Dat is toch leuk jonge.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NWS / UPDATE: Overal in Nederland stenen gevonden
Dat was idd logischer geweest ja...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik snap het ook niet, waarom gooien ze die stenen niet naar een bus?
Hier heb je een punt.quote:
Thnxquote:Op zondag 24 juli 2016 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou zo materiaal van Claudia de Breij kunnen zijn.
Viel een beetje tegen ('ik fantaseer wel eens over andere vrouwen', 'ik heb maar 2x per jaar seks')..quote:Op zondag 24 juli 2016 11:04 schreef YokiKater het volgende:
De superdikke vakantieboek? Wats deze.
69 vrouwen over hun sekscapades, dat klinkt wel interessant.
Bah, de cover is dus pure misleidingquote:Op zondag 24 juli 2016 11:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Viel een beetje tegen ('ik fantaseer wel eens over andere vrouwen', 'ik heb maar 2x per jaar seks')..
Zijn de puzzels en tests wel een beetje leuk?quote:Op zondag 24 juli 2016 11:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Viel een beetje tegen ('ik fantaseer wel eens over andere vrouwen', 'ik heb maar 2x per jaar seks')..
Daar ben ik nog niet, ben nu het verhaal aan het lezen. Ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 24 juli 2016 11:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn de puzzels en tests wel een beetje leuk?
De lidwoorden test schijnt erg uitdagend te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het lidwoordentest in de superdikke vakantieboek.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De lidwoorden test schijnt erg uitdagend te zijn.
Lekker kort, is tenslotte zomer.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ook met die fleurige broek aan. Wat voor kapsel heb je Njos?
De puzzels zijn ook geen verrassing, wat eenvoudige sudoku's en woordzoekers. Moet ook niet te ingewikkeld zijn met deze warmte he.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sudoku's zijn altijd eenvoudigquote:Op zondag 24 juli 2016 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De puzzels zijn ook geen verrassing, wat eenvoudige sudoku's en woordzoekers. Moet ook niet te ingewikkeld zijn met deze warmte he.
Haha, je zei lid. xdquote:Op zondag 24 juli 2016 11:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het lidwoordentest in de superdikke vakantieboek.
Gewoon je Fawkes masker opzetten.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:52 schreef YokiKater het volgende:
Nu moet ik dus data zien te krijgen uit een telefoon die niet meer te unlocken is. #challenge
Tijd niet gesproken!!!quote:
Dat verwachtte je niet hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |