Bron? Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:24 schreef Slaro het volgende:
[..]
En je weet dat vrijwel alle ouderen weer terug gaan naar Marokko of Turkije en anders he of?
Euhm, dat was cynisme, ik had het over het aantal "gescoorde" burgerdoden. Lijkt me niet echt een wedstrijd waar m'n kleinkinderen nog steeds aan zouden moeten deelnemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:21 schreef noidey het volgende:
[..]
Maar of jouw kleinkinderen of zelfs onze kinderen dat ook kunnen zeggen..
Je weet wel dat de moslimpopulatie sneller en meer babies krijgen dan de ''blanke'' populatie he?
oh gaan we die sentimenten bewandelenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:25 schreef noidey het volgende:
[..]
Europol heeft onderzoek gedaan en heeft aangegeven dat er al minimaal 5000 ISIS militanten europe in zijn gekomen onder het mom van ''vluchteling''. En je ziet het in Nice, je hebt er maar één nodig om 84 doden te veroorzaken. Dus de echte vraag is eigelijk: Hoeveel doden wil jij nog? Want met elke moslim die je Europa in laat, verhoog je de kans dat er weer een terroristische aanslag gebeurd. Hoeveel mensen durf jij in de ogen te kijken en te zeggen: ''jij verdient om dood te gaan, want niet elke moslim is een terrorist.''
Voor je het weet zijn het er anderhalf miljard, oh wachtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:21 schreef noidey het volgende:
[..]
Je weet wel dat de moslimpopulatie sneller en meer babies krijgen dan de ''blanke'' populatie he?
Er zijn inderdaad radicale feministen die om die reden pleiten voor een 90% reductie van de mannelijke populatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Markt niet uit, hij was een man en alle aanslagen worden door mannen gedaan dus alle mannen moeten het land uit.
Wanneer heb jij voor het laatst een terroristische aanslag gezien met als motief het christendom of jodendom? Daarvoor moet je diep graven. Voor een islamitische aanslag hoef je nog geen 24 uur terug. Natuurlijk komt er ook geweld voor in andere religies, maar je kan niet zeggen dat de islam het niet dramatisch vaak is. Zeg maar 95% van de tijd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:21 schreef Slaro het volgende:
[..]
Kerel, je kan elke Religie of Ideologie in een gewelddadig iets maken, dat heeft er niets mee te maken het is gewoon de invulling die mensen er zelf aan geven. Het is niet zo dat zonder de Koran die groepen plotseling allemaal vreedzaam met elkaar zouden samenleven, dan zoeken ze wel wat anders, het probleem is gewoon niet Religie het probleem, in ieder geval in Europa, is er een van sociaal-economische aard en of je er nog iets tegen kan doen op korte termijn is maar zeer de vraag te noemen.
Wist niet dat ik zo gevoelig was voor dit soort angstverhalen, ik bibber van angst nu.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:25 schreef noidey het volgende:
[..]
Europol heeft onderzoek gedaan en heeft aangegeven dat er al minimaal 5000 ISIS militanten europe in zijn gekomen onder het mom van ''vluchteling''. En je ziet het in Nice, je hebt er maar één nodig om 84 doden te veroorzaken. Dus de echte vraag is eigelijk: Hoeveel doden wil jij nog? Want met elke moslim die je Europa in laat, verhoog je de kans dat er weer een terroristische aanslag gebeurd. Hoeveel mensen durf jij in de ogen te kijken en te zeggen: ''jij verdient om dood te gaan, want niet elke moslim is een terrorist.''
eerste verstandige wat ik leesquote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Markt niet uit, hij was een man en alle aanslagen worden door mannen gedaan dus alle mannen moeten het land uit.
Christenen en Joden zijn natuurlijk ook dagelijks op grote schaal aangevallen de laatste jarenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:30 schreef noidey het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een terroristische aanslag gezien met als motief het christendom of jodendom? Daarvoor moet je diep graven. Voor een islamitische aanslag hoef je nog geen 24 uur terug. Natuurlijk komt er ook geweld voor in andere religies, maar je kan niet zeggen dat de islam het niet dramatisch vaak is. Zeg maar 95% van de tijd.
De islam is geen religie. Het is een totalitaire ideologie met als oogmerk onderwerping door geweld. Deze aanslagen zijn daar een eenentwintigste eeuwse versie van te noemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:30 schreef noidey het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een terroristische aanslag gezien met als motief het christendom of jodendom? Daarvoor moet je diep graven. Voor een islamitische aanslag hoef je nog geen 24 uur terug. Natuurlijk komt er ook geweld voor in andere religies, maar je kan niet zeggen dat de islam het niet dramatisch vaak is. Zeg maar 95% van de tijd.
Bron hiervoor graag. In NL ligt het konijnengedrag van allochtonen inmiddels achter ons.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:21 schreef noidey het volgende:
[..]
De kans dat je een andere, onschuldige, vluchteling van de dood redt is vele, vele, vele malen groter dan dat de Westerse mens dood gaat omdat er ook een terrorist binnenkomt. Niemand verdient het om dood te gaan, als je het mij vraagt, zelfs zo'n vent die 9 mensen waaronder zichzelf doodschiet had ik liever levend gezien. Dus die stelling zou ik al nooit innemen. Maar ik durf best tegen mensen te zeggen dat zij een kans van 1 op geen idee hoeveel het zal zijn, 1 op 10000? lijkt me nog een hoge schstting, hebben omdat niet elke moslim een terrorist is en neem zelf ook met alle liefde en plezier dat risico als ik daarmee een ander van de dood kan redden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:25 schreef noidey het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je daarvoor diep graven want die groepen hebben het nu eenmaal wat minder moeilijk, het gaat om de sterkste vlag die een bepaalde groep meent te moeten representeren of waarbij bepaalde aanhangers zich vertegenwoordigd voelen, net als in voorgaande eeuwen Islamitische rijken het meest stabiel en tolerant waren en veel Christelijke rijken de ene na de andere massavervolgingen aan het uitvoeren zijn. Dat is appels met peren vergelijken en heeft weinig zin.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:30 schreef noidey het volgende:
[..]
Hopelijk lijdt je nachtrust er niet onderquote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:30 schreef noidey het volgende:
[..]
>hart en vaat ziektesquote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:28 schreef Re het volgende:
[..]
oh gaan we die sentimenten bewandelen...
vliegtuigen
autos
roken
hart en vaat ziektes
diabetes
en zo kan ik er nog wel 50 opnoemen
ook verbieden?
Dit is stromannen. Geen argument.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor je het weet zijn het er anderhalf miljard, oh wacht
Bron voor de criminaliteitscijfers posten bitte.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:37 schreef noidey het volgende:
[..]
>hart en vaat ziektes
>diabetes
Als jij dat kan verbieden, graag!
>vliegtuigen
zwaar gereguleerd, dus geen argument.
>autos
gereguleerd
>roken
eigen keuze zonder gevaar voor anderen. (binnen roken gereguleerd ivm passief roken)
Je moet de risicos afwegen en daar op hanteren. Sommige dingen worden verboden omdat ze een gevaar voor de samenleving zijn, sommige dingen worden gereguleerd, en sommige dingen zijn legaal. We hebben het bij moslimimmigratie over een hoog risico. Heb je de stijging in criminaliteitscijfers al gezien sinds de vluchtelingenstroom?
Katholieken tegen protestanten in N. Ierland, of recenter de Joodse LDJ in Frankrijk, 115 geweldplegingen tussen 2001 en 2013, waaronder het neersteken van politieagenten, bomaanslagen, etc... Ze hebben ook een propaganda video die oproept tot het doden van vijf flikken voor elke Jood, tien Arabieren voor elke Rabijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:30 schreef noidey het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze. Wij in europa, en de joden in israel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Christenen en Joden zijn natuurlijk ook dagelijks op grote schaal aangevallen de laatste jaren
Nee, kom maar door met de criminaliteitscijfers in NL en de correlatie met vluchtelingen. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:37 schreef noidey het volgende:
[..]
>hart en vaat ziektes
>diabetes
Als jij dat kan verbieden, graag!
>vliegtuigen
zwaar gereguleerd, dus geen argument.
>autos
gereguleerd
>roken
eigen keuze zonder gevaar voor anderen. (binnen roken gereguleerd ivm passief roken)
Je moet de risicos afwegen en daar op hanteren. Sommige dingen worden verboden omdat ze een gevaar voor de samenleving zijn, sommige dingen worden gereguleerd, en sommige dingen zijn legaal. We hebben het bij moslimimmigratie over een hoog risico. Heb je de stijging in criminaliteitscijfers al gezien sinds de vluchtelingenstroom?
Totaal kul argument. Beetje een schoffering naar al die nabestaanden toe. Er moet gewoon een immigratiestop komen voor moslims naar Europa. (althans zeker uit de zogenaamde risicolanden en gebieden) Trump stelt zoiets vergelijkbaars voor in de VS en vele kunnen zich daarin vinden. Laten we eerst de boel hier op orde gaan stellen alvorens we er nog meer binnenlaten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De kans dat je een andere, onschuldige, vluchteling van de dood redt is vele, vele, vele malen groter dan dat de Westerse mens dood gaat omdat er ook een terrorist binnenkomt. Niemand verdient het om dood te gaan, als je het mij vraagt, zelfs zo'n vent die 9 mensen waaronder zichzelf doodschiet had ik liever levend gezien. Dus die stelling zou ik al nooit innemen. Maar ik durf best tegen mensen te zeggen dat zij een kans van 1 op geen idee hoeveel het zal zijn, 1 op 10000? lijkt me nog een hoge schstting, hebben omdat niet elke moslim een terrorist is en neem zelf ook met alle liefde en plezier dat risico als ik daarmee een ander van de dood kan redden.
Mensen wier leven niet bedreigd wordt, hebben natuurlijk niks te zoeken in Europa als 'vluchteling', maar dat is weer een andere discussie voor een ander tooic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |