat komt niet meer goed.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens hier
http://forum.fok.nl/user/history/179949
Helemaal de weg kwijt die jongen.
Ik vind zijn UI ook zo agressief overkomenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens hier
http://forum.fok.nl/user/history/179949
Helemaal de weg kwijt die jongen.
Die is gewoon gehersenspoeld, uitbehandeld die knaap.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind zijn UI ook zo agressief overkomen
[ afbeelding ]
Die staat waarschijnlijk al met één been in Syrië.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die is gewoon gehersenspoeld, uitbehandeld die knaap.
Effectiever dan TBS.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die is gewoon gehersenspoeld, uitbehandeld die knaap.
Nou, dat nou ook weer niet, maar ik weet wel dat ik niet meer naar de MC Donalds in Zwolle durf.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staat waarschijnlijk al met één been in Syrië.
quote:Op zondag 24 juli 2016 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, dat nou ook weer niet, maar ik weet wel dat ik niet meer naar de MC Donalds in Zwolle durf.
Genant weer ditquote:Op zondag 24 juli 2016 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
http://dudecomedy.com/dumbass-shoots-face-internet-fame/2/
Gast die zichzelf in zijn wang schiet
sowwwwwwwquote:Op zondag 24 juli 2016 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte, ik merk dat ik in NWS ben!
'Gangsterrapper' met te weinig vijanden om te worden neergeschotenquote:Op zondag 24 juli 2016 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
http://dudecomedy.com/dumbass-shoots-face-internet-fame/2/
Gast die zichzelf in zijn wang schiet
Hoe moet ik dat weten als ik het hier wel zie?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Je kan niet hotlinken van die site, druifje
F5 drukken.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten als ik het hier wel zie?
Zie het nog steeds....quote:Op zondag 24 juli 2016 22:27 schreef d4v1d het volgende:
Laat weer even zien hoe technisch Jasmijn is
dat helpt niet handige.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 22:27 schreef d4v1d het volgende:
Laat weer even zien hoe technisch Jasmijn is
quote:
quote:
Omdat jij het plaatje wellicht al gezien hebt op die site, dus al in je cache hebt staan.quote:
Niet naar luisteren hoor, doe maar gewoon CTRL- F4quote:Op zondag 24 juli 2016 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
LTVDK kan jij dat ff proberen?
ALT+F4quote:Op zondag 24 juli 2016 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet naar luisteren hoor, doe maar gewoon CTRL- F4
NEEHEEEEquote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat jij het plaatje wellicht al gezien hebt op die site, dus al in je cache hebt staan.
Ik heb een mac, dat werkt niet bij mij.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
LTVDK kan jij dat ff proberen?
Nee dat is geen mysterie.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... nou dan blijft het een mysterie :p
Ja, maar dat is mijn post die ik quote. En er staat wel IMG maar dat zie jij nietquote:
Hopeloos.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mijn post die ik quote.
Oke, ga hierheen, http://www.dumpert.nl/med(...)een_john_deere_.html sluit dan deze sc en open de sc weer, dan zie je als het goed is wel mijn plaatje origineel.quote:
Ja ik zie hem ja.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oke, ga hierheen, http://www.dumpert.nl/med(...)een_john_deere_.html sluit dan deze sc en open de sc weer, dan zie je als het goed is wel mijn plaatje origineel.
Komt meneer aan met zijn ict diplomaatje hoor.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef d4v1d het volgende:
Stop maar gewoon helemaal met het gebruik van een computer.
Wel zo rustig
Dit filmpje was best de moeite waard.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon geen kekke facebookplaatjes meer posten, of gewoon gyazo gebruiken.
Ik kom je hackenquote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt meneer aan met zijn ict diplomaatje hoor.
Jij hackt helemaal niks.quote:
Daar schieten de autisten op de ict-helpdesk op mijn werk ook altijd van in paniek.quote:
CD'squote:Op zondag 24 juli 2016 22:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Voor David wel, die weet nog niet eens hoe je een cd'tje moet rippen.
Een niet overschrijfbare hardcopy.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
CD's
Zie geen reden waarvoor je die nog zou gebruiken.
Daar moeten vast andere oplossingen voor zijn.quote:
Gelukkig ben jij niet de standaard.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar moeten vast andere oplossingen voor zijn.
Ik heb de afgelopen (minstens) 3 jaar geen CD nodig gehad. USB sticks zijn echt prima.
Ja ondertussen heb ik al een half jaar een nieuwe, maar toch puntje voor de moeite.quote:
Jij moet al helemaal je mond houden, Harry.quote:Op maandag 25 juli 2016 08:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar normaal doen met je wijnvlek.
Ja? Wat wil je daarmee zeggen? He?quote:Op maandag 25 juli 2016 08:23 schreef Specularium het volgende:
David heeft echt een wijnvlek hoor.
Ik merk het alweer.
Ik sloop je huisquote:Op maandag 25 juli 2016 11:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij kickass weer zitten slopen?
Ik zei toch niet dat ik jouw huis ging slopenquote:Op maandag 25 juli 2016 13:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een vreselijk naar persoon. Bah!
quote:Op maandag 25 juli 2016 13:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik jouw huis ging slopen
Die ligt er al een dikke week uit, en komt ook niet meer terug.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij kickass weer zitten slopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2016 13:24:51 ]
Vind ik ook wel een mooie titel voor de komende NWS topicsquote:Op maandag 25 juli 2016 14:26 schreef timmmmm het volgende:
'hoofdredacteur FOK.nl opgeblazen tussen homo's'
Mooie titel voor het FP-bericht jongens
Die naamquote:Op maandag 25 juli 2016 14:39 schreef YokiKater het volgende:
Waarschijnlijk had de dader, A. Nus-Kabum, explosieven verstopt in een grote zwarte dildo.
Ik heb helemaal niks uitgelegd...quote:Op maandag 25 juli 2016 14:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen van het punt. Was me even niet duidelijk hoor.
Doe gewoon eens even normaal d1v4d.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat zou ik toch zonder je moeten. Ik had na jouw bericht pas door waar het over ging
Huh watquote:Op maandag 25 juli 2016 15:09 schreef YokiKater het volgende:
LTKDV grijpt even in. Spannende ontwikkelingen. Kan David dit aan?
Even niet zo stoer doen Yokiquote:Op maandag 25 juli 2016 15:13 schreef YokiKater het volgende:
David is flabbergasted door de ingreep van LTKDV. Een meesterlijke zet mogen we zeggen. David probeert het nu goed te maken met Jasmijn, een sensationeel verloop van dit topic. Wij gaan er even uit voor de reclame maar komen zo weer terug met dit waanzinnige slap gelul hier live op FOK!
twitter:WijkagentHoreca twitterde op maandag 25-07-2016 om 14:32:192 jongens wilden afgelopen weekend een plaszuil slopen. Echter viel de zuil om. 1 jongen (onder de urine) met de ambulance afgevoerd. #karma reageer retweet
Heheheh doen ze ook niet meer.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:35 schreef Specularium het volgende:
David op stap.twitter:WijkagentHoreca twitterde op maandag 25-07-2016 om 14:32:192 jongens wilden afgelopen weekend een plaszuil slopen. Echter viel de zuil om. 1 jongen (onder de urine) met de ambulance afgevoerd. #karma reageer retweet
Die gozer was zeiknat.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:35 schreef Specularium het volgende:
David op stap.twitter:WijkagentHoreca twitterde op maandag 25-07-2016 om 14:32:192 jongens wilden afgelopen weekend een plaszuil slopen. Echter viel de zuil om. 1 jongen (onder de urine) met de ambulance afgevoerd. #karma reageer retweet
Elflettering schijt nu zijn hele jurk vol.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gozer was zeiknat.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Doe beidequote:Op maandag 25 juli 2016 17:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb geen eten in huis, alleen broodjes en knakworsten. En geen zin om boodschappen te doen.
Nu is mijn vraag aan jullie:
Zal ik wat laten bezorgen, zo ja wat?
Of zal ik broodjes knakworst als avond eten nemen?
#stuggles.
Bezorgen. Dan kan je de broodjes knakworst als ontbijt nemen.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb geen eten in huis, alleen broodjes en knakworsten. En geen zin om boodschappen te doen.
#stuggles.
Domino's, New York Pizza, Spareribs exspress, shoarma, Bezorgbeer, sushi, Vispaleis, plaatselijke snackbar, ...quote:Op maandag 25 juli 2016 17:31 schreef Fokker89 het volgende:
#stuggles.
Met 2,5 uur reclame.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:06 schreef YokiKater het volgende:
Police Academy 4 & 5 komen vanavond op de TV, wat een genot! Dat wordt lachen hoor.
Steven Seagal gaat geloof ik ook nog mensen slopen, gewoon #TeamRTL7 om een uur of 10 geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |