SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Electrabuzz, CP 673 (1x powered), HP 64, Dust price 1300quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe ik wel voor je.
Geef is de Naam, CP, HP, en Dust Price van je Pokémon? Dus price kan je zien bij dat ''Power Up'' gedeelte.
Is dat ik 'm nu uit een ei krijg, ik zie ze ook nooit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
lv 23 - 0 Ekans gezien of gevangen.
Laat ons blij zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Grappig wel dat mensen hier nog blij zijn met CP van 500-600.
Alle gyms hier om de hoek zitten al op of over de 1400 CP
Kom ik aan met mijn hoogste van 397.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Electrabuzz - 19 combinaties - met 28% - 82% perfectheid. Als de max range onder de 80 is gewoon ditchen. Ik zou deze ditchen en naar een andere zoeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Electrabuzz, CP 673 (1x powered), HP 64, Dust price 1300
Gengar, CP 428, HP 45, Dust price 800
Growlithe CP 232, HP 40, Dust price 600
Pikachu, CP 221, HP 33, Dust price 1000
Het was juist ook goed bedoeld hoor. Omdat ik dus om mij heen geconfronteerd wordt met hele hoge CP's. En ik dus blij ben met het zien dat ik niet de enige ben met nog lage CP's.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:02 schreef Jaytje07 het volgende:
Level 25 bereiktStiekem elke dag zo'n 4-5 uur gejaagd rond Amsterdam. Best lekker als je van baan wisselt en zo even veel tijd hebt omdat vakantiedagen opgemaakt moesten worden
Blauw en Gele gyms...you'd better be ready!Weej fucking yo......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke dankjewelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Electrabuzz - 19 combinaties - met 28% - 82% perfectheid. Als de max range onder de 80 is gewoon ditchen. Ik zou deze ditchen en naar een andere zoeken.
Gengar - 13 combinaties - 42% - 51% perfectheid - weg doen
Growlith - No combinations found, geen power up gebruikt?
Pikachu - 30 combinaties - tussen 44% - 91% perfectheid - dit kan wel een goeie zijn.
Level 25 bereiktStiekem elke dag zo'n 4-5 uur gejaagd rond Amsterdam. Best lekker als je van baan wisselt en zo even veel tijd hebt omdat vakantiedagen opgemaakt moesten worden
Blauw en Gele gyms...you'd better be ready!Wat zijn jouw tips en trucs? Of is het gewoon de mazzel van in de grote stad zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom deze pokemons dus echt nooit tegen.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Mocht je ooit voor een Dragonite gaan en je hebt Dragonbreath + goeie IV als je maxed bent dan kan je de meeste gyms wel makkelijk aanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dankjeweldan alles weg behalve Pikachu, maar wel lage CP.. Gaat het wel veel dust/candies kosten
Blauw en Gele gyms...you'd better be ready!ffsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Blauw en Gele gyms...you'd better be ready!jaloers dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Okequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mocht je ooit voor een Dragonite gaan en je hebt Dragonbreath + goeie IV als je maxed bent dan kan je de meeste gyms wel makkelijk aanSteel wing is sterker maar in de tijd dat je Steel Wing weer beschikbaar is kan je al twee keer Dragonbreath gebruiken.
En Snorlax met Lick aanval ook erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |