Er zijn 3 mogelijke scenarios:quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vrees dat we het op de lange termijn wel gaan verliezen; als je filmpjes ziet van hoe de geloofsstromingen zich in de loop der eeuwen verspreidt, dan heeft de islam echt een gruwelijke explosie.
Maar we kunnen het in ieder geval wel zo lang mogelijk vol proberen te houden het hier LEEFBAAR te houden (dus de islam wat minder kans te geven om snel dominant te worden).
Dat heb ik al na 9/11 gezegd, toen kon het al voor iedereen duidelijk zijn wat de islam is en wat de doelstellingen van de islam zijn. In plaats van tegenmaatregelen is er in de 15 verstreken jaren niets gebeurd, of heeft men alleen maar de islam gefaciliteerd door politiek correcte idiotiequote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:47 schreef noidey het volgende:
[..]
Er zijn 3 mogelijke scenarios:
-Burgeroorlog met honderdduizenden doden
-Uitzettingen van moslims en stop van moslim immigratie
-We bekeren tot de islam
2 is natuurlijk de beste optie, maar dit zie ik niet snel gebeuren ivm politieke correctheid, en de regering die moet toegeven dat ze hebben gefaald. Ik ben bang voor de toekomst.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:38 schreef mario390 het volgende:
het is een video waar hij zegt dat hij duitser is maar hij is 7 jaren gemobbt worden in een wohngroep
http://www.n-tv.de/politi(...)article18257836.html
quote:"Wegen euch bin ich sieben Jahre lang gemobbt worden. Und jetzt musste ich mir eine Waffe kaufen, um euch alle abzuknallen." Obwohl der Mann akzentfreies Deutsch spricht, wird er von seinem im Video nicht zu sehenden Gegenüber in tiefstem Bayrisch als "Kanake" beschimpft - die Antwort lässt aufhorchen: "Ich bin hier geboren. Ich wurde in meiner Wohngruppe gemobbt. Ich war in Behandlung. Ich bin Deutscher!"
Helaas is dit wel het geval. En dit doen we niet omdat het makkelijk is, maar omdat het feitelijk elke keer weer een moslim is. De dader komt uit Iran, een land waar 98% moslim is. Begin je niet langzaam aan te zien dat we systematisch worden aangevallen door islam? Zij hebben allang oorlog met ons verklaar, ze vallen ons wekelijks aan, en we doen nog steeds alsof het gewoon een verwarde jongen is. Haal je kop uit het zand en kijk naar de feiten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:49 schreef Re het volgende:
het is wel een stuk makkelijker om alles maar onder moslimterrorisme te plaatsen, hoef je verder niet na te denken
Waar komt de haat voor het westen bij de salafisten vandaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:47 schreef noidey het volgende:
[..]
Er zijn 3 mogelijke scenarios:
-Burgeroorlog met honderdduizenden doden
-Uitzettingen van moslims en stop van moslim immigratie
-We bekeren tot de islam
2 is natuurlijk de beste optie, maar dit zie ik niet snel gebeuren ivm politieke correctheid, en de regering die moet toegeven dat ze hebben gefaald. Ik ben bang voor de toekomst.
Dat 7 jaar lang gemobbt worden (dooe een groep aangevallen of zo?) is natuurlijk wel erg treurig en iedereen heeft zo z'n breaking point, maar procentueel gezien worden er volgens mij wel meerdere aanslagen / massa-aanvallen en dergelijke hier in Europa gepleegd door moslims dan door anderen, en de laatste tijd lijkt het exponentieel toe te nemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:56 schreef noidey het volgende:
[..]
Helaas is dit wel het geval. En dit doen we niet omdat het makkelijk is, maar omdat het feitelijk elke keer weer een moslim is. De dader komt uit Iran, een land waar 98% moslim is. Begin je niet langzaam aan te zien dat we systematisch worden aangevallen door islam? Zij hebben allang oorlog met ons verklaar, ze vallen ons wekelijks aan, en we doen nog steeds alsof het gewoon een verwarde jongen is. Haal je kop uit het zand en kijk naar de feiten.
Dit klopt natuurlijk, maar kijk ook even naar de aanslagen van salafisten tegen moslims in de moslimlanden. Ik zou ze niet allemaal op een hoop gooien, daarvoor zijn er te veel verschillende stromingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat 7 jaar lang gemobbt worden (dooe een groep aangevallen of zo?) is natuurlijk wel erg treurig en iedereen heeft zo z'n breaking point, maar procentueel gezien worden er volgens mij wel meerdere aanslagen / massa-aanvallen en dergelijke hier in Europa gepleegd door moslims dan door anderen, en de laatste tijd lijkt het exponentieel toe te nemen.
Denk dat het inderdaad makkelijker rekruteren is onder zulke jongeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 06:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij zegt volgens mij dat hij gepest is.
Er zit sowieso verschil tussen ja, dat zeker. Maar landen worden er zelden gezelliger op als er meer en meer en meer moslims naar toe komen. Merk je nu bijvoorbeeld al goed met die Erdoturken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit klopt natuurlijk, maar kijk ook even naar de aanslagen van salafisten tegen moslims in de moslimlanden. Ik zou ze niet allemaal op een hoop gooien, daarvoor zijn er te veel verschillende stromingen.
Ach, maak je niet druk, wij winnen nog steeds, deze week weer een honderdtal burgerpunten gescoord.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:56 schreef noidey het volgende:
[..]
Helaas is dit wel het geval. En dit doen we niet omdat het makkelijk is, maar omdat het feitelijk elke keer weer een moslim is. De dader komt uit Iran, een land waar 98% moslim is. Begin je niet langzaam aan te zien dat we systematisch worden aangevallen door islam? Zij hebben allang oorlog met ons verklaar, ze vallen ons wekelijks aan, en we doen nog steeds alsof het gewoon een verwarde jongen is. Haal je kop uit het zand en kijk naar de feiten.
iraniers staan niet echt bekend om dit soort dingen eigenlijk, zeker als aartsvijanden van bijv ISISquote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:56 schreef noidey het volgende:
[..]
Als ik jou een zak snoep geef, en één van die snoepjes maakt je direct dood, eet je dan nog steeds de hele zak snoep op, of neem je het risico liever niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar komt de haat voor het westen bij de salafisten vandaan?
Het antwoord op die vraag is een oplossing in de vorm van een vierde scenario. En verder niet alle moslims als potentiële terroristen zien, dat maakt de situatie geenszins beter. Niet elke moslim is een salafist, de meeste moslims zijn slachtoffer van salafisten. Wil je de boel doen escaleren, dan vooral alle moslims gaan uitzetten. Waarmee ik niet zeg dat je de extremisten niet zou mogen uitzetten, overigens.
met een zak met 16 miljoen snoepjes, och, kans dat je door bliksem wordt getroffen is groter hoor, statistiek is een leuke angstmeter welquote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:17 schreef noidey het volgende:
[..]
Als ik jou een zak snoep geef, en één van die snoepjes maakt je direct dood, eet je dan nog steeds de hele zak snoep op, of neem je het risico liever niet?
Natuurlijk zijn er moslims die geen terroristen zijn, en ik snap ook dat de meeste slachtoffers van terreur moslims zijn, maar als je kijkt naar de koran zie je dat de islam fundamenteel een gewelddadige religie is. Ook de ''normale'' moslim heeft een gevaarlijke ideologie die niet past in de westerse wereld. Ik wil ze de vrijheid van religie zeker niet afpakken, maar een religie mag zeker geen onschuldige mensenlevens kosten. Dan hou je je religie maar in je eigen land.
En dan nog een vraag, waarom zouden wij vluchtelingen ons land in laten? Wat hebben ze ons te bieden? Want werken doen ze sowieso niet. Vluchtelingen kosten ons miljoenen per jaar. Dus waarom zijn wij verantwoordelijk voor het opnemen van nog meer van deze mensen? Waarom per se wij, een land dat al stampvol zit? We zijn deze mensen niets schuldig, en toch betalen we er voor.
Kerel, je kan elke Religie of Ideologie in een gewelddadig iets maken, dat heeft er niets mee te maken het is gewoon de invulling die mensen er zelf aan geven. Het is niet zo dat zonder de Koran die groepen plotseling allemaal vreedzaam met elkaar zouden samenleven, dan zoeken ze wel wat anders, het probleem is gewoon niet Religie het probleem, in ieder geval in Europa, is er een van sociaal-economische aard en of je er nog iets tegen kan doen op korte termijn is maar zeer de vraag te noemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:17 schreef noidey het volgende:
[..]
Als ik jou een zak snoep geef, en één van die snoepjes maakt je direct dood, eet je dan nog steeds de hele zak snoep op, of neem je het risico liever niet?
Natuurlijk zijn er moslims die geen terroristen zijn, en ik snap ook dat de meeste slachtoffers van terreur moslims zijn, maar als je kijkt naar de koran zie je dat de islam fundamenteel een gewelddadige religie is. Ook de ''normale'' moslim heeft een gevaarlijke ideologie die niet past in de westerse wereld. Ik wil ze de vrijheid van religie zeker niet afpakken, maar een religie mag zeker geen onschuldige mensenlevens kosten. Dan hou je je religie maar in je eigen land.
En dan nog een vraag, waarom zouden wij vluchtelingen ons land in laten? Wat hebben ze ons te bieden? Want werken doen ze sowieso niet. Vluchtelingen kosten ons miljoenen per jaar. Dus waarom zijn wij verantwoordelijk voor het opnemen van nog meer van deze mensen? Waarom per se wij, een land dat al stampvol zit? We zijn deze mensen niets schuldig, en toch betalen we er voor.
Maar of jouw kleinkinderen of zelfs onze kinderen dat ook kunnen zeggen..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk, wij winnen nog steeds, deze week weer een honderdtal burgerpunten gescoord.
Markt niet uit, hij was een man en alle aanslagen worden door mannen gedaan dus alle mannen moeten het land uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:20 schreef Falco het volgende:
Die video van balkonman geeft aan dat deze gek niet gedreven werd door de islam.
En je weet dat vrijwel alle ouderen weer terug gaan naar Marokko of Turkije en anders he of?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:21 schreef noidey het volgende:
[..]
Maar of jouw kleinkinderen of zelfs onze kinderen dat ook kunnen zeggen..
Je weet wel dat de moslimpopulatie sneller en meer babies krijgen dan de ''blanke'' populatie he?
Oei!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:21 schreef noidey het volgende:
[..]
Je weet wel dat de moslimpopulatie sneller en meer babies krijgen dan de ''blanke'' populatie he?
Europol heeft onderzoek gedaan en heeft aangegeven dat er al minimaal 5000 ISIS militanten europe in zijn gekomen onder het mom van ''vluchteling''. En je ziet het in Nice, je hebt er maar één nodig om 84 doden te veroorzaken. Dus de echte vraag is eigelijk: Hoeveel doden wil jij nog? Want met elke moslim die je Europa in laat, verhoog je de kans dat er weer een terroristische aanslag gebeurd. Hoeveel mensen durf jij in de ogen te kijken en te zeggen: ''jij verdient om dood te gaan, want niet elke moslim is een terrorist.''quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:20 schreef Re het volgende:
[..]
met een zak met 16 miljoen snoepjes, och, kans dat je door bliksem wordt getroffen is groter hoor, statistiek is een leuke angstmeter wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |