en ook niet gaat krijgen... immers zo zijn de voorwaarden die gesteld zijn....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ondertussen is de realiteit dat ik lekker in mijn tuin van een biertje zit te genieten en jij vooral hard aan het schreeuwen bent en jij nog steeds je zin niet krijgt.
Wat ga je doen om alles te halveren?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Er hoeft maar weinig te gebeuren of je zit zelf ook in zo'n situatie hoor. Hoef je niet eens ziek voor te zijn.
Maar ach, wetende dat Nederland binnenkort meer dan gehalveerd wordt en ik dus in principe een dode citeer geeft me een fijn gevoel.
Is hopen ook al een bedreiging...?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:50 schreef nuget het volgende:
[..]
ah ik ruik een perma ban, iemand bedreigen mag niet hé.
Mischien moet je even gaan afkoelen en even nadenken over je eigen woorden.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:52 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Is hopen ook al een bedreiging...?
Je doet wel heel erg je best om totaal niet serieus genomen te worden. Het verbaast mij ook direct totaal niet meer dat elke instantie jou heeft laten vallen als een baksteen met zo'n houding. Hell ik had hetzelfde gedaan al was je directe familie van me.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Er hoeft maar weinig te gebeuren of je zit zelf ook in zo'n situatie hoor. Hoef je niet eens ziek voor te zijn.
Maar ach, wetende dat Nederland binnenkort meer dan gehalveerd wordt en ik dus in principe een dode citeer geeft me een fijn gevoel.
Ik hoef daar mijn vingers niet voor vuil te maken, maar als het zover is zul je nog aan me denken.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik hoef daar mijn vingers niet voor vuil te maken, maar als het zover is zul je nog aan me denken.
Dat is jouw probleem als slaaf.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best om totaal niet serieus genomen te worden. Het verbaast mij ook direct totaal niet meer dat elke instantie jou heeft laten vallen als een baksteen met zo'n houding. Hell ik had hetzelfde gedaan al was je directe familie van me.
Hij komt in ieder geval niet 's nachts want dan rijdt nachtnet nietquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hoe ga je daar komen zonder rijbewijs
Ben je een niet-Nederlander dan? Anders snap ik niet waarom je de racismekaart speelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:31 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik doe geen afstand van mijn rechten, dat hebben de overheid en gemeenten al meermaals voor mij gedaan met haar aantoonbare racistische wetgeving en uitspraken.
Dus je profiteert wel degelijk van het systeem. Je moet wel een troll zijn, je spreekt jezelf alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:46 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik leef al meer dan 10 jaar van jouw belastingcentjes en als dat zo doorgaat de rest van je leven.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik hoef daar mijn vingers niet voor vuil te maken, maar als het zover is zul je nog aan me denken.
De bullshitbingokaart raakt aardig vol zo.quote:
Nee hoor, ik weet gewoon wat er in de nabije toekomst staat te gebeuren en daar ben ik in ieder geval klaar voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:55 schreef nuget het volgende:
[..]![]()
Heb je je alluminiumhoed ook op nu? of ben je echt zo koekkoek?
Bij mij van deze:quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Volgens mij rijden er van dit soort busjes rond voor mensen als TS.
[ afbeelding ]
Vermaak ons met je "apocalyps" verhalen... ik ben wel benieuwd naar wat voor BNW verhaal je gaat verzinnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:59 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet gewoon wat er in de nabije toekomst staat te gebeuren en daar ben ik in ieder geval klaar voor.
Ik ook, ik voorzie dat jij de aankomende tijd geen rijbewijs gaat krijgenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:59 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet gewoon wat er in de nabije toekomst staat te gebeuren en daar ben ik in ieder geval klaar voor.
Je moet toch echt stekeblind zijn als je niet ziet dat de autochtone Nederlanders gediscrimineerd en systematisch uitgeroeid worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ben je een niet-Nederlander dan? Anders snap ik niet waarom je de racismekaart speelt.
Die voorkennis gun ik de Nederlandse ik-maatschappij juist niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:00 schreef nuget het volgende:
[..]
Vermaak ons met je "apocalyps" verhalen... ik ben wel benieuwd naar wat voor BNW verhaal je gaat verzinnen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:04 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Die voorkennis gun ik de Nederlandse ik-maatschappij juist niet.
Er zijn voor mij uiteindelijk ook andere wegen om een ander rijbewijs te krijgen, en dan zonder inbreuk op mijn privéleven. Want daar gaat het mij voornamelijk om.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ook, ik voorzie dat jij de aankomende tijd geen rijbewijs gaat krijgen
Kut, ik wilde hetzelfde posten, maar alsnog hardop smakelijk gelachenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ook, ik voorzie dat jij de aankomende tijd geen rijbewijs gaat krijgen
Met dat privéleven zal het wel meevallen als je alleen op straat leeft. Je bent je bewust van de talloze camera's die overal hangen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:07 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Er zijn voor mij uiteindelijk ook andere wegen om een ander rijbewijs te krijgen, en dan zonder inbreuk op mijn privéleven. Want daar gaat het mij voornamelijk om.
Mijn ex had binnen een maand een huurwoning. Een kennis binnen 2 weken, en ja ik woon binnen de Randstad. Een saillant detail: deze mensen accepteerden de woning die werd aangeboden en gingen niet mierenneuken omdat ze een bijstandspaleis wilden zoals jij dat blijkbaar wilt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Je moet toch echt stekeblind zijn als je niet ziet dat de autochtone Nederlanders gediscrimineerd en systematisch uitgeroeid worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |