Dit gaat een episch weekend wordenquote:
Niet 3 supermarkten op 300 meter hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:45 schreef Geralt het volgende:
GODVERDOMME IK HEB TE WEINIG BIER MAN!!!! WAS IK TOCH MAAR GAAN HALEN!!!!
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:45 schreef Geralt het volgende:
Dat heb ik wel, sterker nog, ik woon boven een supermarkt en tegenover een andere supermarktquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet 3 supermarkten op 300 meter hebben.
Dan wordt de resterende tijd van Q1 opgevreten door een VSC. Dat is zonde.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:45 schreef caspervc het volgende:
Wat een kut code rood. Kon gewoon vsc zijn toch?
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef DeeBee het volgende:
Max weer vernederd door Ricciardo, 4 tienden.
Met VSC loopt de tijd door toch? Niet ideaal in een kwalificatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:45 schreef caspervc het volgende:
Wat een kut code rood. Kon gewoon vsc zijn toch?
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef DeeBee het volgende:
Waar wacht je dan opquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, sterker nog, ik woon boven een supermarkt en tegenover een andere supermarkt
Dus ff snel rennen nu, t kan!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, sterker nog, ik woon boven een supermarkt en tegenover een andere supermarkt
Ga je nu toch effe snelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou nu halenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik wil alles zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waar wacht je dan opred je makkelijk
http://www.bezorgmijnbier.nl/quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:45 schreef Geralt het volgende:
Ik heb bier. Brand (in de koelkast)quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:45 schreef Geralt het volgende:
Woon je in de buurt?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb bier. Brand (in de koelkast)
En 2.0 radler
Ik heb genoeg drank hierquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:45 schreef Geralt het volgende:
Nou en? Gewoon op anticiperen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Met VSC loopt de tijd door toch? Niet ideaal in een kwalificatie.
Ricciardo had een drogere baan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef DeeBee het volgende:
quote:
quote:Geen bierkoeriers gevonden
Je hoeft nergens meer je huis voor uit tegenwoordigquote:
Duhquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:44 schreef zoem het volgende:
Was geen perfecte ronde van Max. Veel glijden en glibberen.
Rode vlag...
Benzine tanken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hoeft nergens meer je huis voor uit tegenwoordig
Nou ik ging gisteren even stappen. DAarvoor moest ik echt mijn huis uitquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Pokemonquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
lijkt me niet, nog veel te nat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:49 schreef SnowOokami het volgende:
Zouden er nu al coureurs over gaan op de inters?
Denk q2/q3 pas nu nog veels te nat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:49 schreef SnowOokami het volgende:
Zouden er nu al coureurs over gaan op de inters?
LOLquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Je kan gewoon de shell bellen hoor... Gaat per vrachtwagen maar toch
Je kan ook gewoon een kuub laten bezorgen hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Je kan gewoon de shell bellen hoor... Gaat per vrachtwagen maar toch
Ik was al bang toen olav niet gelijk kon inschakelem dat we de hele tijd naar Rob hadden moeten luisteren.quote:
Crash.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef Studiotje het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst de kwalificatie, waarom is het rood?
Vanwege de crash van Ericsson. En die eerdere rode vlag was omdat het circuit nog te nat was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef Studiotje het volgende:
http://www.gpupdate.net/nl/livefeed/10333/2416/quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef Studiotje het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vanwege de crash van Ericsson. En die eerdere rode vlag was omdat het circuit nog te nat was.
Van Putten komt zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet 3 supermarkten op 300 meter hebben.
Teringquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Putten komt zo.
http://www.zedge.net/ringtone/1519789/
Mod zit door een slotje te postenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mooi, kijk eigenlijk nooit, maar nu iedereen het over Max heeft
Niet als ik FP3 mag geloven.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zeg je, dit wordt een standaard saaie kwalificatie. Q3 is zo goed als droog, Mercedes gewoon 1 en 2.
Doe mij maar straatfeest!quote:
Nou ok, daar heb je een punt. Laat ik het anders zeggen: Het wordt een gewone droge Q3 en die regen is allemaal heel interessant en zo, maar heeft uiteindelijk weinig invloed. Hooguit op de uitvallers in Q1quote:
Nog beterquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag toch aannemen dat VES en RIC op intermediates staan en over 7 minuten naar buiten gaan.
RB op intermediates.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:56 schreef Gezicht het volgende:
Als de RBR's lang genoeg wachten kunnen ze gokken op de inters tegen het einde van Q1.
Sow, dat is verrekte handig!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Putten komt zo.
http://www.zedge.net/ringtone/1519789/
Veel langer dan jij, gok ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:57 schreef Klummie het volgende:
[..]
Hoe lang kijk je al F1? Zegt geen flikker man.
Is dat zoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:58 schreef Fokker89 het volgende:
Krijgen we nou het gezeik weer dat degene die het langst F1 kijkt de grootste pik heeft?
1978.quote:
Tuurlijk niet, want iedereen weet dat ik de grootste heb.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:58 schreef Fokker89 het volgende:
Krijgen we nou het gezeik weer dat degene die het langst F1 kijkt de grootste pik heeft?
Kijk tenminste nog iemand de de legendarische Lotussen JPS gezien heeftquote:
Ik had het voorgesteld aan ziggo sport... Krijg je terug "bedankt voor uw suggestie"... Dat was 9 races geledenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:59 schreef franklop het volgende:
Mol heeft echt iemand in zijn hok erbij nodig om op de schermen te kijken. Zag Lewis pas toen hij al bijna uit de grindbak was
Is alleen maar voor Q2, helaas.quote:
Massa is ervaren genoeg om te weten dat hij als een van de laatsten naar intermediates moet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:59 schreef Zorro het volgende:
Krijg je met die coureurs met te weinig ervaring.
Lewis heeft door de grindbak lopen harken netquote:
Ik zag dit op Twitter voorbij komen, zijn set-up zegmaar. Zijn naar mijn idee ook net iets teveel schermen om alles te volgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:59 schreef franklop het volgende:
Mol heeft echt iemand in zijn hok erbij nodig om op de schermen te kijken. Zag Lewis pas toen hij al bijna uit de grindbak was
twitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 11:21:20Vr 3 nog 38 min vanaf 13.30 vb en kwali hongarije https://t.co/znNrnftSja reageer retweet
Bij Olav is het nog 2002.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:59 schreef Niox het volgende:
"Er ligt een Sauber naast, het is Felipe Massa.".
Tnx Olav.
Yep. Ook in levende lijve op Zandvoort. Meerdere keren geweest bij een GP.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk tenminste nog iemand de de legendarische Lotussen JPS gezien heeft
Nee, jij BENT de grootste lul.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want iedereen weet dat ik de grootste heb.
Ow dan had ik dat verkeerd begrepenquote:
KVY gaat sws van de baan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dat word een slagveld die laatste 5 min. Niet dom zijn gewoon de regenbanden erop, nu de gok niet wagen maar op safe spelen voor q2
Gewoon de inters erop.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dat word een slagveld die laatste 5 min. Niet dom zijn gewoon de regenbanden erop, nu de gok niet wagen maar op safe spelen voor q2
Ja hij was weer een feitje aan het oplezen. Vaak gaat het dan mis. Maar goed in de samenvatting synct ziggo het wel weerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zag dit op Twitter voorbij komen, zijn set-up zegmaar. Zijn naar mijn idee ook net iets teveel schermen om alles te volgen.twitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 11:21:20Vr 3 nog 38 min vanaf 13.30 vb en kwali hongarije https://t.co/znNrnftSja reageer retweet
Jep. Met tijden enzo erop.quote:
Kunnen ze ondertussen de Tour kijken.quote:
Nee ze kijken de Tour.quote:
Waarom die gok met de kans er vanaf teen vliegen wetende dat de gasten op regenbanden toch je tijd gaan verbeteren. En je kan niet voluit gaan. Het is q1 niet q3 al worden ze 10e nu boeit niks gaat om q1.quote:
Ja, daarom jammer van deze rood. Dit was easy P1/2 voor de Bulls, P3 voor Vettel en P4 voor Grosjean geworden. Maargoed, het is nog steeds pas Q1 natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:03 schreef nils7 het volgende:
Shit kan de rest nu ook inters erop schroeven
Bestaat de kans wellicht dat ze de kwalificatie verder afblazen en de stand van dat moment gebruiken als race-opstelling?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:03 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Waarom die gok met de kans er vanaf teen vliegen wetende dat de gasten op regenbanden toch je tijd gaan verbeteren. En je kan niet voluit gaan. Het is q1 niet q3 al worden ze 10e nu boeit niks gaat om q1.
Ik ook. Die waren veel beter imo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:04 schreef caspervc het volgende:
Wat mis ik de oude 'je hebt 1uur om je tijd te zetten, no matter what' quali's
Als er nu een wolkbreuk komt wel. Anders niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bestaat de kans wellicht dat ze de kwalificatie verder afblazen en de stand van dat moment gebruiken als race-opstelling?
Ja, als het nu bleef regenen bijvoorbeeld. Maar ze hebben ook wel eens de volgende ochtend het afgemaakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bestaat de kans wellicht dat ze de kwalificatie verder afblazen en de stand van dat moment gebruiken als race-opstelling?
Welke 4 dan?quote:
Nee is nu een opdrogende baan, zou het zwaar moeten regenen. Kunnen morgen zelfs nog de kwalificatie doen als het moet. Zou niet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Regen, regen, sauber, Williams.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:05 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Welke was die 4e dan?
Regen, Sauber, Williams?
Dat zeg ik toch allang. Q3 is gewoon droog.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:04 schreef SnowOokami het volgende:
Straks is de baan zo droog dat ze al op slicks kunnen
Die eerste 40 minuten daarvan mis ik anders niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:04 schreef caspervc het volgende:
Uitgesteld startquote:
Olav had een rode vlag in zijn broek van die twee dames onder zijn tafelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:05 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Welke was die 4e dan?
Regen, Sauber, Williams?
Ja oke, niet echt rood natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uitgesteld start
SC had een rode vlag aan zn rechterraam
Eerste rood was voor uitstel, 2de voor die stortbuiquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:05 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Welke was die 4e dan?
Regen, Sauber, Williams?
Wees blij dat ze weer van dat rare format van het begin van het seizoen zijn afgestaptquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:04 schreef caspervc het volgende:
Ja, ok. Maar dat telt niet echt natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uitgesteld start
SC had een rode vlag aan zn rechterraam
4 toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:08 schreef SnowOokami het volgende:
Krijgen ze maar 1 set inters per weekend??
Ik gok van niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja, misschien sparen voor Q2, als ze dat halen natuurlijk.
Geen idee, vond de uitspraak van Olav nogal verwarrend. "misschien heeft Renault morgen nog inters nodig."quote:
buiten 107% regel, en dan?quote:
Snelste in sector 1.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:11 schreef VacaLoca het volgende:
Potver, Max was op weg naar top drie. Gelukkig nog wel door
PAL, MAS, MAG, ERI, WEH en HAR liggen eruit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:12 schreef Geralt het volgende:
Wie ligt er nu uit? Neem aan dat Max en Ricciardo safe zijn toch?
Ze mogen gewoon naar Q2. Pas als je aan het eind van de kwalificatie buiten de 107% zit is het aan de stewards.quote:
PAL MAS MAG ERI WEH HARquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:12 schreef Geralt het volgende:
Wie ligt er nu uit? Neem aan dat Max en Ricciardo safe zijn toch?
Gregor Foitek.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:13 schreef ondeugend het volgende:
Het zijn een soort van taki inues of hoe die gast ook alweer heette
Vast welquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:13 schreef F1gamer het volgende:
gaan de mensen in de top 16 door ook al vallen ze buiten de 107% regel?
Als je langzamer bent dan 107% dan mag je niet meedoen (als je het hele weekend zulke tijden rijdt). Zo willen ze voorkomen dat er (zoals in de jaren '90) auto's meedoen die 7, 10 of zelfs 20 seconden langzamer zijn dan de rest van het veld.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:13 schreef Gezicht het volgende:
Wat is dat 107% regel waar sommigen het hier over hebben? Nooit van gehoord.
Eerst op basis van laptime, dan flying lap, dan outlap las ik ergens.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af of de zes laagste tijden exit zijn of dat al die tijden geschrapt worden en dat dan de eerste vijf die naar buiten zijn gegaan 'door' gaan.
Als je tijd 107% na de P1 tijd is mag je in principe niet door. Maar die gaan ze echt niet toepassen in deze omstandighedenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:13 schreef Gezicht het volgende:
Olav zegt het elke week weer met zijn 25 man in engeland die de strategy enz regelen. Zijn paradepaardjesquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:13 schreef Gezicht het volgende:
Die zie ik hier nooit.quote:
Bovendien laten de coureurs nu wel zien dat de FIA niet voor niks zo lang achter de SC liet rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit soort dingen zijn leuk bij de strijd om pole, niet als het gaat om dat gerommel in het achterveld.
Ah zo, thanks.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:14 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Als je langzamer bent dan 107% dan mag je niet meedoen (als je het hele weekend zulke tijden rijdt). Zo willen ze voorkomen dat er (zoals in de jaren '90) auto's meedoen die 7, 10 of zelfs 20 seconden langzamer zijn dan de rest van het veld.
Google maar eens op het Life f1 team
"The Life L190* – in all probability the worst F1 car ever – will be demonstrated by Derek Bell at this year’s Goodwood Festival of Speed.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:13 schreef Gezicht het volgende:
Het is eigenlijk nog een reliek uit een verleden toen er nog een enorm startveld bestond met té veel teams die in feite gewoon gelukszoekers waren en zodanig traag dat het levensgevaarlijk was (rijdende chicanes).quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:14 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Als je langzamer bent dan 107% dan mag je niet meedoen (als je het hele weekend zulke tijden rijdt). Zo willen ze voorkomen dat er (zoals in de jaren '90) auto's meedoen die 7, 10 of zelfs 20 seconden langzamer zijn dan de rest van het veld.
Google maar eens op het Life f1 team
Nee, Q1 is bepalend daarin. Dat zag je dus ook aan de standquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon naar Q2. Pas als je aan het eind van de kwalificatie buiten de 107% zit is het aan de stewards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |