Columbine was de schuld van video games, aldus de Amerikaanse media.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:24 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Mogelijk waren zij gek gemaakt in een religieus doorgeslagen omgeving. Geen islam maar andere. Is daar iets over bekend?
Het wordt in het midden gelaten wat zijn achtergrond is en wat hem psychisch instabiel of zelfs pestobject gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oké, dan is alles speculatie.
Dat het niks met barbies en Taylor Swift heeft te maken ook.
Ik had dit bericht in de OP gezetquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, geboren in Duitsland, woonde 2 jaar op die plek...
quote:De man werd geboren in Duitsland en groeide op in München. Op een video is te zien dat een schutter uit de eerste video rondloopt op het dak van een garage. Hij roept daar dat hij Duits is.
Ik denk dat er helemaal nooit goed onderzoek is gedaan naar de psychische gesteldheid van die gasten en de oorzaken ervan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Columbine was de schuld van video games, aldus de Amerikaanse media.
Ja, maar merk ook op dat de slachtoffers daar ook allemaal moslim zijn, wat die onzin dat alle moslims terroristen zijn die het westen kapot willen maken ook weer 'n beetje nuanceert.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nou dan maakt Kabul weer een hoop goed....zucht
Hoe bedoel je dat???? Dat het minder erg is?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:30 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ja, maar merk ook op dat de slachtoffers daar ook allemaal moslim zijn, wat die onzin dat alle moslims terroristen zijn die het westen kapot willen maken ook weer 'n beetje nuanceert.
Het was de falende overheid/samenleving maar dat is een boodschap waar de Amerikaanse overheid natuurlijk niet aan wil.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:30 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik denk dat er helemaal nooit goed onderzoek is gedaan naar de psychische gesteldheid van die gasten en de oorzaken ervan.
Ja, de Iraniers die sinds 1979 naar Europa zijn gekomen deden dat doorgaans omdat het theocratische regime in Teheran ze niet beviel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:24 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Mogelijk waren zij gek gemaakt in een religieus doorgeslagen omgeving. Geen islam maar andere. Is daar iets over bekend?
Ik bedoel: verreweg het grootste deel van de slachtoffers van islamitische terreur is zelf moslim.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:30 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ja, maar merk ook op dat de slachtoffers daar ook allemaal moslim zijn, wat die onzin dat alle moslims terroristen zijn die het westen kapot willen maken ook weer 'n beetje nuanceert.
Ik weet niet hoe ik de facepalm-smiley moet maken maar bij deze: FACEPALM. Nee, natuurlijk niet. Maar er zitten hier figuren die alle terreur als iets dat van moslims naar niet-moslims gericht is weergeven.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat???? Dat het minder erg is?
Dat is toch al lang bekend, dat is juist het zure van het hele verhaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:32 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ik bedoel: verreweg het grootste deel van de slachtoffers van islamitische terreur is zelf moslim.
Dat is een mening. Er zijn ook andere meningen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het was de falende overheid/samenleving maar dat is een boodschap waar de Amerikaanse overheid natuurlijk niet aan wil.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:30 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik denk dat er helemaal nooit goed onderzoek is gedaan naar de psychische gesteldheid van die gasten en de oorzaken ervan.
Oh jawel hoor. Je zou natuurlijk ook gewoon even Google kunnen raadplegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:30 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Stel je voor inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Je zou natuurlijk ook gewoon even Google kunnen raadplegen.
Als mensen vredig met elkaar samenleven gebeuren dit soort dingen niet. Als je een hond blijft slaan bijt hij op een gegeven moment terug.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat is een mening. Er zijn ook andere meningen.
Denk niet dat hun psychiaters de dossiers online gezet hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Je zou natuurlijk ook gewoon even Google kunnen raadplegen.
Oh, dus die zijn er wel?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:36 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Denk niet dat hun psychiaters de dossiers online gezet hebben.
Ze hebben een hele serie videoboodschappen achtergelaten. Daar zijn de autoriteiten wel wijzer door geworden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:36 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Denk niet dat hun psychiaters de dossiers online gezet hebben.
Je bent slecht ingelezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze hebben een hele serie videoboodschappen achtergelaten. Daar zijn de autoriteiten wel wijzer door geworden.
Hint: ze werden niet geïnspireerd door de islam of het christendom.
Dat kan. Ik moet bekennen dat ik mij niet uitgebreid heb verdiept in Columbine.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |