Weet je, eindelijk denk je een weekend sober in te gaan krijg je weer zoiets.quote:
Bij Charlie Hebdo was ik wel nog echt boos, maar november 2015 voor het laatst echt geschokt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
9/11 was de laatste keer dat ik schrok van iets in het nieuws.
Ik ga voorlopig niet op vakantie door al die aanslagen en ik blijf weg van grote evenementen en grote stedenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar laat je er ook dingen om?
En enige relativering is ook op zijn plaats natuurlijk, de kans dat je zoontje iets overkomt door een aanslag is nog vele malen kleiner dan dat een alcoholist hem aanrijd bijvoorbeeld, maar daar sta je eigenlijk niet bij stil als je buiten bent, want die kans is zo klein.
Als het je tijd is is het je tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig niet op vakantie door al die aanslagen en ik blijf weg van grote evenementen en grote steden
Dat wensdenken had ik ook toen ik het filmpje zag, maar die mensen waren zo dichtbij en het aantal schoten zo talrijk..daar moeten helaas wel slachtoffers bij gevallen zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zag geen slachtoffers, maar misschien is het wensdenken dat geen van die kinderen geraakt zijn.
Zo langzamerhand durf ik dat wel in twijfel te trekken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:24 schreef hottentot het volgende:
En enige relativering is ook op zijn plaats natuurlijk, de kans dat je zoontje iets overkomt door een aanslag is nog vele malen kleiner dan dat een alcoholist hem aanrijd bijvoorbeeld, maar daar sta je eigenlijk niet bij stil als je buiten bent, want die kans is zo klein.
Ze winnen dus al.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig niet op vakantie door al die aanslagen en ik blijf weg van grote evenementen en grote steden
Op dit moment 10 gewonden bekend bij de politie, nog steeds grootse inzet en waarschuwingen kunnen nog niet worden ingetrokken.quote:
Dan zouden er wel foto's zijn opgedoken van lijken voor de deur van de McDonald's denk je niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat wensdenken had ik ook toen ik het filmpje zag, maar die mensen waren zo dichtbij en het aantal schoten zo talrijk..daar moeten helaas wel slachtoffers bij gevallen zijn
Vrees ik ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat wensdenken had ik ook toen ik het filmpje zag, maar die mensen waren zo dichtbij en het aantal schoten zo talrijk..daar moeten helaas wel slachtoffers bij gevallen zijn
Ik heb wel mijn vakantiebestemming aangepast, morgen naar een dancefeest in Amsterdam. Niet bang, wel iets alerter op de omgeving.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Geen idee.. volgens mij heeft men verzocht om geen foto's meer te plaatsen op social media.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dan zouden er wel foto's zijn opgedoken van lijken voor de deur van de McDonald's denk je niet?
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn vakantiebestemming aangepast, morgen naar een dancefeest in Amsterdam. Niet bang, wel iets alerter op de omgeving.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:28 schreef Gutmensch het volgende:
Op CNN vertalen ze "Du bist ein Arschloch!" nu als "I'm in medical treatment!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |