That's what she said.quote:
Op mn werk laatst zei iemand potverdomme, gister seks met de vrouw en ik kwam klaar, zegt mn vrouw ben je nu al klaar?quote:
Ja, voor de race. Niet voor deelname aan Q2. En als je daar een goede tijd neer zet mag je gewoon de race starten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, Q1 is bepalend daarin. Dat zag je dus ook aan de stand
twitter:pirellisport twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 15:16:07His name is Rio and he dances in the sand. #HungarianGP https://t.co/7lbKF7Jmf2 reageer retweet
De historie is natuurlijk anders. In de jaren 70 en 80 was het voor privateers vrij normaal om hun waardeloze wagens te laten rijden, In de jaren 70 had je werkelijk rijdende chicanes. In de jaren kwam het echter dat er 26 rijders per GP mochten starten, dus prutsers als Otto Stuppacher (zoek maar op!) werden vanzelf wel gelimineerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Het is eigenlijk nog een reliek uit een verleden toen er nog een enorm startveld bestond met té veel teams die in feite gewoon gelukszoekers waren en zodanig traag dat het levensgevaarlijk was (rijdende chicanes).
De 107% regel was bedoeld om het veld een minimaal tempo op te kunnen leggen.
En dan de Mercs P1 en P2 wat al iemand zeiquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De historie is natuurlijk anders. In de jaren 70 en 80 was het voor privateers vrij normaal om hun waardeloze wagens te laten rijden, In de jaren 70 had je werkelijk rijdende chicanes. In de jaren kwam het echter dat er 26 rijders per GP mochten starten, dus prutsers als Otto Stuppacher (zoek maar op!) werden vanzelf wel gelimineerd.
Life kon zodoende al niet eens door PREqualifying komen, waar maar 4 auto's zich voor konden plaatsen tussen alle teams die de afgelopen 2 halve jaren niet bij de top 13 zaten. Er was dus een goed apparaat wat rijdende chicanes elimineerde.
Maar geldproblemen werden groot na de professionalisering in 1990 en vooral de veranderingen in 1994, wat de stekker uit het Larousse ne Lotus team gooide. Hierdoor werd de 110% regel in het leven geroepen, maar daardoor kon zelfs Deletraz in een Pacific, zonder twijfel een van de slechtste coureurs ooit in een van de slechtste auto's uit die tijd, zich nog kwalificeren. Dus werd het in 1996 aangescherpt.
Dank voor de uitgebreide toelichting. Ik ben nog redelijk onbekend met dit soort regels omdat ik eigenlijk ook pas F1 ben gaan kijken sinds de Max hype.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De historie is natuurlijk anders. In de jaren 70 en 80 was het voor privateers vrij normaal om hun waardeloze wagens te laten rijden, In de jaren 70 had je werkelijk rijdende chicanes. In de jaren kwam het echter dat er 26 rijders per GP mochten starten, dus prutsers als Otto Stuppacher (zoek maar op!) werden vanzelf wel gelimineerd.
Life kon zodoende al niet eens door PREqualifying komen, waar maar 4 auto's zich voor konden plaatsen tussen alle teams die de afgelopen 2 halve jaren niet bij de top 13 zaten. Er was dus een goed apparaat wat rijdende chicanes elimineerde.
Maar geldproblemen werden groot na de professionalisering in 1990 en vooral de veranderingen in 1994, wat de stekker uit het Larousse ne Lotus team gooide. Hierdoor werd de 110% regel in het leven geroepen, maar daardoor kon zelfs Deletraz in een Pacific, zonder twijfel een van de slechtste coureurs ooit in een van de slechtste auto's uit die tijd, zich nog kwalificeren. Dus werd het in 1996 aangescherpt.
Gedurfd dat je dat hier toe geeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dank voor de uitgebreide toelichting. Ik ben nog redelijk onbekend met dit soort regels omdat ik eigenlijk ook pas F1 ben gaan kijken sinds de Max hype.
Hier nog éénquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dank voor de uitgebreide toelichting. Ik ben nog redelijk onbekend met dit soort regels omdat ik eigenlijk ook pas F1 ben gaan kijken sinds de Max hype.
Ik ben sindsdien wel helemaal verslingerd geraakt aan de sport, niet alleen aan Max.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |