toch heb ik toch geschreven nuquote:Op zaterdag 23 juli 2016 06:50 schreef yvonne het volgende:
Kort nachtje idd, maar moest toch weten of het al afgelopen was.
Maar ik begrijp dat er verder nog niets over de dader bekend is, buiten z,n leeftijd en nationaliteit?
Hij zegt volgens mij dat hij gepest is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 06:50 schreef yvonne het volgende:
Kort nachtje idd, maar moest toch weten of het al afgelopen was.
Maar ik begrijp dat er verder nog niets over de dader bekend is, buiten z,n leeftijd en nationaliteit?
de Dader schoot zichzelf ,ze dachten het zijn 3 Dader gewezen maar het was nur een jong 18 jaar oud !quote:Op zaterdag 23 juli 2016 06:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij zegt volgens mij dat hij gepest is.
Hij werd geloof ik steeds voor buitenlander uitgemaakt terwijl hij in Duitsland geboren zou zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 06:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij zegt volgens mij dat hij gepest is.
We zullen het misschien wel nooit weten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij werd geloof ik steeds voor buitenlander uitgemaakt terwijl hij in Duitsland geboren zou zijn.
Tijdens zijn aanslag dachten mensen dat het een racistische aanslag was van Neo-nazi's omdat er iets van "Kutbuitenlanders" geroepen werd, alleen dacht men dus dat het de dader was die dat riep. Misschien dat iemand deze getinte man zag schieten en dat naar hem toe riep, TERWIJL hij dus al zo veel gepest is over dat hij een buitenlander zou zijn?
18 jaar, Iraanse Duitser. Geboren in Duitsland. Motief nog onduidelijk, tegenstrijdige aanwijzingen. Geen links met ISIS of andere militante groeperingen gevonden. Was niet bekend bij de veiligheidsdiensten. Werd onder vuur genomen door een politieagent maar kon vluchten. Op een kilometer(?) van de plaats van de aanslag dood aangetroffen, zelfmoord gepleegd.quote:
Er is een kansje dat ze iets meer zullen vertellen (en misschien dat Merkel het in dit geval juist zo veel mogelijk de publiciteit in wil slingeren om moslims als de ware slachtoffers af te schilderen), maar meestal blijft veel informatie idd toch wel achterwege.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:02 schreef Mishu het volgende:
[..]
We zullen het misschien wel nooit weten.
Ja er zijn gisteravond echt gigantisch veel nepberichten voorbij gekomen, compleet met photoshopjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
18 jaar, Iraanse Duitser. Geboren in Duitsland. Motief nog onduidelijk, tegenstrijdige aanwijzingen. Geen links met ISIS of andere militante groeperingen gevonden. Was niet bekend bij de veiligheidsdiensten. Werd onder vuur genomen door een politieagent maar kon vluchten. Op een kilometer(?) van de plaats van de aanslag dood aangetroffen, zelfmoord gepleegd.
Anonieme poster op 4chan schreef dat z'n naam ali sonboli was, hij in z'n klas gezeten had en gepest werd, waarop hij steeds zei dat hij hen zou vermoorden. Niet meteen een betrouwbare bron...
daar is wel en grote schuld van Vrouw Merkel die zoveel buitenlanders,vluchtelingen binnen gelaten heeftquote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is een kansje dat ze iets meer zullen vertellen (en misschien dat Merkel het in dit geval juist zo veel mogelijk de publiciteit in wil slingeren om moslims als de ware slachtoffers af te schilderen), maar meestal blijft veel informatie idd toch wel achterwege.
het was wel nur een vraag van een tijd dat het ook in Duitsland gebeurd!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Dus ondanks dat je vanaf het begin kon zien dat de slachtoffers autochtoon waren, je op een filmpje kon zien dat de dader een midden-oosten-achtig type was, er deze week al twee andere islamitische aanslagen waren, was het toch geen Breivink? Je had het niet verwacht.
Ja maar het is ook weer geen IS aanslag. Het is een....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Dus ondanks dat je vanaf het begin kon zien dat de slachtoffers autochtoon waren, je op een filmpje kon zien dat de dader een midden-oosten-achtig type was, er deze week al twee andere islamitische aanslagen waren, was het toch geen Breivink? Je had het niet verwacht.
Incidentje?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja maar het is ook weer geen IS aanslag. Het is een....
Middenweg.
Het is een buitenlander dus het is gewoon weer moslimterreur om ons hardwerkende volk een klap toe te dienen. Het houdt niet op, niet vanzelf en ik vraag me af hoe lang de echte eerlijke Hollandse, Franse, Belgische en Duitse jongens en meisjes dit nog zullen pikken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja maar het is ook weer geen IS aanslag. Het is een....
Middenweg.
Haha.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is een buitenlander dus het is gewoon weer moslimterreur om ons hardwerkende volk een klap toe te dienen. Het houdt niet op, niet vanzelf en ik vraag me af hoe lang de echte eerlijke Hollandse, Franse, Belgische en Duitse jongens en meisjes dit nog zullen pikken.
Meer een Alphen aan de rijntjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Ah dus nou mogen we al helemaal niks meer zeggen over buitenlanders of islam, want anders dan schieten ze ons dood. echt een gevaarlijke logica. Hetzelfde als het gedoe over een tekening over mohammed maken. ''Tja, je weet dat je vermoord kan worden als je er een tekening van maakt, dus lok het dan niet uit!''. Als we serieus die kant op gaan, kunnen we net zo goed meteen naar het oosten bidden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij werd geloof ik steeds voor buitenlander uitgemaakt terwijl hij in Duitsland geboren zou zijn.
Tijdens zijn aanslag dachten mensen dat het een racistische aanslag was van Neo-nazi's omdat er iets van "Kutbuitenlanders" geroepen werd, alleen dacht men dus dat het de dader was die dat riep. Misschien dat iemand deze getinte man zag schieten en dat naar hem toe riep, TERWIJL hij dus al zo veel gepest is over dat hij een buitenlander zou zijn?
Betwijfel dat Merkel zijn ouders heeft binnengelaten, zelfs niet zeker dat ze in haar land werden toegelaten (Munchen behoorde tot West-Duitsland, Merkel woonde in de DDR).quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar is wel en grote schuld van Vrouw Merkel die zoveel buitenlanders,vluchtelingen binnen gelaten heeft
Mee eens hoor!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:24 schreef noidey het volgende:
[..]
Ah dus nou mogen we al helemaal niks meer zeggen over buitenlanders of islam, want anders dan schieten ze ons dood. echt een gevaarlijke logica. Hetzelfde als het gedoe over een tekening over mohammed maken. ''Tja, je weet dat je vermoord kan worden als je er een tekening van maakt, dus lok het dan niet uit!''. Als we serieus die kant op gaan, kunnen we net zo goed meteen naar het oosten bidden.
Ja dat dacht ik al, maar dit is wel hoe veel mensen denken. Op de knieën gaan voor islam is volgens hun dé oplossing.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens hoor!Ik lichtte het alleen even toe, maar ik vind het ABSOLUUT geen excuus!
Ik vrees dat we het op de lange termijn wel gaan verliezen; als je filmpjes ziet van hoe de geloofsstromingen zich in de loop der eeuwen verspreidt, dan heeft de islam echt een gruwelijke explosie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:34 schreef noidey het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar dit is wel hoe veel mensen denken. Op de knieën gaan voor islam is volgens hun dé oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |