abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:42:31 #1
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163959999


Hallo, Trainer! :W Welkom in het centrale FOK!-Pokmontopic! *O*



Handige links ^O^

Officile websites
Pokmon Nederland
Pokmon Amerika
Pokmon Japan
YouTube (Engels)
YouTube (Japans)
20-jarig jubileum
Nintendo Nederland
Nintendo Amerika
Nintendo Japan

Fansites
Bulbapedia
Serebii.net
Pokmon Wiki
Tijdelijk FOK!subforum over Pokmon GO

Pokmongames *;

Klik hier voor een lijst van alle titels (games, eShop-software, Virtual Console games, spin-offs, patches, smartphone-apps etc.) die ooit zijn uitgekomen. In dit algemene topic worden vooral de kerntitels besproken die speelbaar zijn op de Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL). Voor een lijst van compatible titels voor die handhelds, klik hier.

Pokmon GO :+

Voor de deeltijd en/of wannabefans ( :6 ) die Pokmon beleven op hun smartphone in plaats van hun Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL), is er op het FOK!forum een speciaal subforum opgezet voor spelers van Pokmon GO. Klik daarvoor hier. Gebruikers van Windows 10 Mobile vallen helaas buiten de boot. Er is een petitie aan de gang die hier te tekenen is. :@

Belangrijk! Gratis Mythical Pokmon! o|O

In 2016 wordt er vanaf februari elke maand van de 1e tot en met de 24e dag een Mythical Pokmon weggegeven voor Pokmon X & Pokmon Y en Pokmon Omega Ruby & Pokmon Alpha Sapphire ter ere van het 20-jarig jubileum van Pokmon. Mew (februari), Darkrai (mei), Arceus (augustus) en Genesect (november) worden over Wi-Fi via de Nintendo Zone gedistribueerd die te vinden zijn in de filialen van Game Mania en/of andere gamewinkels (te zijner tijd meer informatie). Je moet er dus met je Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL) heen! De rest van de Mythical Pokmon kan je vanuit je zolderkamer downloaden via het Nintendo Network. :D



Klik hier voor meer informatie.

Tot slot is hier een lijst van alle events, hier een lijst van de huidige events en hier eenzelfde lijst als de eerste link, maar dan van Bulbapedia (onderaan de pagina is er een overzichtelijke lijst met links gesorteerd op generatie, regio en methode die verwijzen naar gedetailleerdere pagina's dan Serebii.net).

Go catch 'em all! ^O^

Pokmon Sun & Pokmon Moon zijn aangekondigd voor woensdag 23 november 2016 in Europa! *O*





Aangenaam. :)



Op avontuur in Alola! :o



Ontmoet de nieuwe Starters: Rowlet, Litten en Popplio! :W



Samen met de mascottes Solgaleo en Lunala! :D



En stop ze in je nieuwe Rotom Pokdex. :7



Friend Codes FOK!kers! *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regels van het chainen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om af te sluiten: de mascotte van dit alles! 8-)



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Train on! ~O>




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Gary_Oak op 25-07-2016 08:15:37 ]
pi_163960026
Weer niet op lopen letten op de lapo. :{
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:54:32 #3
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163960303
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:43 schreef Syntos het volgende:
Weer niet op lopen letten op de lapo. :{
:+
pi_164002370
Ik ben dit weekend begonnen met Pokemon white. Ik ben alleen bekend met de eerste generatie dus elke pokemon is compleet nieuw. Ik ga ook niet op internet zoeken naar de evoluties, dan is het elke keer een verassing :)
pi_164016484
Ben een paar dagen terug weer begonnen met heartgold, als ik die uit heb wil ik mn pokemon traden naar omega ruby maar dat kan blijkbaar niet zonder dat je B/W hebt? :')
  dinsdag 26 juli 2016 @ 10:49:36 #6
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164016498
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:48 schreef Fluppert het volgende:
Ben een paar dagen terug weer begonnen met heartgold, als ik die uit heb wil ik mn pokemon traden naar omega ruby maar dat kan blijkbaar niet zonder dat je B/W hebt? :')
Nope ...
pi_164016911
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:49 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nope ...
Kak!
Gelukkig heb ik m'n trouwe R4 kaartje en een extra ds, maar kan je ze dan via B/W gelijk naar omega ruby sturen of moet je dan via die pokebank werken?

Overigens zijn sommige pokemon in mijn heartgold gecheat, maakt dat uit (omdat pokebank online is e.d.)
pi_164016946
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:09 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Kak!
Gelukkig heb ik m'n trouwe R4 kaartje en een extra ds, maar kan je ze dan via B/W gelijk naar omega ruby sturen of moet je dan via die pokebank werken?

Overigens zijn sommige pokemon in mijn heartgold gecheat, maakt dat uit (omdat pokebank online is e.d.)
Je hebt ook de pokebank nodig na Gen5 om ze naar ORAS te krijgen.

Als ze goed gehackt zijn niet. Dus geen moves, abilities etc. die normaal onmogelijk zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Syntos op 26-07-2016 11:16:19 ]
pi_164017341
Top!
Nee, alleen eventuele TM's die ze zouden kunnen leren en voor de abilities heb ik de normale gebruikt.
Wist alleen niet goed hoe het zit met IV en EV's, volgens mij voor de casual speler zoals mij ook niet (heel) interessant? IV heb ik ingevuld (redelijk afgekeken van de wiki's) en EV heb ik leeg gelaten.

Heb er een gengar in gecheat (als starter, level 5) en later een electivire. :D
Oh, en mn Eevee hapiness op 255 gezet omdat ik een umbreon wou maar lui was :@
pi_164017443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:29 schreef Fluppert het volgende:
Top!
Nee, alleen eventuele TM's die ze zouden kunnen leren en voor de abilities heb ik de normale gebruikt.
Wist alleen niet goed hoe het zit met IV en EV's, volgens mij voor de casual speler zoals mij ook niet (heel) interessant? IV heb ik ingevuld (redelijk afgekeken van de wiki's) en EV heb ik leeg gelaten.

Heb er een gengar in gecheat (als starter, level 5) en later een electivire. :D
Oh, en mn Eevee hapiness op 255 gezet omdat ik een umbreon wou maar lui was :@
Zolang ze het allemaal legit kunnen leren of die stats kunnen krijgen boeit het niet zo.
Als je online trade zie je zoveel gehackte pokemon... best jammer! Hierdoor voeg ik getrade pokemon al niet meer toe aan mijn pokebank. Ik wil nu alles zelf gevangen hebben.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164025574
Ga van de week op vakantie en heb voor onderweg mijn 3ds xl weer eens uit het stof getrokken. Ben op dit moment pokemon Y aan het downloaden.
pi_164026524
*O*
  dinsdag 26 juli 2016 @ 18:38:24 #13
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164026599
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:35 schreef Syntos het volgende:
*O*
[ afbeelding ]
:D

Was te lui om mee te doen aan die toernooien. :')
pi_164026658
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:D

Was te lui om mee te doen aan die toernooien. :')
Voor de events vind ik ze altijd wel de moeite waard. :P
  dinsdag 26 juli 2016 @ 18:43:17 #15
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164026676
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:41 schreef Syntos het volgende:

[..]

Voor de events vind ik ze altijd wel de moeite waard. :P
Komt er nog een Unova-toernooi? :P
pi_164026773
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:43 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Komt er nog een Unova-toernooi? :P
Yep. Met N's Darmanitan als prijs.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 18:51:55 #17
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164026852
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:48 schreef Syntos het volgende:

[..]

Yep. Met N's Darmanitan als prijs.
Heb helaas nog steeds geen spel van Gen V aangeraakt. _O- Hopelijk tegen die tijd wel.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 19:50:53 #18
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  woensdag 27 juli 2016 @ 00:14:42 #19
365231 Fera
Fire & Blood
pi_164036865
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 19:50 schreef Gary_Oak het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)s-en-nvidia-soc.html

Vraag me af of dit de 3DS gaat vervangen.
Lijkt me wel tof om Pokmon op de TV te spelen. :9
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 27 juli 2016 @ 09:34:50 #20
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164039677
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2016 00:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Lijkt me wel tof om Pokmon op de TV te spelen. :9
Heb je geen GameCube met Colosseum/XD? :@
pi_164039723
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2016 09:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heb je geen GameCube met Colosseum/XD? :@
Yellow op je tv met de Game Boy Player. _O_
  woensdag 27 juli 2016 @ 09:40:30 #22
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164039737
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 09:39 schreef Syntos het volgende:

[..]

Yellow op je tv met de Game Boy Player. _O_
Die had ik dan weer niet, wel Pokmon Box waar je ook op je tv kon spelen, maar dan alleen met Gen III. :D
pi_164041080
Help me alsjeblieft :(

Ik zou graag weer into pokemon komen en na veel raad van anderen is de keuze gevallen op Pokemon X en Y.

Ik snap alleen geen donder van de pokedex, waarom is de kalos pokedex opgedeeld in 3 delen?

welke pokemon horen er nou wel en niet bij die regio?

En andere tips voor iemand die weer gaat beginnen met pokemon sinds pokemon gold :P
pi_164041231
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
Help me alsjeblieft :(

Ik zou graag weer into pokemon komen en na veel raad van anderen is de keuze gevallen op Pokemon X en Y.

Ik snap alleen geen donder van de pokedex, waarom is de kalos pokedex opgedeeld in 3 delen?

welke pokemon horen er nou wel en niet bij die regio?

En andere tips voor iemand die weer gaat beginnen met pokemon sinds pokemon gold :P
X/Y leggen alles zo goed uit, het is zo veel simpeler dan gold/silver waren :P
Lees de teksten en je komt er overal wel aan uit. Tot aan de E4 hoef je eigenlijk niet zo heel veel te weten(Mocht je interesse hebben in online battlen, dan zou je iets op kunnen zoeken over softresetten van de exclusive legendary). Voor de rest, speel en have fun. Basistips zijn niet echt te geven, maar ik kan je wel helpen met specifieke vragen :P

En die verschillende pokedexen maakt echt niet uit. Je krijgt bij een nieuw gebied een extra gedeelte van je dex die je vrij speelt. Niet dat het iets uitmaakt, je kunt toch alle pokmon gebruiken die je vindt of krijgt via ruilen. De 3 delen geven wel een indicatie, waar je bepaalde pokemon (voor het eerst) kunt vinden.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:53:59 #25
365231 Fera
Fire & Blood
pi_164041665
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2016 09:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heb je geen GameCube met Colosseum/XD? :@
Nee.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_164041859
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
Help me alsjeblieft :(

En andere tips voor iemand die weer gaat beginnen met pokemon sinds pokemon gold :P
Zet de XP share uit tenzij je wilt dat het spel wel erg makkelijk wordt. :)
pi_164042327
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:05 schreef Syntos het volgende:

[..]

Zet de XP share uit tenzij je wilt dat het spel wel erg makkelijk wordt. :)
Ik kan me herinneren dat je dat in het eerste spel (blauw in mijn geval) moest unlocken door een item te krijgen?
pi_164042465
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:26 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat je dat in het eerste spel (blauw in mijn geval) moest unlocken door een item te krijgen?
Dat is ook een item, maar in XY krijg je hem ontzettend snel en is hij veel te sterk.

Ik wist ook niet meer dat ie in GEN 1 zat :o
pi_164042505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:33 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Dat is ook een item, maar in XY krijg je hem ontzettend snel en is hij veel te sterk.

Ik wist ook niet meer dat ie in GEN 1 zat :o
Hmm okee ik snap het. Zal het onthouden :P
pi_164042685
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:05 schreef Syntos het volgende:

[..]

Zet de XP share uit tenzij je wilt dat het spel wel erg makkelijk wordt. :)
Ik zie niet in waarom je hem niet zou willen gebruiken, mijn grootste ergernis uit eerdere games is het voortdurend swappen van Pokmon.
pi_164042797
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:33 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Dat is ook een item, maar in XY krijg je hem ontzettend snel en is hij veel te sterk.

Ik wist ook niet meer dat ie in GEN 1 zat :o
Pas in Gen VI (?) werd het zo'n belachelijk overpowered ding dat je hele team levelde he.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_164042854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom je hem niet zou willen gebruiken, mijn grootste ergernis uit eerdere games is het voortdurend swappen van Pokmon.
Ik zie het plezier er niet van in om met een team van gemiddeld 5 levels hoger dan wat je tegenkomt alles plat te walsen. ;) Dan vind ik het leuker om een wat 'zwakker' team te hebben en met strategie te winnen.
Het ontmoedigd ook om met meerdere Pokmon te spelen als ze toch allemaal magisch sterker worden tot je bij de E4 bent naar mijn ervaring.
pi_164042970
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:52 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik zie het plezier er niet van in om met een team van gemiddeld 5 levels hoger dan wat je tegenkomt alles plat te walsen. ;) Het ontmoedigd ook om met meerdere Pokmon te spelen als ze toch allemaal magisch sterker worden tot je bij de E4 bent naar mijn ervaring.
Het is niet alsof de games berhaupt enige uitdaging kennen. Ik wissel nog steeds Pokmon gebaseerd op de zwakheden van mijn tegenstanders.

Wat ik heel vervelend vond is om elke battle met Magikarp te moeten starten, hem dan weer te swappen voor iets anders, om zo op lvl 20 eindelijk een Gyarados te hebben die ik wel kon gebruiken.

Pokmon zit zo wel meer vol met van de relieken uit de oudheid die in modern gamedesign allang geen plaats meer hebben, zoals het verplichte leren van HMs aan je Pokmon waardoor je kostbare moves verspeelt, of een plekje in je party. Daar wordt de game niet uitdagender of moeilijker van, alleen maar irritanter.

Zoals elke Victory Road waar de weg weer wordt geblokkeerd door een boom, of een blok, of een rots. Moet ik weer het hele eind backtracken om de juiste Pokmon te halen. Dat is niet de game moeilijker maken, dat is zinloze vertraging.
pi_164043071
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Pas in Gen VI (?) werd het zo'n belachelijk overpowered ding dat je hele team levelde he.
Blijkbaar levelde dat ding je hele team dus ook in Gen 1 :P.

Gen 2-5 was het prima voor de playthrough. Ik ben wel enorm blij met de huidige EXP share voor het EV trainen van je mons.
pi_164043171
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:05 schreef Syntos het volgende:

[..]

Zet de XP share uit tenzij je wilt dat het spel wel erg makkelijk wordt. :)
Ik ben ook sinds gister met Pokemon Y begonnen en ik vind dat exp share juist wel relaxed. Het moedigt juist aan om meerdere pokemon te gebruiken aangezien je niet meer uren hoeft te grinden voordat ze mee kunnen komen met de rest van je team.
pi_164043219
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:02 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Blijkbaar levelde dat ding je hele team dus ook in Gen 1 :P.

Gen 2-5 was het prima voor de playthrough. Ik ben wel enorm blij met de huidige EXP share voor het EV trainen van je mons.
Nee toch? Hoewel, toen kon je natuurlijk nog geen items equippen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_164043240
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nee toch? Hoewel, toen kon je natuurlijk nog geen items equippen.
Hij heette dus ook nog EXP.ALL

Maar ik kan me dat hele ding gewoon niet meer herinneren
pi_164043567
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:11 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Hij heette dus ook nog EXP.ALL

Maar ik kan me dat hele ding gewoon niet meer herinneren
You're absolutely right. Maarja, het is ook al 20 jaar geleden he :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_164048432
MysticPGO twitterde op woensdag 27-07-2016 om 17:31:00 The world is slowly becoming a better place 😍 RT if you'd eat the whole tub❄💙 #PokemonGO #TeamMystic https://t.co/5xbR8iHPJT reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_164061028
Door die pokemon go rage (je hoort het letterlijk overal) ben ik maar weer eens nostalgisch aan het doen met yellow, soulsilver en pokemon stadium.. Blijven top games! Maar is even kijken of ik ruby/sapphire enzo kan vinden (en misschien een 3ds)

Ik heb eigenlijk ook wel zin om de eerste seizoenen van pokemon te kijken, maar zijn echt nergens te vinden ;(
PSN: Metal_Akilla
pi_164061102
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 09:59 schreef Akilla het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel zin om de eerste seizoenen van pokemon te kijken, maar zijn echt nergens te vinden ;(
Netflix ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_164061109
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 09:59 schreef Akilla het volgende:
Door die pokemon go rage (je hoort het letterlijk overal) ben ik maar weer eens nostalgisch aan het doen met yellow, soulsilver en pokemon stadium.. Blijven top games! Maar is even kijken of ik ruby/sapphire enzo kan vinden (en misschien een 3ds)

Ik heb eigenlijk ook wel zin om de eerste seizoenen van pokemon te kijken, maar zijn echt nergens te vinden ;(
Ik heb vorige week SoulSilver uitgespeeld! Het blijft een fantastische game! In mijn ogen ook veel beter dan een X/Y.
pi_164061117
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2016 17:43 schreef Aether het volgende:
MysticPGO twitterde op woensdag 27-07-2016 om 17:31:00 The world is slowly becoming a better place 😍 RT if you'd eat the whole tub❄💙 #PokemonGO #TeamMystic https://t.co/5xbR8iHPJT reageer retweet
[ afbeelding ]
Mmhm... Knettert ie? Van de elektriciteit?
pi_164061227
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 09:59 schreef Akilla het volgende:
Door die pokemon go rage (je hoort het letterlijk overal) ben ik maar weer eens nostalgisch aan het doen met yellow, soulsilver en pokemon stadium.. Blijven top games! Maar is even kijken of ik ruby/sapphire enzo kan vinden (en misschien een 3ds)

Ik heb eigenlijk ook wel zin om de eerste seizoenen van pokemon te kijken, maar zijn echt nergens te vinden ;(
Je kunt ook een 2DS kopen. Geen 3D-effecten (maar die zijn er toch bijna niet in de Pokemongames) maar wel een stuk goedkoper. In aanbiedingen ook wel voor 70 te krijgen. Anders betaal je nog 99 geloof ik.

En heeft Netflix niet een paar seizoenen Pokmon? Ik geloof ook dat er een semi-illegale site is die alle afleveringen aanbiedt. Wel in het Engels.
pi_164061275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 09:59 schreef Akilla het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel zin om de eerste seizoenen van pokemon te kijken, maar zijn echt nergens te vinden ;(
estorrents.com

Eerste hit is al meteen de eerste 14 seizoenen in het Engels.
  donderdag 28 juli 2016 @ 10:17:41 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164061311
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:14 schreef Syntos het volgende:

[..]

estorrents.com

Eerste hit is al meteen de eerste 14 seizoenen in het Engels.
Kan ook gewoon op internet, is vast wel te vinden
Laffe huichelaar
pi_164061336
Ik dacht te horen dat op netflix alleen xy was? En torrents doe ik niet aan :P
PSN: Metal_Akilla
pi_164061350
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:19 schreef Akilla het volgende:
Ik dacht te horen dat op netflix alleen xy was? En torrents doe ik niet aan :P
http://www.pokemon.com/us(...)tv-seasons/season-1/

Beter kan het dan niet worden geloof ik. Lijkt er alleen op dat het eerste seizoen niet compleet is, maar die zijn vast wel op Youtube te vinden.
pi_164061448
Wanneer komt er weer nieuw Sun & Moon nieuws? :o :@ :)
pi_164061488
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:28 schreef Unites het volgende:
Wanneer komt er weer nieuw Sun & Moon nieuws? :o :@ :)
1 Augustus
pi_164062349
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:19 schreef Akilla het volgende:
Ik dacht te horen dat op netflix alleen xy was? En torrents doe ik niet aan :P
Op kissanime staan alle seizoenen.
pi_164062593
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:19 schreef Akilla het volgende:
Ik dacht te horen dat op netflix alleen xy was? En torrents doe ik niet aan :P
Netflix heeft bij mij ook Indigo League (= eerste seizoen). En inderdaad XY, niet wat er tussenin zit.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_164062737
http://www.animeland.co/anime-list daar kan je gewoon alles online beloeren :)
(maar wel in het engels)
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164064614
Top Allemaal! Ga gelijk is even kijken :)
PSN: Metal_Akilla
pi_164065091
ik vond Pokemon Origins ook wel tof! zou ik zeker een keer kijken, volgt de gameboy games ipv de manga. (en maar 4 afleveringen)
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164066816
ok ik sta op het punt om een 2DS te kopen. Tegelijk met de hype van pokemon go en de nostalgie van blue/red en gold/silver die ik grijs heb gespeeld. Moet ik wachten tot sun en moon of moet ik x en y kopen om te beginnen. Of maakt het niet uit :9
pi_164066926
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:16 schreef Harveo het volgende:
ok ik sta op het punt om een 2DS te kopen. Tegelijk met de hype van pokemon go en de nostalgie van blue/red en gold/silver die ik grijs heb gespeeld. Moet ik wachten tot sun en moon of moet ik x en y kopen om te beginnen. Of maakt het niet uit :9
Sowieso nu al iets kopen. X/Y geeft je al gelijk een grote nostalgiefactor omdat het je veel originele Pokmon laat tegenkomen door de hele game heen. OR/AS is het andere huidige koppel aan games en die zijn eigenlijk beter in features, kun je veel meer speeltijd uit halen. Echter is het een remake van de derde generatie dus je zult tot na de Elite 4 heel weinig originele Pokmon tegenkomen.

Verder altijd Pokmon Bank er bij aanschaffen. Kun je bij Sun en Moon nog wat Pokmon meenemen uit de huidige generatie.
pi_164147402
ik was alweer even een tijdje gestop nadat ik oras alweer 3x had uitgespeeld. Van het weekend weer fanatiek begonnen omdat pokemon go een beetje saai is geworden. Maar natuurlijk vergeten waar ik gebleven was en wat ik had gedaan.
Na een walkthrough te hebben gelezen wist ik waar ik was gebleven, maar weten jullie zo of er ingame iets is om te kijken waar je bent gebleven? Zodat ik dat in de toekomst niet hoef op te zoeken?
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
  maandag 1 augustus 2016 @ 08:04:52 #59
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164147424
Als het goed is, kan je vanaf vandaag Arceus downloaden. Zie alleen niks staan op de website van Game Mania.
pi_164147647
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 08:01 schreef xeromorphic het volgende:
ik was alweer even een tijdje gestop nadat ik oras alweer 3x had uitgespeeld. Van het weekend weer fanatiek begonnen omdat pokemon go een beetje saai is geworden. Maar natuurlijk vergeten waar ik gebleven was en wat ik had gedaan.
Na een walkthrough te hebben gelezen wist ik waar ik was gebleven, maar weten jullie zo of er ingame iets is om te kijken waar je bent gebleven? Zodat ik dat in de toekomst niet hoef op te zoeken?
Ik kijk altijd welke badge ik als laatste heb gehaald. Dan ga ik naar het dorpje waar de volgende gym zit. Als je geblokkeerd wordt, weet je dat je daarvoor nog iets moet doen en dat herinner ik me wel :P (Je kunt het dan alsnog opzoeken in een walkthrough, natuurlijk)
  maandag 1 augustus 2016 @ 09:17:14 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164147989
Later vandaag weer nieuws over Sun en Moon.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 1 augustus 2016 @ 09:23:30 #62
181272 crew  Noppie2000
pi_164148048
Uur of 3 ja, nieuwe Pokmon *O*
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:09:37 #63
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164148774
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Later vandaag weer nieuws over Sun en Moon.
http://www.windowscentral(...)-10-mobile-right-now

En nu weer terug, jij!
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:14:59 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164148863
quote:
Niet officieel, beta, teveel gedoe om te installeren. Nope.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:21:57 #65
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164148974
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niet officieel, beta, teveel gedoe om te installeren. Nope.
Op de dag dat het spel officieel uit is, wrijf ik deze post in je neus. :D
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:23:54 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164149005
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Op de dag dat het spel officieel uit is, wrijf ik deze post in je neus. :D
Sure. Alsof er ook maar iemand bij Niantic iets maakt. Ze slopen juist alleen maar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_164149007
Iemand al Arceus gehaald bij de Gamemania?
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:30:14 #68
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164149107
quote:
9s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sure. Alsof er ook maar iemand bij Niantic iets maakt. Ze slopen juist alleen maar.
Shaddap. :'(

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:23 schreef Syntos het volgende:
Iemand al Arceus gehaald bij de Gamemania?
Ga vanmiddag. Zie nog niks op hun website staan.
pi_164149337
quote:
99s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Shaddap. :'(

[..]

Ga vanmiddag. Zie nog niks op hun website staan.
effe met Gamemania Utrecht gebeld. Het zou beschikbaar moeten zijn.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:44:04 #70
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164149344
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:43 schreef Syntos het volgende:

[..]

effe met Gamemania Utrecht gebeld. Het zou beschikbaar moeten zijn.
Jij. _O_
pi_164149653
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Later vandaag weer nieuws over Sun en Moon.
YEAAAAH! *O*

Kan niet wachten :o

:P
  Redactie Games maandag 1 augustus 2016 @ 15:07:46 #73
181272 crew  Noppie2000
pi_164155068
Die Exeggutor!! :')
pi_164155186
Zoals ik begrijp zijn er geen gyms in deze?

Deze video delen


[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2016 15:16:52 ]
  Redactie Games maandag 1 augustus 2016 @ 15:19:02 #75
181272 crew  Noppie2000
pi_164155410
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zoals ik begrijp zijn er geen gyms in deze?

Deze video delen
Klopt, ongeveer. Niet meer in de traditionele zin van trainer trainer baas. Je doet nu een trial, gevolgd door een Pokmon Boss (Totem Pokmon) gevolgd door de sterkste trainer van het eiland, de Kahuna.

Bekende Pokmon in nieuw jasje in Pokmon Sun en Moon
pi_164155800
Gaaf. We hebben nu al 51 nieuwe Pokmon inclusief verschillende vormen.

Hoop dat Typhlosion nu nog een extra boost krijgt dmv een mega of Syncro evolution en dan is mijn dag compleet. :Y
pi_164155815
Geen hele lelijke nieuwe Pokemon erbij deze keer. Die Alola forms zien er ook wel cool uit.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_164155837
Mhmm... Ik begin er steeds meer aan te denken om Sun & Moon over te slaan. Ik weet niet, het trekt me totaal niet aan. Vind het er allemaal maar erg stupide en vergezocht uitzien. :'(
pi_164155883
Binnenkort maar eens een 2DS kopen :+
SOONY
  Redactie Games maandag 1 augustus 2016 @ 15:37:55 #80
181272 crew  Noppie2000
pi_164155886
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:35 schreef Unites het volgende:
vergezocht
Een palmboom op een gebied gebaseerd op Hawaii? Vergezocht? :P

Ergens snap ik het wel hoor. Tenminste, ik kan het me voorstellen dat de nieuwe richting sommige mensen minder trekt. Bij mij wakkert het juist alleen maar meer enthousiasme :D

EDIT:
quote:
Kiawe is a captain whose expertise is in Fire-type Pokmon. Together with his Marowak, he studies the traditional dances that have been passed down in the Alola region.
Marowak re-typing confirmed?

[ Bericht 14% gewijzigd door Noppie2000 op 01-08-2016 15:43:23 ]
pi_164156103
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:37 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Een palmboom op een gebied gebaseerd op Hawaii? Vergezocht? :P

Ergens snap ik het wel hoor. Tenminste, ik kan het me voorstellen dat de nieuwe richting sommige mensen minder trekt. Bij mij wakkert het juist alleen maar meer enthousiasme :D
De palmboom valt meer onder 'stupide' :P Natuurlijk is het niet vreemd voor een regio die op Hawaii is gebaseerd, maar het idee om dan maar een oude Pokmon te gaan recyclen vind ik dan weer vreemd. Alhoewel, het is minder erg dan bij Vulpix.

Persoonlijk vond ik X&Y al minder. ORAS daarentegen vond ik juist weer fantastisch. Ik mis de charme bij de nieuwere generaties: zowel in de vormgeving van de Pokmon als in de gameplay zelf. Het lijkt allemaal zo overdreven (of 'vergezocht'), terwijl het simpele van de eerdere spellen mij dan juist altijd zo aansprak.

Van mij hoeft Pokmon niet opnieuw uitgevonden te worden. We kennen allemaal de basis van het Pokmon game-recept. Wat mij betreft wordt daar nu gewoon te veel aan gesleuteld om maar 'populair' over te komen. Ik snap sommige fans echt niet die maar blijven schreeuwen voor ingrijpende veranderingen: volgens mij is iedereen juist fan geworden door hoe Pokmon ooit begonnen is.
pi_164156168
Ik vind het wel gaaf dat ze oude Pokemon nieuwe vormen geven. Iets met migratie en evolutie zoals we dat met dieren hebben. :)
  Redactie Games maandag 1 augustus 2016 @ 15:49:46 #83
181272 crew  Noppie2000
pi_164156182
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:46 schreef Unites het volgende:

[..]
Van mij hoeft Pokmon niet opnieuw uitgevonden te worden. We kennen allemaal de basis van het Pokmon game-recept. Wat mij betreft wordt daar nu gewoon te veel aan gesleuteld om maar 'populair' over te komen. Ik snap sommige fans echt niet die maar blijven schreeuwen voor ingrijpende veranderingen: volgens mij is iedereen juist fan geworden door hoe Pokmon ooit begonnen is.
Mwah, je hebt nu ook een generatie spelers die 10-15 jaar later begonnen zijn met gamen. Die vinden heel andere dingen weer leuk, daar moet The Pokmon Company ook op inspelen. Mega-evoluties, dikke legendaries en epische aanvallen: supergaaf voor de kleintjes, wat minder voor 'ons' simpele fans, om even een random voorbeeld te geven.

Daarom denk ik ook dat ze voor dit soort hertyperingen gaan. Een aftakking van dezelfde soort op een afgezonderd gebied kennen we ook van het echte leven, dus dat is an sich prima te accepteren, en dan pak je de Gen 1 Pokmon om ook de oude garde ook blij te maken :P

Een beetje vernieuwing kan na 20 jaar trouwens geen kwaad, alleen de vernieuwingen zijn wel een risico dan ja. Sommigen zullen het niet prettig of leuk vinden, anderen weer wel.
pi_164156201
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:49 schreef Syntos het volgende:
Ik vind het wel gaaf dat ze oude Pokemon nieuwe vormen geven. Iets met migratie en evolutie zoals we dat met dieren hebben. :)
Dan hadden ze dat bij iedere Pokmon moeten doen die nu ook gaat verschijnen in de nieuwe regio.
pi_164156314
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:49 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Mwah, je hebt nu ook een generatie spelers die 10-15 jaar later begonnen zijn met gamen. Die vinden heel andere dingen weer leuk, daar moet The Pokmon Company ook op inspelen. Mega-evoluties, dikke legendaries en epische aanvallen: supergaaf voor de kleintjes, wat minder voor 'ons' simpele fans, om even een random voorbeeld te geven.

Daarom denk ik ook dat ze voor dit soort hertyperingen gaan. Een aftakking van dezelfde soort op een afgezonderd gebied kennen we ook van het echte leven, dus dat is an sich prima te accepteren, en dan pak je de Gen 1 Pokmon om ook de oude garde ook blij te maken :P

Een beetje vernieuwing kan na 20 jaar trouwens geen kwaad, alleen de vernieuwingen zijn wel een risico dan ja. Sommigen zullen het niet prettig of leuk vinden, anderen weer wel.
Dat is waar, ja. Ik zal vast wel weer tevreden worden gesteld met een remake van een eerdere game/generatie O+

Ik wil trouwens niet als een zeiker overkomen hoor. Maar bij iedere aankondiging van Pokmon Sun & Moon nieuws wordt het kind in mij zo enthousiast en dolblij, maar na het zien/lezen/horen voelt het net of er een doorn in mijn nostalgische Pokmon-hartje probeert te prikken. Op een enkele uitzondering na dan.

Hopelijk komen ze de volgende keer met de Starter-evoluties. Dat vind ik gewoon altijd een heerlijk moment, ongeacht of ze tegenvallen of niet. :@ :D
  Redactie Games maandag 1 augustus 2016 @ 16:00:21 #86
181272 crew  Noppie2000
pi_164156458
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:54 schreef Unites het volgende:

[..]
Hopelijk komen ze de volgende keer met de Starter-evoluties. Dat vind ik gewoon altijd een heerlijk moment, ongeacht of ze tegenvallen of niet. :@ :D
Ik vind je geen zeikerd hoor :D

De nieuwe starter-evoluties zijn overigens al geleaked. Tenminste, uit concept art wat tot nu toe onbevestigd was is nu n personage volledig uitgewerkt te zien. Je kunt dus vrij zeker zijn dat de Pokmon zelf ook echt zijn :)

Onder de spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164156806
Die vuur en grass zijn echt wel heel tof

Die water is mehh
pi_164156935
Waarom Exeggutor zo verneuken. :')
pi_164157003
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 16:16 schreef Redbullkid het volgende:
Die vuur en grass zijn echt wel heel tof

Die water is mehh
Inderdaad, vond hem in deze een stuk toffer.
  maandag 1 augustus 2016 @ 16:34:58 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164157163
Popplio heeft wel de vetste Z-move.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_164157460
Zie Popplio straks de beste stats hebben van de starters.
pi_164157715
Het lijkt er op dat deze game het concept van de voorgaande games het meest op z'n kop gaat zetten. Nieuwe typings gebaseerd op de regio en speciale evoluties en vormen is een enorme bom die ze droppen, en ik kan er alleen maar enthousiast over zijn. Het geeft meer lucht aan het concept van de games en zorgt er ook voor dat er nog meer generaties kunnen komen met nog meer unieke variaties.

Geen gyms meer klinkt ook als een radicale verandering.

Ik heb er zin in. Voor het eerst een nieuwe Pokmongame waarbij je niet zo goed weet wat je kunt verwachten. Heel erg tof.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 1 augustus 2016 @ 17:06:11 #93
176766 crew  zoem
zoemt
pi_164157806
quote:
4s.gif Op maandag 1 augustus 2016 08:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Als het goed is, kan je vanaf vandaag Arceus downloaden. Zie alleen niks staan op de website van Game Mania.
Misschien valt er weer zo'n fake wifi netwerk op te zetten zoals voorgaande keren. Ik ga niet speciaal 40km naar een andere stad rijden waar een Game Mania is...

De nieuwe teaser bevat wel leuke nieuwe elementen :) Van mij mogen de nieuwe pokemon wel iets meer 'bad ass' zijn en niet zo simpel en Dora-achtig. Hopelijk blijft er wel een beetje een rode lijn zitten in de pokemon typering en mechanismes.
pi_164158459
12 Augustus krijgen we nog meer info.
pi_164159362
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 13:44 schreef xeromorphic het volgende:
ik vond Pokemon Origins ook wel tof! zou ik zeker een keer kijken, volgt de gameboy games ipv de manga. (en maar 4 afleveringen)
De normale Pokemon anime volgt de manga niet, de manga is juist een los (en veel beter/volwassener) verhaal. ;)
pi_164163539
Er moet alleen wel weer gedanst worden :') Ik dacht dat we na die dikke gaylord Tierno in XY wel af waren van dat gezeur over dansende Pokmon. Helaas :(
pi_164163768
Z-Force. :D


quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:57 schreef Mystikvm het volgende:
Er moet alleen wel weer gedanst worden :') Ik dacht dat we na die dikke gaylord Tierno in XY wel af waren van dat gezeur over dansende Pokmon. Helaas :(
Wel een goede ability als je tegenstander Quiver Dance gebruikt. :P
En dan dezelfde beurt meteen je tegenstander eruit werken.
  maandag 1 augustus 2016 @ 22:31:32 #98
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164166466
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:06 schreef zoem het volgende:

[..]

Misschien valt er weer zo'n fake wifi netwerk op te zetten zoals voorgaande keren. Ik ga niet speciaal 40km naar een andere stad rijden waar een Game Mania is...

De nieuwe teaser bevat wel leuke nieuwe elementen :) Van mij mogen de nieuwe pokemon wel iets meer 'bad ass' zijn en niet zo simpel en Dora-achtig. Hopelijk blijft er wel een beetje een rode lijn zitten in de pokemon typering en mechanismes.
Heb ik thuis al uitgebreid mee gexperimenteerd, maar zonder succes. Het enige wat je krijgt is een icoontje dat je DS krijgt wanneer ie denkt dat ie in een Nintendo Zone zit, maar je kan niks downloaden.

Desalniettemin heb ik Arceus! *O*
  maandag 1 augustus 2016 @ 22:49:51 #99
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164166751
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:57 schreef Mystikvm het volgende:
Er moet alleen wel weer gedanst worden :') Ik dacht dat we na die dikke gaylord Tierno in XY wel af waren van dat gezeur over dansende Pokmon. Helaas :(
True, wat een irritant kutpersonage was dat. :') Ga de Gyms wel missen. ;(
pi_164166864
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:06 schreef zoem het volgende:

[..]

Misschien valt er weer zo'n fake wifi netwerk op te zetten zoals voorgaande keren. Ik ga niet speciaal 40km naar een andere stad rijden waar een Game Mania is...
Met deze manier zou het moeten lukken:
https://www.reddit.com/r/(...)mon_darkrai_without/
pi_164168826
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:46 schreef Unites het volgende:

[..]

De palmboom valt meer onder 'stupide' :P Natuurlijk is het niet vreemd voor een regio die op Hawaii is gebaseerd, maar het idee om dan maar een oude Pokmon te gaan recyclen vind ik dan weer vreemd. Alhoewel, het is minder erg dan bij Vulpix.

Persoonlijk vond ik X&Y al minder. ORAS daarentegen vond ik juist weer fantastisch. Ik mis de charme bij de nieuwere generaties: zowel in de vormgeving van de Pokmon als in de gameplay zelf. Het lijkt allemaal zo overdreven (of 'vergezocht'), terwijl het simpele van de eerdere spellen mij dan juist altijd zo aansprak.

Van mij hoeft Pokmon niet opnieuw uitgevonden te worden. We kennen allemaal de basis van het Pokmon game-recept. Wat mij betreft wordt daar nu gewoon te veel aan gesleuteld om maar 'populair' over te komen. Ik snap sommige fans echt niet die maar blijven schreeuwen voor ingrijpende veranderingen: volgens mij is iedereen juist fan geworden door hoe Pokmon ooit begonnen is.
Een nieuwe frisse wind kan wat mij betreft geen kwaad. Ik vind het juist heel tof dat oude Pokmon een restyle krijgen qua type. Ik zie dat eigenlijk liever dan die gekke dansende vogels of dat insect dat op een bus lijkt. Voor de rest snap ik je kritiek niet zo, want zo anders is de gameplay toch niet?
pi_164170943
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
Het lijkt er op dat deze game het concept van de voorgaande games het meest op z'n kop gaat zetten. Nieuwe typings gebaseerd op de regio en speciale evoluties en vormen is een enorme bom die ze droppen, en ik kan er alleen maar enthousiast over zijn. Het geeft meer lucht aan het concept van de games en zorgt er ook voor dat er nog meer generaties kunnen komen met nog meer unieke variaties.

Geen gyms meer klinkt ook als een radicale verandering.

Ik heb er zin in. Voor het eerst een nieuwe Pokmongame waarbij je niet zo goed weet wat je kunt verwachten. Heel erg tof.
Dat de gyms verdwijnen is nog helemaal niet bevestigd toch?

Ik heb zelf alleen het gevoel dat de regio zo klein lijkt...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_164171587
Ik ben best wel hyped over dit spel.

Hoop alleen wel dat ze verschillende moeilijkheidsgraden hebben.

Ik wil hem wel op expert kunnen uitspelen :9

X en Y was zo simpel met 3 Pokemons per gym en 5 Pokemons bij de elite 4 :')
pi_164198180
Belangrijkste nieuws is dat er geen HM slave meer nodig is. Tenminste, zo lees ik het...
pi_164198201
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef Lhyanna het volgende:
Belangrijkste nieuws is dat er geen HM slave meer nodig is. Tenminste, zo lees ik het...
Goede zaak als het waar is. Heb eerder dit topic al benoemd waarom dat ouderwets game design is, en geen plaats meer moet hebben in de nieuwe games.
pi_164198517
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Goede zaak als het waar is. Heb eerder dit topic al benoemd waarom dat ouderwets game design is, en geen plaats meer moet hebben in de nieuwe games.
Klopt, zo iets maakt het spel frustrerender, niet moeilijker/makkelijker.

Echter, moet het spel nu helemaal een moeilijkheidsgraad hebben. Je hebt nu gewoon een extra slot, dus het spel is in theorie wel makkelijker geworden.
pi_164199431
Waarschijnlijk zijn er 2 regios omdat er op die hawaii regio geen gyms zijn.
pi_164208102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef Lhyanna het volgende:
Belangrijkste nieuws is dat er geen HM slave meer nodig is. Tenminste, zo lees ik het...
Ik begrijp je niet helemaal :o

Wat bedoel je precies? :@ :)

Ben benieuwd namelijk waar het precies over gaat...
pi_164212158
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarschijnlijk zijn er 2 regios omdat er op die hawaii regio geen gyms zijn.
Hopelijk wel, want dat maakte Gold/Silver/Crystal en de remakes zo tof.
SOONY
pi_164212638
Ik zie een extra regio/gebied ook wel gebeuren om de non-Alola forms te krijgen van Pokmon.
pi_164218417
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarschijnlijk zijn er 2 regios omdat er op die hawaii regio geen gyms zijn.
Ja dus?
  Redactie Games donderdag 4 augustus 2016 @ 10:24:19 #112
181272 crew  Noppie2000
pi_164218445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarschijnlijk zijn er 2 regios omdat er op die hawaii regio geen gyms zijn.
Nee.
pi_164219787
quote:
Nintendo is putting together a triple-A software lineup to ensure NX flies out of the gate next year.

Developer Game Freak will bring Pokemon to the platform, while Nintendo's first-party titles include the previously announced Zelda game - Breath of the Wild - and a new Mario game. All three products are scheduled to appear within the first six months of the machine's life.

http://www.mcvuk.com/news(...)ream-line-up/0170678
SOONY
pi_164219946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 20:50 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet helemaal :o

Wat bedoel je precies? :@ :)

Ben benieuwd namelijk waar het precies over gaat...
Hoe ik het lees, krijg je items voor rideable pokemon. Deze pokemon kun je niet aan je party toe voegen, dus hopelijk gaat het om items als de eon-flute. Zo zijn er tot nu toe 2 die kunnen surfen(Lapras en Sharpedo). Sharpedo gaat sneller, kan rotsen in het water breken en springen, dus ik zie het nut niet in van Lapras, met de informatie die we nu hebben. Voorlopig zijn er 6 bekend. Van de oude HM's is er geen informatie over Waterfall/Dive/Whirlpool(Misschien Lapras?), Cut, Flash, Strength. Zou best kunnen dat er f nog meer pokemon komen, f deze vervallen, f HM's er alsnog inzitten.

quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:49 schreef DKUp het volgende:

[..]

Klinkt goed!
  donderdag 4 augustus 2016 @ 12:09:26 #115
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_164220265
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:55 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Hoe ik het lees, krijg je items voor rideable pokemon. Deze pokemon kun je niet aan je party toe voegen, dus hopelijk gaat het om items als de eon-flute. Zo zijn er tot nu toe 2 die kunnen surfen(Lapras en Sharpedo). Sharpedo gaat sneller, kan rotsen in het water breken en springen, dus ik zie het nut niet in van Lapras, met de informatie die we nu hebben. Voorlopig zijn er 6 bekend. Van de oude HM's is er geen informatie over Waterfall/Dive/Whirlpool(Misschien Lapras?), Cut, Flash, Strength. Zou best kunnen dat er f nog meer pokemon komen, f deze vervallen, f HM's er alsnog inzitten.

[..]

Klinkt goed!
Hms zaten er altijd in om te voorkomen dat je meteen overal kom komen. Als ze dat hier op een andere manier kunnen oplossen vanwege meerdere eilanden die misschien met een ferry oid zijn verbonden, dan zou het kunnen dat ze ze overslaan.
Ik ben benieuwd!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_164220382
Die item limit voor de PC in gen1 is best wel kut. :')
pi_164225438
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 22:55 schreef Delibird het volgende:

[..]

Met deze manier zou het moeten lukken:
https://www.reddit.com/r/(...)mon_darkrai_without/
Werkt als een trein, thanks! Scheelt me weer 50 minuten enkele reis naar de gamemania!
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164229104
Van een leak die op Reddit redelijk serieus wordt genomen:

Here's the link:
https://reddit.com/r/PokeMoonSun/comments/4w359h/pokmon_sun_and_moon_news_confidential_info/?utm_source=mweb_redirect&compact=true

Warning long Summary!!!

So, that new trailer on the 12th is going to reveal anywhere between 2-5 new Alolan Pokemon forms. The Pokmon I do know that are confirmed are: Marowak, getting Ground and Fire, and Arcanine getting Dragon and Water.

The starter's evolutions will be shown, the names are Robingroot, Panthster, and Entermaid, (yes those Chinese leaks are real).

The Final Starters typing are Grass/Flying Fire/Dark Water/Fairy.

There are no 2 different forms for them.

7 new Pokmon will be revealed, including a dolphin Pokmon, Rockruff's evolution, and a new guardian deity Pokmon.

Mega Evolution will be returning.

Rowlet's line obviously remains Grass/Flying, the mid evolution is called Grottowl. Litten's mid evolution stays as a Fire type and is called Felithe. Popplio's evolution becomes Water/Fairy and is called Searen.

The Evolution line is based on British Folklore, i.e. a Mermaid. for Entermaid, Robin Hood for Robingroot, and, strangely enough, an Ogre for Panthster.

They came up with the color schemes for them.

Grottowl, the second stage evolution, trained with Pokmon like Greninja to improve it's abilities in order to effectively hunt it's prey silently. It's design is based off a barn owl and has a green wing color.

Other 3 islands are called Akala, Ula Ula and Poni Island

Marshadow is Ghost/Fire (not too unique but still another combo!)

Politoed gets a Mega, Poliwrath gets an Alola form.

there will be a total 120 new Pokemon, 10 Megas and they don't know about Alolan forms.

Other Pokeride Pokemon are:Gyarados, Talonflame, Pidgeot and Girafarig. Post game: Legendaries include Lugia and Ho-oh.

New Battle Resort Facility postgame

Megas: Johto starters, Politoed, and Rapidash. Alolan forms: Marowak, Slowbro, Poliwrath, Golem Doduo's Evo line, Abra's evo line, Onix, and Vileplume.

Marowak: Fire/Ground. Slowbro: Pure Dragon. Poliwrath: Fire/Fighting Golem: Rock/Fire Doduo, Dodrio: Flying/Fighting.Abra evolutions: Psychic/Fighting. Onix: Ice/Steel. Vileplume: Grass/Fire.

Alolan Forms are only Kanto

The Other Guardians share "Tapu" in their name.

The Games will be much longer than any other Pokemon game.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 22:03:40 #119
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164232208
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 20:01 schreef Syntos het volgende:
Van een leak die op Reddit redelijk serieus wordt genomen:

Here's the link:
https://reddit.com/r/PokeMoonSun/comments/4w359h/pokmon_sun_and_moon_news_confidential_info/?utm_source=mweb_redirect&compact=true

Warning long Summary!!!

So, that new trailer on the 12th is going to reveal anywhere between 2-5 new Alolan Pokemon forms. The Pokmon I do know that are confirmed are: Marowak, getting Ground and Fire, and Arcanine getting Dragon and Water.

The starter's evolutions will be shown, the names are Robingroot, Panthster, and Entermaid, (yes those Chinese leaks are real).

The Final Starters typing are Grass/Flying Fire/Dark Water/Fairy.

There are no 2 different forms for them.

7 new Pokmon will be revealed, including a dolphin Pokmon, Rockruff's evolution, and a new guardian deity Pokmon.

Mega Evolution will be returning.

Rowlet's line obviously remains Grass/Flying, the mid evolution is called Grottowl. Litten's mid evolution stays as a Fire type and is called Felithe. Popplio's evolution becomes Water/Fairy and is called Searen.

The Evolution line is based on British Folklore, i.e. a Mermaid. for Entermaid, Robin Hood for Robingroot, and, strangely enough, an Ogre for Panthster.

They came up with the color schemes for them.

Grottowl, the second stage evolution, trained with Pokmon like Greninja to improve it's abilities in order to effectively hunt it's prey silently. It's design is based off a barn owl and has a green wing color.

Other 3 islands are called Akala, Ula Ula and Poni Island

Marshadow is Ghost/Fire (not too unique but still another combo!)

Politoed gets a Mega, Poliwrath gets an Alola form.

there will be a total 120 new Pokemon, 10 Megas and they don't know about Alolan forms.

Other Pokeride Pokemon are:Gyarados, Talonflame, Pidgeot and Girafarig. Post game: Legendaries include Lugia and Ho-oh.

New Battle Resort Facility postgame

Megas: Johto starters, Politoed, and Rapidash. Alolan forms: Marowak, Slowbro, Poliwrath, Golem Doduo's Evo line, Abra's evo line, Onix, and Vileplume.

Marowak: Fire/Ground. Slowbro: Pure Dragon. Poliwrath: Fire/Fighting Golem: Rock/Fire Doduo, Dodrio: Flying/Fighting.Abra evolutions: Psychic/Fighting. Onix: Ice/Steel. Vileplume: Grass/Fire.

Alolan Forms are only Kanto

The Other Guardians share "Tapu" in their name.

The Games will be much longer than any other Pokemon game.
Mega Typhlosion! _O_
pi_164237638
Ik had liever een poliwrath mega gezien dan een polytoed, maar een fighting abra lijkt me wel weer geinig. En een fire/grass vileplume lijke me ook wel cool.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164237825
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 20:01 schreef Syntos het volgende:
Van een leak die op Reddit redelijk serieus wordt genomen:

Here's the link:
https://reddit.com/r/PokeMoonSun/comments/4w359h/pokmon_sun_and_moon_news_confidential_info/?utm_source=mweb_redirect&compact=true

Warning long Summary!!!

So, that new trailer on the 12th is going to reveal anywhere between 2-5 new Alolan Pokemon forms. The Pokmon I do know that are confirmed are: Marowak, getting Ground and Fire, and Arcanine getting Dragon and Water.

The starter's evolutions will be shown, the names are Robingroot, Panthster, and Entermaid, (yes those Chinese leaks are real).

The Final Starters typing are Grass/Flying Fire/Dark Water/Fairy.

There are no 2 different forms for them.

7 new Pokmon will be revealed, including a dolphin Pokmon, Rockruff's evolution, and a new guardian deity Pokmon.

Mega Evolution will be returning.

Rowlet's line obviously remains Grass/Flying, the mid evolution is called Grottowl. Litten's mid evolution stays as a Fire type and is called Felithe. Popplio's evolution becomes Water/Fairy and is called Searen.

The Evolution line is based on British Folklore, i.e. a Mermaid. for Entermaid, Robin Hood for Robingroot, and, strangely enough, an Ogre for Panthster.

They came up with the color schemes for them.

Grottowl, the second stage evolution, trained with Pokmon like Greninja to improve it's abilities in order to effectively hunt it's prey silently. It's design is based off a barn owl and has a green wing color.

Other 3 islands are called Akala, Ula Ula and Poni Island

Marshadow is Ghost/Fire (not too unique but still another combo!)

Politoed gets a Mega, Poliwrath gets an Alola form.

there will be a total 120 new Pokemon, 10 Megas and they don't know about Alolan forms.

Other Pokeride Pokemon are:Gyarados, Talonflame, Pidgeot and Girafarig. Post game: Legendaries include Lugia and Ho-oh.

New Battle Resort Facility postgame

Megas: Johto starters, Politoed, and Rapidash. Alolan forms: Marowak, Slowbro, Poliwrath, Golem Doduo's Evo line, Abra's evo line, Onix, and Vileplume.

Marowak: Fire/Ground. Slowbro: Pure Dragon. Poliwrath: Fire/Fighting Golem: Rock/Fire Doduo, Dodrio: Flying/Fighting.Abra evolutions: Psychic/Fighting. Onix: Ice/Steel. Vileplume: Grass/Fire.

Alolan Forms are only Kanto

The Other Guardians share "Tapu" in their name.

The Games will be much longer than any other Pokemon game.
Benieuwd wat hiervan waar is. volgende week weten we het
pi_164238171
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:22 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Benieuwd wat hiervan waar is. volgende week weten we het
Hij heeft al bekend dat een deel verzonnen is.
pi_164238211
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Mega Typhlosion! _O_
Mega Typhlosion en Mega Fereligatr kijk ik zo erg naar uit he.

Okee naar Mega Meganium ook wel :P
pi_164238447
Volcanion word in ieder geval in oktober uitgegeven in de VS. Ik denk dat het veilig is om te stellen dat wij hem dan ook in die periode krijgen.
pi_164241025
Staat ook in de reacties:
quote:
Yes, you can visit Kalos.
SOONY
pi_164241144
Ik geloof er niks van, een Japanner die werkte bij GF gaat echt niet op Reddit posten, hij zou dat eerder doen op een Japans forum zoals 2chan.

Dit zegt ook genoeg:
quote:
Turns out I left some of my documents at game freak before they fired, they told me too come get them. I'm on my way there, I'll try get as many answers to u guys' questions as i can.
quote:
Ummm... it was around 1 am in japan when you posted this comment.. and they tell you to come get the documents at this time sure...
quote:
and he got there, in and out of Game Freak in like 4 minutes. And there was only a receptionist there....?
pi_164246298
*O* :D
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 05:08:11 #128
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164263010
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 05:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Leuk verhaal. :+

[ afbeelding ]
:D
pi_164263012
Leuke nieuwe Pikachu plush met Nederland als thema O+
https://twitter.com/Pokeshopper/status/761581931020578820
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 08:43:35 #131
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164263059
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 08:30 schreef Delibird het volgende:
Leuke nieuwe Pikachu plush met Nederland als thema O+
https://twitter.com/Pokeshopper/status/761581931020578820
[ afbeelding ]
OMG! O+ Heb zelf eentje met een Gyarados-cape. :@
pi_164263489
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 08:43 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

OMG! O+ Heb zelf eentje met een Gyarados-cape. :@
Ik met Magikarp-cape. :D Jammer dat je ze moet importeren en niet gewoon hier in Europa verkopen.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 10:33:16 #133
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164264065
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 09:42 schreef Delibird het volgende:

[..]

Ik met Magikarp-cape. :D Jammer dat je ze moet importeren en niet gewoon hier in Europa verkopen.
Wij zijn matties! :D Met de opening van het nieuwe Pokmon Center in Kyoto zijn ze er nu ook met Ho-Oh- en Lugia-capes. :@ God bless eBay. _O_
pi_164264535
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 10:33 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wij zijn matties! :D Met de opening van het nieuwe Pokmon Center in Kyoto zijn ze er nu ook met Ho-Oh- en Lugia-capes. :@ God bless eBay. _O_
Echt vet. _O_ Ik wil ze allemaal, maar heb te weinig geld :'( .
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 21:21:13 #135
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164280300
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:12 schreef Delibird het volgende:

[..]

Echt vet. _O_ Ik wil ze allemaal, maar heb te weinig geld :'( .
Ik wil nog steeds een echte Pok Doll van Squirtle. :') Zo eentje die je ook in de games hebt voor je Secret Base. :P
pi_164290331
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik wil nog steeds een echte Pok Doll van Squirtle. :') Zo eentje die je ook in de games hebt voor je Secret Base. :P
Daar heb ik gisteren toevallig ook nog naar zitten kijken :P
  zondag 7 augustus 2016 @ 08:23:51 #137
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164290368
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 08:11 schreef Unites het volgende:

[..]

Daar heb ik gisteren toevallig ook nog naar zitten kijken :P
En een aankoop overwogen?
pi_164290676
quote:
17s.gif Op zondag 7 augustus 2016 08:23 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

En een aankoop overwogen?
Ja! Alleen ik wil graag een mooie, chte knuffel en geen namaak. Weet jij toevallig een plek waar je die kunt bestellen? :)
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:03:26 #139
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164295816
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 09:21 schreef Unites het volgende:

[..]

Ja! Alleen ik wil graag een mooie, chte knuffel en geen namaak. Weet jij toevallig een plek waar je die kunt bestellen? :)
Ik scoor ze altijd via eBay. :) Heb een fan made Squirtle daarvan en een legit Pikachu met Gyarados-cape. En van een vriendin die toevallig in Japan was een Blastoise toen ze speciaal voor me langs het Pokmon Center ging. :7 Tip voor bestellen: wees op je hoede voor verkopers vanuit China. In de kleine lettertjes las ik dat die Pikachu die ik bijna wilde kopen namaak was. Meestal zit je wel goed als de verkoper in Japan woont. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164306949
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik wil nog steeds een echte Pok Doll van Squirtle. :') Zo eentje die je ook in de games hebt voor je Secret Base. :P
Die is ook leuk ja. O+

Zie dat de Nederlandse Pikachu plush nu te pre orderen is. :P
http://www.ebay.com/itm/P(...)?hash=item4b0500276a
pi_164307453
Geleakte lijst met alle nieuwe Pokmon.

http://archive.is/Qu1Er
  zondag 7 augustus 2016 @ 20:36:24 #142
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164307777
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:13 schreef Delibird het volgende:

[..]

Die is ook leuk ja. O+

Zie dat de Nederlandse Pikachu plush nu te pre orderen is. :P
http://www.ebay.com/itm/P(...)?hash=item4b0500276a
Ze weten de fans wel hongerig te houden. :D
  zondag 7 augustus 2016 @ 23:11:00 #144
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164314876
quote:
Zit nu als een kleuter te grijnzen, dat wil je niet weten. _O-

O+ O+ O+
pi_164316102
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zit nu als een kleuter te grijnzen, dat wil je niet weten. _O-

O+ O+ O+
:D
Er is nu ook een Magikarp lied :P
http://kotaku.com/pokemon(...)o-useless-1784584588
pi_164318663
Wow pluche Pikachu O+
  maandag 8 augustus 2016 @ 01:19:50 #147
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164318883
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef Delibird het volgende:

[..]

:D
Er is nu ook een Magikarp lied :P
http://kotaku.com/pokemon(...)o-useless-1784584588
_O-

Japanners. _O_
pi_164318931
Die Hyper Training is heerlijke verbetering voor Sun/Moon, maakt cheaten minder aantrekkelijk en hoef je niet meer uren te grinden voor die perfect IV's.
pi_164322981
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2016 01:21 schreef Donnis het volgende:
Die Hyper Training is heerlijke verbetering voor Sun/Moon, maakt cheaten minder aantrekkelijk en hoef je niet meer uren te grinden voor die perfect IV's.
Dan moeten die secret bases waar ik kan levelen wel blijven; Een pokemon naar lvl 100 levelen kost ook wel even tijd als ik niet kan power levelen.
Niet dat breeden van 5-6 IV niet een eeuwigheid duurt...
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164323262
Momenteel bezig met Leaf green en ik vroeg me af wat jullie teams allemaal zijn! :D

Mijne is momenteel:

Charizard : lvl45
Raichu: lvl 35
Nidoking : lvl 34
Victreebell : lvl 43
Snorlax: lvl 36
Dratini : lvl 24 (net gevangen in safarizone, deze heeft mijn Gyarados van lvl 42 vervangen)
pi_164325133
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:49 schreef Gutanoth het volgende:
Momenteel bezig met Leaf green en ik vroeg me af wat jullie teams allemaal zijn! :D

Mijne is momenteel:

Charizard : lvl45
Raichu: lvl 35
Nidoking : lvl 34
Victreebell : lvl 43
Snorlax: lvl 36
Dratini : lvl 24 (net gevangen in safarizone, deze heeft mijn Gyarados van lvl 42 vervangen)
Met ORAS ben ik een eggrun (random eieren van iemand gekregen) aan het doen.
Ik heb:
Gastly
Muk
Floette
Geodude
Tangela en als laatste
teddiursa

Nog niet zo lang bezig, dus ze zijn allemaal net onder de 30
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164325374
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:34 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

Met ORAS ben ik een eggrun (random eieren van iemand gekregen) aan het doen.
Ik heb:
Gastly
Muk
Floette
Geodude
Tangela en als laatste
teddiursa

Nog niet zo lang bezig, dus ze zijn allemaal net onder de 30
Aah tof, en het is dan ook de bedoeling dat je die voor altijd gaat blijven gebruiken?
pi_164325791
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:44 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Aah tof, en het is dan ook de bedoeling dat je die voor altijd gaat blijven gebruiken?
Jep, ik mag ze niet inwisselen voor wat ander; Wel evolueren natuurlijk.
Maar ik moet zeggen, het is nog best pittig! Mijn team heeft met sommige trainers toch best wat moeite.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164326326
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:02 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

Jep, ik mag ze niet inwisselen voor wat ander; Wel evolueren natuurlijk.
Maar ik moet zeggen, het is nog best pittig! Mijn team heeft met sommige trainers toch best wat moeite.
Lijkt me wel pittig. Weet degene die jou de eieren verstuurt welke pokemon eruit zullen hatchen?
pi_164326412
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:23 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Lijkt me wel pittig. Weet degene die jou de eieren verstuurt welke pokemon eruit zullen hatchen?
Soms, maar vaak hebben mensen wel wat eieren in de bank zitten waar ze niets mee doen en al lange tijd niet meer weten wat er in zit. Ik had niet echt iemand die eieren had en een vriendenlijst heb ik in de game ook niet echt (2 mensen).

Daarom heb ik een random number generator gebruikt om 6 pokedex nummers te genereren en die eieren heb ik via mn schoonzus naar mijzelf gestuurd. Dit is de site die ik heb gebruikt: http://www.wyncorporation.com/pokemon/
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164326491
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:27 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

Soms, maar vaak hebben mensen wel wat eieren in de bank zitten waar ze niets mee doen en al lange tijd niet meer weten wat er in zit. Ik had niet echt iemand die eieren had en een vriendenlijst heb ik in de game ook niet echt (2 mensen).

Daarom heb ik een random number generator gebruikt om 6 pokedex nummers te genereren en die eieren heb ik via mn schoonzus naar mijzelf gestuurd. Dit is de site die ik heb gebruikt: http://www.wyncorporation.com/pokemon/
Oh leuk, op die manier ga ik een team voor Sun en Moon maken, denk ik.
pi_164326527
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:27 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

Soms, maar vaak hebben mensen wel wat eieren in de bank zitten waar ze niets mee doen en al lange tijd niet meer weten wat er in zit. Ik had niet echt iemand die eieren had en een vriendenlijst heb ik in de game ook niet echt (2 mensen).

Daarom heb ik een random number generator gebruikt om 6 pokedex nummers te genereren en die eieren heb ik via mn schoonzus naar mijzelf gestuurd. Dit is de site die ik heb gebruikt: http://www.wyncorporation.com/pokemon/
Klinkt heel tof!

Mijn vriendin en ik gaan binnenkort beginnen aan X en Y (ieder een van de twee) en als we die uit hebben wilde ik een Nuzlocke gaan doen, maar dit klinkt ook wel heel leuk!
pi_164326641
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Klinkt heel tof!

Mijn vriendin en ik gaan binnenkort beginnen aan X en Y (ieder een van de twee) en als we die uit hebben wilde ik een Nuzlocke gaan doen, maar dit klinkt ook wel heel leuk!
Als je 2 maanden wacht kun je met iedereen starten aan Sun/Moon
pi_164326678
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:39 schreef videonatic het volgende:

[..]

Als je 2 maanden wacht kun je met iedereen starten aan Sun/Moon
Eerder 3 maanden. In die tijd ben je wel klaar met X/Y.
pi_164326706
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
Nuzlocke
Ja zo'n Nuzlocke challenge is ook wel tof! gezien ik X en Y nog niet helemaal heb uitgespeeld is het misschien wel leuk om daarmee opnieuw te starten als ik op vakantie ga.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164327447
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:39 schreef videonatic het volgende:

[..]

Als je 2 maanden wacht kun je met iedereen starten aan Sun/Moon
Hmm ja, maar ik heb begrepen dat X/Y wel leuk is vanwege de vele kanto pokemon (ik heb na gold/silver geen pokemon meer gespeeld)
pi_164328120
Ik zou toch ff wachten :+
pi_164328382
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:43 schreef videonatic het volgende:
Ik zou toch ff wachten :+
pi_164329106
Omdat de kans aanwezig is dat je over 3 maanden pokemon en de hype ff zat bent omdat je flink hebt lopen grinden. Dat is een slechte timing en lijkt me zonde met een nieuwe game.
pi_164330638
Laat die jongen lekker met X/Y beginnen. Als je een uurtje per dag speelt ben je met een paar weken helemaal klaar met het spel en kan hij verder met S/M en de postgame die het gaat bieden voor de lange termijn.
pi_164341068
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:49 schreef Gutanoth het volgende:
Momenteel bezig met Leaf green en ik vroeg me af wat jullie teams allemaal zijn! :D

Mijne is momenteel:

Charizard : lvl45
Raichu: lvl 35
Nidoking : lvl 34
Victreebell : lvl 43
Snorlax: lvl 36
Dratini : lvl 24 (net gevangen in safarizone, deze heeft mijn Gyarados van lvl 42 vervangen)
Gister voor een (poosje) laatste keer opnieuw begonnen met Y.

Heb momenteel Ivysaur, Butterfree, Snorlax, Pikachu, Pidgeotto en Psyduck.
Ik wil uiteindelijk Mega Venusaur, Mega Mewtwo Y, Zapdos, Lapras, Snorlax en een Eevee.
pi_164355126
Moet ik nu trouwens al kijken naar Iv's enzo? Ik heb wat van die calculators online opgezocht, maar begrijp niet echt wat ik nu moet zien :P
pi_164355215
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 07:58 schreef Gutanoth het volgende:
Moet ik nu trouwens al kijken naar Iv's enzo? Ik heb wat van die calculators online opgezocht, maar begrijp niet echt wat ik nu moet zien :P
Nee joh, IV's gaan pas een rol spelen post-game, als je een competitief team samen wilt stellen.
pi_164355284
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 08:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee joh, IV's gaan pas een rol spelen post-game, als je een competitief team samen wilt stellen.
Ah top, dan ga ik me daar nog niet druk om maken
pi_164357964
Er is wat nieuwe info online gekomen:

https://i.reddituploads.c(...)1f73525f53e2a8e76954

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164358160
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Er is wat nieuwe info online gekomen:

https://i.reddituploads.c(...)1f73525f53e2a8e76954

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat ik alles inmiddels wel gezien had, maar blijkbaar kan het altijd erger.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_164358603
Gewoon een zand versie van Muk dus, ik vind hem wel grappig.
De geest van Muk die een fysieke vorm probeert aan te nemen met wat beschikbaar is. :P
  Redactie Games dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:41:21 #173
181272 crew  Noppie2000
pi_164358659
Nieuwe Pokmon? Wat lelijk, eerste gen FRW! Wat is dit voor onzin!

Ik vind ze wel grappig, een zandkasteel :D
pi_164360191
Op reddit staat ook dat wanneer de zandkasteel pokemon aangevallen wordt met een water aanval, hij zijn zand verliest en in een ghost pokemon veranderd
pi_164360284
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
Op reddit staat ook dat wanneer de zandkasteel pokemon aangevallen wordt met een water aanval, hij zijn zand verliest en in een ghost pokemon veranderd
Dat is dan wel weer heel tof, als dat waar is :)
pi_164360319
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
Op reddit staat ook dat wanneer de zandkasteel pokemon aangevallen wordt met een water aanval, hij zijn zand verliest en in een ghost pokemon veranderd
dat zou wel een toffe mechanic zijn! Dat werkt volgens mij ook zo met die outer core pokemon

** edit **
Shields down ability is dat van Minior (http://www.pokemon-sunmoon.com/en-us/pokemon/minior/ )
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164361621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
Op reddit staat ook dat wanneer de zandkasteel pokemon aangevallen wordt met een water aanval, hij zijn zand verliest en in een ghost pokemon veranderd
Tof idee.
pi_164368577
Mijn enigste reactie is eigenlijk: ' :') '

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2016 17:32:48 ]
  Redactie Games dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:40:46 #179
181272 crew  Noppie2000
pi_164368826
Weten we :P
pi_164369177
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:40 schreef Noppie2000 het volgende:
Weten we :P
Ik probeer het echt :P

Echt waar :P
  Redactie Games dinsdag 9 augustus 2016 @ 18:03:26 #181
181272 crew  Noppie2000
pi_164369400
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:55 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik probeer het echt :P

Echt waar :P
Laat je innerlijke kind los, Unites! Een Geest Zandkasteel! Zijn Japanse naam betekent Sand Castle of Death! What's not to love! O+
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:59:46 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164373046
Een zandkasteel Pokmon is fucking awesome :D Als ik die vang blijft hij voor altijd in mijn team _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games dinsdag 9 augustus 2016 @ 20:04:53 #184
181272 crew  Noppie2000
pi_164373221
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een zandkasteel Pokmon is fucking awesome :D Als ik die vang blijft hij voor altijd in mijn team _O_
Een zandkasteel Pokmon die andere Pokmon vangt, hun levensenergie absorbeert (vermoord), om hun zielen vervolgens ook een zandkasteel Pokmon te maken is nog zoveel meer awesome _O_
pi_164373408
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:04 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Een zandkasteel Pokmon die andere Pokmon vangt, hun levensenergie absorbeert (vermoord), om hun zielen vervolgens ook een zandkasteel Pokmon te maken is nog zoveel meer awesome _O_
misschien moeten we hem dan toch dark/ghost typing geven :+
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164387207
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:10 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

misschien moeten we hem dan toch dark/ghost typing geven :+
Ik vind Ghost/Ground juist wel passend :P
pi_164387653
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Laat je innerlijke kind los, Unites! Een Geest Zandkasteel! Zijn Japanse naam betekent Sand Castle of Death! What's not to love! O+
Of, als je het anders leest "It's a Castle!". Wat ik heel grappig vind, ook al snap ik zelf niet zo goed waarom.

Ik begin hem ook leuker te vinden. Hype levels are building. Ik heb het idee dat dit de meest frisse wind in jaren is in de games.
pi_164389458
Nieuwe leaks:



Of eerder geruchten misschien, alhoewel... sommige dingen wisten we al:

  donderdag 11 augustus 2016 @ 04:10:09 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164418722
De nieuwe leaks met betere plaatjes. Inclusief Raichu en Cubone in hun Aloha versie.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1261095&page=1
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 11 augustus 2016 @ 06:19:09 #190
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164419294
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 04:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
De nieuwe leaks met betere plaatjes. Inclusief Raichu en Cubone in hun Aloha versie.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1261095&page=1
Team Skull. :')
pi_164419405
Tering :o

Ben nu bij de elite 4 met dit team:

Dragonite lvl57
Victreebel lvl 47
Alakazam lvl 47
Zapdos lvl 51
Charizard lvl 48
Snorlax lvl 45

En het is bijna onmogelijk om de eerste 2 trainers te verslaan :( En ik maar denken dat ik een goed uitgebalanceerd team heb :o
  donderdag 11 augustus 2016 @ 07:53:16 #192
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164419612
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 07:06 schreef Gutanoth het volgende:
Tering :o

Ben nu bij de elite 4 met dit team:

Dragonite lvl57
Victreebel lvl 47
Alakazam lvl 47
Zapdos lvl 51
Charizard lvl 48
Snorlax lvl 45

En het is bijna onmogelijk om de eerste 2 trainers te verslaan :( En ik maar denken dat ik een goed uitgebalanceerd team heb :o
Ik train alleen m'n Starter. :@
pi_164419709
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 07:53 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik train alleen m'n Starter. :@
Zo deed ik het vroeger ook altijd, het team waarmee ik de elite 4 heb verslagen in blue was volgens mij een lvl 80 venusaur en dan wat lvl 30 andere pokemon :P
pi_164419845
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 07:53 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik train alleen m'n Starter. :@
Dit ja hahaha :@
  donderdag 11 augustus 2016 @ 09:07:11 #195
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164420180
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 07:06 schreef Gutanoth het volgende:
Tering :o

Ben nu bij de elite 4 met dit team:

Dragonite lvl57
Victreebel lvl 47
Alakazam lvl 47
Zapdos lvl 51
Charizard lvl 48
Snorlax lvl 45

En het is bijna onmogelijk om de eerste 2 trainers te verslaan :( En ik maar denken dat ik een goed uitgebalanceerd team heb :o
Ja dat is ook een kutteam voor de eerste. Die is water/ijs dus die kan je met electric helemaal kapot maken. Moet je niet een Flying/Electric hebben, want die kan niet tegen ijs. Dragonite kan niet tegen ijs n Victreebel niet. Die gast met zijn Onixen zou niet zo lastig moeten zijn. Die vechtpokemon kan Zapdos makkelijk verslaan en die Onixxen heb je je grass voor.

Het team wat je hebt is vooral een drama voor de eerste. Voor Lance kan het ook lastig wezen als je je Dragonite en/of Snorlax geen icebeam of blizzard geleerd hebt.
Laffe huichelaar
pi_164421332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja dat is ook een kutteam voor de eerste. Die is water/ijs dus die kan je met electric helemaal kapot maken. Moet je niet een Flying/Electric hebben, want die kan niet tegen ijs. Dragonite kan niet tegen ijs n Victreebel niet. Die gast met zijn Onixen zou niet zo lastig moeten zijn. Die vechtpokemon kan Zapdos makkelijk verslaan en die Onixxen heb je je grass voor.

Het team wat je hebt is vooral een drama voor de eerste. Voor Lance kan het ook lastig wezen als je je Dragonite en/of Snorlax geen icebeam of blizzard geleerd hebt.
Mijn dragonite kent blizzard, maar in het geval van dit team kan ik dus beter mijn raichu gebruiken?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 10:30:56 #197
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164421433
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:25 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Mijn dragonite kent blizzard, maar in het geval van dit team kan ik dus beter mijn raichu gebruiken?
Ja, dat lijkt me wel. 4 van de pokemon in het eerste team werkt Electric super effective op, dus zou je wat aan Zapdos hebben, maar ze hebben allemaal ijsaanvallen en daar kan je vliegende Zapdos niet tegen. Terwijl een Electric pokemon ze wel helemaal kapot kan maken, dan moet je alleen voor Jinx je Charizard geburiken
Laffe huichelaar
pi_164421682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me wel. 4 van de pokemon in het eerste team werkt Electric super effective op, dus zou je wat aan Zapdos hebben, maar ze hebben allemaal ijsaanvallen en daar kan je vliegende Zapdos niet tegen. Terwijl een Electric pokemon ze wel helemaal kapot kan maken, dan moet je alleen voor Jinx je Charizard geburiken
Top, dan ga ik mijn Raichu weer even levelen!
  donderdag 11 augustus 2016 @ 10:49:29 #199
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_164421817
Ik ben niet zo weg van die nieuwe vormen. Klinkt toch een tikkeltje fantasieloos.
Verder zie ik enorm veel nieuwe fairies voorbijkomen, wat opvallend is. Al zien de meeste nieuwe pokemon er leuk en aantrekkelijk uit. Ik zou moeite hebben om een team van slechts 6 samen te stellen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_164421936
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben niet zo weg van die nieuwe vormen. Klinkt toch een tikkeltje fantasieloos.
Verder zie ik enorm veel nieuwe fairies voorbijkomen, wat opvallend is. Al zien de meeste nieuwe pokemon er leuk en aantrekkelijk uit. Ik zou moeite hebben om een team van slechts 6 samen te stellen.
Ik vind het tot nu toe wel tof.

En eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht
  Redactie Games donderdag 11 augustus 2016 @ 11:12:47 #201
181272 crew  Noppie2000
pi_164422274

Hier trouwens de Japanse trailer met de nieuwe Pokmon / het nieuwe team. Engelse trailer komt vandaag of morgen als het goed is.
pi_164422997
Team Skull zijn een soort van wiggers zo weggelopen uit 21 Jump Street :')

Ze zien er wel cooler uit dan de gaylords uit XY die alles maar mooi willen maken.
pi_164423063
Alles was gelekt dus -O-
SOONY
pi_164423208
Heeft Team Skull geen nieuwe Pokmon uit de nieuwe regio? :o
  Redactie Games donderdag 11 augustus 2016 @ 11:55:53 #205
181272 crew  Noppie2000
pi_164423245
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:54 schreef Unites het volgende:
Heeft Team Skull geen nieuwe Pokmon uit de nieuwe regio? :o
Ongetwijfeld wel :P Ze gebruiken wel Ultra Balls en Safari Balls (of een ander soort), grappig detail :Y
pi_164423362
Wat doet die vis nou precies voor een evolutie in battle? is dat nou een Z move, mega pokemon (maar tijdelijk?). Ik ben in de war.

Had wel wat meer van een dark meowth verwacht om heel eerlijk te zijn!
Verder leuke mons! Die paddestoel ziet er wel cool uit en marrowak ook!

Krijgen jullie trouwens ook de kriebels van die 8 bit call van drowzee ? Heb hem met go al 600 miljoen miljard keer moeten vangen xD
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164423444
Die Raichu is raar.
pi_164423590
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef xeromorphic het volgende:
Wat doet die vis nou precies voor een evolutie in battle? is dat nou een Z move, mega pokemon (maar tijdelijk?). Ik ben in de war.

Had wel wat meer van een dark meowth verwacht om heel eerlijk te zijn!
Verder leuke mons! Die paddestoel ziet er wel cool uit en marrowak ook!

Krijgen jullie trouwens ook de kriebels van die 8 bit call van drowzee ? Heb hem met go al 600 miljoen miljard keer moeten vangen xD
Is zijn School form, net zoals Minior, Zygarde en Darmanitan van form veranderen als ze onder een bepaald percentage HP komen.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 15:37:33 #209
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164428902
Ik hoop dat Skull net zo crimineel is als Rocket. Na Rocket kregen we alleen maar idealistische rebellen. :P
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:46:57 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164441630
http://kotaku.com/after-n(...)n-pokemon-1785061831

Niet officieel, maar het ziet er best tof uit. En van de betere fan-games denk ik.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_164442762
Ben laatst begonnen met een randomized versie van Heart Gold op de NDS emulator. Erg tof. :D
Als starters had ik de keuze uit Tyrogue, Horsea en Magby. Aangezien een maat van me met dezelfde seed speelde en de horsea had gepakt ben ik maar voor de Magby gegaan.

Ook de random (trainer) pokmon zijn erg verfrissend en geen trade-only evoluties of HM-restricties meer is ook een verademing.

Ik merk wel dat ik iets te snel nieuwe pokmon tegenkom en ik val eigenlijk in elke game weer terug op gen 1 pokmon. Heb nu:

Magmar
Scyther
Dewgong
Hitmonlee
Exeggcute
Marowak

Soms kom je ook dit soort dubieuze situaties tegen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blaast in ieder geval weer wat nieuw leven in de game.
pi_164443478
quote:
11s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://kotaku.com/after-n(...)n-pokemon-1785061831

Niet officieel, maar het ziet er best tof uit. En van de betere fan-games denk ik.

Wow! Deze maar eens even downloaden.
pi_164444540
DeviantMon. Geef me dan maar een zwevend ijsje.
pi_164455626
Iemand die een legendary (bijv Giratina) heeft waar die vanaf wil? Heb een Shiny Pidgeot in de aanbieding. Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar een Dusk Stone, iemand een in de aanbieding?
pi_164456301
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:24 schreef Kerftminister het volgende:
Iemand die een legendary (bijv Giratina) heeft waar die vanaf wil? Heb een Shiny Pidgeot in de aanbieding. Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar een Dusk Stone, iemand een in de aanbieding?
Zeer slechte ruil, al zou ik die Pidgeot wel willen hebben, mits hij een Timid nature heeft. Ik heb iedere legendary wel te ruil. Dusk stone heb ik nu niet liggen.
pi_164456824
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:47 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Zeer slechte ruil, al zou ik die Pidgeot wel willen hebben, mits hij een Timid nature heeft. Ik heb iedere legendary wel te ruil. Dusk stone heb ik nu niet liggen.
Slecht in welk opzicht? Pidgeot weinig waard?
pi_164456836
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:09 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Slecht in welk opzicht? Pidgeot weinig waard?
Nee, een shiny is altijd veel waard. Legendaries zijn niet zo veel waard.
pi_164456882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:09 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Nee, een shiny is altijd veel waard. Legendaries zijn niet zo veel waard.
Nee true, ik leen wel een Palkia van iemand en vang mn eigen Giratina wel, veel makkelijker :D
pi_164456918
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:11 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Nee true, ik leen wel een Palkia van iemand en van mn eigen Giratina wel, veel makkelijker _O-
Of je ruilt een fossil pokemon(even breeden van te voren, ben je hem nog niet kwijt ook), of een baby pokemon, of een gewilde breedject voor een legendary. Ik heb zelf alle legendaries gekregen door extreem slechte Drilburs op de GTS te zetten.
pi_164457464
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:13 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Of je ruilt een fossil pokemon(even breeden van te voren, ben je hem nog niet kwijt ook), of een baby pokemon, of een gewilde breedject voor een legendary. Ik heb zelf alle legendaries gekregen door extreem slechte Drilburs op de GTS te zetten.
Moet je dan niet eerst de Pokemon die je wil ontvangen in je Dex hebben?
pi_164457505
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:33 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Moet je dan niet eerst de Pokemon die je wil ontvangen in je Dex hebben?
Nee, je kunt ook vragen om pokemons die je nog niet gezien hebt. Moet je wel de naam exact goed spellen, al moet dat geen probleem zijn.
pi_164457560
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:34 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Nee, je kunt ook vragen om pokemons die je nog niet gezien hebt. Moet je wel de naam exact goed spellen, al moet dat geen probleem zijn.
Had ik dit maar eerder geweten _O- Thx, ff collecten.

Klonen is ook nog steeds een ding zie ik, met die gekke eisen van sommige gasten.

Maar een Beldum lvl. 1 angeboden voor een Palkia, benieuwd of ze dat doen. Breedject die ik had ontvangen via wonder trade.

Edit: Goh ze zijn nog erger dan in Gen 4, zelfs voor een Gligar willen ze alleen maar legendaries.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kerftminister op 12-08-2016 13:04:14 ]
pi_164458685
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:36 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Had ik dit maar eerder geweten _O- Thx, ff collecten.

Klonen is ook nog steeds een ding zie ik, met die gekke eisen van sommige gasten.

Maar een Beldum lvl. 1 angeboden voor een Palkia, benieuwd of ze dat doen. Breedject die ik had ontvangen via wonder trade.

Edit: Goh ze zijn nog erger dan in Gen 4, zelfs voor een Gligar willen ze alleen maar legendaries.
Nogal logisch, Gligar heeft een zeer gewilde hidden ability, die lastig te krijgen is.
pi_164458764
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:08 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Nogal logisch, Gligar heeft een zeer gewilde hidden ability, die lastig te krijgen is.
Nja ook Shellders, Inkay's, Ferroseed's en Croagunks vroegen ze hetzelfde voor _O-

Heb wel ff een Tyrunt kunnen fixen.
pi_164459265
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Nja ook Shellders, Inkay's, Ferroseed's en Croagunks vroegen ze hetzelfde voor _O-

Heb wel ff een Tyrunt kunnen fixen.
Ook dat zijn zeer gewilde breedjects vanwege ability of mogelijke eggmoves :P

Verder is een goude regel: Als je een pokemon wilt, kun je beter naar vragen dan naar zoeken. Alle eerlijke trades worden namelijk binnen een paar minuten afgehandeld en dan moet je dus geluk hebben dat je precies tegenkomt wat je zoekt.
pi_164460601
Welke wou je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164461432
Ik wil nog een poging wagen Pokemon Y uit te spelen. Is er een manier om zelf je team al vrij snel te laten bestaan uit je eigen favorieten? Dan denk ik aan een Bulbasaur, Ghastly, Dratini, Heracross en een Scyther bijvoorbeeld. Ik zou graag opnieuw beginnen en dan met zulke Pokemon op een laag level.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2016 14:29:37 ]
pi_164461471
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:25 schreef Typisch het volgende:
Ik wil nog een poging wagen Pokemon Y uit te spelen. Is er een manier om zelf je team al vrij snel te laten bestaan uit je eigen favorieten?
Ruilen via hier of online via de GTS.
Ik heb eventueel wel zin om vanavond 6 te breeden voor je, dan heb je ze morgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Syntos op 12-08-2016 14:34:09 ]
pi_164461799
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:26 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ruilen via hier of online via de GTS.
Ik heb eventueel wel zin om vanavond 6 te breeden voor je, dan heb je ze morgen.
Dat zou ik enorm waarderen man. Ik stuur je wel een dm. :7
pi_164463850
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat zou ik enorm waarderen man. Ik stuur je wel een dm. :7
^O^ Hoef eigenlijk alleen te weten welke je wilt en wat je friend code is. :)
pi_164464329
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:34 schreef Syntos het volgende:

[..]

^O^ Hoef eigenlijk alleen te weten welke je wilt en wat je friend code is. :)
Pichu, Bulbasaur, Dratini, Kirlia, Horsea en Togepi. Kun je dat regelen? :7 Na Ruby ben ik het een beetje uit het oog verloren en ik wil weer wat opstarten. Werkt de Pokebank een beetje eigenlijk?

De friend code stuur ik later, heb hem nu even niet bij de hand.

Edit: friend code is 3668 8653 6949.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2016 15:58:11 ]
pi_164464908
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Pichu, Bulbasaur, Dratini, Kirlia, Horsea en Togepi. Kun je dat regelen? :7 Na Ruby ben ik het een beetje uit het oog verloren en ik wil weer wat opstarten. Werkt de Pokebank een beetje eigenlijk?

De friend code stuur ik later, heb hem nu even niet bij de hand.
Pokebank _O_
pi_164464967
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Pichu, Bulbasaur, Dratini, Kirlia, Horsea en Togepi. Kun je dat regelen? :7 Na Ruby ben ik het een beetje uit het oog verloren en ik wil weer wat opstarten. Werkt de Pokebank een beetje eigenlijk?

De friend code stuur ik later, heb hem nu even niet bij de hand.
Moet lukken, zal mijn FC later even opzoeken. :) Prima ervaring overigens met de PokBank sinds de release. Downtime is zeer zeldzaam en tot nu toe hebben we al een aantal Pokmon gekregen hidden abilities en Celebi.
pi_164466351
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:06 schreef Syntos het volgende:
Welke wou je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reshiram en Palkia ben ik naar op zoek, maar daarvoor is een rental ook goed. Wil gewoon een Kyurem en een Giratina vangen. _O-
pi_164475333
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Pichu, Bulbasaur, Dratini, Kirlia, Horsea en Togepi. Kun je dat regelen? :7 Na Ruby ben ik het een beetje uit het oog verloren en ik wil weer wat opstarten. Werkt de Pokebank een beetje eigenlijk?

De friend code stuur ik later, heb hem nu even niet bij de hand.

Edit: friend code is 3668 8653 6949.
Wou je ze als eieren zodat je ze zelf kan uitbroeden en ze jouw ID krijgen? Anders fiets ik effe een paar rondjes om de Battle Resort. :)
Mijn FC is 5129-4663-4517.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:37 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Reshiram en Palkia ben ik naar op zoek, maar daarvoor is een rental ook goed. Wil gewoon een Kyurem en een Giratina vangen. _O-
Degenen die ik heb zijn allemaal non-Kalos Bred, ik weet niet of deze daar ook voor werken maar we kunnen het proberen. :P Heb je vanavond of morgen de tijd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 12-08-2016 21:34:17 ]
pi_164475855
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:13 schreef Syntos het volgende:

[..]

Wou je ze als eieren zodat je ze zelf kan uitbroeden en ze jouw ID krijgen? Anders fiets ik effe een paar rondjes om de Battle Resort. :)
Mijn FC is 5129-4663-4517.


Als eieren is goed hoor. :+ Maar uitgebroed mag ook als je dat kan snel kan regelen.
pi_164476226
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als eieren is goed hoor. :+ Maar uitgebroed mag ook als je dat kan snel kan regelen.
Geef me 20 minuten en dan heb ik ze allemaal. :)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:36:15 #239
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_164476245
Die Aloha vormen gaan Sun en Moon redden denk ik net als megaevoluties dat deden met X en Y al moet ik wel zeggen dat X en Y met oa Talonflame en Greninja wel de leukste nieuwe Pokmon had sinds gold and silver.

Jammer trouwens dat als iemand aangeeft de Pokmon uit Sun en Moon lelijk te vinden hij of Zij helemaal afgemaakt wordt. Zo zag ik hier laatst een bericht over op de frontpage over dat zandkasteel en dat was niet fraai.

Pokmon heeft gewoon veel hit en mis gehad in de latere generaties qua nieuwe designs Black en White waren bijvoorbeeld ook lelijk net als Diamond en Pearl.

X en Y en Ruby en Saphire zijn dan wel weer tof.

Black en White had gewoon veel saaie Pokmon met hele lelijke legendarische Pokmon Diamond en Pearl ook de Pokmon die ik trouwens het meest veracht is Azureus er is maar een Pokmon God en dat is Mew.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_164476689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:Jammer trouwens dat als iemand aangeeft de Pokmon uit Sun en Moon lelijk te vinden hij of Zij helemaal afgemaakt wordt. Zo zag ik hier laatst een bericht over op de frontpage over dat zandkasteel en dat was niet fraai.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig op de FP gaat (wil ik ook niet weten), maar hier en andere sites waar ik kom vind ik dat nog wel mee vallen. Je wordt in ieder geval niet finaal de grond ingetrapt voor je mening.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
er is maar een Pokmon God en dat is Mew.
Kom vechten dan. o|O

[ Bericht 1% gewijzigd door Syntos op 12-08-2016 21:50:32 ]
pi_164476737
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:13 schreef Syntos het volgende:

[..]

Wou je ze als eieren zodat je ze zelf kan uitbroeden en ze jouw ID krijgen? Anders fiets ik effe een paar rondjes om de Battle Resort. :)
Mijn FC is 5129-4663-4517.

[..]

Degenen die ik heb zijn allemaal non-Kalos Bred, ik weet niet of deze daar ook voor werken maar we kunnen het proberen. :P Heb je vanavond of morgen de tijd?
Zou geen probleem moeten opleveren, ben vanaf nu overigens de hele avond beschikbaar. Zal eerst even Dialga en Zekrom proberen te vangen, dan kan ik ze snel weer teruggeven daarna. :D Dialga zal zo gedaan zijn met zn makkelijke catch rate.
pi_164476814
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:45 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Zou geen probleem moeten opleveren, ben vanaf nu overigens de hele avond beschikbaar. Zal eerst even Dialga en Zekrom proberen te vangen, dan kan ik ze snel weer teruggeven daarna. :D Dialga zal zo gedaan zijn met zn makkelijke catch rate.
Doe dan maar 1418-7097-6280. :) Ik ben nu online.
Je mag ze ook houden wat mij betreft, ik heb ze ook maar via WT en laat ze verstoffen op de Bank.
pi_164476889
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Aloha vormen gaan Sun en Moon redden denk ik net als megaevoluties dat deden met X en Y al moet ik wel zeggen dat X en Y met oa Talonflame en Greninja wel de leukste nieuwe Pokmon had sinds gold and silver.

Jammer trouwens dat als iemand aangeeft de Pokmon uit Sun en Moon lelijk te vinden hij of Zij helemaal afgemaakt wordt. Zo zag ik hier laatst een bericht over op de frontpage over dat zandkasteel en dat was niet fraai.

Pokmon heeft gewoon veel hit en mis gehad in de latere generaties qua nieuwe designs Black en White waren bijvoorbeeld ook lelijk net als Diamond en Pearl.

X en Y en Ruby en Saphire zijn dan wel weer tof.

Black en White had gewoon veel saaie Pokmon met hele lelijke legendarische Pokmon Diamond en Pearl ook de Pokmon die ik trouwens het meest veracht is Azureus er is maar een Pokmon God en dat is Mew.
Elke gen heeft zijn lelijke eendjes, al waren het er bij B/W wel wat meer dan bij de rest inderdaad, Maractus, Alomolola, Garbodor, Lillipup familie en de apen hadden nooit gehoeven van mij.
pi_164476968
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:46 schreef Syntos het volgende:

[..]

Doe dan maar 1418-7097-6280. :) Ik ben nu online.
Je mag ze ook houden wat mij betreft, ik heb ze ook maar via WT en laat ze verstoffen op de Bank.
Haha cool gozert, thanks! Ga je adden, heb je zelf nog iets nodig wat ik eventueel kan bieden?
pi_164477053
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:49 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Haha cool gozert, thanks! Ga je adden, heb je zelf nog iets nodig wat ik eventueel kan bieden?
Neuh hoor, heb alles al wat ik wil.
Doe maar een Weedle ofzo.
pi_164477104
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:51 schreef Syntos het volgende:

[..]

Neuh hoor, heb alles al wat ik wil.
Heb nog even te gaan voordat ik dat kan zeggen. :D Vooral met al die hidden abilities.

Weedles heb ik niet eens _O- Doe ik altijd direct weer weg op WT. _O- Doe wel mn dubbele weg.
pi_164477181
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:52 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Heb nog even te gaan voordat ik dat kan zeggen. :D Vooral met al die hidden abilities.
Ik heb met X/Y te vaak tot 3 uur s'nachts lopen ruilen voor HA's. :')
pi_164477267
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:54 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik heb met X/Y te vaak tot 3 uur s'nachts lopen ruilen voor HA's. :')
Heb ik ook al wat uren in zitten _O- Hele tijd hopen dat je PokAUS tegenkomt, heb daar al 2 shinies van ontvangen huhu, denk sowieso wel een shiny of 8, heb de overduidelijk gehackte daarvan wel meteen weggedaan, starter in een speciale ball bijvoorbeeld :') Of Cubone lvl. 100.
pi_164487093
Leuk die Pokmon GO rage. Op Marktplaats zie ik nu mafketels die denken dat de videoband van Pokmon: The Movie geld waard is, willekeurige Base Set kaarten die schijnbaar meer waard zijn dan 50 cent per stuk, GO account-verkopers die denken dat ze slapend rijk kunnen worden en cartridges van Pokmon Blue met Mew welke toch echt zeer zeldzaam is en onmogelijk om anders te krijgen. :') 8)7
pi_164488603
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 10:19 schreef Syntos het volgende:
Leuk die Pokmon GO rage. Op Marktplaats zie ik nu mafketels die denken dat de videoband van Pokmon: The Movie geld waard is, willekeurige Base Set kaarten die schijnbaar meer waard zijn dan 50 cent per stuk, GO account-verkopers die denken dat ze slapend rijk kunnen worden en cartridges van Pokmon Blue met Mew welke toch echt zeer zeldzaam is en onmogelijk om anders te krijgen. :') 8)7
Ergste is dat er waarschijnlijk ook nog mensen zijn die erin trapppen _O-
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:40:09 #251
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  zondag 14 augustus 2016 @ 14:16:34 #252
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_164519630
De twijfel om een 3DS te halen voor Pokemon Sun & Moon begint nu echt te komen ;(

Maar een handheld en game voor 250 (?) euro voor 1 game is ook weer zoiets :N
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_164520507
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 14:16 schreef Bieberrr het volgende:
De twijfel om een 3DS te halen voor Pokemon Sun & Moon begint nu echt te komen ;(

Maar een handheld en game voor 250 (?) euro voor 1 game is ook weer zoiets :N
Je hebt al een nieuwe 2DS voor nog geen 100 euro. Nog minder zelfs als je 2dehands gaat zoeken.
pi_164521977
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 14:16 schreef Bieberrr het volgende:
De twijfel om een 3DS te halen voor Pokemon Sun & Moon begint nu echt te komen ;(

Maar een handheld en game voor 250 (?) euro voor 1 game is ook weer zoiets :N
Heb zelf een 3DS tweedehands voor 80 euro gehaald, maar zie ze zelfs voor 68 euro aangeboden worden.
pi_164557493
2DS bundel Mario Kart 7 samen met Pokmon Y gehaald :D
Ik was zwak, maar Sun of Moon wil ik ook :@
SOONY
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:53:01 #256
413672 Munchlax
De pokmon van FOK!
pi_164595330
Heb arceus :D , die wifi trick werkte voor mij ook!
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_164607231
Van een maat een Shellder met Skill Link gekregen, nu mn eigen Shellder-kwekerij begonnen. _O- gaat nergens over, je kan alles vragen voor die Shellders en je krijgt het gewoon.
pi_164609294
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:53 schreef Munchlax het volgende:
Heb arceus :D , die wifi trick werkte voor mij ook!
Hier niet, pc geeft aan dat het netwerk open staat, maar DS kan geen Nintendo Zone vinden.
pi_164613208
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 23:56 schreef Kerftminister het volgende:
Van een maat een Shellder met Skill Link gekregen, nu mn eigen Shellder-kwekerij begonnen. _O- gaat nergens over, je kan alles vragen voor die Shellders en je krijgt het gewoon.
waar ruil je die dan? want via die nintendo meuk trading kan je toch helemaal de skills en stats niet bekijken? Of heb ik nooit goed gekeken? (ik trade overgens bijna nooit omdat ik geen hacked pokemon wil)
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164613803
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 07:38 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

waar ruil je die dan? want via die nintendo meuk trading kan je toch helemaal de skills en stats niet bekijken? Of heb ik nooit goed gekeken? (ik trade overgens bijna nooit omdat ik geen hacked pokemon wil)
Via GTS kun je inderdaad de skills niet zien, maar er zijn dus genoeg spelers die clonen en daardoor de gok durven nemen.
pi_164614174
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 09:12 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Via GTS kun je inderdaad de skills niet zien, maar er zijn dus genoeg spelers die clonen en daardoor de gok durven nemen.
gebruiken jullie ook van die cheats als powersaves? ik heb wel zo'n ding, maar vind het te eng om te gebruiken. Ben bang dat hij een keer mn game corrupt maakt...
En ook dat mn hele spel plezier weg is als ik er eenmaal aan begin
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164614517
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 09:39 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

gebruiken jullie ook van die cheats als powersaves? ik heb wel zo'n ding, maar vind het te eng om te gebruiken. Ben bang dat hij een keer mn game corrupt maakt...
En ook dat mn hele spel plezier weg is als ik er eenmaal aan begin
Alleen om events te starten in de DS spellen door bepaalde items te inserten.
pi_164614788
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 09:59 schreef Syntos het volgende:

[..]

Alleen om events te starten in de DS spellen door bepaalde items te inserten.
aaahaaaaaaa; snap er niks van :). Maar ik geloof je direct !
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164615409
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 09:39 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

gebruiken jullie ook van die cheats als powersaves? ik heb wel zo'n ding, maar vind het te eng om te gebruiken. Ben bang dat hij een keer mn game corrupt maakt...
En ook dat mn hele spel plezier weg is als ik er eenmaal aan begin
Nope, gebruik geen powersaves, clone niet en hack ook niet. Ik heb, denk ik, wel een paar gehackte pokemon, maar ik heb ze via GTS/Wondertrade, dus ik maak me daar niet zo'n zorgen over.
pi_164617886
Ik ga toch ook maar op zoek naar een 3ds, alleen voor Pokemon. Is het de moeite waard om voor de New 3ds te gaan ipv de gewone?
pi_164618032
Ik heb een 2DS besteld met Mario Kart, is niet zo duur momenteel.
pi_164618082
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:04 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ga toch ook maar op zoek naar een 3ds, alleen voor Pokemon. Is het de moeite waard om voor de New 3ds te gaan ipv de gewone?
Voor X/Y en ORAS niet. Misschien dat Sun en Moon gebruik gaan maken van de betere hardware maar dan spreken we over betere framerate, laadtijden etc.
Zal op het grote plaatje weinig uitmaken denk ik.
pi_164618121
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:04 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ga toch ook maar op zoek naar een 3ds, alleen voor Pokemon. Is het de moeite waard om voor de New 3ds te gaan ipv de gewone?
Over het algemeen maakt het niet veel uit. Alleen bij online 3v3 in ORAS lagt hij soms iets als iedereen van die mega geanimeerde pokemon erin knalt en zwaar geanimeerde attacks uitvoert.
maar dat is echt een uitzondering. Zelfs met de 2ds draait hij prima.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164618136
Als ik nou bijvoorbeeld Leaf Green koop, kan ik dan die Pokemon ook in mijn Pokebank krijgen op de een of andere manier?
pi_164618160
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
Als ik nou bijvoorbeeld Leaf Green koop, kan ik dan die Pokemon ook in mijn Pokebank krijgen op de een of andere manier?
Niet direct via de Pokbank. Dan heb je zowel Diamond/Pearl/Platinum/HeartGold/SoulSilver en Black/White/Black 2/White 2 nodig om je Pokmon van LeafGreen naar X/Y/ORAS en Sun/Moon te krijgen.

Dan importeer je ze van Gen3>Gen4>Gen5 ingame, en van Gen5>Gen6/7 via de Bank.
Daarnaast moet je ook een originele DS of DS Lite hebben, naast een tweede DS/3DS.
pi_164618189
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:19 schreef Syntos het volgende:

[..]

Niet direct via de Pokbank. Dan heb je zowel Diamond/Pearl/Platinum/HeartGold/SoulSilver en Black/White/Black 2/White 2 nodig om je Pokmon van LeafGreen naar X/Y/ORAS en Sun/Moon te krijgen.

Dan importeer je ze van Gen3>Gen4>Gen5 ingame, en van Gen5>Gen6/7 via de Bank.
Jammer. ;( Eerst maar eens goed aan de slag met Y, kijk ik daarna wel weer verder.
pi_164618255
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jammer. ;( Eerst maar eens goed aan de slag met Y, kijk ik daarna wel weer verder.
Neem aan dat je niet in de omgeving van Purmerend woont? Ik heb momenteel de tijd als het met de fiets te doen is.
pi_164618264
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:26 schreef Syntos het volgende:

[..]

Neem aan dat je niet in de omgeving van Purmerend woont? Ik heb momenteel de tijd als het met de fiets te doen is.
Nee helaas.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:10:32 #274
413672 Munchlax
De pokmon van FOK!
pi_164627558
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 00:46 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Hier niet, pc geeft aan dat het netwerk open staat, maar DS kan geen Nintendo Zone vinden.
Raar, vast iets kleins waardoor het niet werkt. Ik heb dit reddit-topic gebruikt:
https://www.reddit.com/r/(...)mon_darkrai_without/
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:26:19 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164627962
Najaaaaa :D

Ik kijk nu de Indigo League, afl 2. Daar belt Ash z'n moeder en die telefoon gaat zo over

Ring ring ring. Telefoon.
Ring ring ring. Telefoon.

Ik gebruik die tekst echt al eeuwen maar wist nooit waar ik het vandaan had. Van Pokmon dus :') :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:05:59 #276
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164643524
Ik ben begonnen met Heartgold *O* Nu 3 gyms gehad.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:24:24 #277
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164643784
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Najaaaaa :D

Ik kijk nu de Indigo League, afl 2. Daar belt Ash z'n moeder en die telefoon gaat zo over

Ring ring ring. Telefoon.
Ring ring ring. Telefoon.

Ik gebruik die tekst echt al eeuwen maar wist nooit waar ik het vandaan had. Van Pokmon dus :') :@
"Je bent z'n oogappel!"
"Ja, een rotte appel."

Arme knul. ;(
pi_164644895
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:05 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben begonnen met Heartgold *O* Nu 3 gyms gehad.
Heb je Whitney met d'r milktank al gehad? Wat was dat een klotegym. :(
pi_164645038
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:17 schreef wegmetdeEU het volgende:

[..]

Heb je Whitney met d'r milktank al gehad? Wat was dat een klotegym. :(
Ik heb serieus nog nooit moeite gehad met Whitney.

Alleen die Kingdra van Claire is kut xD. Heb nooit Ice types in mijn team :')
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:28:21 #280
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164645149
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:17 schreef wegmetdeEU het volgende:

[..]

Heb je Whitney met d'r milktank al gehad? Wat was dat een klotegym. :(
Jah, net verslagen. Had wel moeite met Miltank idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164646508
Spoiler!!

Godverdomme heeft ash alweer verloren. :(
pi_164646530
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:23 schreef 6star6lord6 het volgende:
Spoiler!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet het dan ook in een spoilertag :')

Niet dat ik het volg, maar goed.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 12:54:38 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164647012
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

"Je bent z'n oogappel!"
"Ja, een rotte appel."

Arme knul. ;(
De stemmen van James en Meowth zijn wel anders in de latere seizoenen toch? Klinkt anders iig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 18 augustus 2016 @ 12:55:12 #284
181272 crew  Noppie2000
pi_164647028
:Y
pi_164647046
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De stemmen van James en Meowth zijn wel anders in de latere seizoenen toch? Klinkt anders iig.
pi_164647073
ik kijk nu XY op kissanime, via mn mediacenter thuis op de tv. Is in het engels, maar ik moet zeggen dat ik dat lekkerder vind kijken dan nederlands (of japans, want daar heet alles anders).

die nieuwe seizoenen zijn best wel mooi gemaakt. in mijn tijd bestond pokemon nog niet in 1080 :9
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164647823
In afwachting van Sun & Moon:

Welk spel is leuker om te halen, X & Y of Ruby & Sapphire remake?

Laatste die ik heb gespeeld is White, die vond ik een beetje meh..
pi_164647877
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:43 schreef Spaulding het volgende:
In afwachting van Sun & Moon:

Welk spel is leuker om te halen, X & Y of Ruby & Sapphire remake?

Laatste die ik heb gespeeld is White, die vond ik een beetje meh..
ORAS, meer content vergeleken met XY. xY bestaat uit 8 gyms, de elite 4 en 3 legendaries.
pi_164647951
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:45 schreef Syntos het volgende:

[..]

ORAS, meer content vergeleken met XY. xY bestaat uit 8 gyms, de elite 4 en 3 legendaries.
Thanks. Ligt dat overigens aan de Pokmon Go hype dat die prijzen nog zo duur zijn? Zie hem niet voor onder de 46,- liggen. Of is dat normale prijs voor de NDS Games? Ben er al een tijdje uit namelijk :')
pi_164648018
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:50 schreef Spaulding het volgende:

[..]

Thanks. Ligt dat overigens aan de Pokmon Go hype dat die prijzen nog zo duur zijn? Zie hem niet voor onder de 46,- liggen. Of is dat normale prijs voor de NDS Games? Ben er al een tijdje uit namelijk :')
Die prijzen zijn normaal voor Pokemon spellen.
Er is altijd wel vraag naar en weinig mensen die ze verkopen, zeker voor de oudere spellen.

Sowieso gaan Nintendo spellen nauwelijks in prijs omlaag in de retail.
Je bent het beste af met Marktplaats als je ze voor een redelijke prijs wilt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Syntos op 18-08-2016 14:02:12 ]
pi_164648683
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:53 schreef Syntos het volgende:

[..]

Die prijzen zijn normaal voor Pokemon spellen.
Er is altijd wel vraag naar en weinig mensen die ze verkopen, zeker voor de oudere spellen.

Sowieso gaan Nintendo spellen nauwelijks in prijs omlaag in de retail.
Je bent het beste af met Marktplaats als je ze voor een redelijke prijs wilt.
Dat is het dus juist, op markplaats staan ze ook allemaal nog op 40+ :P
  donderdag 18 augustus 2016 @ 15:17:18 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164649654
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_164649724
quote:
Er zitten speciale kaarten in en ook uit 1995, die veel geld waard zijn (per kaart) dus daarom ga ik niet akkoord met dit bedrag.
Die paar Base Set/Jungle/Fossil commons/uncommons zijn echt meer waard dan 0.50 of 2. :|W
Thanks Niantic, nu is de TCG scene op Marktplaats ook al geinfecteerd met dit soort sukkels.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:29:34 #295
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164656513
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:57:15 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164656833
Die is awesome :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_164657979
Als ik zaterdag weer bij Gamemania ben en nog een Arceus wil, dan mot ik mijn 3DS toch naar de fabrieksinstellingen zetten om weer een code via de Nintendo Zone te krijgen?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:26:17 #299
231633 Xummon
of toch niet?
pi_164664392
mensen hier die pokemon revolution online spelen?
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:43:45 #300
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164664843
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:33 schreef Syntos het volgende:
Als ik zaterdag weer bij Gamemania ben en nog een Arceus wil, dan mot ik mijn 3DS toch naar de fabrieksinstellingen zetten om weer een code via de Nintendo Zone te krijgen?
Jep. ;(
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:44:01 #301
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')